Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:ei kukaan sattus tietämään mitä on sellaiset lierihattuset/ stetsonipäiset miehet on joita voi nähdä, mistä ne tulevat ja mitä varten? minä ja miehen serkku on molemmat nähty niitä ja puhuttu niille.
tästä on ehkä viitisen vuotta aikaa, nukahdin sohvalle ja kun heräsin, näin kolme lierihattusta miestä istumassa sohvan vieressä lattialla. mulla oli ihan kauhea jano ja pyysin niitä tuomaan mulle vettä. ne kieltäytyivät, sanoivat että ei me voida tuoda sulle vettä. vasta sitten hätkähdin ja tajusin että mitä ihmettä, ketä ne oikeen ees on? ja samassa ne hävis.
miehelle sitten kerroin tuosta ja sen ilmeen veti vakavaks kun sanoi että hänen serkku on kans nähny niitä. oli ollu jossain kyläpaikassa yötä ja talon väki oli sitten yöllä menny kattomaan että mitä se serkku siellä yksin puhelee, serkku oli sanonu että en minä yksin puhele kun noille lierihattusille miehille... eikä siellä kettään ollu...
Unihalvaus ehkä pojalla? Itselläni myös tuollaisia kokemuksia nuorempana.Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Sairaalassa näkee paljon "liikennettä", hahmoja kulkemassa-kenen ne sitten on niin en tiedä, onko jo poislähteneiden vai omaisiaan hakemaan tulleiden jo kuolleiden sieluja.Pariin kertaan olen onnistunut "ikuistamaan" tällaisen tilanteen kollegani kanssa.Nämähän halutaan herkästi järkeistää tai leimataan sellaiset ihmiset hörhöiksi, jotka tällaisia asioita kokevat.Omalla osastollamme hörhöpuheet loppuivat siihen, kun ilmeisesti kahdelta luotettavalta silminnäkijältä saivat asiasta kuulla.Siihen asti oli helppo sanoa, että ne on vain "niitä minun juttujani".
Toinen asia mistä haluan kertoa on esikoispoikani, joka on nyt 5-vuotias ja kertonut nyt parina kertana jo nukkumaan mentyä/nukahdettuaan liikkumis/leijumiskokemuksestaan.Herää siis jo nukahdettuaan/horroksessa oltuaan ja kertoo, että liikkui varmasti sängyssään ilman itseään liikuttamatta ja toisella kerralla oli kokenut leijuvansa.Osaisiko kukaan sanoa, mitä tuo voisi olla? Itselläni ei koskaan leijumiskokemuksia ole ollut, mutta etiäisiä kyllä jo lapsesta lähtien.Onko tämä poikanikin ns."herkkä"?
Kerrotko enemmän tuosta unihalvauksesta jos tiedät siitä!Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Unihalvaus ehkä pojalla? Itselläni myös tuollaisia kokemuksia nuorempana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/UnihalvausAlkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Kerrotko enemmän tuosta unihalvauksesta jos tiedät siitä!Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Unihalvaus ehkä pojalla? Itselläni myös tuollaisia kokemuksia nuorempana.
Ai niin lisään vielä, että ennen tuota unihalvauksen "humausta" tunsin myös jonkun painavan minua vatsan päältä ja ne tuntemukset kuuluu siihen myös.Alkuperäinen kirjoittaja rv23:Unihalvaus on muuten eri asia kuin nuo leijumiset.
Itse olen kokenut kerran unihalvauksen esikoisen ollessa 9kk. Olin hyvin stressaantunut siitä, että joudun viemään hänet hoitoon heti äitiysloman päätyttyä enkä pysty jäämään hoitovapaalle. Eräänä aamuna sitten heräsin ja tunsin hyvin vahvasti jonkun läsnäolon, mutta se ei tuntunut pelottavalta. Sitten yhtäkkiä lävitseni kulki sellainen humaus ja ehdin miettiä, että tältäkö tuntuu kun kuolee, vedetään vain väkisin pois tästä maailmasta ja mietin poikaani. Sitten yhtäkkiä oikein riuhtaisin itseäni ja kohtaus meni ohi. Se humaus oli sähköisku, joita on unihalvauksessa ja siinähän ei pysty liikkumaan vaikka silmät liikkuu ja ajatus kulkee. Kauhea tunne ja pitkään kesti, että unohdin sen. En uskaltanut nukkua selällänikään, koska siinä asennossa niitä tulee käsittääkseni herkemmin ja joko juuri kun meinaa nukahtaa tai kun meinaa herätä.
Itse aloin nukkua selälläni rauhassa vasta reilun vuoden kuluttua tapauksesta, kun seuraava lapsemmekin oli jo syntynyt.
Nyt odotan kolmatta lasta ja tuosta tapauksesta on muutama vuosi enkä ole enää pelännyt sitä, mutta kauhea se pelko oli. ((
Itselläni myös jotain ns. enneunikokemuksia. Kerran nukuin äitini luona ollessani yläasteikäinen. Olin jo aamulla herännyt mutta torkahtelin vielä. Näin unessa sellaisen PIRKKA-merkin. Eli punavalkoinen merkki, Pirkka-sana lukee valkoisella. Se PIRKKA-sana alkoi välkkyä siinä unessa. Yhtäkkiä se muuttuikin ja siinä luki KUOLEMA, mutta edelleen siis näytti ihan siltä pirkka-merkiltä mutta eri tekstillä. Havahduin puhelimen pirinään. Äitini mies tuli hakemaan minut puhelimeen ja siellä isäni kertoi, että hänen nykyisen vaimonsa isä oli kuollut. Muistin tuon unijutun vasta jonkun verran jälkikäteen.
Jotain ennustajajuttuja on ollut myös. Ystäväni siis käy satunnaisesti ennustajalla ja hän on siellä kuullut myös minuun liittyviä asioita. Esim. ennen kuin me edes vielä yritimme esikoista niin tämä ennustaja kertoi, että hän näkee kaksi poikaa jotka syntyy lähekkäin ja toinen niistä on ystäväni oma ja toinen ei. No kävi niin että heille syntyi lapsettomuushoitojen jälkeen poika kuukautta ennen meidän poikaa, joka tärppäsi 7kk yrityksen jälkeen.