Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 21.3.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiuhti: minäkin jännäilen omaa napaa samoin kuin sinä.. Mulla nyt 30, yleensä 28-30, EIKÄ AINAKAAN VIELÄ MITÄÄN NÄY.. Ja TOIVOTTAVASTI EI ALAKAAN NÄKYÄ PAITSI TESTITIKUSSA PLUSSAA..! :)! Odottavan aika on pitkä. Tikutan ensi viikolla jos väritön vaihe jatkuu. Voi kun toivon plussaavani. Outoa oloa tisseissä, päässä ja alavatsassa..! Tatille plussatuulia omalla areenallaan.. Ja tottakai kaikille onnistumisia tasapuolisesti! Lost-illanjatkoja!

Lost-iltaa naiset!
Kiitti tatti. Kyllä näin kivassa seurassa elämänmyönteisyyttä löytyy, en tiedä onko tuota aina niin muuten...ei ainakaan mikäli mieheltä kysyy :-) :-)

Joo pitäis kai kysyä lääkäriltä asiaa. Itse asiassa siitä oli jo puhettakin, kun olin menossa SSG:hen. Menin nimittäin ensi kerran tyrkylle kierron 12 päivä, mutta rakkula oli liian iso jo tutkimusta varten. No sitten kun kysyin, että milloin sitä oikein pitäisi tulla, niin lääkäri sanoi, että miel. ennen 10 kp:tä ja kun sanoin taas siihen, että mulla saattaa vielä olla vuotoa, niin lääkäri sanoi, ettei pieni vuoto mitään haittaa, mutta ei ottanut sen kummemmin kantaa vuodon pituuteen. Ei kai siinä sitten niin kauan mitään, kun ei ultratessa mitään löydy. Jotain hormonaalista vois tietty olla.

Niin anu, se strategia :-) Eipä mulla sen kummempia poppakonsteja ole tarjota, paitsi vitamiinien syönti on enemmän ja vähemmän säännöllistä minullakin ja greipittömällä kierrolla ollaan täälläkin. Niin ja touhuillakin tietysti pitäisi. Ovista ajattelin testailla tikuilla. Olen mittaillut niitä lämpöjäkin ja tänään lämpöä oli peräti 35 C. Mun mieskin on kuumempi kuin minä :-)

Unohdin Tiuhti kommentoida, että varmaan ollaan liikunnalla nähty. Tiedä vaikka anunkin kanssa ollaan törmäilty sekä J:ssä että Ä:ssä :-)

Lyylillä on selvästi ikäkriisi. En tiedä tilastoista, mutta veikkaan, että nykyään on tavallisempaa tehdä lapset 30 -kymppisenä kuin 20 -kymppisenä, joten 8v. sinne tänne ei näy missään. Mulla on iltatähti pikkuveli, eikä veli ole ainakaan mulle valittanut vanhempiensa iästä mitään. On vain tyytyväinen, kun hänellä on näin 'kiva' isosisko, jonka kanssa voi mennä shoppailemaan ja leffaan ym ym. Ymmärsinkö muuten listasta oikein, että teillä on yksi lapsi ja kakkosta yritätte?

Illanjatkoja leideille!

Iltaa kaikille,

juu tänään on telkkarissa tunkua klo 21 aikaan.. Sekä Lost että Tehari pitäis nähdä, eli jompi kumpi nauhalle =)

Tatille hurjasti tarrasukkia ja vauvaliimaa! Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti!

Sanna, sitä ollaan sitten jännässä tilanteessa! Mua alkaa vaan pikkuhiljaa epäilyttämään nää mun oireet, että oisko ne sittenkin ihan normaaleja pms-oireita.. Lämmöissä on selkee notkahdus tapahtunut. Se enteilisi tädin kutsumatonta vierailua.. Tänään menossa kp. 28/34 ja viikonloppuna luultavasti testailen, malttamaton kun olen...

Kiitokset Anu peukutuksista! Ja kaikki muutkin, kiva kun tsemppaatte mukana!

Kaikki kynnelle kykenevät, bongailkaahan ovista oikein urakalla! Pistetään plussa-aalto pystyyn, niin että voidaan kertarysäyksellä siirtyä tuonne odottajien puolelle ;)

Nyt mukavaa telkkari-iltaa kaikille,
toivoo Tiuhti

Huomenta,
Olipas jännä LOST. Meinasi ihan yöunet mennä, kun rupesin miettimään sitä nro 47 miestä, hui.

Täällä Kermeissähän on nyt selvästi säpinää (ilmoissa) vatsoissa :-) Kunnon jännäilyt kehissä. Ilmoitelkaahan Sanna ja Tiuhti niitä testituloksia sitten.

Minulla lämpö kohosi 0.7 astetta eli 35.7 mennään tässä vaiheessa, mutta tikkuun tuli vain yksi viiva. Kuinkas paljon Tiuhti sinulla lämpötila nousee suunnilleen esim. 0.5, 1, 2 astetta?

Moi!

Nyt taas oli sitä jännitystä Lost jaksossa. Minä luulin ensin, että sitä raskaana olevaa naista oli tullut kiusaamaan se nainen sieltä "" viidakon"" keskeltä. Eikös hän ollut kadottanut sen lapsensa aikanaan? Mutta eipä taida juoni niin mennäkään??

Anu, ryökäle voi virnuilla huvittuneena meidän arvailuille. Ovat kuulema katsoneet jaksot jo netistä. ; )

No, eipä tässä sitten muuta. Hyviä ovis bongaus mahiksia vk lopulle!

Huomenta vaan kaikille!

Ihanaa kun on jo perjantai ja viikonloppu edessä! Eilen onneksi urakoitiin siivouksen merkeissä, niin voi tänään töistä päin ottaa ihan rennosti!

Oli kyllä jännä Lost! Pelottavan oloinen oli myös se jakson loputtua tullut ennakko seuraavan jakson tapahtumista... Nyt alkoi vihdoin siis jotain tapahtua =)

Sämpy, mulla nuo lämpötilat nousee 0,5 astetta tai enemmän. Ja tuo lämpötilan nousuhan tapahtuu aina viiveellä, eli kun lämppärit nousee, niin ovis on jo tapahtunut.

Mun piti tänä aamuna testata, mutta unohdin (voitteko kuvitella?!).. Siinä vaiheessa vasta tuli testi mieleen, kun olin jo semmoisen Niagaran putouksen verran päästänyt pisua lotisemaan pyttyyn.. Huomenna sitten.. Jos uskallan.. Pelottaa, jos joutuu taas pettymään..
Näissä mietteissä hyvää perjantain jatkoa kaikille ja aurinkoista viikonloppua,
toivoo Tiuhti

Tjäna, tjäna !

Postitiivisia ajatuksia Tatin suuntaan. Voin kuvitella miten mahtava olo sulla on. Siellä se olla möllöttää...

Ja Tiuhti, ihan omaa vattaakin nipistää kun sulla on niin jännät paikat. Olehan tarkkana sitten aamulla. Pidän peukkuja.

Maaria, sotkeudutaan kohta toisiimme kun nimimerkitkin on lähes samat. Mutta ajatteleppa vielä että ollaan ihan samassa tilanteessakin. Mullakin eka kierto kaavinnan jälkeen menossa ja ensi viikolla ovisaika. Olishan se aika jännää kun vielä raskauduttasikin samaan aikaan. Toivon tosiaan että me kaikki äkkiä päästään tonne ex-kermitteihin. Olishan se niin ihanaa...Mie haluan lapsen nyt ja heti !!!

Jotenkin olen ihan ulalla noitten lämpöjen mittausten ja ovistikkujen kanssa. Nyt on menossa eka kertaa oikea yrittämisen aika, oikein ajatuksen kanssa. Mitenkä ne lämmöt vaihtelee kierron aikana ? Miten sen huomaa että milloin on '' kevätkylvön '' aika ? Tiedättekö saako noita ovistikkuja Ruotsista ? Mitä ovistikku on ruotsiksi ? Miten ne toimii ?

Voi että voin oikein kuvitella itteni tonne ulos kävelemään onnellisesti vaunuja pukaten...Taitaa olla eka kertaa elämässä vauvakuume...Alkaa aina hymyilyttää kun näkee pikkuisia, eikä junassa pikkuvauvan itkukaan enää niin ärsytä.

Täällä on kevättä rinnassa...vaikkakin lunta vain sataa...

Moi Mariia!

Ihan hauska juttu, sopisi mulle.

Se ovistesti on ruotsiksi ägglossningstest ja raskaustesti on graviditetstest. Lunttasin nuo sanat marketista ostamistani pakkausten kyljistä. Luulisi niitä löytyvän suuremmista marketeista Ruotsistakin. Täällä ainakin ne on sijoitettu kemikaalihyllyille. Tätä merkkiä valmistetaan nähtävästi sielläkin, kun on osoitteet ja puh. numerot sen suuntaiset. Muutama netti osoitekin näyttää olevan. Tiedä mihin ne sitten vie?

www.findout.se ja www.findout.fi

Voi Tiuhti! Unohdit?!? :)
Pistä nyt se paketti odottamaan aamua siihen pytyn päälle, ettet taas pissaa tikun ohi :)

Nyt on menossa vasta kp 26/31-32 ja mun kohtalo rupeaa näyttämään tämän kierron osalta huonolta. Sitä pikku vuotoa on ollut viikon ajan ja aikaisemmin tuhruvuoto on kestänyt viikon ja sitten on menkkojen vuoro. Nyt on pari tuntia juilinut mahaa siihen malliin, että menkat olisi tulossa. Pientä nipistelyä ja muita tuntemuksiakin on ollut, mutta pelkään pahoin, että siellä vaan se kysta ilmoittelee itsestään.

No ei kai taas muuta kuin uutta putkeen!

Lauantaita naiset,

niin vain kävi kuin pelkäsinkin, eli tyylipuhdas nega testattu =(.. Taas tiputtiin korkeelta ja kovaa, yhyy..
Pieni toivonkipinä on vielä kuitenkin yllä, eli eihän mun menkat olleet viel edes myöhäs (nyt kp.30/34), joten ehkä se ei viel vaan näkynyt... Toiveajattelua tiedän! Varsinkin kun aamulämmöt on kääntyneet laskuun.. Eli ensi viikolla täti odotettavissa, masentavaa!

Toivottavasti Sannalta ja tatilta kuuluu toisenlaisia uutisia, plussaonnea hurjasti! Ja muut pöllytelkää lakanoita ahkerasti =)
Toivoo Tiuhti

Voi ei Tiuhti. Sinulla kun oli niin lupaavia oireitakin, mutta eihän sitä tiedä, vaikka nega olisi väärä hälytys. Toivotaan, että oli.

Tänään on aprillipäivä. Olettekos kuulleet mitään hyviä piloja?

No eipä täältä muuta tällä erää. On vähän masentava sää tuolla ulkona, mutta pitäisi sitä kai vähän ulkoilua harrastaa. Hyvää viikonloppua teille kaikille!

Heippa rallaa!
Se on aprillipäivä, mutta kun auto hajosi ja ei olla päästy kotoa minnekään, niin on pilailutkin jääneet vähiin. Tosin keskustaan ei ole kuin parin kilsan kävelymatka, mutta mitäpä sieltä, paitsi jos ruoka loppuu.

Täällä on vointi ihan ok. Toissa iltana oli joku voimakas kohdun lumpsahdus, kun olin jo rauhoittunut sänkyyn katsomaan tv. Mutta menen päivä kerrallaan; testaukseen n. 12 päivää vielä.

Tiuhtille: Harmi, ettei nyt tärpännyt. Ehkä seuraavalla kierrolla. = )

Leppoisaa päivän jatkoa kaikille.

Tiuhti: voi harmi.. Mut testaa uudestaan jos ei ala, eikö pakkauksiskin sanota että näyttää tuloksen jo silloin kun olisi pitänyt alkaa..?! Eli kun noin ajoissa teit, ei välttämättä vielä näytä. :)! Mulla 32/28-30.. En uskalla testata. Jos ensi vkolla sitten.. Jos tarvii! Mulla outoa ""painontunnetta"" oikeella ja välillä vasemmalla alhaalla. Jotain vähän ehkä limasta tulee, hailukkaa väriä siinä, en tie mitä on.. Outoa. Km:n jälkeen hirvittää kaikki outo mitä värkistä tulee..! Tämä omasta navasta. Mites muut? Mitä viikonlopunvaralle? Minä yksin koiran kanssa, muut anoppilassa.. Tulevat huomenna. Aamun luuhasin lastenvaatekirpparilla ja löysin vaikka mitä. Huomen uudestaan toisaalle! :)! Kivaa lauantain jatkoa!

Ihan ohimennen ilmoittelen, (jos kuka vielä minua muistaa) että elossa ollaan ja hengessä mukana, vaikka olenkin hieman hautautunut taka-alalle : )

Olen aloittanut koulun, mutta siitä huolimatta vauva on tervetullut ihan koska tahansa. Mitä pikemmin sitä parempi ; ) Viimeisimmästä keskenmenosta jotain 8 kk.

Olen myös onnistunut laihduttamaan! BMI 32 -> 29 ja hyvää vauhtia karisee kiloja edelleen. Ihanaa!!!

On siis kaikenlaista muuta ajateltavaa, kuin ""vauvanvääntö"" ja se tekee ihan hyvää.

Palaillaan taas joskus.

kauris

voi, vitsi kauris, onnea kilojen kariutumisen johdosta. Kuinka olet saanut tuloksia? Painonvartioiden pisteilläkö?
Itsekkin niillä pari viikkoa kokeilin, mutta se on omalla koneella se ohjelma joka laskee puolesta sen päivittäisen piste määrän, ja kun kotona ei olla oleiltu nyt paljon, niin ei ole niin tullut seurattua tuota syömistä..
Mutta pääsiäisen jälkeen alkaa taas.

Kiva kuulla sinustakin kauris välillä! Hyvä kun muutkin muistaa kirjoitella itsestään kuulumisia:) Voi kun saisikin nuo vaaviasiat päästä vähäksi aikaa pois, tuntuu että vaan pahenee tämä kuumeilu ja yrittäminen.

minkä alan koulua aloitit käymään?
Ihan kivaa tämä koulun käynti! Mutta välillä lopahtaa innostus hetkelliseksi..

oma napa: Ovis meneillään juuri, tiedä sitten loppuiko jo eilen. Muuta ei ihmeenpiä tällä päin. Kuinkas teillä muilla kermiteillä?

Niin ja Tiuhti, elä vielä menetä toivoasi.. siihen asti on toivoa, kun tätit on poissa.:)

Sannalle myös peukkuja ja tatille testaamisen merkeissä!
Mites Sämpyn ovis stradegia meni?:))

Huomenia!

Täällä on taas niin talviset maisemat. Puoli viikonloppua meni työn merkeissä, mutta ehdittiin sitten eilen päivällä kuitenkin koiran kanssan kävelemään. Kyllä sais jo tämä lumen tulo loppua.

Täällä olotila ihan hyvä. Tympeää, kun täytyy pidättyä kaikilta ihanilta haaveiluita vauvasta, kun ei edes tiedä, onko raskaana.

Tuli tuossa jossain ohjelmassa vertaus eläinlapsen ja ihmislapsen kehityksestä: Eläin kun kykenee jo heti kävelemään yms. , niin naisen pitäis odottaa 21 kk, että tähän samaan kyettäis. = )

Aurinkoisia ajatuksia kaikille!

Moikka tatti!

Eikö ole typerää kun eilen oli jo niin mahtava ilma, niin sitten taas tulee lunta! Suunnittelin eilen että menen tytön kanssa pitemmäksikin aikaa ulos touhuilemaan, mutta ilma on niin tylsä että ei oikein kiinnosta mennäkkää!

Milloinkas tatti pääset testailemaan?
Kirjoittelehan taas kun kerkiät ja jaksat:))

Ois kyllä aika kova odotusaika jos täytyisi tuo 21kk kantaa vauvaa masussa!:)

Missäs te muut kermitit luuraatte?
Sämpy: Menikö se stradegia noin jäseniin;)?? Hih!

Pakko oli tehdä testi tänään, kun sopivasti apteekin ohi ajoin.. Joo, en tosiaan tiedä missä mennään.. Testiin tuli toiseksi viivaksi NIIN hailukka viiva, hyvä et näki.. Et en osaa sitä ihan plussana ajatella.. Ja samanlainen oli jouluna, eri testi kylläkin, ja mites siinä kävikään.. Km. :-[! Eli menen aamulla arvauskeskukseen verikokeeseen.. Tulee paremmin selväksi asia. Tytöstä ja pojasta viivat on ollut selviä, toisin kun nyt ja jouluna..! Tiedän tiedän et viivan väril ei väliä, mutta..! Palaan kertomaan sitten joko iloisia uutisia (voi kun oiskin niitä..) tai sit kylmän tuomion..! Päivänjatkot.

anu:
Olen vain vähän kattellut mitä suuhuni laitan ja lisännyt liikuntaa. Viimeisen kuukauden aikana on tippunut 6 kiloa, lantio on kaventunut 5 cm ja vyötärö 6 cm. On mahtava tunne, kun taas mahtuu kaapinpohjalle jääneisiin housuihin. Seuraavaksi annan mahan vasta sitten kun vauva sitä venyttelee ; )

Sähkö""mies"" minusta tulee isona ; ) Koulu on vasta niin aluillaan, että vielä jaksaa olla innoissaan ja ehkä juuri siksi ajatukset ei ajelehdi vauvaan, kuin tilapäisesti välillä ; ) Ja tosiaan laihtuminenkin on kohentanut mielialaa ja tietysti itsetuntoakin : )

Kovasti stemppiä kaikille kermeille!
Toivottavasti tulee oikein ihana kesä.

Hellurei!

Täällä on tapahtunut vaikka mitä. Tulihan tuota jo reilut kolme vkoa oltuakin pois. Mitä nyt vähän kävin välillä kurkkaamassa. En edes yritä kommentoida kaikkeen...
Sannalle pidetään peukkuja! Tatille toivoisin sen vauvan ja laitan tarrasukkia. Kaikille toivoisin, mutta kun luin noita Tatin juttuja niin sinulle erityisesti. Tiuhtillakin on vielä mahkuja ja toivon, että plussaksi muuttuisi.
Paikkakunnistakin täällä on keskusteltu, moni on J:ssä asustellut, mutta nyt muualla. Minä tulin J:n opiskelemaan Savosta -97 ja valmistuttuani jäin tänne duuniin kun viihdyn täällä.

Reissusta on kotiuduttu. Itsellä menkat alkoi viimeisinä lomapäivinä, mutta se ei yllättänyt sillä keskenmenon jälkeen ovis tuli aiemmin kuin ennen ja meni vähän ohi. Ei keritty kunnolla lakanoita pöllyttää. Toisaalta ihan hyvä sillä otin just oviksen aikoihin Hepatiitti rokotteen, sain reissussa vatsataudin ja jouduin syömään paketin imodiumia. Eikä vieläkään ole ohi vaan tänään vein näytteen labraan, että selvittävät mikä sulistossa jyllää. Varmaan jotain lääkkeitä tulee. Muuten loma meni mahtavasti, oli ihanaa. Unohdin pitkästä aikaa työn ja vauvahaaveet ja nautin vaan lomailusta. Mies vielä intoutui kosimaan. Nyt olen ihan sekaisin kun hän haluisi jo kesähäät tälle kesälle (pikkasen tulee kiire jos meinaa saada kesälle järjestettyä) itse ajattelin lähinnä kesää 2007. Jos jo kesällä mennään niin en myöskään haluisi mennä raskaana naimisiin, mutta en malta olla montaa kuukautta yrittämättä ja kun vauvaa ei tehdä vaan se saadaan. Toisaalta jos häät vasta kesällä 2007 niin voin olla sitten raskaana jos tärppi käy vasta syksyllä. Omaan vakituiseen työhönkin olen niin kyllästynyt et tekisi mieli irtisanoutua ja jäädä kesäksi vaan nauttii kesästä ja järjestelemään kesähäitä. Tietty 3 kk karenssi kuullostaa pahalta.
Elämän suunnittelu on niin vaikeeta nyt kun on oppinut huomaamaan, että kaikki ei mene suunnitelmien mukaan.
Olisko hyviä vihjeitä?