KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää tekaisin mieheltä salaa ;) apteekin testin. Siihen ilmestyi hyvin hyvin hailakka punainen viiva. Voi vihvilä sentään. Se lauantainen oli Aconin. Pakko vissiin odotella sinne perjantaihin, jos takaiskua ei ennen sitä tuu. Eikös joillaki tosiaan testi plussaa vasta hyvin myöhään. Tuplanielaisu! Vähän ottaa päähän nyt jos se täti vielä tulee. Pakko myöntää että sitä nyt putoais melkosen korkealta...

Ihanaa Safiiri!!!
Minä tein tosi tosi tosi hailakan ++ testin tytöstä ja silloin oli jo 19pvä ovisplussasta... joten jotkut näemmä saa sen plussan myöhään.
Ja tosiaan oli NIIN hailee pallura, että ei oikein miehen kanssa kumpikaan osattu sanoa onko siinä mitään sävyä vai ei

beedeet sinne

moikka! ja onnea muuttoon safiirille.
mä nyt sit joudun kun joudunkin sinne kaavintaan =( tänään tuli vuotoa niin ettei edes yöside riittäny, menin sairalaan päivystykseen ja kävin ultrassa ja ottivat myös verikokeen, perjantaina kaavinta, oli kohdussa edelleen jotain epämääräistä hyytymää.
no jos se sit loppuis toi jatkuva vuotaminen.
hyvää päivänjatkoa teille muille!

Peetulle siis voimia perjantain operaatioon! Varmasti sitten loppuu tuo sun vuoto ja saat toipua ja alkaa yrittämään taas. Henkisesti ollaan matkassa mukana.

Mua ei saa missään nimessä vielä juhlia. Oon oppinu näitten testien kanssa suhtautumaan kaikkeen epäillen. Testaan tarvittaessa (lue: jos täti ei tule) maanantaina. No okei, sunnuntaina. Tai lauantaina - itseni tuntien...

Heipsulista. Ei mitään toiveita kommentoida kaikkea, apua. On tää tosiaan aktiivinen ketju. Sillon kun ehtii päivässä muutaman kerran pyörähtää, sitä ei niin huomaa :-)
Mä olen nyt niin uppoutunut noihin omiin hommeleihin, että en jaksa edes oviksesta murehtia. Niin, mikähän se tulvatilanne onkaan tällä hetkellä? Oikeasti olen syytön. Meillä odotetaan neitseellistä sikiämistä, sitäkin on liikkeellä isomman pesueen ketjussa :-D
Mission impossible, oviksenmetsästys. Vahvin viiva oli siis sunnuntaina, sen jälkeen vaan hailakkaa. Lämmöt noussu vasta tänään. Limaa edelleenkin, tissit ihan pirun kipeet. Jotenkin luulen, ettei vieläkään ole irronnu. Tai sitten irtosi eilen, jolloin viuhahti lujaa ohi. En tiedä miksen nyt jaksa edes harmitella.
Eilen meinas iskeä flunssakin, vaan sain sen karkotettua raa'alla valkosipulilla ja konjakilla :-D

Täällä on kovasti murehdittu tuota lutskuvaihetta. Multa ei tuohon löydy mitään viisasta lisättävää. Ei ole onneksi vielä siihen puoleen tarvinnut perehtyä. Ja ihan riittäiskin tuo ovuloimisen vaikeus :-)

Tuulilla ja Safiirilla siis jännäilyä. Kyllähän tuo Safiirilla jo lupaavalta näyttää :-)
Peukut pystyssä!

VOi harmi Peetu, että näin nyt vielä kävi. Mutta tuolla varmasti tilanne tule kuntoon ja katse eteenpäin. Voimia!

Piti paljon muutakin, mutta pääni tyhjä on. Moikkelis.

Tehis kp 17/?

.. hirmuinen plussa-aalto on vallannut Kermit-ketjun, mikäs sen ihanampaa =) Onnittelut kaikille plussaneille ja varovaiset onnittelut jo Safiirin suuntaan... Hyvältä näyttää! Omissa testeissä plussaviiva ei ikinä näkynyt kovin selvästi, on ilmeisesti niin yksilöllistä tuon raskaushormonin erittyminen pisuun ;)

Mitäs muuta, olette niin ahkeria kirjoittamaan, ettei perässä meinaa pysyä.. Lukenut olen kaikki viestit ja tällä hetkellä taustailen, niin kauan kun omaan napaan ei mitään ihmeellistä kuulu. Kiitos vaan Jazzille huhuilusta =) Odotan ensi maanantain Tyks-käyntiä kuin kuuta nousevaa. Silloin siis selviää millä aikataululla edetään jos edetään, vai passittavatko meidät yksityiselle puolelle hoitoja saamaan.. Pitäkäätten peukkuja meitin puolesta... Ja tulen luonnollisesti sitten jakamaan tuomion tänne teidän kanssanne =) Viime viikonloppuna haikeus ja suru meinas ottaa vallan, elettiin aikoja jolloin pikkuisen enkelipoikamme laskettu aika olisi ollut... Mutta siitä selvittiin ja nyt uusia haasteita päin =)

Nyt mukavaa illanjatkoa ja isot tsempitykset kaikille vaiheisiinne (oli ne sitten oviksen, tädin tai plussan odotusta...) ja lohtuhalaus kaikille sitä tarvitseville,
lähettää Tiuhti

Ihanaa kulla sinusta Tiuhti! Aivan kylmät väreet meni pitkin kroppaa ja kyynel tirahti silmään kun kirjoitit enkelipoikanne lasketusta päivästä. Kovasti voimia teille! Ehdottomasti pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että pääsette hoitoihin ja ennen kaikkea sen puolesta että hoidot tepsisivät.

Safiiri: JIHUU sanon minä koska meidän tyttö on Apteekin omalla tehty roskishaamu. Se ei ole kovinkaan herkkä testi, joten sinuna voisin jo hieman tuulettaa. Pidän varpaat ja peukut pystyssä, että se viiva siitä vahvistuu jos/kun meinaat vielä kerran testata.

Peetulle kovasti voimia perjantain toimenpiteeseen. Ikävää että tässä kävi näin eikä kyseessä olleetkaan menkat. Mutta sen jälkeen vuoto lakkaa hyvinkin nopeasti ja pääsette uudestaan yrittämään. Halauksia!

Mulla on Tehis myös tissit aikasta kipeät. Vielä eilen vihloskeli kovasti alamasua, vasenta puolta kuten toissapäivänä jolloin tuli vahva plussa. Tänään lämmöt olivat kohonneet, joten oletan että ovis oli eilen. Nyt illalla kellistät ukkosi kun tuo neitseellinen sikiäminen on suhteellisen epätodennäköistä.

Kapriksen lailla toivon että Senora näkisi seuraavaksi ennenunen musta ja meidän mahdollisesta perheenlisäyksestä! =)

Nyt lähden viettämään laatuaikaa rakkaan miehen kanssa.

Ihanaista iltaa teille kaikille ja haleja.

-Jazz
kp 23/36 dpo 1 (days past ovulation, löytyi Peetun oviskalenterilinkistä)

Pakko vielä tulla huikkaamaan tännekin, että nyt näistä kivuista ei voi enää erehtyä. Hän on täällä tänään.. J.Karjalaisen säveltä lainaten :-)
Odottelen vielä, että limat ja kivut päättyy, niin voi laskea varmuudella kierron pituuden. Vaan on tässä taas jomoteltu ja vihlottu pitkään...
En vaan oikein ota selvää, että kummalta puolelta irtoaa. Alavatsa niin tulessa.

Tehis kp 17/31?

Piti tulla korjaamaan edellistä viestiä. Papuhan sen kalenterivinkin meille antoi! Kiitos vinkistä ja sorppa tämä sekaannus.

Tehikselle nyt tehokkaita oviksen hyödyntämishetkiä! Entäpä jos molemmilta puolilta irtoaa....? Voiko se edes olla mahdollista? No enihau, jumppailkaa ahkerasti. =)

Jihuu Tehis, kun ovis bongattu!! En ois jaksanutkaan enää hihitellä.....

Peetulle paljon voimia perjantain kaavintaan. Hyvä sinänsä, niin tietää varmuudella, että kaikki on sitten tullut pois ja voi jatkaa eteenpäin.

Heippa Tiuhtillekin! Täälläkin oli havaittavissa kosteita silmiä kun luin enkelipoikanne lasketusta ajasta... :`(
Toivottavasti tyks käynti menee hyvin ja pääsette heti aloittamaan hoidot.
peukut on pystyssä siihen suuntaan.

Täällä sit odotellaan tätiä joko huomenna mutta viimeistään to =(=( hiton hitto!!!!
Niin menkkaolot mahassa, kiukkusuutta (=suutun miehelle ihan mistä tahansa), ärtyisyyttä, hirveää makean ja suolaisenkin himoa, hiukset rasvoittuvat.... tai siis kaikkea mitä menkkoja ennen mulle tulee.
Tulee sit maksimissaan se 9pvää jos ne menkat torstaian alkaa...

kapris

Vaan eipä sitä vielä Kapris tiedä, vaikka joutuisitkin hihitystä jatkamaan :-D
On tää niin hankalaa...
Isäntä on älyttömän väsy. Ilmoitti, että minä saan hoidella hommat, jos jotain haluan, hih :-D Hällä on tänään syntymäpäiväkin. Oishan se kiva, jos hänen synttärilahjasta tulisi mullekin synttärilahja. Ei ihan taitas laskettu aika mennä niin pitkälle, mutta sama kuukausi kummiskin.

Pidetään Karpis peukut, ettei tule tätönen vierailulle, ei ainakaan liian aikaisin!

Terveiset Tiuhtillekin, sniif :'(

Palailen huomenna paremmin kommentoimaan.

Tehis

Heipsan näin muutaman päivän poissaolon jälkeen! Olen ollut yötöissä nyt viimeajat ja rytmi on vähän sekasin... Nytkin kuuntelen lasten tuhinaa toisesta huoneesta ja yritän itse pysyä hereillä...

Safiiri, melkein kyllä uskallan sua jo onnitella.... :)

Tiuhtille jaksamista, itseäkin pelottaa maaliskuun alku jolloin pienokaisemme olisi pitänyt syntyä, varmasti nostaa tunteet pintaan. :(

Tehikselle voimia vielä hommien loppuun saattamiseksi! :D Oi että kun mäkin bongaisin oviksen... ei kyllä ole minkään laisia oireita meikäläisellä koskaan. :(

Omaan napaan sellaista että kyllästyin elämään kokoaikaisen stressin ja alakulon vallassa joten haettiin pikkasen lisää lainaa ja lähdetään kesällä kultahietikolle jos koirien hoito saadaan järjestymään. :) Lisäksi ilmoittauduin suurimpaan pudottajaan! Lähinnä vitsinä, tuskimpa pääsen kun hakijoita varmasti on. Sitten laitoin vielä vähän vauhtia opintoihin, teen kun hullu töitä ensi syksyn ja kevään ja valmistun odotettua aikasemmin eli ensi keväällä. Hyvällä tuurilla saisin sitten koulun käytyä loppuun ennen kun/jos meille tulisi vaikka vauveli....

Täti alkaa täällä pakkailla kamojaan ja toivottavasti ei tulekkaan enää sanotaan n. vuoteen. ;) Olen tyytyväinen vierailuun siinä mielessä, että kierron normalisoitumisen lisäksi myös kesto oli normaali. :) Joten jos se nyt sitten tästä! Ensi su alkaa oviksen bongailu.

Takaisin työn pariin!

antzi 7/28

varovaisia peukutuksia Tuulille (the teräshermo) ja Safiirille : kyllä se plussa vahvistuu...

Voimia perjantaiksi peetulle...

Tehiskin sai bongattua oviksen, vai oliko se sittenkään... Tämähän on jännempää kuin kauniit ja rohkeat.

Voi Tiuhti.. *rutistaa* Teillä on ollut rankkaa, itse alan jo todella pelätä sitä kesäkuuta, jolloin meillä olis ollu la. Mutta maanantaina sitten selviää taas lisää asioita. Voimia ja onnea matkaan.

Kapris: entäpä jos ne on ne hormoonit jotka jyllää ja pistää räyhäämään... eikä tuleva täti ?

Hurraa Antzi... täti selätetty ja kierto palautunut. Lomamatkakin tekee varmasti hyvää niin itsetunnolle kuin parisuhteellekkin. Saa ottaa etäisyyttä näihin omiin ympyröihin.

En mä mitään enneunia näe. joskus vaan tulee niin vahva tunne asioista, miten ne tulee menemään. (voiko tulla ja mennä olla samassa lauseessa noin?). Kerran yks ärsyttävä tyyppi kehui kesälomillaan. Sanoin sille että just sen viikon sataa ja lujaa. Ei haittaa, sanoi hän, voipa sitten mennä ongelle. Unohdin sit koko jutun, jälkeenpäin tuli kyselemään, että mistä tiesin. Ennen lomaa ja loman jälkeen oli komeet kelit, mutta loma-ajan tuli joka päivä vettä. "tiijänpähän vaan" :)

Viikon päästä pitäis olla tätin kylässä, on sellainen enpä-tiedä olotila. Välillä möyrii mahassa, mutta ei mitään muuta. Pää on silleesti sekaisin, ettei tiijä kumpaa odottaa...

Täältä Brookekin taas huikkaa huomenet :-D
Juu, aiheesta oma napa. Siis jonkinsortin kipuilua on edelleenkin, mutta lämmöt oli kyllä jo pompsahtanut 37,2 asteeseen. Mutta nyt ihan rauhallisin mielin katson vielä nämä limat ja kivut, jonka jälkeen päätän kierron pituuden. Odotellaan siis sen pisimmän mukaan.

Senora, mulla tästä kierrosta vähän samanlainen fiilis. Ei oikein tiedä haluaako sen plussan vai ei. Meillä viikolla 8 reissu pohjoiseen anoppilaan. Jos olen raskaana, niin se on just siinä vaiheessa, kun ei tosiaankaan heille vielä haluaisi kertoa. Omille vanhemmille ja sisaruksille kyllä kertoilisin taas aikaisin, mutta ei heille. He ovat vanhoja ihmisiä ja murehtivat ihan liikaa lasten ja lastenlasten asioita. Mutta mites selitän sen viinittömyyden?? Eli pienoinen probleema olis, mutta eiköhän siitäkin jotenkin selvittäis :-) Mutta tosiaan toinen puoli minusta ei odota plussaa...
Sulla taitaa Senora kans se reissu sekottaa pään :-D

Mitenkäs se Tuuli????????

Täällä oli nähtyä uniakin, hih. Isommassa pesueessa kans yksi oli nähnyt minusta unta ja meni toi ulkonäkökin aikas oikein. Olin kylläkin ollut unessa vatsa pystyssä :-)
Kyllähän nää nettikamut välillä pyörii mielessä. Mitenhän mä selviän siitä hiihtolomaviikosta, kun en pääse nettiin lainkaan, sniif :-(

Antzi, kuulostaa hyvältä tuo reissusuunnitelma. Välillä on tosiaan hyvä tehdä vähän päättömiäkin ratkaisuja, jotta elämä maistuu paremmalta. Vai suurimpaan pudottajaan? Meillä tytskä kans ehdotti, et jos me iskän kans mentäis. Heh, mulla painoindeksi 22 ja iskällä vissiin 26 (laihiksella parhaillaan).

Palaillaan päivemmällä uudemman kerran, vaikka pitäis kyllä viikon tavotetta saavutella noissa hommeleissa...

Tehis kp 18/?

P.S. Enpä joudu syömään sitä kiloa, jos se nyt näin meni. Alunperinhän sanoin, että syön kilon tavaraa, jos ovis ennen kp 17. Tuolla viilaajissa sanoinkin jossakin vaiheessa, että nyt tää homma meneekin niin päin, että jos ei tule ennen kp 17, syön se läjän. Jippitijii, se tulikin tasan kp 17, joten... Lällällällälläälää :-D

Huomenta leidit!

Tämä taitaa jäädä tämän päivän ainokaiseksi kirjoitukseksi, ellen kerkiä sitten illalla moikkaamaan. Tänään on nimittäin kolme eri palaveria, joten aika menee kiitettävästi niissä istumiseen. Blaah.

Antzilla on hurjat suunnitelmat! Hih, olishan se hauskaa seurata nettikamua telkkariohjelmasta. Lomareissusuunnitelmanne kuulostavat todella buenolta! Toivottavasti koirien hoito onnistuu ja pääsette nauttimaan lämmöstä.

Tänään on jännä päivä, pitänee jossain välissä käydä kurkkaamassa josko Tuuli olisi käynyt ilmoittamassa plussauutisensa. =) Kaprikselle meinasin heittää saman kuin Senora, entäs jos tosiaan ärrinpurrin-fiilis johtuu raskaudesta. Mä olen nimittäin joka kerta ollut äärettömän pahalla tuulella, ilman mitään erikoista syytä. Rakas aviomieheni ärsytti kaikkein eniten ihan pelkällä olemuksellaan, höh.

Senorallakaan ei ole montaa päivää enää jännitettävänään. Hui, plussapeukutuksia teille kaikille!

Omaa napaa: kerta kaikkiaan ihmeellinen olo. Väsyttää ihan koko ajan ja päätä särkee joka päivä. Johtuu töistä, tiedän sen. Täällä on parhaillaan 24 astetta sisällä, ihan liian kuuma. Muutenkin on tosi kummallinen fiilis, ihan kun seuraisin omaa elämääni sivusta sumuverhon takaa... Kaikki asiat jää vaivaamaan, jopa se että tänään ajoin punaisia päin. Pliis, hulluksiko tässä olen tulossa?

Eilen tein oikein emämokan ja se vasta vaivaa. Olin yhtä ajattelematon kuin mitä haukun muiden olevan. Kollegan kanssa tuli juttua tästä rankasta ajasta kun lapsi on pieni ja hän kertoi eläneensä tämän vaiheen kaksi kertaa kun heidän lapsillaan on 9 vuotta ikäeroa. Minä siihen kommentoimaan, että niinpä, me ollaan miehen kanssa puhuttukin että olisi pitänyt tehdä seuraava lapsi heti perään, samaan "konkurssiin". SIIS APUA, arvatkaa vaan kuinka teki heti mieli nielaista sanansa. Tämä kollega tokaisi siihen että eipä ne asiat aina välttämättä mene niin kuin suunnittelee.... Siinäkin tilanteessa oli sellainen fiilis, että oikea minä seuraa sivusta kun tämä dorka-minä töppäilee oikein kunnolla. Sanottu mikä sanottu ja se pitäisi nyt unohtaa, mutta hullu minä kelaan sitä päässäni koko ajan. Olen paha, paha ihminen. =(

Psykiikan jälkeen vielä fysiikkaan, tänään laitoin ekan lugepalleron ja nyt sitten odotellaan. Mittasin myös lämmöt ja ihmettelen suunnattomasti tulosta. Heti aamulla oli 36,3 ja n. 10 minuutin päästä kun mittasin uudestaan oli noussut 36,9. Hm, ihan kuin ovista ei olisi ollutkaan tai sitten se munis on mahdollisesti irronnut myöhemmin. En ole mikään ovi-sex-pertti, joten arvoitukseksi jää. Lugejen vuoksi on nyt turha etsiä hirveästi raskausoireita kun ne voivat aiheuttaa kaikkia klassisia oireita. Joten en tarkkaile kroppaani... yeah right. =)

Nyt minä siirryn taustailemaan ja palaan asiaan myöhemmin jos kerkiän. Ihanaa päivää teille kaikille!

Huomenia kans mun puolesta!

Jos tämä tädittömyys jää ihan pysyväksi, siihen on kaks syytä. Ensinnäki vyähyketerapia ja toiseksi se vehnänalkioöljy. Ässähän on elämässään plussannu kolmesti ja joka plussauksella käyttäny öljyä siinä kierrossa. Ja mää käytin sitä tässä kierrossa kans. HANKKIKAA VEHNÄNALKIOÖLJYÄ :)

Ihana suunnitelma Antzilla päästä pudottajiin. Mää kans mietin, että ilmottautuisko. Vaan sitte joskus ku nelkku on varmasti kunnolla matkassa mukana ja tullu maailmaan, alotan kertakaikkisen itseni kiinteyttämisen! Eli ilmottaudun sitte - eiköhän sitä ohjelmaa pyöritetä vielä monta vuotta...

Nyt ei muuta, olen taas kotona näiden vesirokkoTOIPILAIDEN (huraa, tauti alkaa olla selätetty kohta) kanssa. Aamupalan laittoon siis.

Ai niin, se piti vielä mainita että siksi oon niin hermostunu tuosta haamusta ku tätönen on kuiteski ollu kadoksissa lauantaista. Niin oiskai sen pitäny olla jo vahvempi ku vaan haamu. Ois muuten pitäny vissiin tehdä Acon, jonka tein sillon lauantaina. Ois suoraan voinu verrata viivan vahvistumista.

kp 33/28

Puhalluksia täältäkin :-)

Mä muuten uskon enempi tuohon psykiikkaan myös noissa kaiken maailman poppaskonsteissa. Jos johonkin uskoo, niin sillä saa jotenkin mielen rennommaksi onnistumisen suhteen. Ja se stressittömyys kuitenkin on aika iso tekijä!
Sama tuon flunssan häädön kanssa. Joku uskoo valkosipuliin, joku auringonhattutippohin :-) Mä joskus nuorempana häädin flunssat ihan vaan tahdonvoimalla.
Aina isännän kanssa vitsaillaankin, että se nyt on ihan sama mitä sitä nappailee tautia karkoittaaksen, kunhan siihen kovasti uskoo ja luottaa.

Mutta saattaahan se olla, että oikeesti tuo öljy vaikuttaakin noihin soluihin ja sitä kautta tärppiin. Mä vaan uskon niin lujasti tuohon ihmisen mieleen, se mulle suotakoon :-D Älkää ampuko vehnänalkioöljyyn uskovat ;-)

Tehis kp 18/31?

Höh, pikkuneiti sähelsi sylissä, painoin vahingossa hiiren navikkaa.

Äskeiseen piti vielä lisätä että määki oon yleensä erittäin epäileväinen kaikenmaailman luonnonmukaisiin hoitoihin yms. "lääkkeisiin". Vaan ehkä se on uskottava.

Huih, miten ihanan paljon tekstiä ja juttua. menee aina ihan pää pyörälle kun teidän juttuja lukee. Onneksi meitä on niin monta että aina jollain on se parempi päivä vaikka itse tosiaan saattaisikin suossa jälleen kerran taivaltaa...

saafiirille kovasti peukutuksia. Eiköhän se testi siitä vielä selkeämmäksi muutu. Oviksen bonganneille myös onnittelut ja meille välipäiviä viettäville ihan muuten vaan potku takamukselle.

Antzin suunnitelmat kuulostaa hauskoilta : ). Taitaisi tässä omassakin kropassa ollla tuunauksen varaa... (mielialasyöppö)

Safiirille ja Ässälle (jos vielä täällä käyt) kymysys: Mistä tuota ihmeainetta olette hankkineet. Öljythän luonnollisesti tekee hyvää, joten voishan sitäkin kokeilla. Greippimehuilu ei mulle oikein sopinut ja tuosta kierrosta tuli silloin muutenkin ennätys lyhyt.

Tiuhtille: iso halaus.

Ruusa

Jazz, mulla tahtoo kans sillon tällön lipsahtaa sammakko suusta. Se on tosi noloa ku koittaa sitte naama tulipunasena korjata sanomisiaan. Sitte sitä jää miettiin, pahottiko toisen mielen. Tiedän tunteen.

Mää hankin tätä öljyä luontaistuotekaupasta. Vaan suuremmissa ruokakaupoissakin sitä näkyy olevan myynnissä luontaishyllyssä. Mies sanoo että se on se b-vitamiini (muistaakseni) joka siinä vaikuttaa hidastaen solujen kuolemista. Eli varmaan myös muniksen. Noudatin Ässän neuvoa korkata pullo heti kierron alussa.

Pakko kirjoittaa sulle että minulla oli 10pv kuukautiset myöhässä ja testi näytti negaa.olin kuitenkin raskaana.että ihan varovasti sua vois kait jo onnitella.