Ex-Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan!

Nostelenpa tätä ketjuamme. Olin tänään rakenneultrassa ja kaikki hyvin. Sydäntä se ultraaja tiiraili aika pitkään, mutta ei sanonut mitään, ehkä vain haki eri katselukulmia. Miehelle tuntui olevan tärkeämpi tapahtuma kuin mulle, kun tunnen liikkeitäkin päivittäin. Mieskin toki onnistunut pari kertaa tuntemaan, mutta yleensä pienokainen hiljenee tyystin, kun laittaa käden vatsan päälle.

Sellainen hauska juttu heti ultrauksen alkuun, että olin jo vetämässä alushousujakin jalastani, kun ultraaja sanoi, että riittää, kun ottaa vain vatsan paljaaksi. Voi noloa! Mutta kun tähän asti aina ultrattu alakautta ja niitä kertoja on tainnut kertyä jo 8 tämän ja keskenmenneen raskauden aikana yhteensä...

Vatsa on kasvanut viime viikkoina ja painoakin alkanut kertyä. Olo hyvä ja vain alaselkä vihoittelee, jos teen jotain pitempään pienessä etukumarassa. Kävely auttaa tuohonkin vaivaan, kun vaan ensin liikkeelle pääsee :)

Aurinkoista jatkoa mammoille =)

Salli rv 21+4

Kaikille synnyttäneille oikein paljon onnea!!! En ole hetkeen ehtinyt tänne kirjoittelemaan mutta korjataanpa nyt tilanne.

Eli rv 22+0 menossa. Viime viikolla oltiin rakenneultrassa ja kaikki oli hienosti. Vauva vastasi viikkoja ja oli hyvin liikkuvainen. Nyt on ihanaa aikaa kun liikkeet tuntuvat pitkin päivää niin voimakkaina tömähdyksinä ettei ole tullut hätää että onko vauveli elossa. Eli sikäli stressittömämpää. Mutta kroppa alkaa osoittamaan hajoomisen merkkejä eli liitoskipuja, selkäsärkyä, pakara jumissa, yms. asiaan kuuluvaa mukavaa. Ja vauva alkaa jo painaa ylös niin kovasti että alkaa olee tukalaa.
Mutta töihin olen taas palannut. Voitte uskoa, että melkein 3kk:n kotonalöhöilyn jälkeen on upeeta olla töissä!

Eipä tässä kummempia, kaikille mahankasvatteluja ja vauvelin jo saaneille kultaisia yhdessäolon hetkiä!

Ajattelin tulla nostelemaan meitä, kun oltiin kadottu tuonne kaukaisuuteen.

Tänään oli lääkäri käynti. Aluksi sydän pomppasi kurkkuun kun setä ultrasi mahan päältä eikä mitään näkynyt. Sitten hän pisti sormet sisään ja sanoi ""hmmmm... juuri niin kuin arvelinkin"" ja ultraamaan sisäkautta. Sieltä se meidän pikkuinen sitten löytyikin. Kovasti hän heilutteli käsiään=) Siinä sitten miehen kanssa tuijotettiin monitoria melkein tippa linssissä.

Lääkäri sanoi että kohtu on jotenkin kallistunut taaksepäin ja ""muljahtaa"" parin viikon päästä eteen päin. Näin ollen sydän äänetkään eivät vielä kuulu.

Kyllä helpotti taas oloa nähdä pikkuinen kunnossa. Perjantaina on np-ultra, hieman jännittää, mutta eiköhän kaikki ole kunnossa.

T: Hanna ja pikkuinen rv 12+2

p.s. kuinkas kaikki muut voivat kun on ollut niin hiljaista.