Shamandalie:
Aivan huippuisukki ja huippuaviomies :heart: .
Jajepoolle isot halaukset :hug: ! Toivottavasti lääke auttaa!!!
ON: Meillä eilen tytön vatsaa kipristi selvästi aika lailla ja hän itki jotakuinkin koko päivän. Kun vihdoin kakkasi, multa tuli itku ilosta :'( =) . Vaihdetaan Devitol Deetippoihin heti tänään. Toivottavasti se auttaa :saint: . Kyllä siinä ottaa äidillä koville kuunnella kun rakas ihana lapsi itkee niin, ettei kunnolla saa henkeä :snotty: . Tänään on onneksi kuin aurinko, kun en antanut D-vitskua ollenkaan.
Hienoa, että Rillukalla vyöhyketerapiasta oli apua :hug: .
Mä yhdyn kanssa tuohon ihmetapaus-kategoriaan =) . Jos joskus voisi kyllin kiittää miestä siitä, miten huippuisä hän on ollut :heart: . Liikutun pelkästään jo tästä kirjoittamisesta :snotty: . Jos neiti itkee yöllä, mies herää hyssyttelemään vaikka aamulla herää aikaisin töihin. Töiden jälkeen hoitaa vaipan vaihdon kokonaan, samoin viikonloppuna. Kun pääsin sairaalasta kotiin, laittoi ruokaa, siivosi ja hoiti sekä minua että vauvaa. Kertaakaan ei ole sanonut, että häntä väsyttää, vaan on antanut mun viikonloppuisinkin ruveta nukkumaan ja on itse toiminut tutin nostajana kunnes neiti pitää sen suussaan. Ja kaiken tekee omasta aloitteestaan ja omasta tahdostaan ilman että mun on kertaakaan tarvinnut pyytää.Miehistä ollut juttua... Onko mulla joku ihme tapaus täällä kotona? :ashamed: Tuo kun ei valita heräämisistä (tosin ei ähkimiseen herää :kieh: ) ja jopa rauhoittelee mua kun harmittaa kun ei puhinoilta saa nukuttua... :ashamed: Viikonloppuisin mies herää: vaihtaa tarvittaessa vaipan ja nostaa tytön mun viereen tissille. Ja jos on hereillä kun tyttö on syönyt niin röyhtäyttää ja nostaa omaan sänkyynsä. Mun ei tarvii kuin tarjoilla ja pistää syömisen jälkeen eväät piiloon (jos satun heräämään... :ashamed: ). Arkena mä ainakin yritän reagoida tytön heräämiseen nopeammin kuin päivisin, että mies ei heräisi kun menee kuitenkin aamulla töihin. Tosin tuo sanoo ettei haittaa ja nousee mielelläänkin auttelemaan (monesti herää jos pitää vaippa vaihtaa ja tulee siinä sitten auttamaan, vie likaisen roskiin ja silleen...) vaikka aamulla onkin herätys... :heart:
Aivan huippuisukki ja huippuaviomies :heart: .
Jajepoolle isot halaukset :hug: ! Toivottavasti lääke auttaa!!!
ON: Meillä eilen tytön vatsaa kipristi selvästi aika lailla ja hän itki jotakuinkin koko päivän. Kun vihdoin kakkasi, multa tuli itku ilosta :'( =) . Vaihdetaan Devitol Deetippoihin heti tänään. Toivottavasti se auttaa :saint: . Kyllä siinä ottaa äidillä koville kuunnella kun rakas ihana lapsi itkee niin, ettei kunnolla saa henkeä :snotty: . Tänään on onneksi kuin aurinko, kun en antanut D-vitskua ollenkaan.
Hienoa, että Rillukalla vyöhyketerapiasta oli apua :hug: .