Hmm... Super-Setis osaa nykäistä oikeasta narusta?Hyvää nimipäivää Roosa Ruusu !
Kiitos myös hienoista kuvista. Kerrassaan upea tyttökalenteri
T. mies jolla on silmää naiskauneudelle
Erehdyit. En ole setis. Taitaa setis olla jo haudassa kun ei ole näkynyt.Hmm... Super-Setis osaa nykäistä oikeasta narusta?
Se onkin viisasta sillä roosaruusakin saattaa halutessaan olla pistävä (mikä on hyvä asia, naisella pitää olla temperamenttia).
Tottakai saat.Saako pyytää ehkä pinppakuvaa?
Onko tuo sinä?Kesän luontoa odotellessa.
En tiä, kuka kiskoi ja mistä mutta ku on naku-uinnille päässyt niin onnesta soikea jakaa innolla.
Kesän luontoa odotellessa.
Juu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.Onko tuo sinä?
Kaverille voi vähän vilauttaaJuu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.
Tässä kuvassa vähän ympäristöä enemmän, että näkee mikä meno. Yövyttiin lammen rannalla kaverin kanssa. Uitiin, laitettiin tulet ja nauttiin Suomen kesäisestä luonnosta. Valosaastettakaan ei kummemmin ollut niin näkyi upea tähtitaivas! Lämmintä oli eikä ollut hyttysiä!
Mutta haluatko vähän kertoa miksi luulet minun olevan kokematon? Siitäkö että olen vähän "nopea"?Juu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.
Tässä kuvassa vähän ympäristöä enemmän, että näkee mikä meno. Yövyttiin lammen rannalla kaverin kanssa. Uitiin, laitettiin tulet ja nauttiin Suomen kesäisestä luonnosta. Valosaastettakaan ei kummemmin ollut niin näkyi upea tähtitaivas! Lämmintä oli eikä ollut hyttysiä!
Etkö näeJoko kesäkuulle on valittu kuva?
Joko kesäkuulle on valittu kuva?
Miksi olisin hyväkuntoisena haudassa?Erehdyit. En ole setis. Taitaa setis olla jo haudassa kun ei ole näkynyt.
Mmmmm, mansikkapiirasta tarjollaKesän luontoa odotellessa.
En oo toi jolta kysyit mutta...Miksi olisin hyväkuntoisena haudassa?
Annie pelmahti viereeni aamulla kun halusi saada parasta mahdollista hoitoa, ja sen myös sai Kulkuset taas kilisee
On tässä tullut tehtyä keikkahommia asiantuntijana erittäin hyvällä tuntiliksalla parille firmalle, koskaan ennen en ole sellaista saanut vaikka ihan hyvähän se kk-palkka oli töissä ollessakin.
Kykenetkö sinä kävelemään 11.500 askelta päivässä?
Super-Setis
Haluatko kertoa jos sillä sun ekalla poikkiksella oli pieni?En oo toi jolta kysyit mutta...
Mulla on lyhyempi ystävä joka kerryttää askeleita 8000 siinä missä mä 5000. Siis samalla matkalla.
Ja tän vuoden aikana mulle on kertynyt 23 päivää joina askeleita on kertynyt yli 22 000.
Yli kymppitonnin päiviä on kaksi kolmannesta kaikista alkuvuoden päivistä.
Joojoo, oon nuori sun rinnalla mutta turha tolla on pröystäillä.
Ei ollut. Ihan oli kiva tyyppi ja kelpo varustus. Myöhemmin kesällä tuli kyselee josko alkaisin seurustella kanssaan mutta olin silloin jo jonkun toisen tyttöystäväHaluatko kertoa jos sillä sun ekalla poikkiksella oli pieni?
Sulla meni ohi mun vastausEn oo toi jolta kysyit mutta...
Mulla on lyhyempi ystävä joka kerryttää askeleita 8000 siinä missä mä 5000. Siis samalla matkalla.
Ja tän vuoden aikana mulle on kertynyt 23 päivää joina askeleita on kertynyt yli 22 000.
Yli kymppitonnin päiviä on kaksi kolmannesta kaikista alkuvuoden päivistä.
Joojoo, oon nuori sun rinnalla mutta turha tolla on pröystäillä.
Käyttikö hän kumia oma-aloitteisesti ja oliko hän taitava sen kanssa?Ei ollut. Ihan oli kiva tyyppi ja kelpo varustus. Myöhemmin kesällä tuli kyselee josko alkaisin seurustella kanssaan mutta olin silloin jo jonkun toisen tyttöystävä