Kakskymppiset yrittäjät 2012

Voi ei, Sunflower pahoittelut huonoista uutisista! :( Jaksamisia :heart:

memsie tuolla aiemmin kyseli oviksen tunnistamisesta, niin mä en kyllä tunnista sitä etukäteen mistään (no okei, vaikee tunnistaa jotain mitä ei koskaan tapahdu), mut sit jälkeenpäin tulee se rintojen aristus, eikä mitään muuta!

Naspula mä olen vähän odotellutkin et millon meillä käy noin..Kun mies on siis aina ollut tän asian suhteen melko optimistinen ja ottanut ihan rennosti, mut oon miettinyt et jospa se vaan mun takia "esittää" ja joku päivä onkin sit tiedossa tuollainen avautuminen kuin teillä :/ Toisaalta se vois olla hyväkin et tulis juteltua kunnolla näistä jutuista, mut toisaalta tää on kyllä tarpeeks rankkaa itselle jo muutenkin, en tiedä miten oisin tän kestänyt jos mies ois samanlainen "masistelija" kuin minä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 13.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp70/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
SilverBride.......kp40/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Miwwi ............kp37/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp35/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp34/28-38............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 21-30


miuku9............kp26/26-28...........21v.........yk28.................1.lapsi
Pamsku............kp25/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp24/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp18/32..............23v........yk3(yk9).......2.lapsi
memsie............kp18/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi
Sunflower11......kp17/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp16/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp15/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp15/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp14/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp13/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp11/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp8/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp7/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp5/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
jaksamisia, sunflower :(

Amalia Meillä miehen avautuminen helpotti, ja nyt tiedän että mies on varmasti tässä 110% mukana, vaikka en ole sitä koskaan epäillytkään :) Ei kumpikaan onneks "synkistellä" asian tiimoilta, vaikka kaihertaakin.. Kerrankin olen tyytyväinen itseeni, etten ole vajonnut kovin alas vaikka jouluna mulla oli tosi vaikea olla....

Ainiiin. Sain sen työpaikan, JEJ :D
 
Tänään oli ultra, jossa todettiin, että sydän ei enää lyö. Siellä se makasi, ihan vauvan näköisenä, mutta elottomana. :'( Viikkoja oli 9. Ensi viikkoon mennessä pitäis alkaa vuoto ja jos ei ala niin ensi viikolla naisten polille... Tää on ihan hirveää.. Perjantai 13. Se vauva ei todellakaan ole itsestäänselvyys..
 
Mikä hirveä tragediapäivä ollut! :/

Molemmille teille, Sunflower ja Miramei, suunnattomasti voimia, halauksia ja kestävyyttä suruunne ja pettymykseenne.

Kun vaan jaksatte, tulkaa toki takaisin kertomaan vointianne, sitten kun siltä tuntuu.

Tuntuu ihan kamalalta ja itkettää teidän puolestanne. Kaikki sanat tuntuvat nyt sopimattomilta. Uskaltakaa kuitenkin vielä joskus uskoa ja yrittää. On se silti niin väärin. *Hali*
 
Sunflower11
Miramei: Oon todella pahoillani noista uutisisa :( Halaus!

Kiitos teille! Eiköhän tää tästä taas! Mies otti sen tosi kovasti, kai se on jonkinsortin kolaus miehistyyteen tai jotain..

(onko muilla jumittanut tämä palsta??, pari päivää jo vaikeuksia päästä kun ei lataa tai sitten lataa huonosti).
 
Sunflower jumittaa kyllä ja pahasti! Latailee tosi kauan jokaista sivua ja välillä ei avaa ollenkaan... Siksi en oo kauheesti edes jaksanut täällä käydä kurkkimassa, kun otti aivoon... hehe. Mulla on joku aivoonottokausi päällä, vaikka kaikki on päällisin puolin oikein kivasti. Normaalisti äärimmäisen pitkä pinnanikin katkesi hyvin pienestä eilen illalla miekkosen kanssa. Äh. Tätä päivää en jaksais käyttää möksötykseen, kun neiti menee mummilaan. Mitä aion tehdä? Käydä salilla, pyörähtää kaupungilla, hyvällä tuurilla ehkä siivota ja lukea fysiologiaa. Että niinkin vauhdikas vapaapäivä/ila/yö/aamu tulossa :D

Jäi tuossa onnittelematta Naspulaa työpaikan johdosta :>

Ja uskoisin, että tuo nimenomaan kolhaisi Sunflower miehesi miehisyyttä. Vaikka ei tuo hänen arvoaan millään tavalla laske! Saattaapi olla sitäkin, että miehesi tietää, miten kovasti sinäkin lasta haluat, ja hän tuntee alemmuutta, huonoa omaatuntoa, syyllisyyttä siitä, ettei välttämättä sitä pysty tarjoamaan? :/
 
Sunflower11
memsie: ehkä.. mies kyllä enempi siitä on puhunut (siis vauvasta). nytkin se käynyt ostamassa semmosen ainu-pupun missä on suomen logo (jääkkiekkojuttuja siis :D) valkoisena. Sanoi että on valmiina jos käviskin niin että saadaan vauva ?
Eiköhän ne tulokset ollu molemmille yhtä shokeeraavia :( uskoisin.
 
Kamala juttu Miramei, voimia!!

Naspula onnea uudesta työpaikasta :)

Mä kanssa uskoisin et Sunflowerin mies on voinut kokea aikamoisen kolauksen noiden uutisten johdosta, ja varmasti aika yllätyksenä tuli kun ennestään kuitenkin lapsi jo on :/

Meillä kun taas näinpäin, et vika on minussa, niin kyllä sitä väkisinkin on pettynyt itseensä vaikka eihän näihin asioihin voi oikein itse vaikuttaa. Oon pari kertaa miettinytkin et jos ei oltas vaikka koskaan tavattu, ja jos mies ois samoihin aikoihin alkanutkin yrittää lasta jonkun toisen kanssa niin hän varmaan olisi jo isä. Tyhmiä ajatuksia, mut toisaalta taas sitä oppii arvostamaan toista vielä enemmän kun se on pysynyt mun rinnalla kaikesta huolimatta, eikä ole pahemmin edes valittanut..Eikä onneksi ole sellainen kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppi niinkuin minä, vaan malttaa odottaa sitä mahdollista vauvaa kaikessa rauhassa ja hyväksyy et sen lapsen aikaansaaminen on mun kohdalla ilmeisesti vähän keskivertoa vaikeampaa.
 
Voivoi... Ensinnäkin voimia Sunflower ja Miramei! :hug: Kamalaa... :(

Ain00lle vielä viralliset onnittelut! =) Hienoa, että edes jotain positiivistakin täällä.

Miwwi: Mulle ei ainakaan näy mitään linkkiä...? :O

Sairastinpa tuossa sitten kivasti mahataudin... :$ Nopeesti meni kyllä ohi, mutta vieläkin on tietynlainen heikkous sen jäljiltä. Siinä siis syys, miksi en ole täällä muutamaan päivään käynyt. Ja kun eilen yritin tulla tänne, sivusto kökki oikein urakalla! Mutta toisaalta, nyt sivusto tuntuu olevan parempi eli ehkä tekivät täällä joitain muutoksia. :)

Kyllä minä kaiken läpi luin, mutta jostain syystä ei mieleen jäänyt kuin nuo huonot ja todella hyvät uutiset... : /

Itse otamme tämän kierron vähän rennommin (taisin siitä jo kirjoittaakin?) ihan rahaa ja hermoja säästääksemme. :) Ja kappas kun ei ole sen enempää asiaa ajatellut, tänään on jo kp12! :D Noh, eipä tällä erää sitten kai muuta. :)
 
Voi ei, voimia mirkku :hug:

ja voimia sulle myös sunflower :hug:

ON: Täällä ollaan Grillin tavalla myös oltu sairaana - kolme päivää sitten alkoi flunssa kovalla kurkkukivulla, edelleen päivä päivältä olo pahenee, tänään nuhan ja kurkkukivun lisäksi tuli möreä ääni ja kuume..
Tänään aamulla ja päivällä tuli todella etova olo, monta kertaa yökkäilinkin.. luulen sen vain johtuvan tästä flunssasta, sillä ihanku olis jonkinlaista ovislimaa... En yhtään oo varma, oliko ovis jo vai ei... No, sen näkee sitten joskus. :)


onnea haamuileville, tsemppiä piinailijoille ja vielä kerran pahoittelut ja isot halit menetyksen kokeneille ja huonoja uutisia kuulleille (myös uuteen kiertoon joutuneille)! :hug:
Olette ajatuksissa joka ikinen päivä, nyt en vain ole hirveästi käynyt, kun on työkiireitä ja sivusto on tökkinyt niin kovin!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 14.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp71/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
SilverBride.......kp41/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Amalia89..........kp36/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp35/28-38............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 21-30


miuku9............kp27/26-28...........21v.........yk28.................1.lapsi
Pamsku............kp26/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp25/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp19/32..............23v........yk3(yk9).......2.lapsi
memsie............kp19/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi
Sunflower11......kp18/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp17/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp16/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp16/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp15/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp14/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp12/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp9/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp8/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp6/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Amalia: no tavallaan vika molemmissa koska mulla taas liian lyhyt luteaalivaihe, 7pvää.
Niin siis kyllä muistin et näin oli asiat, tuossa äskeisessä avautumisessa tarkoitin lähinnä omaa tilannetta, kun meillä taas vika on ihan selkeästi vain toisessa osapuolessa, ei minussa. Mut tuohon teidän tilanteeseen pitikin vielä sanoa, et ehkä näin yleisesti ottaen naisen puolelta sitä vikaa on vähän helpompi lähteä hoitamaan. Ainakin uskoisin (ja toivon!) että sulla ne luget tekee tehtävänsä. Mut sen sijaan ymmärrän hyvin miksi mies on ottanut uutiset raskaasti, kun ainakin aiemmin olet puhunut että ette haluaisi mihinkään varsinaisiin hoitoihin lähteä, mut miehen "vian" takia se pitäisi sit tuota asiaa harkita vielä lisää. Voimia nyt joka tapauksessa, mihin ratkaisuun ikinä päädyttekään..!

Grill jos vielä tänään täällä hengailet ja listaa päivität, niin kyllä Miwwin voi siirtää plussanneisiin, sen verran selkeä plussa siinä kuvassa on! (näin sen kuvan tuolta toisen keskustelun kautta, täällä linkki ei tosiaan toimi)

Niin ja siis onnea Miwwi :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Niin siis kyllä muistin et näin oli asiat, tuossa äskeisessä avautumisessa tarkoitin lähinnä omaa tilannetta, kun meillä taas vika on ihan selkeästi vain toisessa osapuolessa, ei minussa. Mut tuohon teidän tilanteeseen pitikin vielä sanoa, et ehkä näin yleisesti ottaen naisen puolelta sitä vikaa on vähän helpompi lähteä hoitamaan. Ainakin uskoisin (ja toivon!) että sulla ne luget tekee tehtävänsä. Mut sen sijaan ymmärrän hyvin miksi mies on ottanut uutiset raskaasti, kun ainakin aiemmin olet puhunut että ette haluaisi mihinkään varsinaisiin hoitoihin lähteä, mut miehen "vian" takia se pitäisi sit tuota asiaa harkita vielä lisää. Voimia nyt joka tapauksessa, mihin ratkaisuun ikinä päädyttekään..
Kiitos! Ja kiitos sanoistasi! Mulla tais olla jotenkin lyhyt ja ytimekäs vastaus tuo edellinen.. :D Kauhee kiirus ja tää palsta tökki niin tuli vaan kirjoitettua nopsaa, yleensä jaarittelen et mut ymmärrettäis :D (tuskin silloinkaan)..

Ja tosiaan, tarvinnee miettiä sitä uudestaan. Jos ei luomusti tärppää (tai lugejen avulla) niin varmasti hoidot on jossain vaiheessa edessä, milloin? se on sitten kysymysmerkki. Aika pitkälle riippuu siitä että mitkä on mun syksyn suunnitelmat. Jos koulupaikan saan niin oletettavasti jatketaan luomusti / lugejen avulla yrittämistä mutta jätetään varsinaiset hoidot sitten myöhempään ajankohtaan.. "Onneksi" oon tämän ikäinen ettei vielä biologinen kello tikittele viimeisiään.. Vaikka se vauvankaipuu on kova, niin en mä vaan voi jäädä kotiin "makaamaan" ja odottamaan kun kotihoidontuki loppuu! Ja hyväähän se mullekin tekee saada muutakin kuin "vain" kotona oleminen, jos ymmärrät :)
Ei se sitä muuta etteikö haluttais sitä lasta todella paljon, jos siirretään hoitojen aloittamista jokusella vuodella! Halutaan jotenkin kierosti vielä uskoa että luomusti tärppää.. jos sitten kun on luget + mies lopettaa/vähentää tupakointia, alkaa enempi keskittyy kunnolla ja terveellisesti syömiseen jnejne. vaikuttais.. Toivoa on, vaikka tuntuukin aika-aijoin toivottomalta!
 
No on kyllä erittäin ymmärrettävää et haluaa elämässä olevan muutakin kuin pelkästään raskauden yrittäminen, esim. just opiskelu :) Ja ilmeisesti monilla onkin tärpännyt juurikin silloin kun on keskittynyt muihin juttuihin ja ei olis ehkä välttämättä edes ollut se paras hetki plussata, ei kai niihin tarinoihin muuten törmäis niin usein :D

Muuten, kysymys/gallup: tietävätkö teidän miehet, että te kirjoittelette tänne? Meillä ei tiedä, enkä usko että kerronkaan..Aina jos tulee puheeksi jotain raskautumiseen liittyviä juttuja mitä oon täältä lukenut, niin "kuulin tuolta vaan" ja "jostain luin että.." :D
 
pahoittelut Sunflower ja Miramei, itku pääsi.. (herkillä oon ollu)

en ymmärrä tätä itkettää ihan kaikki.. (taas) jos jatkuu samanlaisena kuin viimeksi on sairasloma varmasti taas käsillä.. ei vaan jaksais.. mies on ollu koko viikon töissä ja mulla pitkiä työvuoroja nähty noin 2min per päivä jos sitäkään :(
oon yrittäny muuttoa varten jotain pakata mutta en vaan ole saanut aikaiseksi se kun lähenee kohta enää kuukausi niin pääsee omaan! kotiin.. oon yrittäny kattoo hintoja erinäisille lääkäreille.. ei taida toi raha tilanne antaa periksi että saisi kunnolliset testit. (huoh) hirvittää ajatuskin. mitä jos? romahtaisin jos olisikin jotain vikaa..

(ja joo on pätkinyt tää sivusto)

kiitos että saan purkaa mieltäni tänne. :heart: kuuntelijoita kun ei kovin paljoa ole..
(ja galluppiin: kyllä tietää)
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin, kyllä tuo tietää että täällä kirjottelen :D En kyllä paljoakaan jaa täältä lukemiani asioita, ainoastaan jos jotain muuta kautta tulee puheeks vastaavat jutut tms...

ON, aamulla sain tikkuun jo niin tasavahvat viivat, että oisko se ovis nyt sitten tuloillaan.. :) Pupuillaan siltikin, oli tahi ei, ahkeraan :D Muutenkin oireet antais osviittaa siihen, että pian tapahtuu..

Mua alkanu jännittää ihan hirmuna, tiistaina se lääkäri.. Niinku se lähinnä, että minkälainen tuo lääkäri on ja miten suhtautuu! Viimekertanen oli niin kamala, etten toivo joutuvani samanlaiseen "käsittelyyn" enään koskaan! :( Lähinnä huolettaa ylipaino, ettei ala siitä jauhamaan tai muuten nipottelemaan mistään mistä tämä eka lääkärikin (painoindeksi siis 30,8).. Tiedän kuitenkin itse eläväni niin terveellisesti, ettei elämäntapani estä mun raskautumista... Ja siksi tuntuis ihan kamalalta, että "syytettäisiin" siitä, aivan kuin en tekisi lähes mitä tahansa saadakseni sen kauan odotetun ja toivotun vauvan... Painokin laskussa, vaikkakin tooodella tuskaisan hitaasti.. En vaa kovin luottavaisin mielin suhtaudu näihin meidän tk:n lääkäreihin :ashamed:

Pitihän saada purkaa näitä(kin) mieleen nousseita asioita :)
 

Yhteistyössä