S
sämpy
Vieras
Hei mama,
ja osanottoni keskenmenon johdosta. Raskasta on sinulla ollut. Olen vähän ihmeissäni tuosta sairaalan käytännöstä. Itse menin kuukausi sitten lauantaina hakemaan pillerin jolla kohtu tyhjeni. Vuoto oli vähäistä sen jälkeen, kun sieltä oli tullut ulos sellainen nyrkin kokoinen 'hyytymä'. Olin niin kipeä, että jalat meni alta. Maanantaina menin sairaalaan uudestaan tyhjennettäväksi. Sain lisää lääkkeitä, mutta ei sieltä enää mitään ulos tullut, kun kohtu oli tyhjentynyt jo lauantaina. Kuulostaa kummalta, että sinulla olisi kohtu tyhjentynyt niin vähäisen vuodon seurauksena ilman hyytymiä ym ym. Kyllä minäkin sinuna menisin yksityiselle tarkistuttamaan tilanteen. Voimia ja tsemppiä sinulle.
ja osanottoni keskenmenon johdosta. Raskasta on sinulla ollut. Olen vähän ihmeissäni tuosta sairaalan käytännöstä. Itse menin kuukausi sitten lauantaina hakemaan pillerin jolla kohtu tyhjeni. Vuoto oli vähäistä sen jälkeen, kun sieltä oli tullut ulos sellainen nyrkin kokoinen 'hyytymä'. Olin niin kipeä, että jalat meni alta. Maanantaina menin sairaalaan uudestaan tyhjennettäväksi. Sain lisää lääkkeitä, mutta ei sieltä enää mitään ulos tullut, kun kohtu oli tyhjentynyt jo lauantaina. Kuulostaa kummalta, että sinulla olisi kohtu tyhjentynyt niin vähäisen vuodon seurauksena ilman hyytymiä ym ym. Kyllä minäkin sinuna menisin yksityiselle tarkistuttamaan tilanteen. Voimia ja tsemppiä sinulle.