Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tsempit jatkoon Miwwi! :)

Galluppiin: Tietäähän tuo ja usein istunkin viimeiseksi illalla koneella (täällä), mies odottaa minua sänkyyn ja huutelee että tule nyt jo pois sieltä KaksPlussasta! :D Harvemmin tämä muuten puheeksi tulee ellei tosiaan tule jokin asia puheeksi mistä on täälläkin ollut puhetta. :)

Jaksamisia es! :hug: Kaikille meille tulee välillä noita alamäkiä. : / Tavalla tai toisella.
 
Nyt on kyllä ihan btw pakko mainostaa Me&I :n magic knickersejä jotka mainitsin joskus pari viikkoa sitten kun ne tilasin esittelystä. Sain ne tänään ja äsken sitten vetäisin ne päälle. IHAN MAHTAVAT JALASSA! =) Tai siis, on kuin ei olisi mitään jalassa! :D Ja nämähän oli vielä siitä tosi kivat, että menevät myös raskaana ollessa (eli maha, alahan kasvaa!). :) Jos jollain vain tulee Me&I -esittely eteen, niin oikeasti suosittelen tilaamaan nämä. =)

Tälläinen pieni mainostuokio tähän väliin. :LOL:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 15.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp72/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
SilverBride.......kp42/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Hopeakissa......kp36/28-38............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 21-30


miuku9............kp28/26-28...........21v.........yk28.................1.lapsi
Pamsku............kp27/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp26/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp20/32..............23v........yk3(yk9).......2.lapsi
memsie............kp20/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi
Sunflower11......kp19/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp18/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp17/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp17/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp16/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp15/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp13/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp10/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp9/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp7/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Amalia89..........kp1/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
es jaksamisia! Ootkin jo pidemmän aikaa "kuulostanut" aika masentuneelta, mikä on tietysti ihan ymmärrettävää noilla yrityskierroilla. Toivottavasti saatais nopeesti se plussa teidänkin osoitteeseen :hug:

Täällä ne menkat tulikin sit minuutilleen silloin kun piti, todella kovien kipujen saattelemana. Toisaalta vähän omakin vika; kuka oikeesti syö edellisenä iltana tulista ruokaa, jos tietää et menkat alkaa seuraavana aamuna :x Noh, ainakin minä, eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Nyt sit sitä kp12 ja niitä kivoja tutkimuksia odotellessa =)
 
Pahoittelut Amalia! :hug: Nyt en taaskaan muista, että mitä sulle tehdään niissä tutkimuksissa? Ultrausta?

-es- ja jaksuja tosiaan ! Muista, että saat aina tulla purkamaan tänne pahaa oloasi! :hug:

ON: Täällä alkoipi sitten tänä aamuna menkkakivut ja limainen, märkä olo ja ajattelinkin sitten, että seuraavalla vessareissulla ahdan itseeni tampoonin.. No kas, eipäs menkat alkaneetkaan. Pyyhkiessä valkovuotoa, joka oli hieman rusehtavaa... Voisko se? Mulla menkat alkaa aina niin, että samantien valahtaa pönttöön se litra puhdasta verta :D
No oli tai ei, odottelen siihen kp 34 ennen testailuja - jos se ovis olis vaikka ollut kp20 tienoilla... Taikka jos ennen sitä täti kurvailee paikalle..

Galluppiin: juu kyllä mies tietää. :) Tänä aamunakin ilmoitin, että pakko tulla kaksplussalaisille kertomaan mun vuodosta :D

Mukavaa sunnuntain jatkoa naiset! :flower:
 
Pamsku kuulostaa kyllä lupaavalta, toiveet varmasti nousee kun jokin meneekin eri tavalla kuin yleensä tuossa vaiheessa kiertoa. Toivotaan parasta d:)b

Niin ja kyllähän se täti ultrasta puhui, ja sit aukiolotutkimuksenkin mainitsi, mut jäi nyt vähän epäselväksi et kumpi/molemmat/mitä ihmettä siellä sit loppupeleissä tehdäänkään :D Sen sentään ymmärsin et kannattaa ottaa jokunen burana ennen kun sinne menee roplattavaksi. Ja sit siellä käydään vielä läpi niitä aiempien testien tuloksia, eli miehen simppatestin tulokset (vaikka niistä sanoikin jo aiemmin et kunnossa on) ja mun verikokeiden tulokset. Ja sit vaan jatkoa suunnitteleman..Kivaa kun jotain sentään tapahtuu ja asia etenee. Ja ihanaa et pääsen minäkin vähän jännäilemään välillä, tää mun yrittäminen on ollut harvinaisen tylsää tähän mennessä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -es-
kiitos tuesta :)

tänään on niin kaunis ilma että ei voi olla huono päivä.. olin päälle tunnin ulkona vetämässä henkeä ja imemässä aurinkoa koiran kanssa :)
nyt katson dokumenttia ihmiskehosta 1/4 syntymä :)
on muuten aika mielenkiintoinen, suosittelen.

aurinkoista päivää kaikille.. :cool:
 
Amalia Ne varmaan tekee molemmat.. Nyt yrität olla miettimättä kiertopäiviä, niin aika menee nopsempaan! ;)

Juu, kyllä ne toivet hetkeksi nousi - kunnes kivut yltyi.. toivottavasti täti pysyy poissa.

Muuten vuonna 2009, kun olin niissä pco tutkimuksissa, niin se virolaislääkäri tunki koko nyrkin mun sisälle! Ja huusin tietenkin kuin syötävä- sattui ihan sikana. Sitten ihmetteli, että "eipäs mahdu"... kröhöm.. Olikohan joku valelääkäri? :D

Miwwi minä pahsu unohdin sinua onnitella! Onneaa!! :heart:
 
es: Minäkin aloin eilen katsomaan sitä dokumenttia ja ensimmäiset 10 minuuttia vaikuttivat todella mielenkiintoisilta, kunnes siis ohjelma alkoi jotain syystä pätkiä ja päätin yrittää tänään uudestaan. :D

Pahoittelut sulle Amalia! :hug: Toivottavasti testit menee mahdollisimman tuskattomasti. :)

Pamskulle pidän täällä peukkuja pystyssä! d:)b
 
Kukkuluuruu taasen, kauheen aktiivisena käynyt viestittely täällä :) Lukiessa mietin, että tohon ja tohon pitää vastata tota ja tota, mut unohdin autuaasti kaiken :D

Onnittelut Miwwille! :)

Täällä näytti lista, että kp olis 20 (päivät menee niin hujauksessa, etten oo ees miettinyt), olo ei oo minkäänlainen. Musta tuntuu, että mulla olis ovis ollut jo viime viikolla, jossakin kp 8-10 välillä, jos nyt on olleskaan ollut. Siis siitä viikon tuhruttelusta nyt ensinnäkin noita päiviä laskeskelen. Tätiä oottelen kyläilemään, että tietäis, että kroppa toimii. Ärsyttää, miten oikeesti kahden viikon minipillereiden syöminen pisti taas kropan vinkuraan. Olinpa tyhmä, murr.

Niin, ja gallupiin, en oo ukkelin kanssa kyllä puhunut tänne kirjoittelusta. Toisaalta en oo mitenkään salannutkaan, mutta oon aika vähän aikaa seurassanne vasta pyörinyt, joten ei oo oikein sitte tullut vaan puheeksi :)
 
Onpas täällä huonoja uutisia :( Pahoittelut Miramei ja jaksamista jatkoon. En löydä sanoja, enkä osaa edes kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu! Sunflowerille myös pahoittelut ja tsemppiä!

Sitten suuret onnittelut plussanneille! Niin kovasti toivon, että tuun pian perässä, mutta epäilenpä suuresti. Itse oon tässä mietiskellyt, että koskahan vois ottaa yhteyttä lääkäriin...

Gallup: Mun mies tietää kyllä, että täällä kirjottelen ja lueskelen..

Mä en päässyt eilen (vai toissapäivänä?) tänne kirjautuun niin kävin sit vaan lukasemassa teiän jutut läpi :) Melkein tein eilen aamulla ovistestin, mut tavallaan onneks en niitä löytänyt :D Mihin lie muuttaessa ne lykkäsin... Ihan hyvä välillä olla tietämättä, mutta epäilenpä, että ihan tässä lähipäivinä on ovis ollu oloista päätellen.
 
plää. Tein, kun teinkin testin tänään.. Nega! :'( Pissa oli rakossa n. 1,5h - oli niin kamala vessahätä!

Ja vuotokin vähän yltyi, rusehtavana tosin. En tiedä nyt pitäskö listaan päivittää kp1, yk6, vai vasta myöhemmin?
Ihan outoa tämä on...

muoks. Lenkillä mietin, että voiko kiinnittymisvuotoa tulla ennen plussaa? Kun ovulaatiosta ei ole tietoakaan ja tämä vaaleanrusehtava vuoto on todella vähäistä, joten kuukautisvuotoa tämä ei ole... Kun olen saanut sellaisen käsityksen, että kiinnittymisvuotoa tulee munasolun kiinnittyessä kohdun limakalvoille, eli n. dpo6-7? Enkö oo ihan oikeassa? Ja testissä voi jotakin näkyä dpo9 alkaen...
Nyt tälläistä vaihtoehtoa miettiessäni ja stressatessani varmasti ne menkat alkavat..
Ja jotakin positiivista uudesta kierrosta voisi sanoa, että tällöin kpt laskeneet 52 päivästä 27 :)
 
Viimeksi muokattu:
Juu ei oo vuoto muuttunu mihkää. Eilen pupuilun seurauksena hetkellisesti tuli runsaammaksi, mutta vähentyi taasen..
Kipuiluakin on.

Tää typerys meni vilkaisemaan sitten sitä eilistä testiä roskiksesta... - selvä roskishaamu. Taitaa kuitenkin jokainen first signal kasetti antaa selvää roskisdyykkarihaamua...
Ja tänään tein TAAS testin, siinä ehkä jotakin näkyy... ehkä. Viivanpaikka ehkäpä.
Nyt, ku malttais oottaa kolme-neljä päivää.
Jotenkin sitä on vaan sellanen varma olo, kun vuoto on ollu nyt päivän tällästä pyyhittäessä rusehtavaa vuotoa, on etovaa oloa, naama täynnä isoa finniä, masuun koskee...
Mihin kummaan mulla katosi se stressittömyys ja ajattelemattomuus tätä asiaa kohtaan??! :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 16.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp73/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
SilverBride.......kp43/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Hopeakissa......kp37/28-38............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 21-30


miuku9............kp29/26-28...........21v.........yk28.................1.lapsi
Anlii................kp27/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp21/32..............23v........yk3(yk9)............2.lapsi
memsie............kp21/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11......kp20/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp19/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp18/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp18/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp17/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp16/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp14/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp10/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp8/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Amalia89..........kp2/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp2/28-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
muoks. Lenkillä mietin, että voiko kiinnittymisvuotoa tulla ennen plussaa? Kun ovulaatiosta ei ole tietoakaan ja tämä vaaleanrusehtava vuoto on todella vähäistä, joten kuukautisvuotoa tämä ei ole... Kun olen saanut sellaisen käsityksen, että kiinnittymisvuotoa tulee munasolun kiinnittyessä kohdun limakalvoille, eli n. dpo6-7? Enkö oo ihan oikeassa? Ja testissä voi jotakin näkyä dpo9 alkaen...
Kiinnitysvuotoa voi tulla, kaikilla ei tule. Se voi tulla "ulos" myös myöhemmin kuin juuri kiinnittyessä, eli parin päivän viiveellä esim.
Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy n. 5-8pvää hedelmöittymisestä. Joskus voi kestää kauemminkin.
Testissä _voi_ näkyä vaikka heti kiinnittymisestä, mutta voi myös vielä vaikka dpo 12 negaa näyttää. Riippuen hcg:n määrästä.

Just noi sun mainitsemat testit antaa herkästi tosi tosi selvää roskishaamua!
Itsekin moisen saanut, testiajalla tosin.

paljon tsemppejä Pamsku! Koita pari päivää odottaa ennen testausta! Toivottavatsi plussa pärähtää :)

(oisko kuvaa siitä tänpäiväsestä :D)
 
Pamsku Oi, oispa ihanaa, jos tosiaan sulle ois plussa tulossa!:heart: Tuo vuoto kuulostaa kyllä ihan semmoselta, mitä voi alkuraskaudessa tulla. Eli ehkä ei vaan oo viikot vielä niin pitkällä, että testi näyttäis kunnon plussaa...;)

Sunflower Pahoittelut ikävistä uutisista. :hug: Hyvä, ettet silti oo kokonaan menettänyt toivoa! Piti tulla jo pe pahoitteleen, mutta mullakin tökki tämä sivusto niin pahasti, etten voinut.
 

Yhteistyössä