Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

Onko tuo sinä?
Juu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.
Tässä kuvassa vähän ympäristöä enemmän, että näkee mikä meno. Yövyttiin lammen rannalla kaverin kanssa. Uitiin, laitettiin tulet ja nauttiin Suomen kesäisestä luonnosta. Valosaastettakaan ei kummemmin ollut niin näkyi upea tähtitaivas!😍 Lämmintä oli eikä ollut hyttysiä!👌🏼

 
vierailija
Juu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.
Tässä kuvassa vähän ympäristöä enemmän, että näkee mikä meno. Yövyttiin lammen rannalla kaverin kanssa. Uitiin, laitettiin tulet ja nauttiin Suomen kesäisestä luonnosta. Valosaastettakaan ei kummemmin ollut niin näkyi upea tähtitaivas! Lämmintä oli eikä ollut hyttysiä!
Kaverille voi vähän vilauttaa 🤭
 
vierailija
Juu. Kesällä on ihanaa ajella sinne minne nenä näyttää ja vaikka yöpyä. Makuupussi vain mukaan.
Tässä kuvassa vähän ympäristöä enemmän, että näkee mikä meno. Yövyttiin lammen rannalla kaverin kanssa. Uitiin, laitettiin tulet ja nauttiin Suomen kesäisestä luonnosta. Valosaastettakaan ei kummemmin ollut niin näkyi upea tähtitaivas!😍 Lämmintä oli eikä ollut hyttysiä!👌🏼
Mutta haluatko vähän kertoa miksi luulet minun olevan kokematon? Siitäkö että olen vähän "nopea"?
 
vierailija
Erehdyit. En ole setis. Taitaa setis olla jo haudassa kun ei ole näkynyt.
Miksi olisin hyväkuntoisena haudassa?

Annie pelmahti viereeni aamulla kun halusi saada parasta mahdollista hoitoa, ja sen myös sai 😊 🥰 Kulkuset taas kilisee 🤭

On tässä tullut tehtyä keikkahommia asiantuntijana erittäin hyvällä tuntiliksalla parille firmalle, koskaan ennen en ole sellaista saanut vaikka ihan hyvähän se kk-palkka oli töissä ollessakin.

Kykenetkö sinä kävelemään 11.500 askelta päivässä?
Super-Setis
 
Miksi olisin hyväkuntoisena haudassa?

Annie pelmahti viereeni aamulla kun halusi saada parasta mahdollista hoitoa, ja sen myös sai 😊 🥰 Kulkuset taas kilisee 🤭

On tässä tullut tehtyä keikkahommia asiantuntijana erittäin hyvällä tuntiliksalla parille firmalle, koskaan ennen en ole sellaista saanut vaikka ihan hyvähän se kk-palkka oli töissä ollessakin.

Kykenetkö sinä kävelemään 11.500 askelta päivässä?
Super-Setis
En oo toi jolta kysyit mutta...

Mulla on lyhyempi ystävä joka kerryttää askeleita 8000 siinä missä mä 5000. Siis samalla matkalla.

Ja tän vuoden aikana mulle on kertynyt 23 päivää joina askeleita on kertynyt yli 22 000.

Yli kymppitonnin päiviä on kaksi kolmannesta kaikista alkuvuoden päivistä.


Joojoo, oon nuori sun rinnalla mutta turha tolla on pröystäillä.
 
vierailija
En oo toi jolta kysyit mutta...

Mulla on lyhyempi ystävä joka kerryttää askeleita 8000 siinä missä mä 5000. Siis samalla matkalla.

Ja tän vuoden aikana mulle on kertynyt 23 päivää joina askeleita on kertynyt yli 22 000.

Yli kymppitonnin päiviä on kaksi kolmannesta kaikista alkuvuoden päivistä.


Joojoo, oon nuori sun rinnalla mutta turha tolla on pröystäillä.
Haluatko kertoa jos sillä sun ekalla poikkiksella oli pieni?
 
vierailija
En oo toi jolta kysyit mutta...

Mulla on lyhyempi ystävä joka kerryttää askeleita 8000 siinä missä mä 5000. Siis samalla matkalla.

Ja tän vuoden aikana mulle on kertynyt 23 päivää joina askeleita on kertynyt yli 22 000.

Yli kymppitonnin päiviä on kaksi kolmannesta kaikista alkuvuoden päivistä.


Joojoo, oon nuori sun rinnalla mutta turha tolla on pröystäillä.
Sulla meni ohi mun vastaus 🙄

Missä kohtaa pröystäilin? Tuo trolli oli jo ”heittänyt” mut jo hautaan, kunhan kysyin vaan, että pystyykö hän samaan. Eilen su taas noin sama määrä kasassa. Eikä ne tulleet millään kävelytiellä vaan aika rankassa maastossa, eli saa käyttää jotain kerrointa tasamaastoon verrattuna. Välillä täysin läpipääsemättömät pöpeliköt joutuu kiertämään.

Suurin osa mun ikäisistä on melkoisia köntyksiä kun on ylipainoa tai muuten vaan jalat huonossa kunnossa.

Super-Setis
 

Yhteistyössä