Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pamsku: En oo tikutellut, kun yritän ottaa tän kierron rennosti (siltikin tää on joka päivä mielessä! :headwall:). Mutta eilen kp15, mahassa vihlaisi ja kosteustasapaino nousi selvästi eli taitaa olla se ovis-hetki käsillä. :) Noo, eilen tuli illalla kyllä pupuiltuakin. ;)

Sunflower: Pakko nyt sanoa oma mielipide tuohon tuttavapariskuntanne tilanteeseen. Vaikka olisikin lapset toivottuja (kuten siis ilmeisesti ovat), on silti minun mielestä todella edesvastuutonta jättää ehkäisy pois heti seurustelun alussa! Eihän silloin edes toista kunnolla tunne! :O

Naspula: Niin no, nyt kun on kevät tullut ei enää itsekään tee mieli juoda niin usein kuin tuossa talvella. Haluan käyttää vapaapäivät mielummin ulkona touhuamiseen kuin sisällä krapulassa makaamiseen. =)

Amalia: Ymmärrän kyllä miksi jotkut haluavat sisaruksistaan lapselleen kummit (omassakin suvussa tämä on ollut ihan yleistä), mutta me emme koe että haluaisimme pyytää minun siskoa tai veljeä kummeiksi. Ei johdu mitenkään siitä, että meillä olisi huonot välit (koska olemme todella hyvissä väleissä) vaan siitä, että he saavat jo "tittelin" kun heistä tulee täti ja eno. :) Ja koska meillä on niin monta läheistä ystävää, haluamme jakaa lapsen elämän myös heidän kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pamsku: Mikä testi? Onko toi se findout fertest vai mikä?



Tommosta viivaa mä sillä sain kun noilla testasin, sit jätin pois, ku tuli turhia toiveita moisista viivoista :(
Jos joku ei tos viivaa nää, ni ei mitään :D En mäkään erota näytöltä ku kallistamalla.. :D
 
Sun: öö.. *hakee apteekin kuitin* - se oli biocardin. En ollu ikinä kuullutkaan, apteekin omaa kyselin, mutta Yliopiston apteekilla ei ollut... :O
Ja joo, näen siinä kyllä itseäni kalliselemalla. :D (ihanniinku omissakin testeissä) :D

...oi, jospa kerran edes sais katsella raskaustestissä olevaa viivaa ihan suorassa - ilman tirkistelyä... :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 19.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp76/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
SilverBride.......kp46/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
miuku9............kp32/26-28...........21v.........yk28.................1.lapsi

Kp 21-30


Anlii................kp30/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp24/32..............23v........yk3(yk9)............2.lapsi
memsie............kp24/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi
Sunflower11......kp23/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp22/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp21/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp21/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi

Kp 11->20


Marpa..............kp20/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi
Lindu...............kp19/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp17/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp14/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp13/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp11/28-30.............20v........yk2................1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa......kp6/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp5/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp5/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
HUOMIO NAISET
Täällä ois myynnissä 15kpl Sofi One Step ovulaatiotestejä, liuskamallisia. Myyn tarpeettomana pois. Hinta: Tarjoa + postikulut.
Voi olla, että ens viikolla mulla käy ylimääräiseksi myös muutama Davidin ovistesti, jotka sitten voin nakata pakettiin mukaan. Yhteydenotot YV:llä
 
Pamsku, siis sulla oli tiputteluvuotoa, mut et kokenu et olis ollutkaan sit itse menkkavuoto? Sori, yhteys varmaan huono, ei sivut auenneet. Mietin vaan et oonko sekasin kun oot tuolla kp5. :D Mut jos tuntuu et voisit olla, ni ehkä pari päivää taas lisää, niin olis vahvempana? Toivotaan!

Grill, meillä tismalleen kans noin ku sanoit, et tosiaan koen et siskot (joita ei kyl ole kummallakaan) ja veljet saa jo sen tittelin, niin mä oon kans miettiny et "turhaan" hukkaa hyviä titteleitä ja jo muutenkin läheisiä ihmisiä siihen, vaan ottaa sitten muita läheisiä. Mut mua tosiaan viime ajat hämmästyttäny kuinka vähän pidän ystäviäni niin vastuuntuntoisina ja erityisesti pitkäjänteisinä, että olisivat sopivia. Kaasoanikaan en haluaisi, sillä hän noh oli jo kaaso, ja jotenkin sellainen tuntuma että hänen äidilliset vaistot antavat vielä muutaman vuoden odotuttaa itseään, että jos (voi että!) useamman lapsen saamme, sitten hän voisi ehdottomasti olla. Mutta hän on miehen veljen vaimo myöskin, että täti jokatapauksessa. :D

Nip,nip,nip,nip. :(
 
Punnabis no siis, kun en oikein itsekään tiedä missä mennään :D Vuoto oli erittäin niukkaa kaksi päivää, sitten se yltyi niin, että piti turvautua tampooniin - eilen aamulla vain vähäistä vuotoa. Näissä "menkoissa" olen tuhlannut vain kaksi tampoonia ja nekin täytynyt repimällä repiä ulos. Missään vaiheessa ei vuoto ole ollut punaista, kuten aina ennen. Nyt se on ollut väriltään vaaleanhaalean rusehtavaa - tummanruskeaa...

Olen itse siis aivan ulapalla - mutta luulen, että vuoto on ollut vain niukkaa kuukautisvuotoa... :LOL:

muoks. niin ja noista kuvista - ovat siis toissa-aamuisesta pissasta dipattuja.. Eli öö, se oli niinkun kp30/28-25 tai kp3/27-52 :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla menny jotenkin ohi Miramei sun kuulumiset viimeks ku kirjoittelin, olen tosi pahoillani sun puolesta! Paljon voimia :hug:

ON: Ei tätiä vieläkään! Eilen illalla tuli joku ruskee punanen pyyhkäsy tai kaks luulin et nyt alkoi uus kierto mut nyt ei mitään! (hyväksi havaittuna keinona tädin saapumiseen olen pitänyt tänne kirjoittamista sen saapumattomuudesta :D ) Kai sitä huomen aamuna on sitten testailtava jos ei ala kuulumaan.. Erikoista.
Mukavaa päivää kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Johanna88
Grill hei hyvä pointti tuokin et sisarukset nyt saa joka tapauksessa jonkinlaisen tittelin! Meillä se on varmaan koko ajan ollut aika selvää et sisaruksista tulee lasten kummeja koska a) näin on molempien suvussa ollut tapana. Jotenkin sitä on niin tottunut siihen, et sit omallakin kohdalla niistä omista siskoista ja veljistä lähtee miettimään niitä kummeja ja b) meillä ei valitettavasti ole niin paljon niitä läheisiä ystäviä, et niistä riittäisi kummeiksi :( siis tässä meidän tapauksessa ei riitä, kun halutaan lapsille enemmän kuin 1-2 kummia..

Anlii tsemppiä testailuun d:)b
 
Pamsku: Tulipa tässä mieleen, että mullahan kävi "yk4" niin, että vuoto oli toooodella niukkaa ja tummaa, ja kestikin vain pari päviää. Sitten aloin syömään kaakao-macaa, niin kolmen päivän päästä alkoi kunnon vuoto... En tiedä mikä sekin sitten oli?

Anlii: Eihän sitä koskaan tiedä! ;)
 
Kauhee kun saa lukea aina kymmenittäin näitä viestejä, ja unohtaa jo, mitä niissä onkaan höpisty, kun tänne saakka pääsee :D oi voi mua ja mun päätä... pahoittelen :)

Sain tänään yhdet uudet lääkkeet ja naureskelin noita mahdollisia sivuvaikutuksia, joita alkuun saattaa esiintyä... Menee aika yks yhteen alkuraskauden oireiden kanssa... Harmi vaan, että nyt kyllä tietää, mistä ne mahdollisesti esiintyvät oireilut todennäköisesti johtuu :/

Noi viivanpaikat r-testeissä on niin typeriä... Vääntelee ja kääntelee, niin kyllähän siellä jotain näkyy. Joskus jopa saattaa erehtyä muka värin häivähdyksiäkin näkemään. Toki joskushan ne haamut sieltä vahvistuu, mutta oma kokemus on ainakin just päinvastainen... :D Muistan aikanani, ennen kun tyttöä aloin odottamaan, mulla jäi yhdet vai peräti kahdet kuukautiset kokonaan välistä pois. Voitte vaan arvata, miten monet turhat testipisut tuli tirautettuaa :D Ja monesti tuli viivanpaikkaa, tihruhaamua, mut eipä van koskaan ollut oikeasti tosi kyseessä. Ja sitten siitä menikin parisen viikkoa ja ylläriplussa tuli ulkomailla sairaalassa. En oo siis tähän päivään mennessä tehny positiivista testiä ite, enkä oo nähny kahden viivan piirtyvät tikkuun, vaikka lapsi mulla onkin. Ironista :D
 
nyt oli kyllä ylläri raskausuutisia yllättävältä taholta la on kuulemma jo nyt toukokuussa!! tuli ihan puskista..

ihan viattomasti kävin kahvilla ystävän kanssa ja tälläisen kertoi kun sattui vauvatarvikeliikkeen näkemään (ei siis tämä ystävä vaan yhteinen kaverimme)

ei mulla muuta..
 
Itteeniki joskus ärsyttää ku tulee hehkuttamaan et vauva saadaan ja ollaan seurusteltu muutama kuukaus, sit aina pitää muistuttaa et millo te teette ku ootte ollu naimisissaki 3v :kieh:

SunFlower11 : itse nään ainakin testissä hailakan haamun ei tärvitse ees päätä kallistaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Lindu: Tuo utelu on vielä siksikin tyhmää, kun mitä se edes hyödyttää? Kai jokainen pari niitä lapsia alkaa hankkimaan silloin kun itsestä siltä tuntuu ja kuten olemme huomanneet, se ei aina ole niin helppoa kuin saduissa! Itse ainakin nyt kokemusta viisaampana, en aio keneltäkään udella "koska teille niitä lapsia tulee" -tyyliin...

miuku: Pahoittelut! :( On sulla muuten hurjin yk-luku, mihin oon törmännyt! :O

es: Tosi kiva kun tulee tuolleen puskista... : /

KyyneltenHymy: Pahoittelen virhettä (varmasti mun tekemä). =)

memsie: Nyt en kuollaksenikaan muista, mitkä lääkkeet sait?

ON: Olen niin ylpeä itsestäni! Sain eilen tehtyä ulkona vaikka mitä. =) Keskenkin hommia jäi, mutta aikaa kun on vain rajallisesti. ;) Vielä kun jaksaisi niitä blogiin päivitellä... Tänään olis tarkoitus yritää vähän siivota ja lukea viimeiseen tenttiin. Sitten jos viikonlopun aikana saisin vielä yhden raportin kirjoitettua loppuun, voisin hyvällä omalla tunnolla aloittaa väli vuoden. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 20.4

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


JeNski91..........kp77/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Anlii................kp31/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp25/32..............23v........yk3(yk9)............2.lapsi
memsie............kp25/24-35..........21v........yk1...............2.lapsi
Sunflower11......kp24/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Nemppis..........kp23/30-31...........20v........yk10................1.lapsi
Naspula............kp22/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
Punnabis..........kp22/29-30.............26v........yk16...............1.lapsi
Marpa..............kp21/25-31.............23v.........yk3...............1.lapsi

Kp 11->20


Lindu...............kp20/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Grill................kp18/26-35.............21v........yk7.................1.lapsi
-es-................kp15/24-30............21v.......yk12.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp14/29...............19v........yk4.................1.lapsi
Jonna_91.........kp12/28-30.............20v........yk2................1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa......kp7/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp6/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp6/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp3/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Pahoittelut ja suuret voimahalit miuku!

Grill haha :D Hei, mun muistaaksee sulla oli yk3 jotenkin samanlainen oireilu, kun mulla :D *sielunsiskoja*

Pläää, mulla vuotaa edelleen!!! Siis just pyyhittäessä huomaan, että vuotoa on - en muuten. Ja menkkakipujakin edelleen. Huohh!
En edes muista milloin viimeeks vuotoa olis kestäny näin "kauan".
Vai onkohan se siinä, että mulla on normaalisti suht runsasta vuotoa ja kestää sen max 3 päivää ja nyt, kun se on niukkaa, niin kestää kauemman aikaa vuotaa se pois. :D
 
Pamsku: Joo meillä on kyllä ollut kumman samanlaista...? :D Ja taidettiin jättää ehkäisykin pois aika samoihin aikoihin, mikäli oikein muistan. ;) spooky

Mä oon muuten tosi hurjalla päällä! Eka päätin värjätä hiukset tosi erilaisiksi (tiistaita odotellessa...) ja nyt päätin ottaa tatuoinnin! =) Tai olenhan minä sitä kaaaaauan jo suunnitellut ja haaveillut, mutta kun ne maksaa niiiin pirkuleesti että ei ole oikeen ollut varaa. Ja minähän en suostu menemään kenenkään tutun tutulle kuka on "just ostanut välineet" ja "se on tosi hyvä".

Nyt mies kertoi, että tämä hänen nykyinen työkaveri/ystävä (joka vauvankin saa...) on tehnyt jo useamman vuoden harrastuksena tatuointeja (yli 50 kpl jo tehtynä) ja voisi tehdä todella edullisesti meille tatuoinnit jos haluamme. Hetken sitä sitten epäilin ja miestä tenttasin, että onko se sitten varmasti hyvä etten saa mitään tauteja ja onko sillä kuvat niistä tekemistään 50 tatuoinnista ym. Kuulemma kaikki löytyy. :) Nooh, katsotaan toteutuuko haaveeni viimein... :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Grill, ootko ottanut selvää tatuoinneista ja mahdollisesta raskaudesta samaan aikaan? Vai oletteko te ihan tauolle menossa? Oon itekin joskus asiaa miettinyt, ja osahan tatuoijista ei edes tatuointeja tee, jos on mahdollisuus että raskaus olisi jo alkanut. Lisäksi noh riippuen minne tatuointiasi ajattelit, niin tuleva raskaushan usein turvottaa sen verran, että kuvakin saattaisi sen aikana muuttua. Jostain silloin aiemmin luin, että tatuoinnin otettua tulisi olla n. 3kk ajan suojattua seksiä, enne kuin yrittämistä on täysin turvallista jatkaa, tulehdusvaaran ja ilmeisesti musteen poistuttua.

Mutta kuulostit itsekin jo miettineesi skeptisesti erilaisia riskivaihtoehtoja, ja ettet kenelle tahansa mene, niin ehkä olet myös pohtinut kaikkia muitakin näkökulmia jo. :)
 
Sunflower11
Musta se on hassua ettei vois yritysaikana ottaa tatuointia!
Jos tietää olevansa raskaana ni sitten en menis.

Grill: Millasta kuvaa meinasit ja mihin :) Mä oon just varaamassa aikaa tässä taas. Käsivarteen tulis seuraavaks!
 

Yhteistyössä