JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA






Tämä pino on tarkoitettu kaikille laihduttajille, kilojen määrästä riippumatta. Meitä löytyy laidasta laitaan, 10-40 kg:n tiputtajia ja jopa raskauden ajan tasapainottelijoita :) . Porukka on sanavalmis, hassunhauska ja tarmokas. Huonoja hetkiäkin löytyy mutta jengi antaa tarvittaessa huutia ;) .

Ainoa sääntö ryhmässä on se, että joka torstai annetaan oma henkilökohtainen rivi, jonka minä Anu siirrän etusivun listaan.
Rivi on siis tultava torstain aikana muodossa:

nikki..........pituus cm/lähtöpaino kg..............paino nyt kg/muutos edelliseen kg............tavoitepaino kg

Jos riviä ei löydy kuluvan viikon torstain viesteistä, se ei tule löytymään listasta. Anomuksia voi esittää ja lahjontaa voi yrittää, jolloin on mahdollista, että rivi tulee listaan myöhemmin .






VIIKKO 33

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.6/ -600g..........70kg
Iines79.....116 kg/169 cm.......110kg/+-0kg.......tasapainoilee
ellapuu.......92kg/163cm........ 92/ -+-0..........70kg
HattiWatti78....117,7kg/172cm...107,3kg/-0,6kg....tasapainoilu(ja kevyt pudotuskin)
nöpö80...........158cm/89,4kg...........74,6kg/+800g.........60kg
vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........110kg/+-0.........85kg
Kiin......184cm/129kg......120,4kg/+1,3kg :kieh: ......100kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,2kg/-0,9kg.............70kg
katalin..........p156 cm/76 kg..............76 kg/ kg............57 kg




VIIKKO 34


anuaanua .......89kg/158cm........ 86.4/ +800g..........70kg
HW78.......117,7kg/172cm.....106,2kg/-1,1kg......tasapainoilu
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,1kg/-0,1kg.............70kg
Sade82...................88kg/166cm................kg/kg............... ..75kg
Kiin......184cm/129kg......119,3kg/-1,1kg :) ......100kg
ellapuu........163cm/92 kg..............91 kg/-1 kg............70 kg
nöpö80.....89,4kg/158cm.............74,1kg/-500g................. ..60kg
vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........109kg/-1.........85kg




VIIKKO 35

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.7kg /-700g..........70kg
sannis85.........158cm/86.8kg......86.5kg/-300g............60kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........93,2kg/-0,9kg.............70kg
Ellapuu...............92kg/163 cm........90,7kg/-0,3kg.............70kg
Sade82.................88kg/166 cm........85,8kg/-2,2kg.............75kg
HW78.......117,7kg/172cm.......107,3/+1,1kg :ashamed: ...tasapainoilu
Kiin......184cm/129kg......118,3kg/-1kg......100kg
vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........109kg/+-0.........85kg




VIIKKO 36

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.8/ +200g..........70kg
Iines79.......116kg/169cm........111,8kg/-0,6kg........tasapainoilla
Mandi.................96,5kg/169 cm........92,0kg/-1,2kg.............70kg
ellapuu.......93,4kg/163cm........ 88,7/-2kg ..........70kg
HW78...117,7kg/172cm....108,2kg/+0,9kg... :ashamed: ...tasapainoilu
Kiin......184cm/129kg......117,9kg/-400g......100kg
Sade82.......88kg/166cm........86,5kg/+0,7kg........75kg
nöpö80.....89,4kg/158cm.............74.5kg/0g................. ..60kg


VIIKKO 37



Sade82.......88kg/166cm........85,4kg/-1,1kg........75kg
Kiin......184cm/129kg......118kg/+100g......100kg.
anuaanua .......89kg/158cm........ 85.3/ -500g..........70kg
HW78.....117,7kg/172cm.....107,8kg/-0,4kg......tasapainoilu
Iines79........116kg/169cm..........111,8kg/+/-0kg.........tasapainoilu
Mandi.................96,5kg/169 cm........91,1kg/-0,9kg.............70kg
ellapuu...............93,4kg/163 cm........88kg/-0,7kg.............70kg
hempukan ä.........69.2kg/158 cm........69.2kg/+ - 0kg........60kg
sannis85........86.8kg/158 cm.......85.7kg/-1.1kg........60kg
riinalehti........81,5kg/160cm..............kg/kg....................65kg






VIIKKO 38


anuaanua .......89kg/158cm........ 83.3/ -2kg..........70kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........90,1kg/-1,0kg.............70kg
ellapuu............93,4kg/163 cm........88kg/0kg.............70kg
Sade82.......88kg/166cm........84,9kg/-0,5kg........75kg
hempukan ä.........69.2kg/158 cm........69.2kg/+ - 0kg........60kg
Kiin......184cm/129kg......118kg/+/-0......100kg.
nöpö80.....89,4kg/158cm......73,8kg......60kg
Katari.................94.3kg/165cm........ 90.1kg/ -000..........78kg




VIIKKO 39


anuaanua .......89kg/158cm........ 82.9/ -400g..........70kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........91,6kg/1,5kg.............70kg
Iines79.......116kg/169 cm........111,2kg/+/-0kg..........tasapainoilu
ellapuu.............93,4kg/163 cm........87.9/+-0.............70kg
nöpö80....89,4kg/158cm....73,7kg/-100g...60kg
Kiin......184cm/129kg......119,5kg/+1,5kg......100kg :ashamed:





Viikko 40

anuaanua .......89kg/158cm........ 82.7kg/ -200g..........70kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........90,6kg/1kg.............70kg
ellapuu.........93,4kg/163 cm........87,4g/-300g.............70kg
HW78.....117,7kg/172cm....111,3kg/?.....tasapainoilu
riinalehti.........81,5kg/160cm..........79,6/1,9kg..................65kg
Kiin......184cm/129kg......119,4kg/-100g......100kg
nöpö80.....158cm/89,4kg.....73,5kg/-200g....60kg
Iines79..........116kg/169cm...........112kg/+0,8kg..........tasapainoilu





VIIKKO 41

anuaanua ....89kg/158cm...... 82.5kg/-200g.......tasapainoilu
HW78.....172cm/117,7kg......111,2/-0,1kg.....tasapainoilu
Mandi.................96,5kg/169 cm........90,6kg/+0,1kg.............70kg
ellapuu.............93,4kg/163 cm........86,3kg/-1,1kg.............70kg
Kiin......184cm/129kg......119,5kg/+100g......100kg





VIIKKO 42


anuaanua ....89kg/158cm...... 83kg/+500g.......tasapainoilu
nöpö80.....89,4kg/158cm.....73kg/-500g......60kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........90,5kg/-0,1kg.............70kg
ellapuu.............93,4kg/163 cm........85,8kg/-500g.............70kg






Viikko 43




anuaanua ....89kg/158cm......n. 83,5......tasapainoilu
Kiin......184cm/129kg......119,7kg/+200g......100kg


Viikko 47

Kiin......184cm/129kg......118,2kg/-600g......100kg
Maamuska......164cm/89,5kg......88,8kg/-700g......70-75kg










Aikaisemmat -33:n jutut löytyvät täältä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1031428,650


 
...tulla korkkaamaan tämä uusi ketju! Tämä on mulle kyllä henkireikä! Tänne voi purkaa mieltään ja jakaa onnistumisensa. Kiitti teille! =)

Nyt täytyykin lähteä putsaamaan yhdet kakkapöksyt! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
no nyt on lääkärissä käyty,ja reductil resepti käsissä..Kirjoitti ensin kuukaudeksi,ja seurataan miten vaikuttaa verenpaineeseen..Samoin sain lähetteen suonikohjujen leikkaukseen :eek:
Ihan järjetöntä että joku oikeasti ottaa mun huolet todesta..paitsi että se unohti kertoi verikokeiden tulokset kun oli niin innoissaan auttamassa mua :D
 
katalin,tervetuloa joukkoon :flower:

ja vielä pitää jatkaa..mun pitää käydä ostamassa verenpainemittari,että voin seurata sitä verenpainetta..ettei ala nousta älyttömiin lukemiin tuon lääkkeen kanssa :eek:
lääkäri sanoi että kyllä se yleensä vähän nousee,mutta kun saadaan paino laskuun niin sekin tasoittuu. Toivotaan.
 
Piti tulla kans heti tänne uuteen ketjuun kirjoittamaan...

Hauska nimi ketjulla :)

Ja katalin, tervetuloa minunkin puolesta!

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan aamu on alkanut ilman herkun herkkua!! On se kumma kuinka kahvin kanssa maistuisi niin tuo suklaa - no onneks nyt joudun rajoittamaan kahvinjuontia, kun käy tuon pikkuisen mahaan. Imetän siis vielä...

Suunnittelin tälle aamua kävelylenkkiä lasten kanssa kera rattaiden, mutta kuivui sekin kasaan kun näytti niin uhkaavalta tuo taivas. Ja vähän satoikin... no eikös nyt sitten aurinko pilkota kun on aika alkaa laittaa lapsille ruokaa ja pikkuhiljaa päiväunille niitä...

Ellapuu: Onko tuo lääkkeen saaminen ollut pitkällinen prosessi? Hienoa, että löytyi lääkäri joka ottaa asiat tosissaan... Mäkin täällä mittailen verenpainetta (tosin ei mulla tuota lääkettä ole) vaan raskauden aikana lähti nousuun. Ja kohollahan se on ollut painonkin takia... Juuri ja juuri pysynyt rajoissa, ettei verenpainelääkettä ole aloitettu. Että tuossakin on yksi motivaationlähde, miks pakko saada painoa alaspäin... Mutta toivotaan että sulla ei nousis paineet liikaa ja saisit avun tuosta reductilista!

Mutta nyt siis ruuanlaittoon ja katsotaan josko iltapäivällä saisi itseä niskasta kiinni ja tekis sit sen lenkin :)

-vilkkuvälkky-
 
Vilkkis (haa-a,heti keksin sulle lempinimen :whistle: )
ei ollut oikeastaan vaikeaa saada tuota lääkettä,ennemmin tainnut olla minusta itsestäni kiinni että en ole sitä halunnut..mutta kyllä mä nyt jo alan uskoa,että ei tää taida alkaa sujua ilman jotain boostausta :eek:
kun vaan saisi laihtumisen alkamaan,niin se riittäisi,en mä sitä kauaa tahdo syödä!
 
Onpa meillä nyt hieno uusi pino :D Ja erittäin hyvä nimi, tuohon todellakin on pyrkiminen.

4,5kk tuohon jouluun on aikaa ja kyllä siiheksi olisi kiva päästä lähelle 65kiloa ja siitä sitten kesäksi 55 kiloon... Haaveita, haaveita... Mutta toki niitä pitääkin olla, niin laihtumisen kuin muidenkin asioiden suhteen.

Kiva että on tullut mukaan myös uusia nimiä, tervetuloa!

Se on sitten perjantai ja viikonloppu edessä, kun nyt vaan saisi itsensä pidettyä kaukana herkuista ja muista, että tulisi taas väliin edes yksi kunnon pudotus. Turhan kauan olen näissä samoissa luvuissa pyörinyt.

Just tänään kaverin kanssa puhuin, että ei pitäisi olla niin malttamaton, koska eihän tässä saisi olla kyse laihduttamisesta vaan elämän tapojen muuttamisesta. Koska kyllä se niin on että jos mä alan syödä kuten vuosi sitten niin tuo pudotettu 20kg tulee äkkiä takaisin :( . Kaiken sitä tietää, mutta toteuttaminen onkin sitten vaikeampaa...
 
pakko tulla vielä tänne kertoilemaan ajatuksia..koittakaa kestää,mä voin vaan kuvitella että te kohta kyllästytte..Mä oon kyllä tosi skeptinen ton lääkkeen kanssa..apteekissa farmaseuttinainen kertoi kuinka tämä on hyvä lääke,ja varmasti auttaa (mulla se siis aineenvaihdunnan häiriöihin ja laihtumiseen) ja hän on myös siitä avun saanut..se tilanne oli jotenkin outo,mä olin oikeasti häpeissäni kun menin sitä hakemaan,musta tuntui että se farmaseutti kiljui lääkkeen nimen ja käyttötarkoituksen jne..äh,kuvittelua varmasti,mutta kuitenkin.Toisaalta taas on tosi odottava olo,että kyllä mä nyt saan vihdoin apua. Pelkään vaan samalla että saan pettyä pahan kerran.
voi kun mä toivon että se auttaisi..mutta mun onnella siinä käy niin että olen juuri niitä ihmisiä,joita tuo lääke ei auta. Sitten mä en enää tiedä mitä mä teen?!
 
ellapuu Höpö höpö..sulla alkaa paino laskea niin mukavasti että mä viherrän kateudesta :LOL: Älä nyt heitä kirvestä kaivoon ennenkuin oot edes ehtinyt aloittaa :headwall:

Mua kanssa polttelee toi redu aivan sairaasti!!!! Heikkona hetkenä jopa mietin että kuinkahan vakavaa se olis syödä niitä jos tuliskin raskaaks |O Missä mun järkeni ja ennen kaikkea maltti oikein lymyilee..

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

-Anu-

heh heh..piti kyllä laittaa halaavat ukkelit eikä tuota pään takojaa, mutta sattui kyllä aika osuvasti :LOL:
 
ellapuu:
mä oon siis vilkkis tästälähtien B)

Juu, älä tosiaan heitä kirvestä kaivoon... Mä uskon vahvasti, että sä tyttö pääset pikapuolin jatkuville vaateostoksille, kun hukut entisiin vaatteisiin :) Minkälaisella aikataululla tuosta lääkkeestä on odotettavissa tuloksia? Mulle melko vieras lääke... Pitäis varmaan googlata ja tsekata mistä oikein on kysymys...

Pitäis suunnitella viikonlopun ruokaostoksille lähtöä... Mä en oo koskaan tehnyt kauppalistaa, mutta mietin että oliskohan siitä apua kun tarkoitus olis jättää herkut kauppaan... Ja ehkä vähän terveellisemmästä päästä valikoida ostokset... Jos tekis listan ja ostais vaan ne, jäis kaikki heräteostokset kauppaan... Jos jää :headwall:

...siirtyy taas kotihommiin...

-vilkkis-
 
Tyttären synttäreitä tänään vietetty. On nää niin vaikeita päiviä nämä synttärijuhlat kuten myös muut juhlat. Aika hyvin mielestäni päivästä selviydyin. Söin kohtuudella herkkuja. Siitä huolimatat morkkis meinaa vaivata. Taidan vaatia itseltäni liikaa. Ajatellaan jatkoa, sitten kun olen normaalipainoinen, niin tuleehan silloinkin näitä samanlaisia tilanteita. Avainsana ei olekaan kieltäytyminen vaan kohtuus! Hiphei! Nyt mulla välähti. Vaara piilee vain siinä että jos jää putki päälle niinkuin joku(en nyt muista kuka) täällä aiemmin siitä puhuikin. Loput herkut aion viedä parempiin suihin. Ne mitä pystyy pakastamaan niin pakastan ja pakkasesta otetut lahjoitan tai laitan roskiin. Lapsillekaan ei voi kovin paljon antaa makeaa.

Huomiseksi olen suunnitellut vesijuoksureissua. Katsotaan saanko sen järjestymään. On taas pari viikkoa vierähtänyt viime reissusta.

Nyt taitaa olla avoin riita lapsilla. Täytyy rientää avuksi.

Tervetuloa uusille minunkin puolestani!

Ellapuu: Tulehan kertomaan kokemuksia uudesta lääkkeestäsi. Toivottavasti saat siitä apua ja varmasti saatkin!
 
Pääsin kuin pääsinkin tänään vesijuoksemaan. Olipa ihanaa pitkästä aikaa! 45 min menee tosi nopeaan altaassa. Kyllä nyt on hyvä olo. Iltapäiväksi olen suunnitellut vielä arkiliikuntaa eli lasten kanssa ulkoilua ja koiran lenkitystä. Nyt kun saisi taas tuon vesijuoksun aikataulutettua viikko-ohjelmaan että ennättäisi kahdesti käymään.

Nöpö80 puhui tuolla aiemmin että ei pitäsi olla liian malttamaton. Mulle nalkuttaa Hyperfit-ohjelma juuri siitä että energiamäärät ovat minulla liian pieniä päivässä. Olen ottanut kuitenkin sen periaatteen että sen mitä liikun niin sen edestä en syö. Nytkin saan syödä mahani täyteen, niin tuntuu hullunkuriselle että pitäisi syödä vielä enemmän. Ymmärrän kyllä pointin: jos paino putoaa liian pian, kilot voivat tulla takaisin. Lisäksi "virtuaaliohjaajani" muistuttaa että lihakset kärsivät liian pikaisesta tahdista. Luulen että tämä tasoittuu alkupyrähdyksen jälkeen. Hyvälle tuntuu tässä alkuvaiheessa kun lopultakin paino tippuu!

Hyvää sunnuntaita kaikille! Tsemppiä uuteen viikkoon! :hug:
 
Huomenta ja hyvää uuden viikon alkua!

Uusille tervetuloa joukkoon kirjavaan :D ! Hienon pinon anuaanua oot tehnyt. Tästä alkaa vimmattu päivitysurakka ;) . Jos et jaksa niin hälytä joku toinen siihen puuhaan, niinhän mäkin tein :saint: .

Mä pyyhällän heti omaan napaan :ashamed: , pyydän anteeksi. Mä oon ollut taas huonovointinen ja jouduin torstaina lähtemään kesken päivän kotiin, kun oksentelin töissä ja meinasin pökertyä työpöydän ääreen. Perjantain olin vielä saikulla ja meni tässä koko viikonloppu vaakatasossa. Koska tää pahoinvointi oikein loppuu :eek: |O :headwall: ??? Ei jaksais, ei millään jaksais. Alkaa toi avioelämäkin kärsiä, kun mies ei usko että joku voi olla pahoinvoiva 24/7 :kieh: . Taas on tuo ruokapuolikin mennyt siihen, että syön mitä tekee mieli, kun välillä pystyin hiukan seuraamaan syömisiäni. No, ei auta kun odottaa :( .

Iines ja Sintti 11+2
 
kiitos Anu hienosta uudesta pinosta :flower: :flower:

ja samantien omaa napaa: tänään otin ekan reductilin (redun näin kavereiden kesken ;) )
kokoajan kuulostelen tuntemuksia,onko paha olo jne,ilmeisesti aikalailla jokainen saa ainakin tuon pahoinvoinnin. Apteekissa sanoi että se voi olla rajuakin mutta kukaan ei hänen tietääkseen ole sitä joutunut sen vuoksi lopettamaan
saa nähdä..
mies nyt sitten vaihtaa työpaikkaa-->lähempänä töissä,työmatka vähenee 130km päivässä,voi tehdä kotonakin tarvittaessa,eikä tartte tehdä enää kahta työtä :heart: :heart: Rahallisesti tilanne vähän huononee,mutta kun ei tartte maksaa järkysti bensaa viikossa,eli periaatteessa tilanne sama.
ja nyt voi mieskin olla hoitamassa näitä tarhaan viemisiä/hakemisia paremmin :D
 
Ei mene hyvin, ei sitten ollenkaan |O Ruoka ei maistu yhtään, mutta herkut kyllä senkin edestä.. Päällä on joku kesto ketutus, jo neljättä päivää!! Vetäisen täällä kamalia papuja nenääni ja ihan itsekseni :/ Voikohan synnytyksen jälkeiseen masennukseen sairastua melkein vuoden kuluttua :LOL: Taitaa hormoonit hyrrätä ihan omaa tahtiaan.. Tippa pyrkii silmään jo lastenohjelmia katsoessa saati sitten kun katson serranoja.. Meillä on pikkusen herkkää tällä hetkellä :(
Lauantaina suutuin jo aamu seiskalta..ukko vaan nukkui kun on vapaapäivä..koska mulla on sellainen??? Jos täällä on hänenklin penskansa niin saa kyllä luvan nousta edes sängystä vaikka ei muuta tekiskään.. No sitten aloin siivoamaan, kun tuo Omppu syö kaiken lattioilta. Ukko makaa sohvalla..Omppu huutaa ruokaa ja minä sitä syöttämään ja kävelemään rattaiden kanssa että nukkuis..Kävellessä vannoin itsekseni että kotiorjaksi en jää..heti kun sisälle pääsen haen netistä kelan ja sossun numerot ja maanantaina soitan ja selvitän saanko mitään apuja jos otan jä lähden tästä läävästä |O Perskule!! Pääsin sisälle ja ukko pyyhkii ihan hurmoksessa pölyjä!! Näki vissiin että tukka vähenee jos ei persus nouse sohvalta :LOL: no en mennyt nettiin ;) Mutta silti ketutti että miks niitä pölyjä pitää pyyhkiä sieltä katon raosta kun alempanakin olis ollut :LOL: Eli teet niin tai näin niin aina väärinpäin.. Ainahan mä oon ollut tällainen, mutta nyt kyllä ihan kamalan pinnoissa. Tän on pakko olla joku hormooni juttu!! Ja taas välillä menee niiiiiin hyvin että ei ole tosikaan ja annas olla kun taas piippaa päässä.. Mun mielialat vaihtelee monta kertaa tunninkin sisällä..Elä nyt sitten tällaisen kanssa kun mikään ei kelpaa |O Ehkä tää on suitäkin että Mummi kuoli viikko sitten, kait joku stressi nyt purkautuu tällälailla ja kun tuo lapsen tekokaan ei ota oikein luonnistuakseen..Hitto, haluaisko joku vaihtaa mun kanssa elämää..Tai voitaisko jättää tää loppu vuosi väliin ja hypätä suoraan tammikuuhun, jos silloin ei ahistais näin paljoa..

Mulle tuli mieleen että jos jättäisin tuolle ekalle sivulle noi edellisten viikkojen painot ja pistäisin vaan alle aina uudet viikot..sopiiko??

Kaikesta huolimatta, mukavaa päivää =)


-Anu-
 
Anu: Tiedän tuon tunteen kun tuntuu että maailma kaatuu niskaan! Mulla on onneks pikkusen helpottanut kun lopetin imetyksen ja tyttökin kasvaa. Jaksaa jo leikkiä isosiskon kanssa pitkät tovit. Ei tartte kokoajan äitiä. Juttele sille miehelles että mille susta tuntuu. Ota päivä kerrallaan, kyllä se pian alkaa hellittämään! :hug:

Tänään kävin puntarissa. Kyllä minäkin olen nipottaja: meni herne nenuun kun paino oli noussut 100 g! Todennäköisesti nesteitä hieman tullut takaisin viikonlopun juhlien johdosta. Loppujen lopuksi olen sitä mieltä että kyllä noi juhlat sotkevat perusteellisesti elämää!

Tänään rääkkäsin taas itseäni altaassa. 45 minuuttia vesijuoksua. Sitten venähti pitkäksi ennen kuin pääsin lounaalle. Välipala voileivästä huolimatta nälkä oli huikea ennen kuin olin kotona. Tiedättehän miten siinä käy kun verensokerit laskee liian alas: ahmii aivan liikaa! :headwall: No, onneksi pidin sen varan että en ottanut jauhelihapiirasta kuin 100g palasen. Siitäkin meinasi tulla morkkis kun ei pääse tavalliseen rytmiin.

Vuoristomäkisissä mielialoissa
Mandi
 
Täällä taas...

Ja kuinka ollakaan, eilen ratkesin, ja enikin sitten kerralla koko fazerin sininen levy...

Meillä tuo tytär kipeenä ja sen kanssa valvoen on mennyt muutama yö. Ja päivät on tietenkin olleet yhtä kiukuttelua kun toinen on kipeä ja vielä harmittaakin kun veli saa olla ulkona ja ite ei... 2 päivää kestin, mutta sitten sorruin...

Mutta kuten viime aikoina joka maanantai, niin tästäkin on nyt noustava... Uudella tarmolla uuteen viikkoon. Toisaalta onni että loma loppuu ja keskiviikkona menen töihin, on sitten pikkasen vähemmän aikaa syödä...

Anu: Näin aamuvirkun lapsosen äitinä ymmärrän paremmin kuin hyvin sun ketutuksen sen suhteen et ite saa nousta ja mies jää nukkumaan... Itsekin odotan et milloin olisi se aamu kun on MUN VUORO NUKKUA...
Ja kovasti olen pahoillani mummisi vuoksi :hug:
 
pakko kommentoida tuota koska mä saan nukkua -asiaa.
Mä hyyyvin harvoin saan nukkua pitempään,siis niin että mies nousee lasten kanssa. Mies kyllä nousee niiden kanssa,kunhan mä endin tuupin sen hereille :headwall: ja sitten ne pitää niin kamalaa meteliä että en saa nukuttua :headwall:
eli se siitä koska mä saan nukkua :kieh:
 
:attn: :wave: :attn:
Pääseekö tämä pulleroinen mukaan myös ???? Pretty please... Ihan toivotonta läskin keräämistä ollut nyt esikoisen raskausajasta lähtien (-03). Eikä ne "raskauskilot" lähde sitten millään ! Voi tietysti olla ihan mahdollista, että syytäkin voi löytyä ihan kun peiliin vilkaisee. Herkuthan ne minunkin ongelmakohtani on. Karkit pentele ! Ja se etten liiku lähimainkaan tarpeeksi.
Painonvartijoitakin oon kokeillut, mutten jaksanut sinne montaa kertaa raahautua. Tietoa on vaikka mistä terveysasioista ja laihduttamisen perusteista ja tavoista, mutta motivaatiota (=itsekuri) ei jaksa riittää. Ällöttää tämä läskin määrä ja puristavat vaatteet ja ja ja.. Tsempatkaa mut tästä kevyempiin sfääreihin. OTTAKEE MINUT MUKAAN! |O

Unimaan Maija..........168 cm/94 kg.............. kg/ kg............68 kg
 

Yhteistyössä