Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 21.3.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tatti 30v. Pohjanmaa, 06/98 km 04/03, 07/04 ja 10/04
kauris, 24v. Etelä- Karjala, 08/04, km 10/04 ja 07/05
Tiuhti, 29v. Turku, 12/05, km 10/05
sämpy, 30v, Satakunta, 07/04, km 12/05
Sanna, Keski-Uusimaa, 2 lasta 6/00 ja 7/03, 3.yrit. 8/05, km1/06
Katri, 28v. Helsinki, 8/05, km 11/05
Tl80, 25v. Pohjanmaa, 1 lapsi 04/02, 2.yrit. 09/05, km 06/05
Maaria, 27v, Helsinki, 10/05, km 01/06
Tuulimamma, 35v, P-Lappi, 1 lapsi 03/03, yrit. 07/05 km 12/05
Anu, 27v. Vaasa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
una76 29v. Keski-Suomi, yrit. 09/05, km 01/06
Haidi, 30v. Itä-Suomi, poika-91, tyttö-94, tyttö-97, km 02/01, 05/03, 11/04
Mariia, 35 v. Tukholma, km 01/06
Annuska, 30+v., poika-02, km 02/95, 10/05, 01/06
Ninni75, 30 v, Lappi, 1 lapsi 07/98, km 02/05
Piippa, 34v, Satakunta, yrit.04/05, km 12/05, 01/06
Ekku

Iltapäivää kaikille,

ihanan aurinkoinen päivä taas, juuri koiruuden kanssa oltiin metsälenkillä =) Seuraavaksi sitten ruuanlaittoon posket punaisina.

Mä katsoin kans eilen tuon Prisman dokkarin ja otinpa sen nauhallekin, voipi käyttää opetusmateriaalina joskus ; ) Oli aika vaikuttava ja koskettava! Kuinkahan sitä muistaisi ensi viikolla katsoa sen toisen osan.. Ehkä laitan puhelimeen muistutuksen =)

Ihanalta kuulosti tuo Una76 lomakertomus! Hiukan oon kade, itellä meinaa kans olla pienoinen matkakuume päällä..

Mitenkäs sämpy kukkaset voi, saitko kodin kukoistamaan? Mun viherkasvit on kaikki nyt uusissa mullissa ja osa uusissa ruukuissa, että sen puolesta kevät saa tulla.. Kohta pääsee tuota puutarhaa kuokkimaan (tai ei tota pientä hassua takapihaa kai voi oikein puutarhaksi kutsua, mutta kumminkin).. Hyvä kun lumet on viel maassa, niin mä jo suunnittelen täyttä häkää kesäkukkien laittoa...

Sitten vielä tilannetiedotusta oman navan seudulta, eli tänä aamuna huomasin ovislimat (tai niitä muistuttavat) uudemman kerran, ekan kerran ne tuli v-lopul.. Aamulämmöt kuitenki kertoo oviksen olleen jo viikonloppuna, joten mitähän lie limoja olivat ;) Otapa tästä kropasta nyt selvää, silti vauvoja pitäis saada aikaan... Saa nähdä kuinka käy!

Nyt siis ruuanlaittoon.. Mukavaa päivänjatkoa naiset,
toivoo Tiuhti

Täällähän minä koulussa:)
Laitan sinulle tatti viestiä illalla kun kotiudun täältä junalla:)

Täällä kp 5 menossa.. tätit alkaa pikku hiljaa loppua kohden menemään... kyllä olikin aika kovat taas tällä kertaa..

mutta eipä tässä kummempia, kiva keli olis ollu tänään lenkkeillä ulkona, tosi kylmä viima vaan, mutta koulussa täytyy olla koko päivä sisällä homehtumassa:))

Isot pahoittelut Linalle.
Löysin viestisi edellisestä ketjusta.
Koita jaksaa.
Vaikea löytää sanoja lohduttamaan.
Ensimmäiset viikot tapahtuman jälkeen ovat pahimmat.
Mieli kulkee vuoristorataansa.
Onneksi on nämä pikkutermiitit joista nauttia.
Tsemppiä.
Kirjoitellaan kun jaksellaan.
Aika vähään on viime aikoina jäänyt tämä elleissä hengailu.

Kevättä ja parempia aikoja ootellessa!

Anu, 27v. Vaasa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Ekku , 33v, Tampere, kaksi poikaa 4v, km 03/06

Ihana päivä täälläkin. Mielummin olisin ulkona kuin töissä, mutta minkäs teet. Täytyy toivoa, että ilmoja riittää viikonlopulle.

Tiuhtille, kukkaset toistaiseksi vielä hengissä ja näyttävät nyt uusissa mullissa ja ruukuissansa kieltämättä hienoilta. Ai niin, pihahommat. Meillä on rakentamisen jäljiltä toi piha vielä kuin pommin jäljiltä. Taitaa pihahommat jäädä vaan maan tasoitukseen tältä vuodelta.

Mun ei tarvitse laskeskella kiertopäiviä ollenkaan. Luen vaan palstaa ja anun päivitykset kp:istä, niin pysyn ajan tasalla :-)

Lainasin tatti muuten sen Eve Hietamiehen kirjan Puolinainen. On kyllä aika rankkaa asiaa. En erityisemmin tykkää tarinan kerrontatyylistä, mutta mielenkiintoinen kirja kyllä on. Päivänjatkoja kaikille!

Täälläkään ei keretty nauttia ulkoilmasta, kun täytyi vielä ottaa asiakas vastaan tunti sitten ja nyt sitten syötiin ja ramistaa ja vielä olis työt kesken.

Jostain päästä täytys kyllä hillitä, kun pyörryin maanantai aamulla ja tuli pakollinen vp päivä. Silmissä sumeni ja jalat meni alta. Onneksi mies oli vielä kotona. Säikähdyksestä toipuen tein eilen raskaustestinkin, mutta negaahan se näytti.

Perjantaina olisi se ultra. En tiedä, pitäisikö tuosta lääkärille kertoa. Peruuntuu vielä tietysti koko siirto. En ole ennen, ainakaan aikuisena, pyörtynyt. Aamuhuimausta on kyllä joskus.

Onko se ,Sämpy, Puolinainen niin rankkaa luettavaa, että kannattaako mun nyt tään hoidon ajaksi lainata kirjaa, vaiko myöhemmin.

Huomenta,
aurinko paistaa ja pakkaset sen kuin vain jatkuvat.

Tatti: toivottavasti huimaus menee ohitse. En tiedä mainitsinko itse asiasta lääkärille.. eihän sillä tarvitse olla mitään tekemistä näiden raskausjuttujen kanssa ellei huimaus johdu niistä hormoneista. Ja onnea ultraan.

En suosittele sitä kirjaa luettavaksi tällä hetkellä. Se oli sen verran pessimistinen, että tarvitset kaikki voimat nyt siihen tulevaan koitokseen eikä miettimään jotain kirjaa. Luet sen sitten myöhemmin sopivammassa tilanteessa, jos kiinnostaa.

Hei!

Ruokatauolla täällä viestittelen. Eipä mitään ihmeempiä. Lost päivä taas.

Joo, huomenna saadaan asialle väli-jatko tuomio. Kiitos Sämpylle tuesta.

Olisihan se aivan mahtavaa saada lopultakin terve, pikkuinen nyytti, 8 vuoden yrityksen jälkeen. Vaikken minä ole ainut, jolta se puuttuu.

Olen kuitenkin (yrittänyt) varautua toisaalta uuteen km, vaikka niin ei saisi ajatella.

Taitaa tulla aika tunteiden mylläämä kevät, kun pikkuveljen vaimollakin on laskettuaika huhtikuun puolessa välissä ja parhaalla kaverillani toukokuulla.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Iltapäivää naiset!

Aurinko jatkaa porotustaan aina vaan, hyvä niin! Jos se kevät tulis sieltä hiukka nopeemmin =)

Mullakaan ei oo mitään erityisiä kuulumisia, kp. on 21/34 mutta ei oikeestaan kummempia oireita.. Tai no rinnat on arat, mutta niin ne on ruvenneet oleen joka kierrossa oviksen jälkeen... Eli ei merkkaa mitään.. Nice tais jännäillä samoilla viikoilla, eli viikolla 14.

Tatille haluan kans lähettää tsempit huomiseen koitokseen. Teille jos keille soisi sen pienoisen käärön joululahjaksi! 8 vuoden odotus on niin kovin paljon pidempi, kuin tämä meidän puolen vuoden haaveilu! Laskujen mukaan tää olis meille vasta 4. yrityskierto..

Mukavaa Lost-iltaa kaikille,
toivoo Tiuhti

Päivitin tuota listaa omalta osaltani..vain paikkakuntaa:)

Anu, 27v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Ekku , 33v, Tampere, kaksi poikaa 4v, km 03/06

Huomenia,
Listaa on päivitetty ja siellähän taitaa olla pohjalaisilla enemmistö :-) Kerrankin Lostissa oli jotain jännää, toivottavasti linja jatkuisi nyt vähän reippaampana. En tiedä kuinka monta tuotantokautta jaksan sarjaa seurata, jos se etenee yhtä hitaasti kuin tähänkin asti :-)

Tädit tekee lähtöään. Ovikseen on vielä matkaa. Onneksi viikonloppu alkaa. Hyvää viikonloppua kaikille!

Hyvää perjantaita täältäkin kaikille!

En ole muutamaan päivään mitään kirjoitellut, kun ei mitään ihmeempiä ole tapahtunut. Ei ole nytkään, kunhan kulutan aikaa, ja nostan meitä taas vähän ylemmäs :)

Kevääntulo näyttää keskeytyneen ainakin täällä Helsingissä, sillä täällä sataa (taas) PALJON lunta!!

Nautinnollista viikonloppua kaikille!

Ihanaa perjantaita!

Sämpy kun tuota pohjalaisten määrää ihmettelit, niin minäkin teen tunnustuksen! Olen piilopohjalainen turkulaisen vaatteissa =) Eli Pohjanmaalta aikoinaan lähdin K-Suomeen kaupunkiin J opiskelemaan ja sieltä kurvasin tänne Turkkusse =) Niin se elämä kuljettaa, saa nähdä muutetaanko kohti Satakuntaa jossain vaiheessa, mies sieltä päin..

Ihana aurinkoinen paistaa täällä ja lumi sulaa.. Toki yöpakkaset pitää vielä talven maassa, mutta ei varmaan enää kauaa!

Mitäs viikonloppusuunnitelmia leideillä on? Me vietellään rauhaisaa kotiviikonloppua vaihteeksi, toivottavasti säät jatkuis ni ois ihana pyhittää v-l ulkoilulle...

Nautinnollista ja hedelmällistä ; ) viikonloppua kaikille,
toivoo Tiuhti

Aurinko lämmittää täälläkin niin ihanasti ja osa teistä on rapakolla. Tuli oikein energinen olo tänään. Tällaista lisää!

Kävin aamupäivällä ultrassa. Kaikki oli kunnossa ja kohdun limakalvonpaksuus sopiva. Kysyin,että voiko lääkkeellä olla sivuvaikutuksia ja että vatsaa on nipistellyt ja yhtenä aamuna huimasi. Onneksi hoito jatkuu ... emätinkapselin käyttö tulee nyt lisäksi kuvioihin ja jännääminen jatkuu tiistai aamuun saakka. Silloin soitto labraan ja saamme tietää, onko yksikään neljästä alkiosta selvinnyt sulatuksesta. Nyt vain peukut pystyyn, että siirtoon päästäisiin!!

Toivottavasti ketään ei ärsytä, kun minä näistä hoidoista selostan.

Mukavaa viikonloppua naiset! Ja kiitti vielä Tiuhtillekin kannustuksesta.

Tulin minäkin hyvää viikonloppua toivottamaan!

Joo, meitä pohjanmaalaisia näyttää muutama olevan:)
Kuinkahan tatilla on tänään mennyt siellä lääkärillä?

Tiuhti, toi piilo pohjanmaalainen oli hauska juttu:))

Kevät se näyttää sieltä tulevan:) Jee. Ilmat ovat olleet todella ihania! Toivotaan tosiaan että koko viikonlopun saisimme näistä ilmoista nauttia!

Jaahas, tatti!
Olimmekin samaan aikaan koneella:)) Oli tuo viestisi kerkennyt tulla juuri ennen minun viestiä.
No hyvä että kaikki oli tähän mennessä ok! Peukuttelut tiistaille asti!!!!

Moi !
Tsemppiä oikein kovasti Tatille ja miksei muillekin. Itelle ei sen kummempia kuulu, eli arvot laskee hitaasti. Niskat olleet jumissa ja olenkin ollut sairaslomalla sen takia tämän viikon. ja ensi viikolla on talviloma heti perään. Tänä yönä lähdetään ajelemaan kohti Leviä ja siellä ollaan reilu viikko. nettiin tulee siis taukoa, saa nähdä miten siitä selviää. Tai ainahan voi yrittää etsiä hotellien auloista konetta..
Eli toivotan oikein hyvää viikkoa teille kaikille !! Nautitaan keväästä !!!

Lauantaita ellit,
Ihana ilma sen kun jatkuu. Aurinkoa on ja pikkupakkasta. Ajateltiin mennä hiihtämään. Sitä ennen täytyy vastata nettiystäville :-)

Näköjään paikka J:kin on pohjalaisuuden lisäksi yhdistävä tekijä tässä ketjussa :-) Me ollaan Tiuhti oltu sitten samaan aikaan opiskelemassa. Kävitkös koskaan liikunnalla jumppaamassa? Minä kävin. Alunperin olen tuolta Etelä-Suomesta, rannikolta, mutta en kuitenkaan Helsingistä. Töiden perässä tulin tänne Satakuntaan.

Onnittelut tatille tässä vaiheessa onnistuneesta ultrasta. Suostuivatko he nyt laittamaan useamman alkion? Kovasti onnea tästä eteenpäinkin. Minä pidän peukkuja ja varpaita pystyssä.

Minua ei ainakaan haittaa nuo kirjoittamasi jutut. Itse asiassa ne ovat kiinnostavia, sillä kuka tietää, meillä saattaa olla samat vaiheet edessä. Meillä on tämä vauva-asia vähän odottavalla kannalla, kun miehellä on epäily melko yleisestä, mutta vakavahkosta sairaudesta ja siihen käytettävä lääkitys voi olla aika rankkakin. Jatkotutkimuksista selviää miten edetään, mutta jos rankin mahdollinen lääkitys joudutaan aloittamaan, niin voi olla, että meidän hedelmöitys tapahtuu joka tapauksessa sairaalassa. Mutta ei surra ennen kuin tiedetään mitään varmaksi. Siihen asti luomusti vain yritellään :-)

Muutenkin minusta on hienoa, että täällä palstalla on kaikenlaisia 'äitejä'. On helposti raskautuvia, lapsettomuudesta kärsiviä, hoidoista raskautuneita, ensimmäistä odottavia ja usemmasta haaveilevia. Kuulee mielipiteitä useammalta kantilta :-)

Tosiaan 'hedelmällistä' ja muuten mukavaa viikonloppua kaikille. Täytynee mennä hellimään tuota miestä, kun hän niin kauniistii pyysi, ciao ;-)

Huomenta kermit-neidot=) Aurinko tosiaan paistaa!! Välillä haaveilen vauvelista ja välillä mietin arkeani... Tänään on arjen vuoro.. Mies tuskailee remontin kanssa ja minä olen poikien kanssa leikin touhussa ja illalla pitäis muistaa ystäviäkin ja mennä iltaa istumaan=) Hyvät viikonloput kaikille!!!

Erittäin kivaa ja onnistunutta reissua teille Piippa!
Nauti ja rentoudu oikein kunnolla ja vaikka meidänkin puolesta;)) Toivotaan että ensi viikolla Levillä olisi mahtavat ilmat!!!