Ulpu: Mä syötän tyttöä vain toisesta rinnasta, siitä tulee niin täyteen ettei edes tyhjäksi sitä syö. Iltaisin kun tankkailee, syötän kahdesti peräkkäin samasta rinnasta ja pumppaan toisesta ettei tuu kivikovaksi. Ja ruokailuhetket nykyään kestää 5-10 min oli sitten yö tai päivä. Ja unta tuolla syömisellä riittää 4-6h, ja lisäksi ollaan vielä hereilläkin...
suzyco: Onnea tytölle nimestä, kaunis nimi. :flower:
apa: meillä ristiäisiin on kutsuttu 20 aikuista ja sankari mukaanlukien on lapsia 5. Ikähaarukka sitten on vajaa 2kk-4,5v.
Meillä kans muutaman viikon ikäisestä tyttö hymyillyt, ja siskolleen muutaman kerran hörähätnyt ääneenkin.
minky: meillä käytössä devitol tipat eikä niistä ole tullut kuin komeita irvistyksiä.
Maku ei mitä ilmeisemmin miellytä...
kiiuska: jos en ihan väärin muista, niin vauvalla ripulikakka on sellanen joka imeytyy vaippaan eikä pinnalle jää ryynejä. Korjatkaa jos oon väärässä.
mafiamamma tervetuloa vihdoin tänne. :wave:
Täällä ollaan koko porukka nuhassa...
Neuvolaan tänään soittelin ja neuvoi et jos ei imettäessä tuu maitoa nenästä niin tiputtaa pari tippaa maitoa sieraimeen, se kuulemma on niin rasvaista et auttaa pitämään röörit auki.
Eipä tyttöä tunnu haittaavan turina, nukkuu ehkä jopa paremmin kuin ennen, tosin turina häiritsee mun unta...
Viimeyönä söi kerran, ja tuttia piti suuhun välillä antaa, hyvä niin. Jospa sitten mullakin unet pitenis kun nuhasta päästään.. (toiveajattelua...
)
Soitin tänään
äidinmaitokeskukseen ja torstaina ajattelin mennä siellä käymään, täyttämään paperit ja hakemaan ekat tarvikkeet, ja kokeilla sitä luovuttamista... Saas sitten nähdä miten homma lähtee käyntiin...
Mutta nyt nukkumaan, jospa sais tuon pienemmänkin neidin nukkumaan (on kyllä silmät kirkkaina, et tuskin vielä onnistuu...), kannattaa ainakin koittaa.
P.S. Kävin tänään vaa'alla, ja viimeisestä neuvolakäynnistä on nyt -21kg.
(Suurempia yrittämättä... :ashamed: ). Tosin matkaa on vielä, jos toisen samanmoisen vaikka sais vielä niin hyvä ois...
Mut antaa tuo taas voimaa jatkaa eteenpäin, ja nyt kun on joulut sun muut takana niin ei oo niin tarjolla kaikkea makeaa ja epäterveellistä...