KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs se Antzi opiskeleekaan? Ehkä jossain joskus ollutkin maininta, mutta mulla mennyt ohi.
Tuo litterointi ei tosiaankaan ole minunkaan lempparihommaa. Mun pitäis tässä alkuvuodesta tehdä uusi haastattelukierros ja sama edessä taasen. Tosin mulla ei ole paljoa haastatteluja, kun teen laadullista tutkimusta, jossa sitten paljon muutakin matskua.
Siitä puheen ollen, pitäiskin varmaankin alkaa hommiin. Ollaan nyt sovittu pikkusiskon kanssa, että hän tulee muutamana päivänä kuukaudessa hoitamaan pikkumiestä kokopäiväisesti, niin minä lähden täältä kuuseen keskittymään ihan kunnolla kokopäiväisesti.

Ai niin, yksi juttu vielä, mutta laitan sen erillisenä viestinä, että erottuu...

On kyllä todella vaikea pysyä perässä, ootte niin ahkeria kirjoittamaan. Tuo jännäyslista on hyvä idea, itseäni en siihen vaan voi vielä laittaa.

En ole vielä soitellut mihinkään, en tiedä soitanko edes. Vaikka kyllä helpottais, jos pääsis ultraan varmistamaan, ettei siellä mitään enää ole. Välillä mietin, et mitä jos ei mennytkään kesken? No järjellä ajatellen, en usko ettei olis mennyt, olihan verenvuoto
melko runsasta, mut mistäs sitä tietää...Kun vielä puhuitte noista, et on jo 5kk eikä tiennyt olevansa raskaana. Hulluksihan tässä tulee!! Ehkä pitäis tehdä oman mielenrauhan vuoksi itse raskaustesti. Niin mut mitäs jos kohtuun on jäänyt jotain ja tulee joku tulehdus!? Jo kolmatta viikkoa siitä keskenmenosta. Haluisin jo uuteen yritykseen!

Kyllä toi rahatilanne vaikuttaa kaikkeen. Meillä molemmat opiskelee ja rahat tosi tiukilla. Ilman opintolainaa ois mahdotonta! Mut se pitää joskus maksaa takaisin superkorkojen kera. Kyllä tää suomen systeemi vielä joskus k..ee pahasti. Mikä hyvinvointimaa tämä on? Miksei lapsen tekoon kannusteta rahallisesti? Miksei tueta riittävästi hoitamaan lapsiaan kotona? Työtön saa enemmän kuin kotihoidontuella oleva! Kyllä ärsyttää!! Äh..ei pitäis ajatella liikaa. Hyvä, kun on katto pään päällä ja ruokaa. Sori vuodatukseni!!

Niin, tuli mieleen, kun nyt tuo jännäilylista saatiin alulle, että oisko mitään ideaa laittaa erikseen ketju KERMITIT PLUSSAA :-) tms.
Jos siellä olis nää jännäilyasiat erikseen. Ajattelin vaan, että onko kynnys uusienkin km:n kokevien tulla tänne, kun täällä ollaan niin täpinöissään. Ja jokuhan tuolla valittelikin, että ei tunnu kivalta, kun ensin pahoitellaan toisten murheita ja samassa viestissä jo hehkutellaan omia juttuja.

Tässä ketjussa jaettas ne murheet ja tietenkin ilotkin. Tuettais kaikkia uusia ja vanhoja jäseniä. Tuolla sitten enempi hehkuteltais niitä kiertopäiviä ja oireita :-)

Vai sekottaisko tää vaan kuviota? Voisko vaikka ihan kokeen vuoksi ja palataan sitten vanhaan, jos ei toimi?
Mielipiteitä???

Tuo vois olla hyvä ajatus. Auttais listan päivityksessäki, ku ei täällä tarvis kahlata niin montaa viestiä läpi löytääkseen tuoreimman jännäyslistan. Määpäs taidan käydä heti sen ketjun avaamassa.

niin, se ovis mullakin kävi mielessä mut en sit tahtonu uskoa et tulis näin pian ku vasta vuoto loppu. no sit ajan kanssa sen tietää =) toisaalta onneks maanantaina on luultavasti asiasta viisaampi sen uän jälkeen. nyt täytyy lähtee syömään, kauhea nälkä. palaillaan myöhemmin

pitäiskös sille keksii parempi nimi... ja tehdä siitä sikälis julkinen, että kaikki jänäilijät sais tulla... Tuolla WABeissa Meiramilla oli hieno plussajuna, ja ite lähti sillä tuonne odotuspuolelle... Saataisko logoksi meiramin juna ja nimeksi junailijat????? täh?

Huh kun täällä on ahkeroitu, oon ihan pudonnut kärryiltä..! Hitto kun joutuu keskittymään välillä työntekoonkin - ainakin meillä tämä vuoden vaihde teettää kaikkea ylimääräistä.

Hyvä idis tuo jännäilylista. Siihenhän vois ehkä laittaa näkyviin päivämäärän, jona on bongannut oviksen, jos on? Itellä se on vasta odotettavissa, aikaisintaan ensi viikonloppuna/seuraavan alkuna..

Kp 8 meneillään, ja tuntuu, että täti alkais etsimään uutta uhria.. melko kauan hän täällä luurailikin.

Täytyy tunnustaa, että en ole uhrannut ajatusta noille talousasioille.. jotenkin ei tunnu ajankohtaiselta nyt, vaikka hyvähän se olis tietysti varautua kaikkeen. No, kuitenkaan en ehtinyt siihen kolmen vuoden sisään toista saamaan, että olis saanut saman päivärahan kuin esikoisesta, mutta toisaalta on tässä palkkakin noussut jonkin verran. Vaan nythän se menis vielä viime vuoden mukaan, eikö, jos lapsi syntyis -07?

En muista olenko täällä kertonut, mutta olen joulukuun alusta ollut ja olen maaliskuun loppuun perjantait hoitovapaalla. Huippuhomma, olen todella tyytyväinen ratkaisuuni. Laskin tossa, että karkeesti 15 € jää maksamaan yks perjantai. Ei paha.

Hui miten paljon tekstiä! Kahlasin äkkiä läpi ja kommentoin pikaisesti muutamaa asiaa.

Pitkiä on kierrot mullakin, näin siis synnytyksen ja näitten keskenmenojen jälkeen. Normaalikierto mulla oli ennen 30 päivää, mutta nyt huidellaan 40 päivän kummallakin puolella. Olen myös pitkästä kierrosta huolimatta onnistunut raskautumaan, tosin ne ovat menneet kesken. Mutta ovis siis tapahtuu, joten älä Tuuli huoli.

Ninni: tee ihmeessä raskaustesti. Sehän selventää sun tilannetta jo aikalailla. Jos se näyttää negaa on kaikki varmaan kunnossa ja mikäli siihen pärähtää plussa on syytä varmasti käydä tarkistuttamassa tilanne. Ihan jo sun mielenrauhan vuoksi. Voimia lähetän sulle!

No voihan kökkö että Antzilta meni yöunet. Hyvään lopputulokseen olit kuitenkin mielestäni päässyt. Toivotaan että asiat lutviutuu.

Vielä tuosta erillisestä jännäämisketjusta piti kirjoittaa muutama sananen. Luin myös aloituksen, jossa joku harmitteli sitä että yhdessä lauseessa pahoitellaan toisen keskenmenoa ja seuraavassa lauseessa hehkutetaan omia ultrakuulumisia tms. Itse en ole ainakaan kokenut meidän ketjun viestejä sellaisina. Kyllä täällä minut ainakin otettiin todella empaattisesti vastaan ja mun purnaukset ja masennusjutut on hyvin huomioitu. Enkä ole kokenut että seuraavassa kappaleessa kirjoitettu iloinen uutinen tms hehkutus mitenkään mitätöisi edellistä asiaa. Mutta meitä on moneen junaan ja asiat koetaan monella eri tavalla. Pelkään vaan, että tuo erillinen jännäysketju hajauttaa tätä meidän keskustelua ja pian ollaan kaikki siirrytty kirjoittelemaan uuteen ketjuun ja tämä kuivuu kasaan. Riskinsä on myös että meistä tulee tavallaan kahden kerroksen väkeä, jännääjät eri porukassa ja muut toisessa. En tiedä miten tämän asian selittäisin, mutta ajatus kuitenkin tuntuu musta vähän hassulta. Sitä myös mietin, että miten sitten pysyy kartalla kun pitää monesta eri ketjusta tarkistaa meidän puheripulista kärsivien kavereiden kuulumiset?

Täällä taas lusmuilemassa litteroinnista... :D

Tehis, opiskelen sosionomiksi + lastentarhanopettajaksi. Sosiaalialalla palkka on hanurista mutta työ kiinnostaa enemmän kun mikään muu. :) Teen nyt opinnäytetyötä, sen pitäisi keväällä olla valmis. Sen jälkeen vielä opintoja mutta kiva opiskella kun päättötyö on jo tehty! :D

Kiva idea tuo erillinen listakin, pitää vaan muistaa tosiaan päivitellä. Toivottavasti ei vaan käy niin että nää tavalliset kermit unohdu kun suurin osa kuitenkin jännäillee jo innolla uutta raskautta niin pyörii maailma sen ympärillä niin paljon. Mutta onhan niitä toki muitakin iloja ja murheita! :) Pitää vaan oppia erittelemään nää aiheet omassa pääkopassa. :) Mutta nyt takasin litteroimaan... 8 haastattelua pitäisi litteroira ja 2 vasta olen tehnyt... On niin hidasta hommaa!!!

antzi edelleen 22/26-?

Mäkin ajattelin ton jännäysketjun silleen, että siitä olis nopee tarkistaa kuka missäkin vaiheessa oleilee, ja sit kuitenkin täällä kirjoittelis. Mulla ei ainakaan (aina) resurssit riitä hirveen monessa ketjussa turinointiin, siks mun ykkönen on tuo WAB ja sitten tämä. Pikkukakkosistakin olen vähän jättäytynyt taka-alalle, kun ei kerta kaikkiaan ehdi paneutumaan kunnolla. Toi on tietysti vähän ristiriitaista tuo ikävien asioiden perään ilouutisten hehkuttaminen, mutta toisaalta, niinhän tämä elämä menee... Itekään en ole kyllä koskaan kokenut sitä pahana, että ensin mulle on pahoiteltu jotain ja samaan hengenvetoon kohkattu omasta raskaudesta tms. Jos ottaisin nokkiini, en pyörisi täällä. Elävässä elämässä onkin sitten toisin, niin kuin joku ehkä muistaa tämän erään ystäväni käytöksen, että kaks päivää mun keskenmenon jälkeen hehkutti kiinnittymiskipujaan ja nyt siis 8.lla rv:llä onnellisesti...

Niin, Ninnin ehkä tosiaan kantsis testailla, että sais jotain osviittaa..?

Tehdäänpäs sitten niin! Eli jännäilylistana erikseen, jossa helpompi käydä päivittelemässä. Kunhan muistetaan nostella... Mutta on meitä sen verran paljon, että päivittyy kuitenkin aika tiuhaan tahtiin.

Ei muakaan ole haitannut pahoittelut&hyvät uutiset samassa viestissä. Se nyt on käytännön kannaltakin hankalaa, jos ei saisi samaan viestiin muuta kuin pahoitella.

Ninnille: Kannattaa tosiaan vaikka ensin tehdä se testi. Mulla tosin se näytti plussaa vielä 3 vkoa km:stä ja negaa eli alle 25 (jotain yksikköä) 4 vkoa km:stä. eli siis ei välttämättä ole syytä huoleen jos testi onkin positiivinen. Mä tekisin ehkä niin, että jos neg. niin voisi rauhoittaa mielen ja jos pos., niin ottaisin yhteyttä lääkäriin. He tosin saattavat olla sitä mieltä että on ihan normaalia että testi + 4-6 vkon kuluttuakin, kuten minulle sanottiin. mutta siis toivotaan että on negaa, niin pääset ajattelemaan iloisempia ajatuksia : )

Jännäyslistaa kannatan minäkin. Mun on ainakin hieman hankala miettiä mitä mihinkin paikkaan kuuluisi kirjoittaa. surut ja onnenhetket kuuluvat tosiaan elämään eikä niiden peräkkäin olo mua häiritse.

R

Täällä on päivän aikana syntynyt vaikka mitä uusia ideoita! Mielestäni olette tulleet ihan hyvään johtopäätökseen eli jatketaan pulinoita tällä palstalla ja pidetään erikseen tuota jännäilyketjua, josta pääsee aina nopeasti tarkistamaan vallitsevan "tilanteen". Kuten Omppukin kirjoitti resurssit ovat minullakin aina välillä rajalliset eli on helpompi, jos on vain yksi kunnon pulinaketju. Ja Jazzin kanssa olen vähän samaa mieltä siinä, että vaarana voi olla, että porukat jakaantuu. Siinä mielessä tuo jännäysketju on hyvä, että jos on uusia km:n kokeneita, heistä voi tuntua ikävältä, jos täällä koko ajan jännätään. Mutta toisaalta elämäähän tämä vain on iloineen ja suruineen ja minua ei kyllä myöskään ole yhtään häirinnyt se asia, että yhdessä viestissä käsitellään monenlaisia asioita. Tosi ikäväähän se olisi, jos täällä vain kuukaudesta ja viestistä toiseen surkuteltaisiin kaikkea keskenmenoon liittyvää, eikä kukaan saisi kirjoittaa mitään normaaleja iloisia asioita.

Kiitos Jazz ja Tehis tsemppauksesta (taas kerran:)) ; yritän olla huolehtimatta liikaa...

Äitiystuista ja -vapaista täällä on ollut puhetta - olen Senoran kanssa vähän samoilla linjoilla eli huolehditaan sitten, kun se on ajankohtaista. Ei olla asiaa miehen kanssa mietitty kertaakaan. Tietysti se auttaa, kun molemmat ovat vakituisessa työssä ja lisäksi kun on vasta ensimmäinen haaveissa niin ei ole vielä kovin konkreettisia nuo tukiasiat. Äitiys- ja vanhenpainvapaistakaan en ole ottanut sen kummemmin selvää; Hesarista luin juuri, että jotenkin nekin taas muuttuivat. Lähtökohta lienee, että minä jään kotiin, mutta kuinka pitkäksi aikaa, sitä en edes uskalla ajatella. Lasten lukumäärästäkään ei olla sen kummemmin puhuttu; näyttää olevan sen verran hankalaa tämä ensimmäisen "tekeminenkin", että voipa jäädä ainoaksikin.

Taidanpa mennä nyt jännäilylistaan päivittämään itseni. Moikka!

Tuuli kp 31

Näyttää jännäyslistalla olevan jo kivasti niitä, jotka suurinpiirtein tietää kiertonsa. Nyt pitäis vielä saada tyystin ajatukset pois koko vauvailusta. Ku pää ja mieli kehittää taas kaikenlaista...

heipsan!

Ninni: mulla näytti verikokeen hcg-arvo miinusta n.3vkoa keskenmenosta. Ja kävinkin myös sillon yksityisellä gynellä tarkistuttamassa että on paikat kunnossa. Sillonhan muuten mulla oli jo uus kierto 10.päivän kohdalla jo menossa ja ovis oli sen kierron 14. pvä. Eli uus kierto oli alkanu heti supistusten loputtua.

ihan kiva idea toi jännäilypalsta! joku kyseli oireita... nojaa mieli ehkä tekee tepposia eli olen yrittäny olla ajattelematta ja tunnustelematta koko oireita...
mielialatkin heittelee ihan älyttömästi: hetken saatan ajatella että kyllä se tärppi tulee, ihan varmasti! Ja sekunnin päästä voisin parkua ja repiä tukan päästä että miksei jo heti tärppää! kaksi suuntainen mielialahäiriö ?? =D

raha-asioita... Meillä nyt kolmio-osake ja lainaa vielä jäljellä, mutta haaveissa ja oikeastaan aikeissa on OKT tai RT tai PT ensi kesänä... olen kans sitä mieltä että mielummin eletään ja maksellaan pitempiä aikoja lainaa kun pistetään taloutta tiukalle!kummallakin aika huono palkka... mutta ei tarvi ihan joka senttiä laskea.

nyt takavasemmalle repiin tukkaa päästä, voimia kanssasisaret!

ÄssÄ koopee 21/27

Huh, täällä on ideoitu ja pulinoitu kaikenlaista. Yritänpä kommentoida jotain. Mulla raskautuminen tietäisi helpotusta talouteen. Rahaa tulee runsaat 190 €/kk eli se mitä verojen jälkeen kotihoidontuesta jää jäljelle. Heh, jos tulisin raskaaksi niin saisin sen ekat 3kk yli 2000€...Tässä pitäisikikin muutaman kuukauden päästä ilmottaa töihin että jatkanko hoitovapaata ja kuinka pitkään. Olisi mukava nyt raskautua niin sitten voisi laskea milloin alkaa äitiysloma ja ottaa hoitovapaan siihen asti. Kieroilua....

Luitteko tänään Me Naisista kun se Kiekko vaimo (mikä nyt olikaan -Hagman!!!) oli tullut raskaaksi ja sitten oli alkanut hirmu vuoto ja ultrassa oli lääkäri todennut että keskenmeno (tai siis tuulimuna) ja käskenyt kaavintaan. Pirittapa ei ollut mennyt vaan oli kysynyt toisen lekurin mielipidettä ja hups, siellähän olikin sikiö joka voi hyvin!!! Siis vähänkö nyyhkytin kun luin... Voi apina!!!

ON: ovista en sitten saanut bongattua. Viikon verran tikuttelin ja silloin "haamujen" aikaan tuli limat ja alavatsa oli kipeä ym. Taisi siis mennä (kp14-15). Tänään en edes tikutellut... Nyt voisi ruveta odottelemaan raskausoireita. Ekassa raskaudessa rinnat tulivatkin kipeeksi jo ennenkuin kuukautisten piti edes alkaa. Siis tosi kipeeksi. Silloin vaan luulin että pillerien lopettaminen oli saanut aikaan kovemmat oireet...No, ehkä pitää ottaa rennosti kun meillähän on tjot... Tai siis miehellä. Minähän salaa teen kaikki temput ja noituudet raskauden eteen.Hih!!!

Terkuin Kirppu

kp 18/28-30 ?

Taas hirmusesti tekstiä! =)
Pikasesti luin lävitse. Tänään minulla ollut pinna kireellä ja ukon kanssa muutamaan otteeseen pientä sanaharkkaa... Argh noita miehiä aina välillä! Raivostuttavia mutta niin ihastuttavia.

Sain ihme siivousinnon päälle tuossa iltapäivällä. Siivous ei IKINÄ ole minun lempipuuhaa, tai kenen se nyt olisi, mutta en ole niin hirmu "pintojen kiillottaja" mutta nyt: Kiiltää uuni, tiskipöytä, kahvikeitin, liesituuletin, lavuaarit... Ja nyt on ihana olo!!!

Kuulostaa kamalalta tuo kiekkovaimon juttu... Miten lääkäri voi noin pahasti erehtyä???? Tuollainen pistää kyllä vihaksi.

Nyt iltapalan laittoon ,palailen vielä illemmalla ajatuksen kanssa kommentoimaa hurjaa tarinaa määrää :)

Sohvi kp 25

Nyt on naurulihakset saanut kyytiä, kun katsoin Idolssin. Samoin myös kyyneleetkin virtasivat niiden puolesta jotka iloitsivat jatkoon pääsemisestä. En tajua tätä mielen herkkyyttä, ihan uus juttu meikäläisellä. Tietty ne menkat sieltä lähenee... Ärsyttää...

Täällä E-Karjalassa satoi tänään maa valkoiseksi, mutta nyt lorottaa vettä joten se siitä. Saisi se kymmenisen senttiä sitä lunta tulla, niin olisi valoisampaa ja mukavampi ulkoilla. Ihme talvi kyllä ollut, ei voi muuta sanoa.

Mitenkäs, oletteko alennusmyynneissä käyneet? Itseäni ei oikein ole houkuttanut rättikaupoissa kiertää. Syy varmaankin se, etten ikinä löydä mitään mieleistä, joutuu sitten aina kulkemaa "vanhoissa rääsyissä"... Hih! Tosin viikon kuluttua lauantaina 13. pv olisi serkun miehen 30 v synttärit, jotaki kivaa voisi käydä ostamassa. Siihen mennessä kyllä jos ei tätiä kuulu, niin testi on tehtävä. Sunnuntainahan olisi kp 28, mikä minulla ollut tytön syntymästä lähtien... Hmm... Taidankin itseni käydä kumminkin laittamassa jänskäyslistaan, jospa se toisi onnea!!!

Nyt iltapesuille ja -pusuille ;)

Sohvi kp 25 vieläkin

Huomenta leidit!

Mulla on ihan samanlaista mielen herkkyyttä kuin Sohvilla. Kyyneleet tulee silmiin pienimmästäkin asiasta. Toisaalta olen kyllä aina ollut tunteikas, joten ehkä mikään ei ole muuttunut. Toivotaan että sulla Sohvi herkkyys viittaisi alkaneeseen raskauteen!! bd bd vai pitikö se olla toistepäin db db db db, mutta enihau plussapeukutuksia!

Aleissa en ole käynyt. Mulla on tää ikuisuusprojekti, eli laihduttaminen, ja vältän kauppoja sen takia kun ajattelen että jos tästä muutaman kilon saisi pudotettua... turha toivo taitaa olla. Mutta HM:n kuvasto tuli ja siitä voisin jotain tilata itselleni.

Aika hurja juttu oli käynyt kiekkovaimolle. Eikä ole eka kerta kun kuulen tuollaisesta tapauksesta. Onneksi ei Piritta ollut antanut kaapia pois.

Raha-asioista: meillä on aivan ihana kerrostalokolmio, kivalla alueella, merinäköalalla!! Aivan lottovoitto kun se saatiin kohtuuhinnalla. Lainaa on kuitenkin reilusti, mutta toistaiseksi ollaan vielä pärjätty ihan jees vaikka mies on yrittäjä ja tulot vaihtelevat enkä minäkään mikään suurituloinen ole. Tilat käy ahtaaksi ja haaveissa olisi OKT, vaikka tästä asunnosta ei kyllä hevillä haluaisi luopua. OKT, tai itse asiassa kaikki asunnot, täällä pääkaupunkiseudulla on aivan päättömissä hinnoissa, joten haavetta ei olla vielä lähdetty toteuttamaan. Saa nyt nähdä, jos me jäädään kolmihenkiseksi perheeksi, niin voi olla ettei koskaan tuosta asunnosta muuteta mihinkään.

Työasioihin tuli selkeys eilen, eli ylennystä tai toimenkuvan muutosta ei tipu. Nyt voin sitten suunnitella tulevaa sen verran että tässä pari kiertoa katsotaan että tärppääkö ja miten käy jos mahdollisesti ajoitus osuu kohdalleen ja raskaus alkaa. Jos vauvaa ei ala kuulumaan tai mahdollinen raskaus menee kesken, ryhdyn suunnittelemaan tulevaisuutta joka siis tarkoittaa työpaikan vaihtoa. Kiitos Tuulille tsemppauksesta, ja kaikille muille myös! Töissä kun viettää suuren osan päivästä toivoisi täällä viihtyvän. Tämä työvire vaikuttaa kuitenkin aika paljon myös kotioloihin. Muutosta on ryhdyttävä siis ajamaan oikein urakalla tässä tämän kevään aikana.

Ovistikuttelua olen nyt jatkanut vaikka ei yhtään huvittaisi. Harrastan sitä sen takia että tietäisi edes vähän minkämittaisesta kierrosta on tällä kertaa kyse. Ajattelin kuitenkin rohkeasti lisätä itseni jännäyslistalle sen pisimmän kiertoni mukaiseti. Voin sitten tarkentaa jos onnistun bongaaman oviksen. Tikut näyttävät toistaiseksi ihan valkeaa....

Täällä muuten sataa, taas. Ja auton mittari näytti plus viittä! Ällöstä kelistä huolimatta oikein aurinkoista päivää teille kaikille!

Siitä kiekkovaimosta: Miten lääkäri tosiaan voi noin pahasti erehtyä?!

Tein tänää puhtaan Negan! herkkyydeltään testi oli 10hgg.. eli näyttäis siltä, ettei mulla enää tuota hormoonia ole, 18 pvän jälkeen keskenmenosta. Elikkäs hyvä juttu, vaikka salaa toivoinkin, että ois tullut vahva plussa, ja sitten tutkimusten jälkeen ois paljastunut ettei mitään keskenmenoa tapahtunutkaan,vaan siellä ois ollut elämää! Mutta nyt sain varmuuden ja odotan vain menkkoja, kait ne täs kuukauden sisässä tulee? Luulempa että tämä rauhoitti mieleni tarpeeksi, ettei tarvitse mihinkään soitella. Vai mitä ootte mieltä?

Kuhan nyt edes ensin pääsee uuteen yritykseen(käytetään kumia niihin menkkoihin asti)...Niin sitten joskus tulevaisuudessa ois kyllä hyvä jos pystyis tekemään testin vasta kun täti 2vk myöhässä, tai no ees viikon. Mutta kuiteskin siinä käy taas niin, et pakko tehdä testi taas yhden myöhästymisen jälkeen.. :)

En minä ainakaan löytänyt mitään alennusmyynneistä, en kyllä liiemmin metsästänytkään mitään. Joskus oon kyllä tehnyt tosi hyviä löytöjä.

Mut nyt aamupalalle ja tekemään koulutehtäviä!