Tietty käytti. Ei oo mulla tapana idioottien kanssa naida.Käyttikö hän kumia oma-aloitteisesti ja oliko hän taitava sen kanssa?
Tietty käytti. Ei oo mulla tapana idioottien kanssa naida.Käyttikö hän kumia oma-aloitteisesti ja oliko hän taitava sen kanssa?
Mutta mikä siinä oli kun mieleen jäi lähinnä sohvan natina?Tietty käytti. Ei oo mulla tapana idioottien kanssa naida.
Aa. No siis opinoa kerralla, että kännissä ei kannata sekstailla.Mutta mikä siinä oli kun mieleen jäi lähinnä sohvan natina?
Saiko hän missään vaiheessa sinut tulemaan?Aa. No siis opinoa kerralla, että kännissä ei kannata sekstailla.
@Lispetti?Saattaa olla etten oo hetkeen päivittämässä ketjua, niin joku muu voinee hoitaa sen puolestani, jos näin käy.
Itse todellakin toivon sitä Lispen nännikuvaa
Mikä oli Lissusta vanha kuva?
Sanoisin että tammi- ja heinäkuuMikä oli Lissusta vanha kuva?
Ei ole kovin vanhoja. Muistaakseni pari kesää sitten. Ilmi kävi aiemmin*kumisaapasketjussa*.Mikä oli Lissusta vanha kuva?
Jänmä, kun mä muistan sen kumisaapasotoksen vanhemmaksi. Sormuskin nimettömässä...Ei ole kovin vanhoja. Muistaakseni pari kesää sitten. Ilmi kävi aiemmin*kumisaapasketjussa*.
Nii! On se hyvä että me muistetaan kaikki tärkeät palstajutut!on se kumpparikuva vuosien takaa
Mulla on tuo sormus nytkin. Se on mun mummovainaan sormus ja tykkään pitää sitä nimettömässä. Olen yhden kerran eläessäni nuorena ollut kihloissa, se eksän ostama sormus jäi eksälle koska en halunnut sitä. Hänen kanssa ei retkeilty joten retkeilykuviakaan ei ole.Jänmä, kun mä muistan sen kumisaapasotoksen vanhemmaksi. Sormuskin nimettömässä...
Mut juu, mun kuva on reilun kymmenen vuoden takaa. Oikeasti vanha siis. Kuopuskin oli hädin tuskin kouluyien aloittanut ja nyt on töysi-ikäinen. :O aika rientää!
Ehkäpä jossain kohtaa.Itse todellakin toivon sitä Lispen nännikuvaa
Eikö kukaan muu nyt innostu laittamaan kuvia?Miss elokuu miss?
Eikö kukaan muu nyt in
Jos on kaunis niin tuomitaan tyrkyksi ja jossei ole ihan täydellinen niin haukkujija kyllä piisaa. Nykymaailma on todella raadollinen.Eikö kukaan muu nyt innostu laittamaan kuvia?
Olettaen että tuo mustamekkoinen(kin) on Roosa?
Nykyään kukaan ei enää miel. osallistu kuvaketjuihin.
Luojalle kiitos olen onnistunut leipomaan lapsistani itsevarmoja ja melkosen ihania alkuja. Osaavat arvostaa itseään ja sitä kautta muita.Jos on kaunis niin tuomitaan tyrkyksi ja jossei ole ihan täydellinen niin haukkujija kyllä piisaa. Nykymaailma on todella raadollinen.
Muksus on kauniita ja upeita, onneksi myös hyväsydämisiä muillekin kun omilleen. Tulevat kyllä menestymään.Luojalle kiitos olen onnistunut leipomaan lapsistani itsevarmoja ja melkosen ihania alkuja. Osaavat arvostaa itseään ja sitä kautta muita.
Tai sitten ovat noin vain yleensä luonteeltaan tuollaisia.
Ja IHANIA ovat! Tytöllä ei ollut tänään ohjelmaa niin kävi naapurin mummolle kaupassa ja vei roskatkin. Heillä on nyt diili, että käy välillä tsekkaamassa jos mummo tarvii jotakin. Mun sydän pakahtuu!!!🥲🥹 Poikakin kyseli voisko olla avuksi.🥹
Maman pikku superlapset!