JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

Täällähän alkaa ihan tosissaan tapahtuun :D
Minäkin olen suunnitellut tekeväni vaikka mitä, neitin hammaslääkärinkin varasin 19 päivä joulukuuta ja ajattelin jouluostoksille lähteä vielä 21. päivä joulukuuta, toivossa kuitenkin että ei tarvitse.
Mun puolesta vauva sais vielä 3-4 viikkoa kasvatella tuolla ja sitten sais tulla.

Riikkuli: sullako se oli niitä hirveitä nivus ja alapää kipuja kävelessä, oletko kysyny neuvolassa mistä voisivat johtua vai onko ihan liitokipuja?
Täällä toinen tai mulla käy nivusiin ja alapäähän ja alamahaan, varsinkin oikealle puolelle, yks päivä oli jo etten voinut todellakaan kävellä olin ihan rampa.
Neuvolassakin sanoin asiasta ja eipä th siihen juuta eikä jaata sanonu sanoi vaan että ei nuista kipu kohtauksista voi oikein tietää mistä johtuvat, selkää kuitenkin epäili.
 
Moksalle tsemppiä,tosin ei taida ehkä lukea tätä vasta kun lapsi maailmassa.

Mua jännittää huominen,saan tietää vauvan syntymäpäivän! Ei taida uni tulla silmään ens yönä..Jos vaikka sais jo jäädä (toivossa hyvä elää)! Itelläni kans ihan hirvee olo ollut tän pötsin kanssa,ei pysty edes kenkiä laittamaan ite saatikka muutenkaan taipumaan mihinkään!
Sääliksi kävi tyttöä tänään kun en voinut edes pulkassa vetää kun supistelemaan rupes,kipeetä teki. Muutenkin on aika lailla supistellut kipeesti, kunhan ei tulis äkkilähtöä kiireelliseen sektioon!
Huomenna tulen sitten kertomaan "tuomiopäiväni".

tk & rv 37
 
Alkuperäinen kirjoittaja apa:
mie luulen, että ko on se maaginen 35 viikkoa täynnä ja vauva sais syntyä, jos haluais, niin loppuu kaikki supistelut yms ko seinään... :LOL: Synnytän tietenki tämän pinon viimisenä!
Täällä hyvin vahvasti sama tuntemus.
Viimeset kuus viikkoa saikkuiltu päivittäisten supistelujen vuoksi. Paikatki hieman kypsyny. Armoton kömpelyys ja kaikki... ja nyt sitte tänään kävelin kylälle ja takas (3km) niinku ei mitää, eikä tarttenu ees hirveemmin vaappua. Ei kipua missään, ei niin liitoksissa kuin supisteluinakaan. Fyysinen olotila mitä mahtavin!
Kylällä kävin asioikseni ihan vain kampaajalla! Että on sitte ees tukka hyvin, kun yöunet on kärsiny tolkuttomasti pennun liikkeitä kuunnellen. Onneks saa nukkua päiväunia.
Mutta, mielelläni mie apan kanssa täällä ihmettelen ja piän omaa pinoa yllä vaikka vielä tammikuussakin.

enkuli + pentu 34+3

 
Hui, Moksa on varmaan jo tositoimissa! :)

Tuitsulla on komee masu! :)

Landir: Kiitos ja paljon jaksamista sulle ja miehelles tulevaisuudessa...

Shamandalie: Sulle kanssa kiitoksia kauniista sanoista ja ymmärtämisestä. :heart:

Ootte kyllä kaikki niin kivoja ja ymmärtäväisiä ja paljon on meillä samanlaisia vaivoja ja tuntemuksia,tosi kiva kun on niin hyvää vertaistukea täällä. :D

Tivolilla on söpö pieni massuliini! :)

Mä kävin tänään tayssissa kontrollissa ja kaikki on pienokaisella hyvin. Painoa sille on kertyny jo n3kg ja saattaa kuulemma syntyä koskavaan taikka sit voi mennä viä reippaastikkin aikaa...kohdunsuu on sormelle auki ja kanavaa n3cm. Verenpaineet oli koholla mutta nyt päiväpissa oli puhdas...saa nähdä mitä keskiviikkona aamulla näyttää. Toivottavasti ois puhdas!

 
suzyco Täällä kanssa oli ensimmäistä odottaessa ilmassa kamala masis. Mietti vaan kuinka yksin sitä on ja tulee olemaan vauvan kanssa, kun kavereillakaan ei ollut lapsia. Ja oliko virhe ynnä muuta.. Kaikki se oli jo unohtunut kun tästä toisesta alkoi haaveilemaan.
Nyt on yhdellä kaverilla jo kaks lasta ja tosi läheinen kaverikin odottaa ensimmäistään. Ja on kiva kun voi "neuvoa" noita ensimmäistään odottavia =)
Ja kun noilla lapsilla on huonoja päiviä tai jotain muuta kiukuttelun aihetta, uhmat ym. niin tulee sitä silloinkin mietittyä että olikohan tää nyt ihan oikeasti järkevä veto... :LOL: Ja silti se rakkaus niitä kohtaan on niin suurta.
Tänään sanoin just miehelle kun syötiin että, on niin kiva kun meidän tyttö (2v ja 2kk) on ollu pitkään hyvällä päällä ja sen persoona on alkanut tulla esiin. Että ihan hyvä tyyppihän toi on :heart:

Kuvailin tänään jalkojani jotka on täynnä verenpurkaumia ja suonikohjuja. Namskis!! On sitten mitä muistella ja ihastella, jos ne katoavat synnytyksen jälkeen. Jos ei, niin itkuhan siitä tulee. Mun äiti lohdutti mua että sen kaverilla oli jo 18 vuotiaana ollut suonikohjuja. Siis että mua nuoremmillakin voi olla.. Ei se lohduttanut... :ashamed:

Jee huomenna rv tasan 35. Ihanaa, vaikka synnytys pelottaa. Pelottaako muita? Tai jännittääkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Pöh.
Kun nosti jalat sohvalle ja otti jäätelöä, niin loppu kaikki kiristyksetkin...
Vitsi, mä jo melkein innostuin...
Noh, ehkä huomenna tai viikon päästä. :D

ihana! :D

mulla aivan samanlainen pöh-olo,kun silloin yks yö supisteli tosi lupaavasti,ja sit kun yhen pienen ympyrän käveli niin jo loppui..... ja totta,ehkä sit viikon päästä,tai viimeistään jouluks....!

mä yhdyn tohon että tietty heti kun ne supistukset ois sallittuja ja jopa suotavia kohdunsuun tilannetta edistämään,niin ne katoaa.

mullakin viime yönä yks hurja harjotussupistus.... :headwall: mä kun reippaan ulkoilun ja saunan päälle odotin edes pientä särkyä.

no,mutta jokanen päivä lisää on vaan enemmän voimaa pikkuselle. :heart:

tai no joo,ehkä tuli tänään kaks sellasta lievää kipeetä supistusta,ja ihan kävellessä vieläpä! kun pikku lenkki tehtiin niin alko taas tuntuu painontunne alapäässä,ja sit otti selänkin päälle just sellanen aaltomainen kipu.se oiski jo edistystä et tuli ihan liikkuessa se supistus!!

mä kun niin kovin toivon että paikat ois jo valmistellu itteään ennenku varsinainen synnytys alkaa,kun viimeks kesti niin pirun kauan se avautuminen,ja oli kivuliasta,ja lopulta piti tipalla vauhdittaa avautumista.....tuli siinä muutama vuorokausi valvottua silloin.jos nyt pääsis vähemmällä.....niin ja silloin ihan loppuun asti ja aika usein mies muisti ruiskutella sitä pehmentävää ainettaki sinne kohdunsuulle mut ei tainnu olla minkäänlaista vaikutusta....


juu hulivili mullekkin kelpais vinkki mistä noita kakkapapereita saa?? :D
 
Täällähän on sattunut ja tapahtunut, [/b]Moksa on tainut saada jo käärön syliin tai sitten on vielä tositoimissa =)

Tuitksukin[/b] melkein pääsi vauhtiin, saa nähdä enteileekö jo jotain =)

Ihanaa ettei tarvii enää jännittää noista irtisanoutumisista B)

Kovasti tsemppiä kaikille masennuksesta kamppaileville :hug:

Siis tää turvotus on kamalaa ja tuntuu että päivä päivältä pahenee. Viime yönä ihmettelin kun vessassa käydessä varpaita pisteli, sit kun katsoin alas niin oli kyllä sellaset nakkivarpaat että :LOL: ja sormet edelleen kipeät ja turpeat. Mut paras oli kun olin tänään kyläilemässä koko päivän niin kaveri tokas et sul on huuletkin turvonnut :LOL: On kuulemma normaalia, en ollut tollasta kuullutkaan. Ihmettelin kyllä aamulla että tuntuupa huulissa oudoilta mut en osannut ajatellakkaan että nekin saattavat turvota. Saa nähdä millaseks ilmapalloksi sitä vielä turpoo :LOL: Ei muuta kun ananasta syömään ja litkimään vettä.

Voi kun ensi yönä pystyis nukkumaan paremmin, viime yö meni täälläkin kukkuessa.

Yritetään jaksaa =)

Misse81 34+3
 
Ajattelin täälläkin vielä pyörähtää kertomassa päivän tapahtumista..

Aamulla kävin labrassa antamassa verinäytteen, kun torstaina puhkesi se hepatoosi. Maksa arvot olivat lääkityksestä huolimatta nousseet entisestään, joten menin Taysin synnytysvastaanottoon päivystyspotilaana. Kaksi lääkäriä keskusteli hetken tästä minun tilanteesta ja päätyivät siihen että raskaus on parempi käynnistää aamulla ettei vauva vaan menehdy kohtuun. Yöksi pääsin vielä kotiin sillä edellytyksellä että jos mitään liikettä ei tunnu niin heti sairaalaan takaisin.

Molemmat aiemmat raskaudet on myös käynnistetty ja molemmilla kerroilla meni noin viisi päivää ennen kun synnytys lähti käyntiin, joten tuskin tämäkään vielä huomenna syntyy. Mutta ehkä sitten loppuviikkoon mennessä kuitenkin..

 
enkuli Sullahan on melkolailla samalla lailla menny tämä loppu ko mullaki ja viikkojaki on melkeinpä tasan sama verran. Miten sulla oli, oliko jo käynnissä kans synnytys jossaki välissä, vai ookko saanu levolla piettyä pelkästään supisteluna? Multahan pyssäytettiin sillon muutama viikko sitten... Nyt ootan ko kuuta nousevvaa, että tullee se 35 täyttä viikkoa ja saan lähteä liikkummaan! Ihanaa olis päästä ulos.

Onneks tein lahjaostokset jo joskus heinäkuussa ja paketoin ja kortitin jo sillon valmiiksi, niin ei tarvi siittä nyt ressata. Kortit ko sais vielä tehtyä... En vaan ossaa päättä teenkö ite kortit, laitanko valokuvakortit vai ostanko niitä hyväntekeväisyyskortteja... Ite tehyt tulis kalleimmaks, mutta saajat varmaan tykkäis, valokuvakortit olis halvin ja helpoin laittaa ja saajat tykkäis, hyväntekeväisyyskortit olis taas siittä mukavia, että mennee aika hyvä osa hinnasta hyvvään tarkotukseen, niihinki pitäs vaan itte jaksaa kirjotella... Valokuvakorttiin saa postin verkkopalvelun kautta koneella laitettua osotteet ja kaikki ja ne lähettää sen sitte jouluksi saajille.
 
huomenta!!

Kengurumeiningille tsemppiä ja ihanaa, saadaan lisää vauvoja meidän pinoon :hug:

Tuitsun ja tivolin masukuvat ku laittaa vierekkäin niin melkonen on ero :D Mut ihanat massut on molemmilla ja tietty kaikilla muillaki ja omahan on aina ihanin tai ainaki sen sisältö :heart:

apa: tääl on kans jo paketit valmiina, ainaki suurimmaksi osaksi, korteiksi teetin valokuvakortteja ja sit ostin lisäksi ihan peruskortteja että saa poika viedä eskarikamuille ja ite antaa niille joille en valokuvakorttia oo muistanu teettää. Hyvä idea tuo postin korttihommeli, kiitos siitä.

Ja yhdyn teihin joiden mielestä supistukset harvenee sitä mukaa ku niitä sais tulla jo tiuhemminki. Viime viikolla oli sellasiaki supparipäiviä et oksat pois mutta nyt ei sit oikein mitää enää.. HÖH!! Vois koittaa kaivaa kuntopyörän esille jos ei oo missää pihavarastos sit jemmattuna ja ajella sillä, oiskohan siinä hyvä supistusten herättelykeino? Ainoo vaan et meikäläisen alakerta on niiiiin kipee et voi tehdä tiukkaa mut jos sillee seisaaltaan polkis. Pihallaki on niin liukasta etten uskalla lähtee lenkkeileen ku meinaa kaatua perusulkoilunki aikana. Eikös joku ollu kaatuillukki jo? Oliko lumienkeli vai kuka?

Napaan ei mitään uutta, ihan ku se ois vähä nyt tippunu tai ainaki mahan malli on muuttunu mut pää ei tunnu vieläkää kovin alhaalla eikä tuu tuntumaankaa. Huomenna ois neuvola ja lasten neuvolalääkärit, menee varmaan pari tuntia sillä reissulla.. huhuh. Mutta toisaalta kiva et saa kerralla kaikki pois päiväjärjestyksestä.

Jees mutta vointeja taas kaikille ja edelleen niitä supistuksia toivon kaikille niistä haaveileville... :wave:

maukkis rv 38+3
 
Apa: kyllä tuo äitiyslomaa (tänään alkoi äitiysloma, jee!!) edeltävä kuudenviikon sairasloma ja sen myötä annettu ohjeistus lepäämiseen tehos aika kivasti, ettei yhen sairaalareissun jälkeen tarttenu enää supistelujen vuoksi kääntyä äitipolin puoleen. Mahollisimman hissukseen ollu kun vaihtoehto ois ollu sairaalan vuodeosasto, jos ois supparit yltyny... ja sairaalakammoisena teen kaikkeni, jotta välttäisin. Muutama päivä enää ja viikkoja ois tasan 35. :)

Tuli sitte herättyä neljän tunnin yöunien jälkeen Miehen puhelinsoittoon. Isänsä kuollut sairaalaan viimeyönä. Ei mikään yllätys tms. että osattiin melkein odottaakin. Tässä pitäs vissiin lähtä matkustamaan se 600kilometriä, jotta sais noita hautaamispuolenkuvioita ja muita järjesteltyä. Ties vaikka pääsisin synnyttämään samaan sairaalaan, jonne toinen vastikään viimeiset hetkensä jättänyt.
 
Schätzchen: Hienoa et ei tarvii enää raskausmyrkytystä miettiä. :hug: Ja netistä tota Aventin pumppua kattelin, ja ton verran se sielläkin oli... Mietin et mahtaisko se Emman halvempi versio tehdä tehtävänsä... Jotenkaan en raskis niin paljon siitä maksaa... :ashamed:

Riikkuli: Hienoa. :D Neilikka sit rintapieleen ja vauva mukaan niin tunnistetaan sitten toisemme maanantaina. :D :LOL: Miehelle juttelin eilen, et ehdottelin sulle treffejä maanantaiksi, ja yllätys et kesken telkun katselun, hän totesi et hienoa, kiva jos saisit kavereita joilla ois samanikäisiä lapsia ja kuluis sullakin sit päivät paremmin... :whistle: Mä katoin ensin :eek: ja sit aloin nauraa, ja sit kysyi uudelleen et "mitä sä äsken sanoitkaan, en tainnu oikeen kuunnella..." :D Myönsi sentään... :whistle:

tk82: Tiedän tunteen kun mitään ei mahan takii oikein saa tehtyä... Meillä tuo 2,5v oikeen kiristelee hermoja toisinaan... :ashamed: Eilen illalla oltiin lähdössä liikenteeseen ja mä pääsin just lattialle istumaan ja oli paha olla kun housut puristi taas enemmän kuin ennen... Neiti ensin sitten juosten karkuun ja sen jälkeen ihan veteläksi lattialle kun koitin auttaa hanskojen ym. kanssa. :headwall: Johan antoi isänsä nätisti auttaa kun mä menin vessaan itkemään ja laitoin oven lukkoon... :snotty: :ashamed: Sanoinkin eilen taas miehelle, et haluan tätä lasta todella paljon, mutta tähän odotusaikaan alkaa olla hermot menossa kun mihinkään ei taivu, ite ei saa ees kengännauhoja solmittua ja neiti vielä tarkoituksella kiristää hermoja siihen saakka et alan itkeä. Ja se on joka aamu sama juttu kun ollaan lähdössä. (Paitsi tänään. :eek: ) Tuntuu että esikoisen odotus oli sinänsä helpompi, kun ei ollut toista jonka kanssa touhuta, vaikka ei silloinkaan tahtonut saada vaatteita päälle eikä kenkiä solmittua...

suzyco: Eikö oikeestikin oo helpottavaa tulla tänne rutisemaan vaivoistaan ja sit kyllä hehkuttelemaankin, kun aina on joku samassa tilanteessa et tietää kyllä miltä tuntuu? :D Onhan mulla yhdellä ystävällä pieni vauva, joka kyllä vielä muistaa tuskaisen olon mahan kanssa ym, mutta (tiedän, syyllistyin itsekin samaan kun hä odotti) ei se nyt auta vaikka hän lohduttaa että pian sitä masuakin sitten ikävä tulee... Joo, tulee, tiedän, mut eipä se nyt tällä hetkellä lohduta. :D

Henna-Neiti: Mä en ainakaan vielä sano että synnytys pelottaa, mut lähinnä jännittää että koska tulee lähtö ja miten esikoinen sitten pärjää jos anopin kanssa täällä sitten touhuaa... Esikoista odotellessa ei jännittänyt ollenkaan, edes se koska lähtö tulisi, mut ehkä nyt toisen kanssa on eri kun vähän tietää mitä odottaa...

Tuitsu: Niin ois kannattanut jättää se jäätelö väliin. :D Muistan sellaisenkin vanhan kansan konstin kuullut, että kun äiti vähentää syömistä reilusti, niin lähtee synnytys nopeammin käyntiin kun vauva tulee ruokansa hakemaan. ;) Tiedä sitten onko siinä perää... ;)

Kengurumeiningille tsemppiä. :flower: Ihanaa, saadaan pian lisää vauvauutisia... :heart:

enkuli: :hug: ja voimia erityisesti sun miehelle. Kurjaa että näin lähellä iloista tapahtumaa tulee surullisiakin juttuja... :( Oishan sitä mieluummin keskittynyt vain odotukseen... :|

Omaa napaa tuolla tulikin jo valiteltua.. :ashamed: Meillä on isännällä ollut pakki sekaisin lauantaista, ja meinas ettei tartu meihin... No, oishan se jo tarttunut, mietin et voisko olla jotain mahakrapulaa, kun laivalla kerran oli ja harvemmin juo mitään ja nyt tuli kuulemma maisteltua paljon kaikkea... :whistle: Ja syöminen tietty jäänyt lähes kokonaan... No, jos maha tautia ois niin oishan se mulla tai tytöllä jo ollut... Naureskeltiin eilen, että eikös se oo merkki siitä et alkaa synnytys käynnistyä kun menee maha ruikulle? :D

Vähän muuten olin nolona tossa aamulla kun olin kotiin tulossa... :ashamed: Bussilla tuota neitiä olen aamuisin hoitoon vienyt, ja tänään sitten muistin ottaa puhelimeen kuulokkeet ja kuuntelin radiota takas tullessa... Kuuntelin Radio Rockia, ja siellä on tänään viuhahdustapahtuma: kaks toimittajaa lyönyt vetoa Suomen jalkapallomaajoukkueen pärjäämisestä, ja Suomi kun sattui voittamaan niin tappion puolesta panostanut juoksee tänään Hesassa korttelin ympäri munasillaan vaaleanpunaisissa lenkkareissa. :D Kuuntelin sitten niiden juttuja ja hihittelin yksikseni bussipysäkillä (jossa ei onneks ollu muita...) ja bussissakin tajusin hihitelleeni kun pari mammaa jäi normaalia aikaisemmin pois, kun tavallisesti jää mun kanssa samalla pysäkillä... :ashamed: :LOL: :LOL: :LOL: :saint: Nyt onneks jo kotona, täällä voi rauhassa yksikseen naureskella eikä kukaan näe... ;)

Mutta nyt taas kouluhommien pariin ja tilaa täältä viemästä... :wave:

Shamandalie ja Torsti 37+1 :heart:
(Hui miten nopeesti on viikot noihin lukemiin tullut, justhan odottelin et menis 20 rikki. :D)
 
Jokohan Moksalla on pieni käärö sylissä :heart:

Ihania masukuvia teillä :D

Kengurumeiningille tsemppiä :hug: Toivotaan, että käynnistys tehoaa nopsaan.

enkuli Osanottoni teille :hug:

Täälläkin on jo joulukortit tehty ja pipareita leivoin 170, mutta mies on syönyt niitä sen verran ahkeraan, että taidan saada tehdä vielä toisen erän niitä :). Joululahjatkin on suurimmaksi osaksi hankittu :D.

Supistuksia kaivataan täälläkin, mutta ei niitä tule vaikka kuinka toivois :whistle:. Näin kyllä eilen yhden ystävän, joka sai reilu kuukausi sitten tytön ja hän kertoi, että hän ei tiennyt mitään supistuksista, kun vasta samana päivänä kun neiti oli syntynyt. Supistukset oli alkaneet aamulla klo.6 ja neiti oli jo ulkona iltapäivällä.. Että näinkin siis voi mennä :).

Oletteko kaikki ostaneet pienemmän toppapuvun? Itse en ole kyseistä vaatetta ostanut, vaan ajattelin ainakin aluksi käyttää tuota äitiyspakkauksen pukua :whistle: Tiedän, että vauva varmasti meinaa hukkua sinne, mutta sitten taas toisaalta kun eihän pukua tartte käyttää kuin vaunuissa ja turvakaukalossa eli aluksi varmaan aika vähän :eek: Ja minulla on kuitenkin sellainen ns. karhupuku kokoa 62 eli periaatteessa sitäkin voi käyttää, kunhan sitten laittaa vaikka peittoa enemmän päälle... Sanokaa te järkevämmät, että kannaattaako silti ostaa pienempi toppapuku :D

Nyt lähden nauttimaan auringon paisteesta ja pakkasesta :)

-veeruska & Heppu Huoleton 38+1-
 
Veeruska: Mä en ole ostanut pienempää pukua, vaikka kovin mieli tekisi... :ashamed: Mutta siis olen ajatellut pärjätä tolla äippäpakkauksen puvulla, paitsi jos joku sitten välttämättä haluaa ostaa sellaisen puvun jota oon Prismassa kuolannut... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska -81:
Shamandalie Minäkin olen Prismassa yhtä pukua hipelöinyt :).
Mahtaako olla sama? :D

Mä ihastuin sellaiseen, niitä oli silloin vaaleanpunaisena ja -sinisenä, ja molemmissa oli neppareilla kiinni tumput ja töppöset. Ja kaksi vetoketjua niin kuin äitiyspakkauksenkin puvussa... Voi kun se ois ihana.. :heart: Saas sitten nähä tajusko mies ottaa vinkkinä. :D Eipä sen väliä vaikka ei ois ottanutkaan... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska -81:
Shamandalie Minäkin olen Prismassa yhtä pukua hipelöinyt :).
Mahtaako olla sama? :D

Mä ihastuin sellaiseen, niitä oli silloin vaaleanpunaisena ja -sinisenä, ja molemmissa oli neppareilla kiinni tumput ja töppöset. Ja kaksi vetoketjua niin kuin äitiyspakkauksenkin puvussa... Voi kun se ois ihana.. :heart: Saas sitten nähä tajusko mies ottaa vinkkinä. :D Eipä sen väliä vaikka ei ois ottanutkaan... ;)
Kuulostaa samalta puvulta :D. Minäkin miehelleni sitä näytin ja sanoin, että jos äitiyspakkauksen puku sitten tuntuu tosi isolta niin saa mies käydä ostamassa sen puvun Prismasta :D.
 
taas täällä roikkumas

meillä 62 toppapuku. ostin sen kaverilta käytettynä.

tuntuu ettei mitään jaksa tehdä ja varsinkin nyt aika menee tosi hitaasti. kauppaan pitäs lähtä mut ei huvita.

en osaa pelätä synnytystä, mut paniikki varman tulee vielä. huomasin nimittäin eilen illalla että tavaroiden laittaminen jäänyt joulun varjoon. mut jospa sitä vikonloppuna jaksais.

ens viikon lauantaina mulla olisi yhdet kutsut kotona, mut olen miettinyt jos peruisinkin ne kun tuntuu ettei nyt jaksais :ashamed:

kylläpä tuli taas negatiivistä tekstiä, mut toivottavasti tästä vielä piristyisi

lilleriina 35+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska -81:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska -81:
Shamandalie Minäkin olen Prismassa yhtä pukua hipelöinyt :).
Mahtaako olla sama? :D

Mä ihastuin sellaiseen, niitä oli silloin vaaleanpunaisena ja -sinisenä, ja molemmissa oli neppareilla kiinni tumput ja töppöset. Ja kaksi vetoketjua niin kuin äitiyspakkauksenkin puvussa... Voi kun se ois ihana.. :heart: Saas sitten nähä tajusko mies ottaa vinkkinä. :D Eipä sen väliä vaikka ei ois ottanutkaan... ;)
Kuulostaa samalta puvulta :D. Minäkin miehelleni sitä näytin ja sanoin, että jos äitiyspakkauksen puku sitten tuntuu tosi isolta niin saa mies käydä ostamassa sen puvun Prismasta :D.
Mä kanssa sanoin joskus et jos tuntuu et äippäpakkauksen puku on iso, niin ois kiva jos olin "oikean" värinen puku mukana kun tulee kotiin hakemaan. :D
 

Yhteistyössä