Hoidetaan ensin valitus/avautuminen pois alta: Voi vit*n vit**! Anteeks..Sain vaan just tietää taas vaihteeks et eräs tuttu on paksuna. Ei näihin uutisiin varmasti totu koskaan..! Ja just tällainen tapaus; seurustellut uuden miehensä kanssa jonkun pari kuukautta eli eipä oo tainnut kovin vaikeaa tuo raskautuminen olla hänellekään. Ja tuskin aikoo röökin polttoa lopettaa tämän(kään) raskauden aikana, koska se on "hänen oma asiansa, ei kuulu muille mitä hän tekee omalle kropalleen", huh huh..
Muutenkin ollut taas niin raskausjuttujen täyteinen päivä töissä ettei tosikaan, ihan kuin kukaan ei mistään muusta puhuiskaan. Ite raadoin tänään töitä ilman ainuttakaan taukoa samalla kun eräät työkaverit kokeilee toisen, raskaana olevan, työkaverin mahaa ja kohta kuuluu; "Haluuks Amaliakin kokeilla?" Olin vaan et kuule ei kiitos.
Noh, kyllä tää taas tästä, nuo uutiset vaan aina lannistaa hetkeksi. Etenkin kun tulevat noin puun takaa kuin tuo tän päiväinen.
Aika moni vastailikin siihen mun gallupiin ja mä olen ilmeisesti tosi outo kun käyn tänne "salaa" kirjoittelemassa
Voishan se olla, et mies ei olis moksiskaan, mut jotenkin
oletan et se ei välttämättä tykkäis, jos tietäs et täällä meidän asioista kirjoitan, ihan kuin nyt joku muka mut tästä tunnistais mut silti.
Hei, meillä kanssa saunassa käydään aina kunnon keskusteluita! En tiedä, onks se sit vaan se et muualla ei sillä tavalla malta istua paikallaan niin pitkään kuin siellä. Niin ja siis meillä mies ei ole koskaan oma-aloitteisesti sanonut et häntä ahdistaa tämä asia. On kyllä tehnyt selväksi et vauvakuume on hänelläkin kova ja puhuu kyllä asiasta, mutta ei silleen ahdistuneesti/masentuneesti. Joskus jos ihan tyyliin suoraan, niin kyllä hän sit sanoo et tottakai se harmittaa et meillä tässä kestää niin pitkään jne. mut toteaa vaan suurinpiirtein et hyvää kannattaa odottaa ja on hyvin optimistinen et kyllä me se vauva saadaan.
Vielä hiuskeskusteluunkin haluan heittää kommenttini, että oon myöskin miettinyt ihan samaa viime aikoina! Ääh, ette ois laittaneet noita kuvia tänne
Mulla vaan se et just pari kuukautta sitten värjäsin todella vaaleat hiukseni todella tummiksi, kolmas kerta vuoden sisään..Ja kyllä, olen tosiaan parturi-kampaaja, joten tiedän ettei se ole kovinkaan fiksua toimintaa..:headwall: Mulla on myös pidennykset, niin omalla kohdalla olin ajatellut et omia hiuksia säästääkseni vois tilailla vaaleampia pidennyksiä ja värjätä ombre-tyylisen letin, niin ei ois vaan pelkkä tumma.
Uudelleenohjausilmoitus
Uudelleenohjausilmoitus
Uudelleenohjausilmoitus
Huh huh, tuleepa taas tekstiä..Se nyt piti vielä sanomani, et
Pamsku pahoittelut jos se vuoto nyt on varmasti sitä itseään
Jäin vaan vielä miettimään, kun mulla on kanssa joskus ollut sellaista vähäistä vuotoa mistä ei välillä osaa yhtään sanoa et mitä se on. Ärsyttävää sellainen. Mut jos nyt vihdoin sit seuraavasta kierrosta plussaisit sinäkin!