Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
Mun veli on kuollut syöpään. Loppuaikoina hän oli laiha kuin luuranko. Äitini näki unessa miten veli makasi vuoteessa joka jotenkin hohti. Sitten veljeni huomasi äidin ja heitti peiton pois päältään nousten seisomaan. " Enää ei ole mitään hätää" oli sanonut ja kroppa oli ollut kuin terveenä ollessaan. Siihen äiti oli herännyt ja samantien oli sairaalasta soitettu, että veli oli juuri kuollut.
 
Yliluonnollista on se, että tämä ketju nostettiin juuri tännään, kun miulle sattui yliluonnollista :eek:

Mie olin yläkerrassa nukuttamassa lasta. No alakerrassa kuului useaan otteeseen selevää oven pauketta. Kirosin mielessäni, että uluko-ovi jiäny auki ja tuuli sitä heiluttaa :headwall:

Lapsi nukahti ja menin alas. Paskat mittää ovvee ollut auki, jokainen aivan tiukasti kiinni. Piätäni pyörittelin ja mänin vessaan. Tulin vessasta, sammutin vessan valot ja samantien räsähti eteisen valot (jotka ei koskaan toimi) piälle.

No minnuu rupes pelottammaan. Toisaalta tiijän, että tuo "häirikkö" on tämän talon ensimmäinen omistaja ja hän oli kertomusten mukkaan ihana mummeli :heart:
 
mie
No, ainuut kolme juttua mitä tuli on nää:

Kerran (olin kai 12v) ajettiin yhden talon ohi (siinä asu isä äiti ja kolme lasta), näin sit mielessäni kuinka salama iskee tuohon ko. taloon mut en sit ajatellu asiaa sen kummemmin. Mainitsinkii siitä äidilleni. No kuinka ollakaan, samana päivänä siihen taloon iski salama ja koko talo palo poroks. Onneks lapset ja vanhemmat ehti ulos!

Ennustin myös pikkuveljeni syntymän. Olin piirtäny kuvan vanhemmistani ja itsestäni niin, et äidin pään päällä oli vauva. Olin sit selittäny et se on tuleva vauva ja kuinka ollakaan, äitini oli raskaana. Äitini käytti sillon kierukkaa eikä hänen olis missään nimessä pitäny tulla raskaaks rankkojen syöpähoitojen jälkeen. (niin muuten, ennustaja oli myös kertonut äidilleni hänen saavan kolme lasta, pojan tytön ja pojan. Tultuaan ensimmäisen kerran raskaaksi, oli raskaus mennyt kesken. N.10v päästä synnyin minä ja sitten vastoin kaikkia todennäköisyyksiä veljeni)

Ennustin myös ystäväni lapsen syntymäpäivän ja sukupuolen. Kaikki (mukaan lukien terkka) olivat varmoja pojasta, mutta mulle tuli vahva tunne siitä, et vauva onkin tyttö, joka syntyy keskiviikkona. Ja kuinka ollakaan, tyttö tuli samana päivänä keskiviikkona kuin olin povannut.
 
Tästä on aikaa useita vuosia. Olin käymässä lapsuuskotonani, jossa vanhempani vieä asuivat. Istuin äitini kanssa takkahuoneessa ja kudoimme kaikessa hiljaisuudessa isälleni lahjaksi villasukkaa.... kunnes. Kuului miau..miau..miau...säpsähdin ja äitinikin katsoi minua kysyvästi "kuulitko saman kuin minä?"..kissa naukuu sisällä.

Meidän 13v vanha kissamme oli kuollut muutama kuukausi sitten ja tämä kissa oli todella tärkeä perheenjäsen.

Ääni kuului uudestaan.. Lähdin kävelemään ääntä kohti ja kutsuin kissaa... naukuminen jatkui..mutta vaimeni pikkuhiljaa. Tätä naukumista kuului aika-ajoin.
Kattia on edelleen ikävä :'(

toinen juttu:

Asuin silloin vielä kotona ja katselin vanhempieni kanssa Uutisia televisiosta..Aiheena oli poliittikka ja Paavo Väyrynen puhui silloin jotain ( jäi mieleen tuo kohta uutisissa) äitini alkoi hulluna selittämään silmät soikeana ja sanoi " Voi kauhea..Marjukka ei saa mennä tuohon koneeseen ja nyt pitää kyllä heti soittaa Irmalle ja Paulille (Marjukan vanhempia) että estävät Marjukan matkalle lähdön".
katsoimme isäni kanssa äitiä huulet pyöreenä et mitä se vouhottaa ja puhuu ihan sekoja ja varsinkin ku Paavo puhuu politiikkaa... Ja toivottiin et olisi hiljaa kun ei kuule uutisia..

Mentiin nukkumaan ja aamulla soi puhelin.
Irma soittaa ja kertoo kuinka Marjukka kuoli USA.ssa tapahtuneessa lentokoneturmassa.

Se oli kamala herätys kun muisti äidin touhotuksen ja se näki tapahtuneen etukateen telkussa, jota me ei nähty :|
 
Pappani
Minä näen silloin tällöin oudon unen. Pappani yrittää soittaa minulle (näen kännykän näytöstä), mutta en uskalla vastata. Pappa kuollut jo vuonna -82. En tiedä miksi en uskalla vastata puheluun, aamulla herätessä aina olo, että "hyvä etten vastannut"
 
juicy cherry
Mummoni kertoi kerran tapahtumasta, joka oli tapahtunut kun hän oli nuori. Olivat olleet matkalla kylille porukalla hevoskärryillä. Yhtäkkiä hevoset olivat ilman syytä pysähtyneet. Kuski oli yrittänyt saada hevosia liikkeelle, mutta turhaan. Silloin yksi kyydissä olija oli sanonut, että hevoset eivät pääse eteenpäin, koska tiellä on niin paljon väkeä. Muut eivät nähneet mitään...

Toinen juttu: jäin yksin kotiin ja vanhempani ja veljeni lähtivät mökille. Yöllä kun kaikki olivat jo nukkumassa, äitini oli herännyt kun joku oli kuiskannut hänen korvaansa "häkäpelti". Äiti oli mennyt katsomaan ja häkäpelti oli ollut kiinni. Ilman tuota kuiskausta olisivat kaikki kuolleet häkään.
 
Joskus teininä menin kauppaan ostamaan karkkia. Mulla oli lompakossa 20 markan seteli. Otin lompakon taskusta ja ei siellä lompakosta ollutkaan sitä seteliä. Kaivoin taskua ja sieltäkään sitä ei löytynyt. Laitoin lompakon takaisin sinne taskuun ja aloin kaivaa rahaa laukusta. Ei ollut sielläkään sitä kakskymppistä. Aattelin sitten, et maksan kolikoilla ja otin lompakon taskusta, aukasin sen ja se seteli oli siinä taiteltuna välissä. Olin vaan, et mitä helvettiä?!
 
Naapurin tyttö
Lapseni oli muutaman vuoden ikäinen kun hän ryntäsi luokseni itkien että hänen huoneessaan on "musta setä". Mentiin siinä sitä sitten yhdessä katsomaan, enkä minä siellä mitään nähnyt. Sanoin tiukalla äänellä kuitenkin että voisitko "musta setä" ystävällisesti mennä pois kun lastani niin kovasti pelottaa. Parin tällaisen pyynnön jälkeen lapseni sanoi että se oli mennyt pois. Lapsen säikähdys oli niin voimakas että sen ikäinen ei todellakaan osaisi sitä paniikkia näytellä.

Tästä on kulunut aikaa nyt noin 10 vuotta kun otin asian vihdoin puheeksi lapseni kanssa. Kysyin josko hän muistaa tapahtuneesta mitään. Hän ei muistanut mutta katsoi ihmetellen minua ja sanoi, että onpa "mielenkiintoista". Hän nimittäin usein iltaisin kertoo itselleen mielessään satuja ja tällainen mustaan kaapuun pukeutunut hahmo "ilmestyy" hyvin usein hänen tarinoihinsa. Pyysin lastani kuvailemaan että miltä se tarkemmin ottaen näyttää ja hän nosti kätensä kasvojensa eteen ja näytti että hahmosta ei näy mitään muuta kuin nenästä leukaan ulottuva kasvojen alue, muutoin hänellä on päällään hulmuava kaapu ja hän leijuu ilmassa.

Sillä hetkellä muistin käyntinin eräällä "energiahoitajalla" muutamaa viikkoa aiemmin. Hän oli pyynnöstäni "katsonut" minulle minun henkiopastani. Hän sanoi että minun henkioppaani on juuri vaihtumassa näinä viikkoina. Tilalle on tulossa mies jolla on musta viitta ja hänestä näkyy vain (tässä vaiheessa energiahoitaja esitti käsillään samalla tavalla kuin lapseni muutamaa viikkoa myöhemmin) tämä osa kasvoista.



 

Yhteistyössä