vauvaa ei kuulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laura, älä huoli, vaikka sinulla on kaksiosainen kohtu. Se ei ole mikään este raskautumiselle, kuten sinulle on varmasti sanottukin. Esim. mieheni äidillä on kaksios. kohtu. Yrittämiseen meni vaan jonkin verran enemmän aikaa - tsemppiä!

Susa: kiitoksia noista lohdutuksen sanoista! =)
On joo kerrottu että voi ihan hyvin saada lapsia mutta se on niin epätoivosta näitten kaikkien muitten tautien lisäksi.. mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Itse olen onnellisesti raskaana rv 35+ menossa. Mutta haluaisin kertoa oman stoorini Eli jätin pillerit pois v.2001. Sain keskenmenon 4/2003 ja seuraavan kerran raskauduin 7/05, josta nyt laskettuaika 4/06. Eli kaikenkaikkiaan aikaa tämän pinokaisen saamiseksi on mennyt n. viisi vuotta. Luomuna ollaan koko ajan oltu.

Ikää minulla on 28v. ja miehelläni 34v. Mutta halusin vaan kertoa, että ei kannata luovuttaa. Itse itkin ja miehenikin itki lähes kuukausittain, kun menkat alkoi. Ikinä en olisi uskonut, että raskaudun enää ja että saan kohta pientä nyyttiä sylissä suukotella. Tuntui todellakin, että ihmiset ympärillä raskautui pelkästään rivoja puhumalla.

Mutta tämä on pähkinänkuoressa oma elämäni viimeiseltä viideltä vuodelta. Toivon sydämestni, että te kaikki saatte myös joskus tuntea tämän tilanteen, jota elän nyt.

ennemmin tai myöhemmin.... Kaikella on tarkoituksensa!

Jaahas nyt on sit ovis ollu ja jännäily alkaa. Ollaan peuhattu ihan kiitettävästi mutta jotenkin on taas semmonen olo ettei taaskaan tule mitään tulosta mutta sen nyt sitten näkee kun tädin aika on tulla kyläileen..

Sivullinen: Onnea loppuraskaudelle =)

Heips kaikille! Ovikset ollu ja yritetty on... Kuitenkin nyt on sellanen mieliala, että ei tästä tuu mitään. Että hukkaan menee ja täti lähtee mukaan reissuun. On tää melko piinaavaa touhua. Nyt vaan jotenkin tuntuu toivottomalle, liekö hiukka kevätväsymystä vielä lisäämässä 'kärsimystä'.
Ukkokulta koitti lohduttaa. Sekin jotenkin on niin täpinöissään tästä vauvaprojektista. No, tästähän jatketaan vaan eteenpäin, eipä tää murehtiminen ainakaan asiaa auta. Näin meillä tänä aamuna. Kunhan jollekin sain ruikuttaa. Kiitos.

maanantaita kaikille,
Ulkona taas upea ilma ja pakkasta riittää. Vaikka kylmyys saisi hellittää niin enemmin pakkaset kuin loskakelit.

Kiitos rohkaisevasta tarinastasi sivullinen ja onnittelut raskautumisestasi. Luovuttaako käytännössä vai henkisesti, niin on vähän ristiriitainen juttu. Meillähän on lapsettomuushoidot alkamassa, jos mitään ei kuulu puolen vuoden sisään. Ne olisivat alkaneet viime marraskuussa, ellen olisi raskautunut. Luulen, että silloin lokakuussa luovutin henkisesti, kun ajattelin, että hoitoihin mennään kuitenkin ja sitten yllättäen tärppäsikin luomusti. Varmaan stressi helpotti vauva-asioiden suhteen. Nyt tässä kierrossa mua rupes kyllä niin tympimään pakkoseksi, että luovutin vähän niin kuin käytännössä. Pitäis saada tämä asia ja omat ajatuksen jotenkin oikeisiin mittasuhteisiin eikä laskisi kuukausia 2 viikon pätkissä ja päiviä puolessa välissä kuukautta.

No tälläisia mietteitä minulla. Mitäs teille muille kuuluu?

Ollaan tiputtu toiselle sivulle..

Tänne ei kuulu viä yhtään mitään jännäillään nyt kuitenkin vaikka toisaalta tuntuu turhalta..
Ajattelin vaihtaa alaa ja alkaa perhepäivähoitajaksi. Syksyllä alkais perhepäivähoitajien perustutkinto niin jos sinne sitten menis. Mitäs teille muille kuuluu??

huomenta,
Eipä tännekään ihmeempiä. Tätien tuloa odotellaan eikä edes kamalasti jännitä :-)

On varmasti vaihtelua vaihtaa alaa. Mikä tutkinto sulla on ennestään? Eikö aiempi tuntunut oikein omalta.

Tänään meille tuli uusin Harry Potter :-) Maltan tuskin odottaa, että pääsen sitä lukemaan. Töissä pitäisi ensin kärvistellä päivä.

Mitäs te muut? Mitä meidän lupaavasti alkaneelle ketjulle on tapahtunut? Uudet tervetuloa. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Uusimmat

Yhteistyössä