Meinas jäädä aamulenkki tekemättä, kun niin kaameen näköinen keli. Vaan onneksi tuli lähdettyä, teki hyvää tuo happi pikku aivonystyröille.
Mietiskelin siinä reippaillessa, että taidetaan mekin kaivaa jostain ne reissurahat. Jos ei vauvelia kuulu, niin syyslomalla lähdetään

Eikös se sitten takais sen tulon?
Tuntuu vaan hankalalta repiä ne rahat, kun meillä kaikki uppoaa vielä tähän taloon ja pihaan. Isännällä on hyvät tulot, mutta ei nekään kaikkeen riitä. Ei ne suuret tulot, vaan ne suuret menot ;-D Meillä iso velkainen talo ja kaksi isoa velkaista autoa :-D Pakko olla, jotta tämä porukka voi elää ja liikkua. Mutta tilannehan tulojen suhteen vähän muuttuu, kun menen töihin. Tällä hetkellä mulla on kh-tuki ja aikuiskoulutustuki.
Mulla/meillä ollut sellainen periaate, että elämässä pitää tehdä sellaisia asioita, jotka just TÄLLÄ HETKELLÄ tuntuvat tärkeiltä. Ei elämää voi elää sitkuilemalla. Sitku autot on maksettu, sitku talo on maksettu, sitku lapset on isoja, sitku ollaan eläkkeellä.
Olen isännälle paasannut, että mieluummin maksan taloa vaikka kuuskymppisenä kuin jätän elämän elämättä tässä vaiheessa, kun lapsetkin ovat kivassa iässä ja vielä kulkevat meidän kanssa.
Niinpä päätin, että otetaan vaikka lyhennysvapaata, jotta päästään reissuun :-D Ollaan noiden isojen kanssa tehty pari etelänmatkaa ja kovasti on ollut kyselyä, koska taas mennään...
Tulipas taas oikein paasausta
Kapris, se psykiikka tuli keksittyä ihan sattumalta, kun musta psyyke kuulostaa niin kliiniseltä :-D Vaikka psyka yks mun aine onkin...