JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

anu kiitos :flower:
mä ajattelin saada palkinnoksi joululahjana mieheltä marimekon laukun :xmas:
sitä laukkua mä olen kuolannut jo kauan,ja aattelin että käyn sen ostamassa kun tulee
tulee -10kg..mä kuitenkin toivon että se tulee täyteen jo ennen joulua :eek: ja sit saankin jotain muuta :whistle:

Jännä kun aiemmissa laihdutuksissa nuo palkinnot ovat olleet aina melkein poikkeuksetta syömistä,niin nyt ajattelutapa on muuttunut :eek: ,eli mä haluan aivan jotain muuta kuin ruokaa tai herkkuja :D

Nyt meillä vanhin tyttö vatsataudissa,serkun miehellä imusolmukesyöpä,josta oli eilen soitettu!!! lääkäri oli unohtanut laittaa koepalan ottamiseen lähetteen ja olivat ihmetelleet kun tää mies ei ota mitään yhteyttä sairauden hoitamista varten!
soittivat tälle ja samalla hän sai kuulla sairastavansa syöpää |O
serkku itse on piiiitkällä sairaslomalla kun selkä meni ja jalasta hermoradat halvaantuivat,ja tän miehen veli on joutumassa eläkkeelle työuupumuksen takia. Käsittämätöntä miten samassa perheessä voi olla harmia!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla on aamupahoinvointia :x |O mutta liittynee tuohon kapseliin ja reduihin..yök.
pistää kyllä miettimään että hemmetti enkai mä vaan ole raskaana,mutta ei,en ole..

nyt kaffelle,kertokaas muutkin miten menee!!!!!!!!!!!
 
ella Mulla on kanssa joskus tullut e-pillerien aloituksessa ihan raskausoireita, kait ne hormoonit jotenkin samanlaisia on.. KAntsii kyllä tarkistaa toi raskausasia..tulinhan mäkin raskaaksi kuin "pyhästähengestä" vuoden yrittämisen jälkeen ja menkatkin oli ihan normaalisti vaikka raskaana olinkin.. että silleen..

Ikäviä uutisia teillä päin, ihan turhan paljon yhdelle porukalle!! Toivottavasti kaikilla voimat riittävät ja kaikki saavat asiansa taas kuntoon..

Paino on edelleen pikkusen laskusuuntainen, mutta yrjöttää niin että en voi oikein syödä..se mitä suustani alas saan ei kestä päivänvaloa |O mm.naminamit, suklaa, keksit ilman kokkareita jne..muut potkiikin takaisin viimeistään kahdentunnin päästä


Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja huomenna pompataan puntariin;)

-Anu-
 
Huomenta!

Linjoilla pitkästä aikaa... Olen jättänyt tän laihdutuksen nyt omaan arvoonsa, mut pyrkinyt kuitenkin syömään suht järkevästi. Huomenna nähdään onko se tuottanut millaisen tuloksen. Vaa-allakaan en ole käynyt reiluun viikkoon.

Ja nyt kävi niin iloisesti että sain itselleni kaverin mukaan, eli maanantaina aloitamme pisteiden laskun yhdessä. Jos tuosta saisin sen uuden kipinän ja ainakin 10kg vielä putoaisi.

Aurinkoista syysaamua kaikille!
 
Huomenta,

Töissä jälleen. Esikoinen on taas ollut kipeä :/ . Edellinen korvatulehdus ei parantunut vaan tärykalvo puhkesi viikonloppuna. Oli melkoista huutoa, kun jätkä huusi yöllä nelisen tuntia putkeen :'( . Nyt olis vihdoinkin tuubitus edessä, kun antibiootit ei näytä enää tehoavan. Jospa tuubeista olis apua...

Mulla on edelleen järkyttävä päänsärky ja olo muutenkin ihan vetämätön. Ruoka ei maistu mut jotain on syötävä ja pahaksi onneksi se on yleensä erittäin epäterveellistä :ashamed: . Väsymykseen ja vetämättöyyteen on syy, mulla on kilpirauhasarvo rajan alapuolella mut sille ei tehdä mitään. Pitää siis vaan koittaa jaksaa. Hedelmiä yritän pupertaa ne sentään on terveellisiä ja linjoille sopiviä ;) .

Mä ilmoitan nyt jo maanantaina punnitun painon, sillä en todennäköisesti muista käydä huomenna vaa'alla :whistle: . Olin järkyttynyt, sillä maanantain paino oli 112 kg eli lähtöpainoon on tullut vain 2 kg. Kunpa pysyis loppuun saakka yhtä maltillisena...

Nyt pitääki juosta keittämään kahvia. Oon täällä töissä lähestulkoon yksin, joten keitänpä itelleni laihat kaffet :D .

Iines ja Sintti 19+4
 
Moikka!

Täällä paino junnaa paikallaan. Eilen meinasin jo oikeasti hermostua kun vaaka näytti kiloa enemmän kuin viime torstaina. Tänään taas normilukemissa eli 90,7. Ei mene alle 90 ei sitten millään. Olen syönyt liikunnan edestä. Nyt varmaan otettava spurtti ja pienennettävä kalorin saantia. Ei taida mun tavoite täyttyä kun kuukauden päästä pitäisi painaa 85 kg. Pari kiloa ennättäisin kuitenkin saamaan pois. Nyt täytyy siis ryhdistäytyä!

Liikkunut olen tasaisesti. Välillä varmaan liiankin paljon. Pumppia olen harrastanut kotonakin. Oman ohjelman mukaan. Se ei ole kyllä niin tehokasta kuin ryhmässä mutta tyhjää parempaa kuitenkin. tänään kävin uimassa 600 m. Käytän hyödyksi odotusajan fysion jälkeen. Fysio on auttanut hartioihin ja niskoihin. Niskat alkavat jälleen kääntymään normaalisti! Se on erittäin tarpeellista tuon pienimmäisen kiipeilijän kanssa!

Huomenna sitten punnitus..
 
Huomenta!

nöpö80.....89,4kg/158cm.....73kg/-500g......60kg

:D Olipa kerrankin mukava yllätys tuo paino, eli oli sentään tippunut vähän vaikka en sen enempää ollut asiaa ajatellut.

Liikunta mulla on nyt jäänyt ihan täysin, tuntuu vaan että ei ole aikaa. Ja sitten kun käyn sekä töissä että koulussa niin en tahdo yhtään ylimääräistä hetkeä olla pois lasten luota. Toki sitten käydään yhdessä kävelyillä yms, mutta kun vauhdin määrää tuo 2v niin voitte uskoa ettei se ole ihan hurjaa...
 
Mandi.................96,5kg/169 cm........90,5kg/-0,1kg.............70kg

Tuossa olisi minun rivini. Sain peräti puristettua tuon 100 g pois! :D Parempi tuokin kuin ei mitään. Samoilla linjoilla koetan jatkaa.

Ihanaa tänään mennään kaverin kanssa sinne Pumppiin! Kiva saada seuraa.

Nyt täytyy jatkaa hommia..
 
Sunnuntai huomenta!

Onpahan ihanan rauhallinen sunnuntaiaamu, isäntä lähti jollein lasten liikunnanohjaus kurssille, poika on mummilla yötä ja tyttären lahjoin tikkarilla katsomaan Pingua... Itse nautin aamukahvia ja kerään voimia huomenna alkavaan koitokseen.

Eli onneksi tämä kaverini on edelleen kanssani lähdössä tähän pisteiden laskuun, vaikka monesti aiemmin on käynyt niin että kun joku on lähtenyt innolla kimppaan niin sitten kuitenkin toinen on aika pian lopettanut. Ja aiempina vuosina se lopettanut olen hyvin usein ollut minä... Ikinä ennen en ole yli 20kg pudottanut. Ja tosiaan mulla toi laihdutuksen vuosipäivä on n 3 viikon kuluttua, että josko siiheksi saisi vielä kilon tai pari pudotettua.

Miten on mahtanut muilla tämä viikonloppu sujua? Se on muuten jännä että miksi viikonloput niin usein ovat arkea vaikeampia...
 
Sunnuntaita!

Täällä viikonloppu on sujunut osin hyvin ja osin herkutellen. Aikas hyvin olen kuitenkin kuosissa pysynyt että voin olla tyytyväinen itseeni. Eilen oli seillainen pieni muotoinen juhlatilaisuus jossa piti kakkua syödä. Sen ilon itselleni soin. Olen kyllä liikkunutkin erityisen paljon kuluttaakseni ylimääräiset herkut. Eilen ja tänään kävelylenkit n. 40 min. Tänään sitten lisäksi vielä pumppia omalla ohjelmalla 50 min. Eiköhän tuo liikunta ole kakut sulattanut!

Meidän keskimmäiselle nousi tänään kuume. Taas. Vasta nuorimmainen parantui ja nyt taitaa sitten alkaa uusi kierros. Epäilen että saimme tartunnan jostakusta kun kävimme perjantaina kuopiossa ostoksilla.

Täytyy palata hoitamaan pientä potilasta!
 
Voisin luopua päivityshommista, jos vapaaehtoinen jatkaja löytyy :LOL: Mun syömisillä ja painontarkkailulla ei ole tällä hetkellä mitään tekemistä keskenään.. |O Eikä vois nyt kyllä yhtään vähempää kiinnostaakaan.. Eli jos joku haluais päivitellä, olisin kiitollinen..

Ella Pistin yv:tä reduista.. :D
 
ehkä ehdin nyt muutaman sanan kirjoittaa..
meillä oli ihan tajuttoman kiva viikonloppu! lauantaina oltiin lasten varaisovanhempien mökillä,olivat vuokranneet sellaisen sion maantiemönkijän :D .pitihän sitä päästä kokeilemaan,kun kerran aikaisemmin olen päässyt ajamaan sellaisella pienemmällä.
oli ihan mielettömän kivaa :D :D siis aivan mahtavaa!!! saatiin miehen kans kaksistaan ajella sillä pitkin metsiä,ja oli kyllä oikeasti aivan tautisen hauskaa!!!!
nyt on sitten selkä kipeänä tietysti,mutta ei se mitään :whistle:

eilen sitten touhutiin pihalla lasten kanssa ja tehtiin kaikkea koko perheen kesken,ai että oli mukavaa!!!!!
 
ellapuu Vastasin..

Ja läl läl lää... Meilläpä onkin oma mönkijä :LOL: Joka oli ensimmäisen vuotensa enemmän takuuhuollossa kuin ajossa.. Jota mä vihaan henkeen ja vereen..Kyytiin en aijo alentua.. Joskus kettuus-päissäni voin sillä lähteä litomaan jos auto on multa viety, mutta muuten en todellakaan haikaa sen isojen poikien lelun perään. Ukko osti sen itselleen että kulkis sillä töihin ja mulle jäis auto kun olen täällä kotosalla. Oikein kaunís ajatus, mutta kun räntää tuli vaakasuorassa tai pakkasta oli 20 niin voit kuvitella kuka ajeli autolla ja kuka oli autotta kotona :kieh: Kun lähti jonnekin metsäajeluille oli ihan 100 varma että kärryllä oli haettava kotiin, rikkihän se lelu siellä puskassa meni.. Onneks tuo into on pikkusen laantunut ja keskittyy nyt enemmän vapaaehtoiseen tiepalveluun ja vapepan hommiin..vaikka niissäkin mönkijä on kuulemma todella kätevä.. Sulatan sen että tekee yleishyödyllistä, mutta en oikein sitä että mä hoitelen kodin ja kaikki penskat ja isukki on jossain kruisingeissa..ajelee siis muiden aikuisten ukkeleiden kanssa letkassa pitkin pk-seutua :LOL: Hetkittäin olen valmis virittämään nuotiota tuon meidän "mopon" alle.. Mopoksi sitä mönkkäriä kaikella rakkaudella kutsun.. ;) Huh, kylläpä tilitys helpotti.. :LOL:
 
Hei tytöt :wave: En ilennyt viime viikolla täällä naamaani näyttää, kun oli taas tultu porsasteltua oikein viimesen päälle :ashamed: Vaihde jäi päälle ja viikonloppu meni samoissa merkeissä. Eilenkin söin 5 suklaapisarakeksiä ennenkun sain itteeni niskasta kiinni, että nyt tää peli ei enää vetele! Tää päivä onkin menny nestemäisellä ruokavaliolla: kahvia, ananasmehua, lihalientä ja mansikkasoppaa :) Sais huomenaamuksi tän pöhötyksen pois, joka ei housuja anna laittaa kiinni :kieh: Nytkin on jalassa vanhat lököttimet, joissa ei enää ole edes nappeja :whistle: On sellanen olo, että vois joku ilkeämielinen ihan hyvällä omatunnolla huudella kadulla "Hei läski! Pyöri kotiis syömään!" :kieh: :kieh:

Katoitteko eilisen 4D:n? Sitä naista katellessa tuli melkein hoikka olo, mutta toisaalta mietti, että siinä vois ihan hyvin olla minä :( Eikä ylipainoa tarvii olla satoja kiloja, että siihen voi kuolla :|
 
Huomenta..

En pistä tälle viikolle virallista painoa, kun en muistanut käydä puntarilla.. Eilen se kuitenkin näytti 83.5, tuskin tänään ainakaan vähempää!!
Syön edelleen mitä sattuu.. aloitan huutamaan yötä Gustavsbergiin jo aamu viideltä ja huutelen ainakin kahteentoista, sitten syönkin kaikkea hyvää mikä alas menee.. Kaakaota litra tolkulla ja metukkaa, suklaata, leipää ilman sattumia jne. eli kaikkea mitä ruokaympyrästä ei löydy |O

Ella Keräätkö vai keräänkö minä painot?? Jos sinä niin kannattaisko aloittaa taas uusi rimpsu? Linkittäis vaan tän sinne etusivulle.. Tai jotain =)


-Anu-
 

Yhteistyössä