**JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

mikshän tää ei päästä lukemaan viimeisen sivun juttuja.. hmm.. :/

mä en taida päästä tapaamiseen ku ei enää sit ola reissus.. mut onko kukaa lahdessa/hyvinkäällä? ku siel vietetää aikaa nii vois sit siel treffailla vaikka vaunuillen jos joku sieltä päin :)

nyt lukee tytölle kirjaa!! piti itsellä katsoa pako ja tultii nii myöhää kotii nii kaikki vähä venähti... :ashamed: sallittakoon tän kerran.. :LOL: :LOL:
 
Krääh! En pääse lukemaan sivua 17.

Meillä tyttö nukkui nyt todella levottomasti. Hänellä alkoivat käsien hallinta harjoitukset ja nyt ne jatkuvat unissakin. Tyttö vie siis kättä suuhun, aamulla oli yöpaidassa ihan märkä hiha.
 
Mä oon niin väsynyt nyt. :'(

nyt parina viimepäivänä on oikeen iskenyt päälle. Vika viikko on ollut tosi rikkonainen, illat o huutoa ja kitinää ja yöt tissillä jatkuvasti vehtaamista,,,
Oikeen iltapäivästä rupee pelottaan ja jännittään että miten ilta ja nukkumaan meno menee.

Mä rupee oikeesti oleman ihan masentunut ja tiiättekö, se tuntuu niin pahalta kun toivoo että voisi palauttaa ton paketin.
Kaiken tän jälkeen, sitä on niin toivonut ja nyt tuntuu tältä.
Tuntuu että on huono äiti kun ei jaksa ja tuntee lastaan kohtaan vaan pelkoa ja ärtymystä. Välillä toki tulee hellyyden puuskia mutta hirvee syyllinen olo kun ei osaa tarpeeksi rakastaa.
ja kokoajan on semmoenn olo että toivottavasti se nukkuu ja hereillä pelottaa että milloin se alkaaa huutamaan.
ja mä en tiiä ees mitä se haluaa, se o syöny ja mahaankaan ei kai satu, ainut mikä yleensä on vikana niin se ei oo nukkunu iltapäivän jälkeen ja ei piru vie nukahdakkaan.

Siinä sitä vaan hyssää ja itkee itekkin ja tuntuu että nyt laitan tän vauvan sängylle ja kävelen ulos ja en tuu koskaan takasin.
Ja sitten o kamalan syyllienn olo. :'(

Ukon kanssakin tuli sitten viime yönä tapeltua, että siitäkin tosi hyvä mieli...
Ja hävettää kun en kestä yhtään tota itkua, kun ei se kuitenkaa kokoyötä huuda, viime yönäkin mukahti kahentoista aikaan tai ei ees oo monia päiviä huutanut, paitsi nyt viimisen viikon sisään on neljä huuto iltaa...

Ja kun sen nukuttaminen on niin vaikeeta. Nukkuu syliin mut herää heti jos joutuu sänkyyn tai vähintään viidentoista min jälkeen. Ehkä nukahtaa uudelleen mut seuraavasta heräyksestä alkaa kiljunta ja siihen ei ees auta tissi.
Päivät menee ihan kivasti kun voi nukuttaa sen partsille, siellä se vetelee unia. Mut en mä varmaan päivälläkään sais sitä sisään nukkumaan...Eilen yritin vaunulenkin jälkeen omaan sänkyyn, laitoin oikeen kapaloonkin ja silti heräs parinkymmenen minuutin sisään. Vaikka oli ihan väsynyt nakki. Ja kun heräs ei auttanut itkuun tissit eikä kiikutukset vaan hereillä killitti.

Anteeksi, mutta oli pakko purkaa.
 
Moikka taas pitkästä aikaa.
En tiedä olenko edes käyny ilmoittamassa pojan syntymästä :eek:
Mut kuitenkin poika tuli 27.11.07, mitat 4110g ja 55cm. Nimeltään nuori herra on Aarni.
Eikös joulukuisista syntyneistä ole missään listaa?

T:SiiliP ja Aarni (la oli 13.12.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rillukka:
Muuten joko olette siirtynyt isompiin vaippoihin? Ajattelin kohtapuolin kokeilla, vaikka ostinkin tänään vielä paketin new born vaippoja.
Meillä käytössä nyt Lidlin vaipat nro 3, eli ovat 4-9kg. Ja paljon parempia kuin Pampersit, nää ei jää peppuun kiinni... :)


Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Pervot? :LOL: :LOL:
Mitkä ihmeen pervot? Mä luulen että mä ainakin oon sen verran tuhdissa kunnossa että mua ees pervot kattele. :D tai pitää olla tosi pervo sitte. :LOL:
Eli olis sittenkin tyytyväinen jos ois pervoja liikkeellä ja sais katseita. :D :whistle: :snotty:


Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Pinnasängyssä nukuttajille kysymys :attn: : Oletteko nukuttaneet alusta asti pinnasängyssä? Oletteko rajanneet sänkyä jotenkin pienemmäksi? Miten?
Meillä alusta asti nukkunut pinniksessä, jalkopäässä on päiväpeitto rullalla ja sitten pehmoleluja pienentämässä sänkyä, sit on ympäri sängyn yltävä pinnasuoja, sellainen verhokatos ja sitten tyyny selän takana, pupu mahan puolella ja rätti käsien välissä ja tutin edessä. :D Ja kyllä silti puklaamaan pystyy, kun ei laita pään taakse mitään (paitsi ehkä peittoa?) niin vauva saa päätä taakse ja tutinkin pois (toisaalta ei oo hyvä kun hoksaa et miten saa tutin tiputettua... ;))



Alkuperäinen kirjoittaja rillukka:
Imeekö muilla vauvat peukaloa? Tämä kaveri saattaa lupsuttaa omaa peukkuaan, eikä sille tutti kelpaa vaikka kuinka tarjoaisi :eek:
Imee. Ja sitkeästi otetaan pois... Siis jos pelkkä peukku on suussa, jos muita sormia on niin niitä saa maistella. :D

MM-: Meillä kans nyt muuttunut rytmi niin et vauvakin herää aamulla ennen seitsemää ja sitten on jo ennen ysiä päikkäreillä. Sopii mulle oikein hyvin... ;)

Mulla nyt kahvitauko siivouksesta. :D Oon tänään pessy kolme koneellista pyykkiä, joista kaks on jo kuivia (alhaalla kuivaushuoneessa ja kohta pitäs hakee ylös kun vuoro loppuu...) ja viimeinen koneessa odottamassa. Jäljellä enää imurointi, mutta ajattelin olla sika ja jättää sen isännälle. :kieh: Olkoon vaan töissä, mut en mä silti täällä yksin sotke (ja esikkoa ei oikein voi komentaa imuroimaan.. :whistle: ) Pakko siivota kun pappi tulee käymään tänään... :D Tuskin mulla muuten ois tällästä mielenhäiriötä... :whistle: ;) :ashamed:

Me saatiin vihdoin nimi päätettyä!! :heart: Etunimi on ollut kauan valmiina, mut nyt keksittiin toinenkin nimi. :D Jee. Suurin murhe ennen ristiäisiä hoidettu... ;) Ja kahviastiasto saadaan lainaan läheiseltä urheilutalolta, joten säästetään siinäkin 20e kun ei tarviikaan vuokrata... ;)

Nyt tyttö heräs, joten lähdetään sinne pesutupaan. Paremmalla ajalla kirjoittelemaan enemmän..

P.S. Sivua 17 en saanu näkyviin... Tuli vaan valkoinen sivu ja "valmis". :headwall: No, kommentoin ja luen ne jos ne joskus sattuu näkymään... :whistle:
 

Yhteistyössä