Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

Ei ole kovin vanhoja. Muistaakseni pari kesää sitten. Ilmi kävi aiemmin*kumisaapasketjussa*.
Jänmä, kun mä muistan sen kumisaapasotoksen vanhemmaksi. Sormuskin nimettömässä...

Mut juu, mun kuva on reilun kymmenen vuoden takaa. Oikeasti vanha siis. Kuopuskin oli hädin tuskin kouluyien aloittanut ja nyt on töysi-ikäinen. :O aika rientää!
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Jänmä, kun mä muistan sen kumisaapasotoksen vanhemmaksi. Sormuskin nimettömässä...

Mut juu, mun kuva on reilun kymmenen vuoden takaa. Oikeasti vanha siis. Kuopuskin oli hädin tuskin kouluyien aloittanut ja nyt on töysi-ikäinen. :O aika rientää!
Mulla on tuo sormus nytkin. Se on mun mummovainaan sormus ja tykkään pitää sitä nimettömässä. Olen yhden kerran eläessäni nuorena ollut kihloissa, se eksän ostama sormus jäi eksälle koska en halunnut sitä.🤷‍♀️ Hänen kanssa ei retkeilty joten retkeilykuviakaan ei ole.🤷‍♀️

Kumisaapaskuvia (juu kuvissa toki ne samat saappaat savosta torilta kun olin jotakin 12 vee) löytyy lukuisia, olen retkeillyt hyvin paljon.
Usko tai älä mutta nuo Noksut(kin) on mulla vieläkin käytössä. Toinen ei ole enää täysin vedenpitävä, huomasin kalastaessa sen männä viikolla kun hyppäsin veneestä. Voi ristus että tuli iso hauki! Täytyy paikata saappaat.

Tuota ko kuvaa tai tuosta ko reissusta en ole laittanut tänne ennen kuvia.

Tuo nimenomainen kuva ei ole niin vanha.

Ruutis: laitoin joskus jotain puoli-ilkosillaan kuvia yhdestä reissusta mutta se oli ihan eri reissu.

Kysykää vaan multa suoraan jos on epäselvyyksiä niin ei tarvii arvailla.🤗
Tosin en ole nyt niin usein paikalla niin sallittakoot arvailut sitten. Teillä on luonnollisesti niin kova ikävä, että mainitsette minua usein keskusteluissa.😉😁

Roosa, upea kuva sulla!❤

Apropoo, meillä perheen nuorin on 16v.❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
Jos on kaunis niin tuomitaan tyrkyksi ja jossei ole ihan täydellinen niin haukkujija kyllä piisaa. Nykymaailma on todella raadollinen.
Luojalle kiitos olen onnistunut leipomaan lapsistani itsevarmoja ja melkosen ihania alkuja. Osaavat arvostaa itseään ja sitä kautta muita.
Tai sitten ovat noin vain yleensä luonteeltaan tuollaisia.🤷‍♀️

Ja IHANIA ovat!❤ Tytöllä ei ollut tänään ohjelmaa niin kävi naapurin mummolle kaupassa ja vei roskatkin. Heillä on nyt diili, että käy välillä tsekkaamassa jos mummo tarvii jotakin. Mun sydän pakahtuu!!!🥲❤🥹 Poikakin kyseli voisko olla avuksi.🥹

Maman pikku superlapset!❤
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis ja poika

Yhteistyössä