No, ainuut kolme juttua mitä tuli on nää:
Kerran (olin kai 12v) ajettiin yhden talon ohi (siinä asu isä äiti ja kolme lasta), näin sit mielessäni kuinka salama iskee tuohon ko. taloon mut en sit ajatellu asiaa sen kummemmin. Mainitsinkii siitä äidilleni. No kuinka ollakaan, samana päivänä siihen taloon iski salama ja koko talo palo poroks. Onneks lapset ja vanhemmat ehti ulos!
Ennustin myös pikkuveljeni syntymän. Olin piirtäny kuvan vanhemmistani ja itsestäni niin, et äidin pään päällä oli vauva. Olin sit selittäny et se on tuleva vauva ja kuinka ollakaan, äitini oli raskaana. Äitini käytti sillon kierukkaa eikä hänen olis missään nimessä pitäny tulla raskaaks rankkojen syöpähoitojen jälkeen. (niin muuten, ennustaja oli myös kertonut äidilleni hänen saavan kolme lasta, pojan tytön ja pojan. Tultuaan ensimmäisen kerran raskaaksi, oli raskaus mennyt kesken. N.10v päästä synnyin minä ja sitten vastoin kaikkia todennäköisyyksiä veljeni)
Ennustin myös ystäväni lapsen syntymäpäivän ja sukupuolen. Kaikki (mukaan lukien terkka) olivat varmoja pojasta, mutta mulle tuli vahva tunne siitä, et vauva onkin tyttö, joka syntyy keskiviikkona. Ja kuinka ollakaan, tyttö tuli samana päivänä keskiviikkona kuin olin povannut.