Päivitin sinut Tl80 tuohon listaan. Ymmärsinkö oikein, että teille tuli ensin km ja sitten vasta rupesitte yrittämään? Vähän niin kuin Tiuhtille? Korjataan listaa, jos meni väärin.
En oikein tiedä mitä sanoa, Hanna, paitsi että koita olla pelkäämättä keskenmenoa ja elää päivä kerrallaan. Oon itsekin miettinyt, että miten sitä osaa elää uutta raskautta. Ensin sitä varmaan pelkää, että se on tuulimuna, sitten että keskeytyy ja sitten, että lapsi kuolee. En nyt haluaisi maalata mitään kauhukuvia, mutta kun olin silloin la-iltana polilla toteamassa raskauteni tuulimunaksi, niin siellä oli hyvin pitkällä raskaana oleva nainen. Vauva oli ilmeisesti kuollut, sillä nainen oli naistentautien polilla, eikä synnärillä ja näytti minusta hyvin surulliselta. Maanantaina kun menin polille uudestaan, niin tämä sama nainen oli jo leikattu, mutta vauvaa ei näkynyt missään. Uskon, että vaikka km on rankka kokemus, niin se on silti parempi vaihtoehto kuin menettää lapsensa myöhemmässä vaiheessa.
En tiedä, mutta niin kuin tiesin olevani raskaana jo ennen kuin tein testin, niin aavistelin myös, ettei tämä tule päättymään hyvin. Neuvolassakin kysyin, että miten sitten pitää toimia, kun km alkaa. Mutta silti, kaikista peloista huolimatta, vaihtaisin osia kanssasi Hanna. Enkä miettisi edes yhtään
Katrillekin toivotaan, että tädit ei tuu ja seuraava testi näyttää plussaa. Tiuhti välttelee meitä nyt selvästi. Kerro edes jotain
Ja Sanna kyseli kasvispastareseptiä. Mun 'kasvispastani' on sellainen, että keittelen nuudeleita ja kun ne on kypsät, pistän sitten jäisiä wokkivihanneksia sulamaan nuudeleiden sekaan. Mies tekee mulle joskus sellaista, että keittää nauhamakaronia, jonka sekaan pistetään aurinkokuivattua tomaattia, valkosipulia, oliiveja ja parmesaania. Vähän ruokaisampaa 'kasvisnuudelia' kun halutaan, niin keitellään nuudeleita, paistetaan broilerinfilesuikaleita ja wokkivihanneksia sekaisin ja sitten heitetään br-kasvikset nuudeleiden joukkoon ja maustetaan koko satsi hunajalla ja soijalla, jolloin saadaan vähän hapanimelä maku. Tämä ohje oli joskus jossain wokkivihannespussin kyljessä.