Lumi
nukkui ekat 5kk sellasessa Mamas&Papas korikehdossa ja nyt nukutaan omassa pinnasängyssä. Siirto meni ihan huomaamatta, ei mitään onkelmaa. Kehto oli todella hyvä ja niin on pinniskin! Se on tosi hyvälaatuinen, täyspuinen aito retro. Mä ja mun pikkuveli ollaan aikoinaan nukuttu siinä. Se on pikkusen pienempi, ku nää nykyvalmisteiset pinnikset, ni on siinäkin mielessä hyvä. Oon luvannu ton kehdon lainaks ystävän ykskuukautiselle.
B7 täällä myös vauvakuumeillaan! Ja kovasti päivittäin tehdään asian hyväks SITÄ jotain...
Pippari sun isä ei varmaan tarkottanu sitä ihan noin! Eihän kukaan VOI sanoa tuoreelle äidille noin! Miehet!
Sintzille jaksamista! Mäkään en niin tiedä noista vauvojen painojutuista... Mutta toi perustelu ja mieheen vertaaminen on mun mielestä outoa. Siis onko sun mielestä oikein, että jos isä on reilusti ylipainoinen (BMI n. 34 = huomattava ylipaino), niin lastenkin pitäisi olla? Sekö toi pointti oli tossa? Älä nyt missään nimessä loukkaannu! Yritän vain ymmärtää, mitä tarkoitit. Ja en tarkoita, että vauva pitäis jollekin laihikselle laittaa. Kyllähän se paino siitä sitten tasaantuu, kun Nea lähtee kunnolla liikkeelle. Neuvolatäti ja lääkärikin varmasti yrittävät vain auttaa! Tavallaan ymmärrän, miksi sua ärsyttää. Muakin ärsytti, kun Lumin pienestä koosta hälistiin niin paljon ja tuntui, että muusta ei puhuttukaan! Nyt ymmärrän lääkäreiden huolen ja sen, että hehän vain halusivat varmistaa, että Lumilla on kaikki hyvin. =) Ja olihan sillä! Toivottavasti Neallakin!
NP oon samaa mieltä tosta kerhosta! Ei ne halunnu meitä sinne! Fuck'em! Ymmärrän, jos MUA ei haluta jonnekin kerhoon, kun oon näin suorasanainen, mutta SÄHÄN oot tosi kiva tyyppi! Ihmettelen suuresti!
Jos joku osaa sellaisen kerhon perustaa, niin mielelläni liityn joukkoon, jos huolitaan... :ashamed: Ei mua kyllä yhtään vaivaa tänne julkisesti kirjoitella! Eihän mulla oo enää ystäviäkään, jotka lukisivat.
Itseironia kunniaan!
A&L