Lost-iltaa naiset!
Kiitti tatti. Kyllä näin kivassa seurassa elämänmyönteisyyttä löytyy, en tiedä onko tuota aina niin muuten...ei ainakaan mikäli mieheltä kysyy
Joo pitäis kai kysyä lääkäriltä asiaa. Itse asiassa siitä oli jo puhettakin, kun olin menossa SSG:hen. Menin nimittäin ensi kerran tyrkylle kierron 12 päivä, mutta rakkula oli liian iso jo tutkimusta varten. No sitten kun kysyin, että milloin sitä oikein pitäisi tulla, niin lääkäri sanoi, että miel. ennen 10 kp:tä ja kun sanoin taas siihen, että mulla saattaa vielä olla vuotoa, niin lääkäri sanoi, ettei pieni vuoto mitään haittaa, mutta ei ottanut sen kummemmin kantaa vuodon pituuteen. Ei kai siinä sitten niin kauan mitään, kun ei ultratessa mitään löydy. Jotain hormonaalista vois tietty olla.
Niin anu, se strategia

Eipä mulla sen kummempia poppakonsteja ole tarjota, paitsi vitamiinien syönti on enemmän ja vähemmän säännöllistä minullakin ja greipittömällä kierrolla ollaan täälläkin. Niin ja touhuillakin tietysti pitäisi. Ovista ajattelin testailla tikuilla. Olen mittaillut niitä lämpöjäkin ja tänään lämpöä oli peräti 35 C. Mun mieskin on kuumempi kuin minä
Unohdin Tiuhti kommentoida, että varmaan ollaan liikunnalla nähty. Tiedä vaikka anunkin kanssa ollaan törmäilty sekä J:ssä että Ä:ssä
Lyylillä on selvästi ikäkriisi. En tiedä tilastoista, mutta veikkaan, että nykyään on tavallisempaa tehdä lapset 30 -kymppisenä kuin 20 -kymppisenä, joten 8v. sinne tänne ei näy missään. Mulla on iltatähti pikkuveli, eikä veli ole ainakaan mulle valittanut vanhempiensa iästä mitään. On vain tyytyväinen, kun hänellä on näin 'kiva' isosisko, jonka kanssa voi mennä shoppailemaan ja leffaan ym ym. Ymmärsinkö muuten listasta oikein, että teillä on yksi lapsi ja kakkosta yritätte?
Illanjatkoja leideille!