Täältä Brookekin taas huikkaa huomenet :-D
Juu, aiheesta oma napa. Siis jonkinsortin kipuilua on edelleenkin, mutta lämmöt oli kyllä jo pompsahtanut 37,2 asteeseen. Mutta nyt ihan rauhallisin mielin katson vielä nämä limat ja kivut, jonka jälkeen päätän kierron pituuden. Odotellaan siis sen pisimmän mukaan.
Senora, mulla tästä kierrosta vähän samanlainen fiilis. Ei oikein tiedä haluaako sen plussan vai ei. Meillä viikolla 8 reissu pohjoiseen anoppilaan. Jos olen raskaana, niin se on just siinä vaiheessa, kun ei tosiaankaan heille vielä haluaisi kertoa. Omille vanhemmille ja sisaruksille kyllä kertoilisin taas aikaisin, mutta ei heille. He ovat vanhoja ihmisiä ja murehtivat ihan liikaa lasten ja lastenlasten asioita. Mutta mites selitän sen viinittömyyden?? Eli pienoinen probleema olis, mutta eiköhän siitäkin jotenkin selvittäis

Mutta tosiaan toinen puoli minusta ei odota plussaa...
Sulla taitaa Senora kans se reissu sekottaa pään :-D
Mitenkäs se Tuuli????????
Täällä oli nähtyä uniakin, hih. Isommassa pesueessa kans yksi oli nähnyt minusta unta ja meni toi ulkonäkökin aikas oikein. Olin kylläkin ollut unessa vatsa pystyssä

Kyllähän nää nettikamut välillä pyörii mielessä. Mitenhän mä selviän siitä hiihtolomaviikosta, kun en pääse nettiin lainkaan, sniif :-(
Antzi, kuulostaa hyvältä tuo reissusuunnitelma. Välillä on tosiaan hyvä tehdä vähän päättömiäkin ratkaisuja, jotta elämä maistuu paremmalta. Vai suurimpaan pudottajaan? Meillä tytskä kans ehdotti, et jos me iskän kans mentäis. Heh, mulla painoindeksi 22 ja iskällä vissiin 26 (laihiksella parhaillaan).
Palaillaan päivemmällä uudemman kerran, vaikka pitäis kyllä viikon tavotetta saavutella noissa hommeleissa...
Tehis kp 18/?
P.S. Enpä joudu syömään sitä kiloa, jos se nyt näin meni. Alunperinhän sanoin, että syön kilon tavaraa, jos ovis ennen kp 17. Tuolla viilaajissa sanoinkin jossakin vaiheessa, että nyt tää homma meneekin niin päin, että jos ei tule ennen kp 17, syön se läjän. Jippitijii, se tulikin tasan kp 17, joten... Lällällällälläälää :-D