Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pamsku: No tuossa ekassa kuvassa näen-en näe-näen-en näe jotain. :D Toivottavasti siinä jotain olis ja jaksaisit pari päivää odotella. =) Ja hei, vaikka kuinka yrittäisi olla stressaamatta ja ajattelematta koko yritystä niin väkisin se jossain välissä mieleen aina vaan tulee. Ja varmasti viimeistään kierron lopulla.
 
Hiihii, täällä tänään ovisplussa :D tosiaan tähän päivään mennessä ollut vain aavistuksen kontrollista haaleampia viivoja, ajattelinkin jo et jospa ei näytä vaan nuo tuon paremmin... mutta tänään pärähti niin vahva (selvästi vahvempi kuin se toinen), ettei mitään epäilyksia onko vaiko ei :D Tästä se jännääminen sitten taas alkaa, kumpa voiskin vaan nukkua ohi nämä tulevat päivät...

Huomenna lekuri, iik..

Pamskulle tsemppiä, toivottavasti sieltä saisit ihan kunnon plussan pian! :heart:
 
Voi ei Pamsku!! Nyt mäkin haluan... Ja huom! Täällä myös ikuinen ja vannoutunut brunette! :LOL:

Oon kylläkin tosi kokeilunhaluinen oman pääni suhteen, on ollut lyhyttä, tosi lyhyttä, mustaa, suklaata, ruskeaa, jopa punertavaakin, pikkuletit pidennyksillä, permistä, erilaisia ottiksia... Oi kauheeta! Tulipa lista. :D Nuo sun linkit oli kyllä tosi siistit... Hmm... :confused:
 
Grill mun lyhkäsimmät hiukset on ollu joskus lukion ekalla, juuri ja juuri ylettyivät olkapäille.. :D En ikinä uskaltais leikata hiuksia lyhkäsiks..
Minkä pituset ne tosi lyhkäset oli?

Kääk, vuoto yltyi. :'( itku kurkussa asetin tampoonin (minä, kun en siedä limaisia pöksyjä...).
Ehkä se tärppikierto ei ollut tämä(kään)..
 
Ensinnäkin pahoittelut sulle Pamsku lisääntyneestä vuodosta... :(

Lyhyimmillään mulla on hiukset olleet jotain tätä luokkaa: http://www.vestidos-de-noiva.net/images/product_s/produ/images/v/200907/xqkt1246954284500.jpg Viimeksi ammattikoulussa varmaan ekana vuonna on ollut noin lyhyet. Sen jälkeen oon aika pitkälti pysyttäytynyt näissä n. hartioille yltävissä hiuksissa.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/hiukset/trendit/kesa_2009/706359.jpg
Tuollaisen löysin... Vois ehkä tulostaa sen. =) En kuitenkaan halua turhan vaaleaa ihan yks kaks. :D Voi perhana miten mun nyt alkoi tuollaista tehdä mieli!!
 
Grill susta nähtyjen kuvien perusteella osaisinkin kuvitella tuollaiset hiukset sulle. :)

Täällä on nyt värjäys lähtenyt käyntiin.... vähän jännittää millainen lopputuloksesta tulaa.. :D
Ajateltiin ottaa enen ja jälkeen kuvat - lisäilen niitä sitten blogiin tänään.. :)

...ja tiputin itseni listan alapäähän, kun tuo vuoto alkanut olla sitä luokkaa....
 
Viimeksi muokattu:
Tääl on reissusta kotiuduttu ja nyt yritän päästä jyvälle teijän juttuihin :)

Tervetuloa uusille :wave:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Ain onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa mukaan odotukseen! :flower:

Sunflower voima :hug: En ihmette vaikka mies koki kolhasun miehyydessään :(

Miramei voimia sinne ja koittakaa jaksaa :hug:

tietääkö mies gallupiin, kyllä se tietää :D Joskus lukeekin mitä oon kirjottanu jos on sivut jäänny auki :D

Miwwi hurjan paljon onnea :flower:

Vaivaako muiden miehiä kun tärppi ei käy? Täällä mies saunassa avautu ja kerto kuinka ahdistaa koko touhu kun haluaa niin paljon ja ei vaan tule :(

Ai, tää kierto meni harakoille, päätettiin et tilaan ens kiertoon ovistestit sitten ja kokeillaan niillä!
 
Pamsku: Mielenkiinnolla odotan miltä lopputulos näyttää. :) Minäkin sitten menin ja varasin parturiajan itselleni ens tiistaiksi (en ikinä värjää omaa tukkaa itse ja tuollaista en edes uskaltaisi yrittää), pitää kyllä vielä kysyä miehen mielipide tuosta väristä. :D (Ajattelin myös ottaa ennen ja jälkeen kuvat ;))

KyyneltenHymy: Itse asiassa olen tuota miettinyt omalla kohdallani juuri pari päivää sitten. Mieheni kun ei ole aina heti ensimmäisenä avautumassa, että häneltä pitää joko tietoa "kaivaa" tai vaan odottaa sitä hetkeä kun hän yllättää ja kertoo oman päänsä sisäisistä tuntemuksista. Tosin meillä (myös) sauna on paikka missä usein puhutaan paljon asioita halki. :) Voisi ehkä tänään vähän mieheltä kysellä millä mielellä on tämän asian suhteen...
 
Heippa,

Onnea plussanneille<3 :)
ja pahoittelut uuden kierron aloittaville:(

Täällä siis kp 29/26-28. Perjantaina tein testin (kp26), ja negaa näytti:(
Eiköhän siis vaan joku pitkittynyt kierto tulossa:( Eli menkkoja odotellaan.
 
Onnea kaikille plussanneille:heart:
Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille:'(

Täällä tänään taas ovis plussa viikon verran oli haamu viivoja ovis testissä ja tänää pamahti heti tosi tumma viiva =) Eiku peittoja heiluttelee :kiss:
 
Hoidetaan ensin valitus/avautuminen pois alta: Voi vit*n vit**! Anteeks..Sain vaan just tietää taas vaihteeks et eräs tuttu on paksuna. Ei näihin uutisiin varmasti totu koskaan..! Ja just tällainen tapaus; seurustellut uuden miehensä kanssa jonkun pari kuukautta eli eipä oo tainnut kovin vaikeaa tuo raskautuminen olla hänellekään. Ja tuskin aikoo röökin polttoa lopettaa tämän(kään) raskauden aikana, koska se on "hänen oma asiansa, ei kuulu muille mitä hän tekee omalle kropalleen", huh huh..
Muutenkin ollut taas niin raskausjuttujen täyteinen päivä töissä ettei tosikaan, ihan kuin kukaan ei mistään muusta puhuiskaan. Ite raadoin tänään töitä ilman ainuttakaan taukoa samalla kun eräät työkaverit kokeilee toisen, raskaana olevan, työkaverin mahaa ja kohta kuuluu; "Haluuks Amaliakin kokeilla?" Olin vaan et kuule ei kiitos.

Noh, kyllä tää taas tästä, nuo uutiset vaan aina lannistaa hetkeksi. Etenkin kun tulevat noin puun takaa kuin tuo tän päiväinen.

Aika moni vastailikin siihen mun gallupiin ja mä olen ilmeisesti tosi outo kun käyn tänne "salaa" kirjoittelemassa :D Voishan se olla, et mies ei olis moksiskaan, mut jotenkin oletan et se ei välttämättä tykkäis, jos tietäs et täällä meidän asioista kirjoitan, ihan kuin nyt joku muka mut tästä tunnistais mut silti.

Hei, meillä kanssa saunassa käydään aina kunnon keskusteluita! En tiedä, onks se sit vaan se et muualla ei sillä tavalla malta istua paikallaan niin pitkään kuin siellä. Niin ja siis meillä mies ei ole koskaan oma-aloitteisesti sanonut et häntä ahdistaa tämä asia. On kyllä tehnyt selväksi et vauvakuume on hänelläkin kova ja puhuu kyllä asiasta, mutta ei silleen ahdistuneesti/masentuneesti. Joskus jos ihan tyyliin suoraan, niin kyllä hän sit sanoo et tottakai se harmittaa et meillä tässä kestää niin pitkään jne. mut toteaa vaan suurinpiirtein et hyvää kannattaa odottaa ja on hyvin optimistinen et kyllä me se vauva saadaan.

Vielä hiuskeskusteluunkin haluan heittää kommenttini, että oon myöskin miettinyt ihan samaa viime aikoina! Ääh, ette ois laittaneet noita kuvia tänne :D Mulla vaan se et just pari kuukautta sitten värjäsin todella vaaleat hiukseni todella tummiksi, kolmas kerta vuoden sisään..Ja kyllä, olen tosiaan parturi-kampaaja, joten tiedän ettei se ole kovinkaan fiksua toimintaa..:headwall: Mulla on myös pidennykset, niin omalla kohdalla olin ajatellut et omia hiuksia säästääkseni vois tilailla vaaleampia pidennyksiä ja värjätä ombre-tyylisen letin, niin ei ois vaan pelkkä tumma.
Uudelleenohjausilmoitus
Uudelleenohjausilmoitus
Uudelleenohjausilmoitus

Huh huh, tuleepa taas tekstiä..Se nyt piti vielä sanomani, et Pamsku pahoittelut jos se vuoto nyt on varmasti sitä itseään :( Jäin vaan vielä miettimään, kun mulla on kanssa joskus ollut sellaista vähäistä vuotoa mistä ei välillä osaa yhtään sanoa et mitä se on. Ärsyttävää sellainen. Mut jos nyt vihdoin sit seuraavasta kierrosta plussaisit sinäkin!
 
Pamsku: Kuten blogiinkin kommentoin, hyvin sopii sulle! :)

Amalia: Joop, eipä nuo vauvauutiset kovin kivoja oo... Ellei sitten oo joku tosi läheinen kyseessä. Ja tuokin hiustyyli on kyllä tosi kiva! :)

(Meillä saunaa lämpiää... :D)

Lindu: Onnea ovisplussasta! ;)
 
miuku9 älä nyt vielä lannistu..! Testaa vaikka huomenna uudestaan, nyt kun on kuitenkin muutama päivä mennyt viime testistä. Se ei varmaan vaan niin aikaisin vielä näyttänyt mitään mut myöhemmin saattais olla parempi tuuri. Mietin vaan kun sulla on tuota yritystä niin paljon takana, et jotenkin jännä jos yhtäkkiä kierto lähtis venymään, ilman et siellä on joku kyydissä :)
 
Amalia mulla oli olo, että unohdin jotakin - no unohdin vastata sulle. :D
Joo, voipi olla, että tämäkin vuoto oli _jotain_ ihan sitä itseään... Oli mitä oli, mutta loppui eilen illalla täysin. Kivut säilyivät.... :mad: hermo menee tän kropan kanssa!!
 
Noniin, lääkärissä käyty! Ihana lääkäri oli, tosi asiallinen ja otti asiakseen selvitellä tätä. Huomenna soittelee sitten, mihin ja miten edetään ja miten miehen simppatestien käy, meneekö "kaupungin piikkiin" vai ei.. Mun verikokeista, kaikki arvot mitä testattiin on täydelliset. Pistipä miekkosellekkin lähetteet labraan, ihan eri asiaan liittyen tosin, joka sattui puheeks :D Kaiken kaikkiaan mahtava tapaus, jäi hyvä mieli!

Tuleva pomokin soitti ja sanoi, että tuleva osa-aika työ vaihtuis kokopäivätyöks, jos vain tunnit kelpaa. Ja kelpaahan ne! :D
 
Amalia89 : Kiitos kannustuksesta:) Mut mulla kierto venyy aika herkästi stressin takia:D näin on siis käyny ennenkin. Noh, odotellaan nyt rauhassa vielä muutama päivä, ja jos ei tätiä näy teen uuden testin:) toivotaan parasta<3

Nyt siis kp 30 :/
 

Yhteistyössä