Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 21.3.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips!

Täällä on nyt pilvinen sää, mutta pakkasta vain -2.
Täytyisi keksiä jotain tekemistä, ettei miettisi liikaa tuota tiistaita.

Mukava on huomata, että täällä välitetään toisista.

Joo, taitaa paikka J olla monen yhdistävä tekijä. Itsekin olen siellä lapsena vanhempien ja pikkuveljen kanssa asunut. Nyt tänne sitten aikuisena vakiintunut? Voisin asua vielä muuallakin, paikkakunnalla/ kaupungissa.

Piipalle rattoisaa matkaa ja muille muuten mukavaa fiilistä.

Ai niin...Sämpylle: Toivottavasti miehesi vointi kääntyisi parhainpäin ja sairaus ei saisi otetta. Jaksamista teille molemmille.
Täällä hoitavassa sairaalassa ei tehdä siirtoja, joten meidän on matkattava toisaalle ja siellä eri lääkäri, joka päättää siirrettävien alkioiden määrästä, mikäli niitä useampi.

Mihinkäs aikoihin te Tiuhti ja Sämpy olette olleet J kaupungissa opiskelemassa??? Tiedä vaikka olisin minäkin ollut juuri silloin siellä koulussa?:)
huvittavaa!!!

Onkohan tämä jokin sattuma;)?
Alan olla taikauskoinen;) No ei vaines.. mutta kuitenkin on jännä juttu tämä yhtäläisyys... kohta huomataan että ollaa jollainlailla kaikki jotakin sukua toisillemme:)

Missäs päin una täällä Pohjanmaalla vaikuttaa??? Jos saan udella? Etelässä, keskellä...??? Itse nykyään täällä keskemmällä:)

Anteeksi Sämpy, kun en ollenkaan huomannut tuota sinun tekstisi kohtaa jossa puhit että miehelläsi saattaa olla joku sairaus:( Luin kyllä tekstisi, niinkuin kaikkien muidenkin aina, mutta jotenkin en ollut tajunnut tuota kohtaa, muuta kuin nyt vasta kun tatti kirjoitti siitä. Kovasti paranemista miehellesi!!!!

Mitäs te olette ihanaiset tehneet nyt viikonloppuna???
Täällä on jokin laiskuus nyt menossa, olen vaan lötkötellyt sisällä vaikka pitäisi kyllä raahautua ulos... mutta ei saa aikaseks, kun jotenkin ei vaan huvita:)
Äsken tuli lunta ja nyt taas ei, omituinen ilma täällä päin:)

Täällä olisi ehkä parempi tämän naisen mennä nukkumaan kun näin kivasti sekoilen, elikkäs siis missä päin TI80 vaikuttaa täällä Pohjanmaalla???:)

Ja oletko una kauan asustellut Keski-suomessa? Olen sieltä päin meinaan kotoisin?:)

ANTEEKSI TÄMÄ MINUN SEKOILU;))

Viikonloppuja täältä ruottinmaalta!

Nyt ne tädit tuli ! Jee!!! On niitä odotettukin 2 kuukautta. Nyt siis kp 2 menossa. Ei taida nyt keritä joulupakettia väsäämään kun tuossa sormilla vähän laskeskelin. Mutta nyt kyllä ruvetaan täysillä ainakin touhuamaan.

Kohta läden kauppaan ja osta litratolkulla grippimehua ja rupean syömään kaikkea vihreetä että saan ne foolihapot ja mitäkäs muuta sitä pitikään...Joo terveelliset elämäntavat taas ottaa käyttöön. Vähän repsahdin taas tupakan polttoon mutta nyt saa loppua.

Mahtava ilma täällä kanssa. Lumet sulaa ihan silmissä. Ihanaa kun kevät tulee ! Voi että olen onnellinen !

Iloista viikonloppua kermittärille : )

Heipä taas!

Roikun koneella, kun ei muutakaan. Sama kuin Anulla, ulos vois lähteä, mutta nyhjätään vaan tv ääressä, enkä ole kunnolla vieläkään herännyt. ; ) Pitäisiköhän lähteä anoppilaan kahville?!

Niin, TI80 on tainnut hylätä kermitit, kun ei ole aikoihin kuulunut. Ilmoittelisitko, miten raskaus on sujunut? Ei pakko.

Mulla on kyllä hyvin oudolla tavalla kannustava mami, kun oli taas sitä mieltä, että meidän kuuluis luovuttaa ja lopettaa tällaiset hoidot. Ärsyttävää! Ei olis taas pitänyt kertoa.
Meni sitten vähäisetkin fiilikset.

No sitten muuta... nyt kun tuli taas mieleen, niin oliko se Sämpy vaiko Tiuhti, joka kyseli silloin sen hesenkielen leivän perään ( tulikohan sana oikein?). Yritin googlettaa sanalla, mutta löysin vain vironkielisen teko-ohjeen ja veriryhmään liityvän/ leipää otsikon, mutta en avannut sitä, koska siihen tuli joku laatta päälle ja kaikkia ohjeita. Mä kun olen vähän amatööri tään netin käytön suhteen. Olisi kyllä kiva tietää tuosta leivontaohjeesta ja saako sitä mistään valmiina.

Mitenkäs muuten, onko teillä rasvat vexs puumia vielä yhtään? Meikäläiselle olis tarpeen jos en raskaudu.

Anu: Mä vastailen illemmalla. Lähetään vähän ajelemaan.

Jee, Mariia!!! Kauan tarvitsi odotella tätejä! Kuin myös mulla yli kahdeksan viikkoa, mutta kyllä ne sieltä silloin sitten tulivat! Nyt onkin ollut kolmet tätit km:n jälkeen ja tuntuu että vuotaa kuin seula pari kolme ensimmäistä päivää. No ovatpahan onneksi olleet aika säännölliset.

Voi ei tatti, ei käy kyllä kateeksi jos oma äitisi on tuota mieltä:( Hei elä kuitenkaan lannistu, me varmasti olemme täällä sinua kannustamassa ja peukkuja pitämässä, kerta sitä vartenhan me kermitit olemme niin mahtava joukko, kun kaikkia jaksamme kannustaa siinä omien juttujen vierellä:) Täällä on ooiva joukko takana kaikilla lohduttamassa ja tsemppaamassa! Eiks jesh tytöt???;)

Täällä ei ollut mitään tekemistä, niin keksimme tytöllemme piknic illallisen olohuoneen lattialle. Me tytöt laitoimme hienot vaatteet ja isi oli prinssinä;) Nyt on kaikilla mahat täynnä, kun tuossa olohuoneen lattialla maistui mukamas iltapalakin maukkaalle:) Täytyy sen verran olla katos vielä lapsi:))
Tyttö tykkäs, se oli pää-asia!!!
Mutta hyvää lauantai-iltaa kaikille!!! Kohta saunaan!

Sunnuntaita kermeille,
Minä taas täällä näemmä ensimmäisenä roikkumassa. Muistittekos siirtää kelloja? Vähän kyllä ärsyttää, kun nyt vapaapäivästä häviää kokonainen tunti... murr :-(

Ai niin, unohdin toivotella edellisessä viestissä Piipalle hyvää lomareissua. Toivottavasti ne arvot rupeaisivat sieltä laskemaan. Yritä rentoutua lomallasi.

Luin, anu tuota teidän picnic -illallista miehelleni. Sitä nauratti kovasti varsinkin se isän prinssi -osa :-) Hyvä keksintö, voin kuvitella, että hauskaa on ollut :-). Ai niin, mä olen viettänyt vuoteni paikassa J 1994-2002. Joo, eikä siinä sairaudessa mitään vielä pahempaa. Sitä on epäilty jo niin kauan kuin me ollaan miehemme kanssa tunnettu toisemme ja se on melko kauan :-). Jos se todetaan, niin siitä ei parane ikinä. Sen kanssa pitää vain oppia elämään, mihin auttaa sopiva lääkitys. Mutta lääkitys voi haitata näitä vauvatouhuja.

Mariialle onnitteluja menkoista. Kuulostaa oikein hyvältä tuo raskautumissuunnitelma :-) Minä kokeilen vaihteeksi greipitöntä kiertoa. Närästyksen takia se ei oikein sovi minulle.

Jaaha, tatti. Ei kyllä kuulosta mukavalta tuo äitisi kommentti. No me kyllä tsempataan sua täällä äitisi edestä. Kirjoittelin vähän väärin tuolla edellisessä viestissä, kun kysyin 'suostuivatko' kun piti kysyä, että suostuvatko laittamaan useamman alkion, mutta sekin selviää ilmeisesti vasta tiistaina... vai sen jälkeen. Nyt toivotaan kovasti, että alkiot selviää sulatuksesta. Niin ja minä kyselin ainakin siitä hesekielileivästä. Lähinnä huvitti se kun ei se nimi sanonut yhtään mitään. No täytyy koittaa minunkin googletella sitä :-)

Olisi minustakin kiva kuulla Tl80 raskausuutisia. Tule vain kertomaan tänne kuulumisia, jos ehdit.

Sunnuntaita kaikille!

Sunnuntaita kaikille!

Täällä ollaankin oltu hurjan aktiivisia kirjoittelun suhteen, hienoa =) Kun nyt vaan muistaisin kommentoida ja vastailla kaikkiin tärkeisiin juttuihin..

Ensinnä Tatille, muakaan ei ollenkaan haittaa että kertoilet noista teidän vauva-asioista. Päin vastoin, tiedä vaikka itse olisi joskus samassa tilanteessa! Eli pidä vaan meidät ajan tasalla tilanteesta! Ja tsemppiä tiistaihin oikein rutkasti!!
Harmi, ettei äitisi ole kannustamassa teitä tuossa raskaassa projektissa. Varmaan kuitenkin kaipaisit kaiken mahdollisen tuen ja avun tässä vaiheessa. Me kermittäret ainakin ollaan hengessä mukana!

Piipalle, oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa sinulle! Nauti auringosta ja raittiista ilmasta !!

Mariialle, onnittelut tätien tulosta! Nyt ei kun vaan yritystä päälle!

Sämpy, tiedä vaikka ollaan oltu samaan aikaan liikunnalla pomppimassa, siellä tuli nimittäin käytyä aika useasti jumpalla =) Ja ehkä Anukin olit samaan aikaan kaupungissa. Itse aloitin opinnot vuonna 1997 ja Turkuun tulin vuonna 2002..

Sitten vielä omaa napaa. En tiedä uskaltaako tätä vielä todesta ottaa ja kaikille kuuluttaa, mutta jotenkin naiset on semmoinen kutina, että jotain on tekeillä tuolla masussa.. Lämmöt on olleet nyt jatkuvasti 37 tienoilla ja rinnoissa on semmoista outoa painon tunnetta.. Lisäksi jatkuvasti saan ravata vessassa ja jano on melkoinen.. En uskalla kuitenkaan vielä iloita, tässä on vielä pitkä matka siihen, kun testiä uskallan edes ajatella (kp.24/34)... Katsellaan hissukseen mitä tuleman pitää.. Pitäkäähän peukkuja, että olis tosi kyseessä!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille,
toivoo Tiuhti

Joo, sitä ei kuule tiedä vaikka oltaisiin oltu silloin samaisessa kaupungissa yhtaikaa, kun olen meinaan valmistunut sieltä juuri tuolloin 97. Että vaikka oltaisiin samassa paikassakin oltu:)

Sämpy: Kyllä meillä oli ihan kivaa eilen illalla picnikillä:)) Täytyy ottaa uusiksi tässä joku ilta.. Tytölle jäi ainakin niin kiva muisto siitä, kun se höpöttää siitä koko ajan.Täytyy välillä katos jotakin hassuttelua keksiä:)

Pidetään peukkuja Tiuhti sinulle, että jos olisikin jo niitä oireita;)

Mutta nyt täytyy lähteä Keski-suomeen päin lomittamaan mieheni kotia, kirjoittelen tässä taas jokunen päivä.
Tsau!

Tatille: kirjoitan sinulle tuolta toisesta sähköpostistani sitten, koska omalla koneella en voi olla pariin päivään!!!!!Mutta en kuitenkaan unohda sinua;)

Huomenta!

Tulin vaan nostattamaan tätä ketjua. Huomista tässä jännäilen pakosta, vaikka yritän muuta ajatella. Eilen oltiin kaveriporukalla kuntosalilla ja nyt on käsivarret ja hartiat ihan kipeenä. Huomenna en tietysti pääse liikkumaan kunnolla, kun olisi tärkeä päivä. ; )

No, eipä tässä sitten muuta. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Moikka!

Tatille tsemppiä huomiseen!!

Tänään aamulla oli kyllä NIIN vaikea nousta sängystä töihin, vaikkei sen tunnin siirron pitäisi paljoa vaikuttaa, mutta silti...

Eilinen meni ulkoillessa, oli muuten hieno ilma hiihtää!

Kivaa maanantaita!

Tatille oikein paljon tuuria mukaan huomiseen päivään! Tiuhtin tilanne kuullostaa kutkuttavalta. Kuinka pitkään maltat odottaa... :)

Kyllä vaan tuntui tuo kellojen siirtäminen tänä aamuna. Vielä kun oli jo tottunut, että aamulla on kuuden aikaan jo valoisaa, niin tänään herätys tuntui senkin edestä takkuiselta ja hämyiseltä. Paistaisi vaan tuo aurinko nyt oikein lämpimästi ja sulattaisi nuo lumet pois.

Itselläni menossa kp 22/31-33 ja ei kyllä ole huomattavissa tuollaisia Tiuhtin oireita :/ Pienen pientä tuhruvuotoa on ollut taas perjantaista lähtien, mutta mielestäni se on kyllä vähäisempää kuin yleensä. Mulla on siis aina ollut viikko ennen menkkoja enemmän tai vähemmän tuommoista tuhrua. Täytynee ottaa tuo oikein asiaksi seuraavan kerran, kun menen gynelle.

Tänään muuten tulee se toinen osa siitä dokumentista Elämä ennen syntymää (tv1 klo. 19.05) muistakaa katsoa!

Olipa raskas päivä töissä. Taisi kellojen siirtämisellä olla osuutta asiaan. Huomenna lähdenkin työreissuun, joten vasta ke-iltana pääsen nettiin. Sitten kuullaankin millaisia uutisia tatilla on meille kerrottavana. Toivottavasti hyviä. Tsemppiä tatti ja koita olla hermoilematta (taitaa olla paremmin sanottu kuin tehty).

Kuulostaa hyvälle Tiuhti noi sinun oireet. Toivottavasti enteilevät hyvää. Minäkin olen nyt mittailut lämpöjä ja olen todella alilämpöinen. Tänään oli mittarissa 35.9 kainolosta mitattuna. Kyllä me muuten sitten ollaan oltu samoilla jumppatunneilla. Minäkin hyödynsin niitä melkoisesti :-)

Nice, minullakin on ollut noita välivuotoja. Ennen myomaleikkausta ne olivat ennemmin sääntö kuin poikkeus, mutta nyt ne ovat lakanneet Kävin minäkin asiasta lääkärissä ja alkuun epäilivät keltarauhashormoonivajausta. Se olisi voinut korjata e-pillereillä, mutta en minä halunnut sellaista hoitoa.

Iltaa kaikille,

tulin vielä Tatille toivottamaan extra tsempit huomiseen! Tulethan sit kertomaan meille kuinka kävi!

Itellä oireet sen kun jatkuvat, ja nyt rinnat on tulleet jotenkin kipeämmiksi, tuntuu esim. juostessa..
Nice, aattelin loppuviikosta testailla ekan kerran, vaikka tietty pitäis malttaa odottaa kauemman.. Mut enpä taida pystyä siihen, joten perjantai/lauantai-akselilla tiedetään jotain.. Voi kun nää olis nyt niitä oikeita oireita, eikä vaan kuviteltuja ; )

Kyllä maailma on pieni, Sämpy ! Liikunnalla ollaan siis varmaan törmätty.. Hassua =)

Nyt täytyy kyl mennä nukkuun, tuo kellojen siirto vaikuttaa myös täällä...
Kauniita unia kaikille,
toivoo Tiuhti

Morjens!

No, kotiuduttiin sitten nopeampaa kuin olisi toivonut. Lähdettiin jo aamusella ajelemaan, koska siirto tehdään toisessa sairaalassa, jonne n. 3 tunnin ajomatka. Tympeetä, kun ei saa soittaa kuin vasta samana aamuna ja teittyyn aikaan. Kerettiin ajaa 1/3 matkasta, kun saatiin tietää, että kaksi sulamaan otettua alkiota oli selvinnyt sulatuksesta, mutta eivät olleet lähteneet jakautumaan. Nyt sovittiin, että sulatetaan vielä loput kaksi ja huomenna selviää sitten niiden tilanne ja päästäänkö siirtoon ollenkaan.

Kaikkeen ollaan yritetty varautua, mutta aina se tympäsee ja järjestellä vielä turhia vapaa päiviä. No molemmat painelee töihin takaisin. Työn iloa muillekin! ; )

P.s Minä en huomannut kellojen siirto vaikutusta, kun minua väsyttää aina aamuisin joka tapausessa. Olen akuillan väsynyt, yö virkku ja aamun torkku. Vähän niinkuin meidän kissa.

Raapaisenpas minäkin tähän ketjuun pitkästä aikaa muutaman rivin. Ei ole juuri ollut mitään tapahtumia = ei mitään kerrottavaa...

En ole tässä kierrossa stressannut yhtään ja hyvä niin.. En edes laskenut päiviä, ennenkuin huomasin että kierto on jo tosi pitkällä. Vällyt ovat pölisseet tasaiseen tahtiin ihan ilman vauva-ajatuksia.

En kyllä usko tämän kierron tärppiin, ei oireita sitten minkäänlaisia. Tänään kp 25/32?

Tsemppiä kuitenkin muille kovasti! Tiuhtin oireet kuullosti oikein kutkuttavilta, toivotaan että oireet jatkuu ja saat plussan tikkuun!! Tatille myös kovasti tsemppiä!

Katri

Kiva Katri kuulla sinustakin, vaikka tietysti sitä jo mielellään odottas että kukaan ei enää kirjoittelisi tässä ketjussa vaan tuolla ex-kermiteissä.

Täällä aamuni aloitin sitten tunnin lumikolaamisella. Kyllä hieman tuli hiki siitä hommassa. Tota lunta kun oli tullut taas niin paljon ettei uskoisi kohta huhtikuun jo olevan ovella.

Täällä omanapaa sen verran, että oviksen aikoja rupeaa tässä olemaan... Ei muuten ihmeempiä..

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Iltapäivää,

pahoittelut tatille, ettei tiistainen siirto onnistunut =( Mitenkäs jatko, olikos sulla jo tänään toinen yritys? Tsemppiä kovasti siihen (vaikka taidan olla auttamattomasti myöhässä)!

Katri, mukavaa että tulit kertoilemaan kuulumisiasi! Anun sanoin, toivoisi meidän kaikkien jo olevan tuolla ex-Kermit puolella!

ON: eilen säikähdin jo, kun aamulämmöt oli laskeneet pari kymmenystä, että tässäkö tää nyt sit taas oli.. Mut tänään oltiin taas takas turvallisesti 37 asteessa.. Kiduttavaa tää odottelu! Tsemppiä muille samassa tilanteessa oleville ja mukavaa keskiviikkoa kaikille,
toivoo Tiuhti

Iltapäivää täältäkin!

On jo parempi mieli. Lähdettiin sitten taas tänä aamuna epävarmoina ajelemaan ja onneksi saatiin kuulla, että yksi neljästä alkiosta oli sitten 100 % käyttökelpoinen eli nyt minulla on yksi 2-3 vrk ikäinen masuasukki kohdussa.
Kauheesti pelottaa jo tulevat päivät ja viikot. Wc en uskaltanut käydä kuin puoles matkaa, kun oli jo pakko. Luiskahtaa vielä pois. ; )

Nyt sitten vaan odotellaan ja yritetään olla tressaamatta. Testauspv on 16 vrk päästä eli pääsiäisviikolla.

Lääkkeitä ja hormonia on montaa sorttia ja niitä saa tunkea molemmista aukoista. Kelloa on vahdattava koko ajan, ettei mitään unohtuisi.

No, tällaista täällä. Kuinkas muilla?
Onnea makuukammareihin!

Huomenia,
Voi tatti... paljon onnitteluja. Tuli ihan iloinen olo puolestasi. Paljon tarrasukkia sinne päin. Olisivatko laittaneet toisen alkion, jos toinenkin olisi selvinnyt sulatuksesta?

Kiva kuulla sinustakin Katri, vaikkei mitään olekaan tapahtunut. Minulla täällä vähän samankaltainen tilanne, että en ole oikein huomannut missä vaiheessa kiertoa mennään. On ollut noita työkiireitä sen verran, että olen kokonaan unohtanut laskea päiviä. Onneksi mies laskee. Tänään hän huomautti, että pitäiskö mun ruveta testaamaan ovista ja totta tosiaan, senhän pitäisi olla tässä ihan liki :-)

Ihme juttu. Sanoin Nicelle, että oon päässyt välivuodoista eroon. Nyt on kuitenkin ruvennut olemaan sellaista vaivaa, että menkat ei tahdo loppua. Nämäkin kesti 12 päivää, jos lasken kaikki ne päivät milloin jotain tuhrua on tullut housuihin. Pikkuhousunsuojalla pärjää kyllä, mutta ei ihme, jos ei oikein tunnu siltä, että ovis on käsillä kun tädit tekivät vasta lähdön. Outoa.

Tiuhtille, hengessä mukana eletään ja toivotaan, että nyt olisi kyse todellisista oireista. Minulla on nyt vasemman puolen sormet ja varpaat Tiuhtille ja oikean puoleiset Tatille pystyssä :-)

Anu: H-hetket lähestyvät. Minkäslainen strategia luodaan tälle kuulle :-)

Kai tässä pitäisi ruveta valmistumaan töihin. Hyvää torstaita kaikille. Pian on onneksi viikonloppu.

Heissan tytöt!

:)) ai millainen stradegia?? Kyllä rupes oikein hymyilyttämään:)
No empä tiedä jos sitä samaa mitä ennenkin on touhuttu... en varmaankaan keksi nyt oikein hyvää jujua, mutta olisiko sinulla jokin hyvä suunnitelma näiden oviksien suhteen!:)? En ole nyt edes jaksanut popsia vitamiiniäkään, enkä greippimehua litkiä.. Mutta jos olisi jokin uusi hyvä poppakonsti tarjolla, niin tämä hulluhan tietysti kokeilisi sitä;)

Tatille tosiaankin paljon tarrasukkia. Sinulle kirjoitinkin paremmin eilen sähkäriin! Olen tosi iloinen teidän puolesta!

Tiuhtille toivottaan kanssa plussaa!!! Jos se olisikin nyt tärpännyt, ja noi oireet olisi juuri niitä tunnettuja raskausoireita.

Oma napaa: Pitäisi olla ovis aika tulossa ja kohta ovellakin.. Ei suurempi oireita vielä... Mutta viikonloppuna olisikin se oikea aika ehkä.. Sämpyn kanssa jännäillään taas samoihin aikoihin.

Oletko Sämpy kysynyt lääkäriltä mistä voisi tuo menkkojen pitkittyminen johtua? Ikävää tuollainen!

Huomenia!

Eipä täällä sen kummempia. Ajattelin ottaa hieman kiireettömämmän otteen tähän aamuun ja ajatella valoisia asioita, kuten vaikka kevään tuloa. Nyt on kyllä aika talvinen maisema, eikä aurinkokaan paista.

Sämpylle: Jaa-a. Jäi tuo kahden mahdollisuus sitten kysymättä. Lääkäri oli tosi kiireinen ja lähti melkein saman tien. Jotain muutakin yritin kysellä, mutta hoitaja puhui päälle ja asia ymmärrettiin väärin. No, onneksi on jo hieman maalaisjärkeä kertynyt näissä asioissa ja epävarmat asiat voi kysyä täältä päästä; omalta hoitajalta.
Kuinkas sinun pitkittynyt vuotosi? Pitäskö siitä kysäistä lääkäriltä?

Anulle: Laitoin jo sulle viestiä takaisin.

Toivotaan hartaasti, että noissa teidän tarrasukissa olisi pitoa. Bongatkaahan nyt naiset se ovis!

Hienoa, että Sämpy on noin elämän myönteinen, vaikka teilläkin on se sairaus varjostamassa. Ja ollaanhan me jo kehumisen arvoisia kaikki, kun jaksetaan kantaa tälläisiä lapsettomuus asioita harteillamme.

Hyvää päivän jatkista! Se on Lost päivä. = )

Onnea tatille!

Meillä on kanssa eilen tehty kevätkylvöt ja siten satoa voisi odotella 20.12 korjattavaksi.
Foolihappoa, b-lisää, valkosipulikapseleita, kalkkia ja multivitaa menee roppakaupalla.
Kyllä sitä on nääs tätä maapohjaa koitettava parantaa kaikin konstein tässä kevyessä 38 vuoden iässä.
Kevätkalkitus enää on tekemäti.
Muuten on kyllä kaikki typen oksidit sisässä.
Ja tietenkin ulkosestikin noita vitamiineja on jo vedelty hipiään litrakaupalla.
Jotta pysys noi urat loitolla tai ainakin vähän matalampana.

Kyllähän tässä lisäksi on alkanyt miettimään, että onko siinä nyt sitten laitaa, että kun lapsi lähtee kouluun, alkaa äitee ja isä sopimaan kavereidenkin vanhempien vanhemmiksi. Meinaan noin ikänsä puolesta.

No, täytyy kai sitten vaan sijottaa tohon plastikkakirurgiaan.
Niin eivät ainakaan heti seimessä ala lasta siitä syystä kiusaamaan.

Mukavaa torstaita kaikille ja onnea kevätkylvöihin!

tatti 30v. Pohjanmaa, 06/98 km 04/03, 07/04 ja 10/04
kauris, 24v. Etelä- Karjala, 08/04, km 10/04 ja 07/05
Tiuhti, 29v. Turku, 12/05, km 10/05
sämpy, 30v, Satakunta, 07/04, km 12/05
Sanna, Keski-Uusimaa, 2 lasta 6/00 ja 7/03, 3.yrit. 8/05, km1/06
Katri, 28v. Helsinki, 8/05, km 11/05
Tl80, 25v. Pohjanmaa, 1 lapsi 04/02, 2.yrit. 09/05, km 06/05
Maaria, 27v, Helsinki, 10/05, km 01/06
Tuulimamma, 35v, P-Lappi, 1 lapsi 03/03, yrit. 07/05 km 12/05
Anu, 27v. Vaasa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
una76 29v. Keski-Suomi, yrit. 09/05, km 01/06
Haidi, 30v. Itä-Suomi, poika-91, tyttö-94, tyttö-97, km 02/01, 05/03, 11/04
Mariia, 35 v. Tukholma, km 01/06
Annuska, 30+v., poika-02, km 02/95, 10/05, 01/06
Ninni75, 30 v, Lappi, 1 lapsi 07/98, km 02/05
Piippa, 34v, Satakunta, yrit.04/05, km 12/05, 01/06
Ekku
Lyyli, 38v. Pirkanmaa, piltti -04, km 11/03, 01/06

Moikka kaikille!

Tatille hirmuisesti onnea ja toivon kaikkea hyvää!!

Itsellä tällä viikolla vissiin jossain vaihessa ovis.. toivottavasti tärppäis jo näin ekasta kierrosta kaavinnan jälkeen. Kärsivällisyys ei kuulu mun ominaisuuksiin :)

Tänään onkin vaikea valita: katsoako Teho-osasto vai Lost, pitää varmaan ottaa toinen nauhalle :))