Kiitos kiitos, Maaria ja kauris. Kyllä meille annettiin varovainen arvio sukupuolesta, vaikka täällä sanotaankin, että sukupuolta ei kerrota. Kätilö kysyi, että saako sukupuolielimet näkyä ja me sanottiin, että saa, ja sitten lisäsin, että saa sen kertoakin, jos siis haluaa. Mutta jos siitä asennosta olisi kuva saatu, niin kyllä oisin veikannut aika vahvasti samaa mitä kätilökin. Ja helppo tietysti sanoa, mutta nyt tietysti tuntuu siltä, että mulla on ollut sellainen 'olo', että sellaista täällä odotellaan

Mun täytyy vielä miettiä, että kerronko mä sen sukupuolen tänne. Vaikka periaatteessa anonyymisti täällä kirjoitellaan, niin silti me ei olla vielä miehen kanssa sovittu että kerrotaanko me sitä esim. sukulaisille, niin en mä sitä viitti tännekään vielä kirjoittaa.
Mutta mutta, en minä tosiaan sulje pois sitä mahdollisuutta, että se toinenkin voisi olla tulossa ja en rupea tämän perusteella mitään vaatehankintoja tekemään, enkä varsinkaan haasta kätilöä oikeuteen, vaikka arvio pettäiskin

Eilisen jälkeen tuli kyllä todella tietoiseksi, että tässä sitä nyt odotellaan ja kyllä tuo sukupuolen 'tietäminen' teki asian entistä konkreettisemmaksi.
Aika kivuton olen ollut minäkin, närästystä ja väsymystä lukuunottamatta, mutta nuo vaivat oli jo ennen raskauttakin. Viime viikonloppuna huomasin, että nivuset kipeytyvät herkemmin, kun käveli paljon. Ai niin, hemmottelin itseäni ostamalla muutaman äitiysvaatteen. Ostin missymom liikkeestä haalarin ja sellaisen paidan, jossa lukee teksti 'It's not a secret anymore'. Nyt sitten vaan paita päälle ja pomolle kertomaan, että tällainen salaisuus ois tulossa. Huomasin kalenterista, että mulla on lain mukaan kuukausi ja viikko aikaa kertoa asiasta....
En tiedä miten tuo minun pomoni tulee suhtautumaan asiaan. Hän on mies, ilmeisesti lapseton ja töissä meillä on aika hektiset hetket.
Se missymomin haalari tuntui kyllä todella kätevältä. Sen saa säädettyä tällaiseen pienempääkin mahaan, mutta venyy tarvittaessa vaikka mihin mittoihin.
Niin, saittekos te Maaria sen dvd:n sieltä 4D ultrasta? Milloin teillä kauris ja Maaria on mitattu sitä sf -mittaa (miltä rv:iltä lähtien)? Kauris on muistaakseni puhunut siitä täällä jo kaksi kertaa.
Peukut on edelleen pystyssä Mariian vuoksi. Samalla oon peukutellut Tl:kin. Kävin taas vakoilemassa tuolla Kermeissä, niin Tl oli saanut lääkityksen. Hyvä, hyvä. Hyvää illanjatkoja kaikille, lähden tästä virittelemään jouluvaloja ikkunaan (kaksi puuttuu).
sämpy 20+6