Tracy: mä ainakin haluan rintapumpun. Sellaista ei vielä ole, ja esikoisen aikaan maitoa riitti niin et kun neiti oli syönyt lypsin käsin vielä tarvittaessa pulloon 10-50ml..
Kunnon lehmä siis.
Kiitos
Tivoli. Pitääkin muistaa ihan vaan kaiken varalle ostaa purkki korviketta kaappiin... Niissä onneks pitkä päivä, ja jos yhen sit pois joutuu heittään niin ei se sitten taloutta kaada... Esikoisellakin ostettiin varoiksi, mut ei sitä sit tarvittu kuin vasta muutaman kuukauden iässä...
Pikana olen nyt täällä piipahtamassa, joku aika sitten heräiltiin neidin kanssa päikkäreiltä, ja suunnittelin että tänään käydään Hesellä. :ashamed: Mun niin viikolla teki mieli kerrosta, ja sitten isäntä lähti itelleen vaatteita ostamaan, mut ei sitten ehtiny käymään Prisman Hesellä ennen kuin se meni kiinni. :headwall: No, mennään nyt sitten kun isäntäkin on laivalla humputtamassa.
Käytiin tänään Myllyssä, ja tyttö sai tiimarista valita pienen mieleisen lelun: ollaan nyt alettu laittaa tarroja taulukkoon aina kun pottaan jotain tulee, ja tietystä tarramäärästä saa jotain pientä. Jospa se motivois...
Tai ainakin vielä on toiminut, tämän päivän aikana on kertynyt uudelle riville jo 4 tarraa, joten kun siinä tulee vielä se yksi minkä jälkeen saa yllärin, niin sitten siirrytään siihen et aina kun kakkaa pottaan niin sitten saa tarran. Pissaaminen sinne kun tuntuu jo sujuvan kunhan vaan viitsii...
Niin, shoppailin sitten jotain itelleni, ja vähän harmitti vaikka oikeestaan en mitään turhaa ostanutkaan... Ostin kahet sellaset alushousut jotka menee nytkin päälle.
Ja sit löysin isoja kokoja mammasukkiksia, niin ostin sellasetkin. Ne kun on vähän paksummat ja masussa niissä on ainakin jonkinlainen tuki... Ja kukkaronkin törsäsin, vanhasta kun on kolikkopuolen vetoketju rikki eikä siellä just muuta ole kuin kolikoita.
Ja heti kun kauppakeskuksessa alko enemmän kävelemään, niin huomas et alkaa supistelemaan... Ei mitään kipeitä, joten nou hätä. Mut jospa ne taas kuitenkin jotain auttais, ja ens viikon perjantaina sais kokeesta lähteä sit suoraan laitokselle.
Juu, varmaan mun suunnitelmat taas toteutuukin...
Mutta nyt pakkaamaan tavarat ja sinne hampparille...
:ashamed:
Hyvää viikonloppua kaikille.
Shamandalie ja Torsti 36+5 :heart: