JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

voi anu :hug: :LOL:
sä olet jotenkin niin ihana.. :heart: vaikka tuossa ei siis varsinaisesti ole mitään naurettavaa,kotiäitinä olo ei ole mitään lomaa (töissä pääsee helpommalla) mutta sä sait tuon kuulostamaan vaan niin koomiselta.

Siis mulla on nyt aika positiivinen olo näiden redujen kanssa/takia,mutta mä vaan pelkään että ne ei sitten oikeasti auta kunnolla..uskon siis vasta kun näen.
Tuo kilo kun on enemmän kuin todennäköisesti nestettä.. |O

Siis tekö nyt laitoitte vauvatoiveet jäihin :hug:
 
Joo, vauvat on jäissä toistaiseks, mutta ei lopullisesti.. huom, ikää jo 34 ja rapiat ja teko kestää..kait me ollaan jotkut ennätysvanhat lapsettomuushoidoissa olevat sitten joskus.. :LOL:

Joo, pakko ottaa tää elämä huumorilla, muuten vois olla loppua ennen aikojaan, eihän tätä täyspäisenä kestä :D

Pakko vielä lisätä että reduthan auttaa.. älä nyt lannista mua, kun on niin kamala uho päällä :LOL:

-Anu-
 
Täällähän on mahtavia pudotuksia! Onnittelut kaikille isoista ja pienistä pudotuksista!

Kuullostaa niin tutulle Anu tuo teidän kuvio! Nyt on meidän tilanne parantunut tai paremminkin olen tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Miehen kesäloman aikana oli aivan samaa ongelmaa. Hällä olisi ollut vaikka mitä hommia joita hän halusi tehdä. Hänen ei tartte ikinä kysyä että voinko nyt mennä. Lähteminen on itsestäänselvyys. Mun lähteminen ei ole mitenkään itsestäänselvyys. Täytyy suunnitella jo pari vuorokautta etukäteen että onnistuu jos onnistuu sittenkään. Otimme siitä aika rajusti yhteen kesälomalla ja sitten tilanne muuttui. Nyt pääsen joka päivä lenkille ja altaaseenkin pari kertaa viikossa. Mulla elämä on siis ihan luksusta! Tosin nuorimmainen täytti vuoden joten senkin vuoksi tilanne helpottui. Nyt pärjää paremmin isänsäkin kanssa. Voimia Anulle, Vilkkikselle sekä muille joilla on pieniä naperoita helmoissa pyörimässä. Naperoista puheenollen, täytyy lähteä katsomaan mitä ne touhuavat vessassa!
 
missään nimessä ei ole tarkoitus lannistaa!!!!!!!
hae ihmeessä,saat kestohumalan :LOL:

googlasin noita reductil-kokemuksia,niin siellä löytyi mm se,että tuo toimii myös mielialalääkkeenä...käytännöllistä :D
 
Ukolla on sellainen ällö tapa, että kun suuttuu alkaa potkia tai nyrkillä iskeä ovia,seiniä ja mitä muuta paukutettavaa vastaan sattuu..ei kylläkään ihmisiä :whistle:
No kerran taas natkutin tasaiseen jostain ja sitten sain aivan kamalan raivarin.. Sanoin vaan ekaks tytölle että korvat kiinni, kohta kuuluu ja kamalia..

Annoin tulla oikein sielun syvyyksistä ja ukkohan suuttui. Alkoi tapaansa hakata kaapinovia matkalla olkkarista keittiöön.. Koira sattui olemaan edessä ja oli potkaisemassa senkin tieltään |O Tartuin ukon t-paitaan kiinni ja oikein todella veenä sanoin että siihen et sitten koske!! Äänensävy oli jäätäkin kylmempi ja aivan eri kuin mun tavallinen natkutus.. Vanha paita ja kuului kruts.. Ukko tarttui mun kaula-aukkoon molemmin käsin ja vetäisi yhtävanhan ja lahon t-paidan riekaleiks napaan saakka..siinä vaan valkoiset rintsikat vilkkui..Minä siihen että perskele, revitään sitten kunnolla kun kerran aloitetaan ja tein samat temput herran paidalle..ekalla kerralla oli kuulunut vaan rutinaa, mutta nyt lähti palat :D Samalla huudan että vedä kuule kunnolla turpaan niin onpahan sitten sekin kerran kokeiltu, toista kertaa ei sitten tulekaan.. Siihen loppui meidän matsi..ukko poistui tupakalle ja minä lastenhuoneeseen..Tyttö kysyi että helpottiko? :LOL: Vastasin että kuule kyllä, kannattaa kokeilla joskus..ja naurettiin kippurassa mun paitaa.. Ukko tuli tupakalta ja yritettiin olla tytön kanssa ihmisiks, herra kun oli hieman tiukkana edelleen.. Voitte kuvitella että oltiin pissiä housuun kun tajuttiin tytön kanssa että mulla oli päällä ukon t-paita :LOL: Ja se naurun sekainen tyrskintä kun yritettiin kertoa sille tiukkikselle että häneltäpä hajos 2 paitaa samassa tappelussa :LOL:

En ihan oikeasti ole väkivaltainen eikä kyllä tuo ukkelikaan, mutta joskus se ilmanpuhdistaminen voi käydä näinkin..

-Anu-
 
mun on pakko lopettaa tuo jatkuva vaa'alla ramppaaminen |O
Tänä aamuna tuli totaalivitutus :headwall: kun paino näytti 91,7..eli pudotusta olisi 300g..ei juma että kiukuttaa :headwall: :headwall:

Edelleen paha olo vaivaa,sellasta kummaa kuvotusta..mutta olo on piristynyt ehkä hieman,paremmin jaksaa touhuta kuin ennen,eilen kävin pienellä lenkilläkin. :D
Mies kaiveli kuopassa ja lapset jäi pihaan leikkimään..ennen en ole oikein uskaltanut jättää niitä siihen,kun mies ei kuitenkaan sieltä montusta niitä valvo jatkuvasti,nyt oli vaan pakko päästä vähän kävelemään itsekseni. Ja hyvinhän nuo siinä leikkivät,ei ollut ollut mitään pulmia.

Harmi että tuo lääke ei vie mielihaluja :whistle: ,kovasti tekee mieli suklaata :p
 
Ovatkos kaikki halukkaat ilmoitelleet rivinsä..voisin vielä päivitellä ;)

Aamu meni leikkipuistossa ja kotihommissa..

ellapuu Voisko tuohon painoon vaikuttaa se paljonko on juonut, jos aineenvaihdunta on vielä vähän ulapalla uusista tropeista niin välillä keräis nestettä.. Älähän synkisty =)

Mulla ei ole pitkään aikaan ollut oikein kunnon himoa johonkuín esim.suklaaseen.. Ennemminkin tulee olo että mitähän söis ja siten koluan kaapit ja tutkin mitä löytyis tai mitä vois leipoa.. Jos tuosta pääsis irti niin hyvin menis :LOL:

Mukavaa viikonloppua jos tänne en huomenissa eksy.. Tulossa aika vauhdikas viikonloppu..

-Anu-
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Mulla ei ole pitkään aikaan ollut oikein kunnon himoa johonkuín esim.suklaaseen.. Ennemminkin tulee olo että mitähän söis ja siten koluan kaapit ja tutkin mitä löytyis tai mitä vois leipoa.. Jos tuosta pääsis irti niin hyvin menis :LOL:

-Anu-
Mie katoin, että tuossa lukee jonkun suklaaseen :LOL: Miulle tuli jo mieleen kuva, jossa Anu kuolaa bussissa tms. julkisella paikalla, jonkun toisen suklaata :ashamed:
 
Sade82
Ehdin viimein kirjoitteleen tänne :) On tää kiireistä tää elämä tuon vauskin kanssa. Meillä kotona siis 2kk ikäinen tapaus ja raskauden aikaisista kiloista siis tarkoitus päästä eroon.

Viikonlopusta selvitty kunnialla yhden pikkupullan voimalla. Mä pelkäsin kyllä jo etukäteen, jos viikonlopuuna sortuu herkuttelemaan, kun jotenkin on tullut tavaksi aina syödä viikonloppusin kaikkea hyvää. Mutta tosiaan selvisin yhdellä pikkupullalla viikonlopusta :D Nyt on hyvä taas lähtee uuteen viikkoon uudella tsempillä..

Mites muilla on viikonlopusta selvitty?
 
Aamu alkoi sitten tasan kello 4 |O Virittelin keittiöön oikein jouluisen tunnelman kynttilöillä ja hörpin aamukahvia..eikä väsytä oikeastaan ollenkaan..ihme.

Viikonloppuna tuli taas herkuteltua, mutta eiköhän se tästä kun taas arki alkoi..

Kävin eilen Lumenen tehtaanmyymälässä jo voi taivas mikä paikka :D Mä en ole mikään meikkailija-tyyppi mutta täällä oli kyllä kaikkea aivan ihanaa. Ostin 2 ripsaria 5egeä kpl ja itseruskettavan vaahdon kolmella egellä. Nyt on albiino löllö vähän inhimillisemmän värinen :LOL: Pakko päästä tutkimaan paikkaa uudemman kerran ilman tuota pitkäkätistä poitsua..Hän kun oli valitsemassa ilmeisesti itselleen kaikkea mahdollista mikä vaan sopivalle etäisyydelle sattui, ihan huulipunista puutereihin :LOL: Olispa isi ollut onnellien kun oltais kotona esitelty pojan ostiksia :LOL: Siellä oli kaikkea mahdollista ihan 50 centistä alkaen.. pikkutytön taivas..

Kamalaa kitinää.. on vähän koulutus vielä kesken tuon jannun kanssa..ei tunnu ymmärtävän että jos aloittaa aamunsa ennen kukkoja niin ne päiväunet eivät kuitenkaan aikaistu..esim. yhdestätoista kahdeksaan.. Juu ei toimi ihan niin.. täytyy ilmeisesti lähteä viihdyttämään.. vuorossa on vaatekaappien siivousta, viskon natskulle sieltä kaikkea roskiin menevää ja hän on onnessaan :LOL:

Mukavaa maanantaita..

-Anu-
 
Aamupäivää,

Mä olen ollut viime päivänä niin kiireinen, etten ole edes tänne ehtinyt :eek: . Poika tuli viime keskiviikkona kipeäksi, oli kovassa kuumeessa ja oksensi. Siinä touhussa, hoivaten ja siivoten onkin mennyt koko aika. Nyt pääsi vihdoinkin hoitoon, kun kaipaa jo hoitokaveria :) .

Mä en sit muistanut käydä vaa'alla viime torstaina mut lauantaina hyppäsin aamupalan jälkeen punnitukseen ja näytti täsmälleen samaa, kun toissaviikolla. Siitäpä riemastuneena ryntäsin kauppaan ja tyhjensin koko marketin kaikista herkuista :headwall: . Mitkä lie herkkuhormonit hallitsee taas tätä mieltä.

Sit hiukan raskauslöpinää, ohittakaa jos ette välitä lukea :D . Rv 12 tuli täyteen lauantaina ja kuin salamaniskusta, olo tuli paljon paremmaksi. Oksennellut en ole viime perjantain jälkeen ja tosiaan oon ahtanut itseeni sen mukaisesti mitä epämääräisempiä herkkuja :p . Nyt alkoi taas järki palata päähän ja alan katsomaan mitä syön, kun kerran ruoka pysyy sisällä. Mulla on 3 viikon päästä eka sokerirasitus ja sinne tähdäten on pakko petrata tätä ruokavaliota.

Kunhan tästä pääsen taas juttuihinne kiinni, niin alan kommentoimaan teidänkin tarinoitanne :) .

Kevyttä viikkoa kaikille!

Iines ja Sintti 12+2
 
heipsan vaan :flower:
tänään jo huomattavasti parempi olo,ei huimaa enää niin paljon :D ja autollakin pystyn ajamaan.
ainoa vaan että kun ei tunnu nälkä niin ei tule syötyä,niin verensokeri laskee tosi alas (ilmeisesti) ja olo on tooodella hutera :eek: .Koitankin pitää säännöllisen ruokarytmin.
Eilen istuttiin iltaa miehen kanssa,oikeasti ekaa kertaa 5 kuukauteen!!!
maisteltiin siideriä (tai sellasta vodkalonkeroa,omppua :p )ja suolapähkinöitä ja katseltiin telkkaa :heart:.Oli kiva ilta,mutta pähkinät kerää nestettä..tai siis se suola.
Mutta en tunne huonoa omaatuntoa (ok,vähän) vaan nautin eilisestä oikein kunnolla :D
 
Juttelin tuossa työtervhoitajan kanssa,ja hän kyseli miten menee redujen kanssa,miten verenpaine (OK) ja muuta..hän sanoi että mun papruissa lukee että mulla on aineenvaihdunnan häiriö,oikein todettu sairaus siis :eek: . Siis olihan siitä puhetta,mutta että en mä tiennyt että se oli ihan varma juttu :eek:
eli mulla on toivoa saada se kelakorvaus,vaikka tosi pieni mahdollisuus...mun tuurilla en saa.
so what,vaikka ne on kalliita,niin jos ne auttaa,niin maksaa mitä maksaa :/
 
ellapuu Toi aineenvaihdunta-juttuhan vaikuttaa myös painon putoamiseen..joutuu tekemään kaksinkertaisesti hommia saadakseen aikaiseksi saman tuloksen kuin "normaali" .
Sanoiko se terkka että pitääkö täyttää kaikki 3 kriteerin kohtaa vai riittääkö kaksikin..siis saadakseen kela-korvauksen..toisaalta kyllä ton 50 ja rapiat vielä kuukaudessa maksaa kun tietää että se ei ole ikuista :D

Missäs meidän kaikki kaverit luuraa?? Hiljaista on ..

-Anu-
 
Moikka vaan kaikille!

Mä oon koettanut pitää itseni kurissa myös viikonlopun aikana. Olen liikkunut päivittäin vähintään sen ½-1 tuntia. Hyvälle tuntuu liikkua kun nyt ei ole ollut pahemmin kipua. Lauantaina saunassa lonkka tuntui kipeälle, samoin eilen illalla. Äkkiä meni kuitenkin ohi. Eilen tuli syötyä vähän herkkuja mutta pysyttelin kuitenkin määrätyissä energiamäärissä. Virtuaaliohjaaja jaksaa nalkuttaa mulle kun en saa riittävästi energiaa. Miten ihmeellä voisin laihtua jos söisin kaiken sen edestä mitä liikun. Perjantaina olisi pitänyt syödä lähes 2000 kcal edestä! Sitä en jaksa ymmärtää.

Kävin tänään puntarissa ja lukema oli 93,8 kg eli aivan sama kuin loppuviikosta. On kuitenkin pudonnut, se on tärkeintä! Odotukset ovat mulla kyllä liian korkealla. Odotan aina niitä -1 kg lukemia. Sitten pettyy kun onkin vain -0,5 kg vaikka sekin on hyvä pudotus.

Harrastuksista mun täytyy sanoa sen verran että viikonloppuna tulin siihen tulokseen että mun täytyy jäädä pois siitä harrasteporukasta. Lyön kokoajan päätäni seinään toiminnanjohtajan kanssa. Hän haluaa olla oikeassa aina ja vaikka tietäisi olevansakin väärässä niin pitää vain oman päänsä. Huomaan uudestaan ja uudestaan että minun mieleni pahoitetaan sen vuoksi että olen erimieltä ja uskallan sanoa mielipiteeni. Päätin siis että en enää tuhlaa elämääni siihen harrastukseen. Kokonaan en pääse siitä vielä eroon. Joudun jatkamaan sihteerinä kevääseen mutta minun ei tarvitse osallistua toimintaan millään tavoin. Kukaan ei voi minua pakottaa. Tästä tilanteesta kärsivät lähes kaikki: minä, lapset ja mieheni. Asiat kun jäävät pyörimään mieleeni ja sitten äyskin muille ollessani pahantuulinen. Harrastus ei enää siis tuota minulle iloa. Miksi siis jatkaa! Pian koittaa vapaus! Pahalle se silti tuntuu kun minulla oli suuret odotukset tämän harrastuksen suhteen. Joudun odottamaan kuitenkiin seuraavaa kokousta että saan puhua suuni puhtaaksi. Olen huomannut että tämä toiminnanjohtaja(huom! mies) soittelee selkäni takana ja muuttaa juttua siinä samalla edukseen. Nyt kun sanon asiani kaikkien kuullen niin ei voi ainakaan vääristellä puhumaani.

Hyvää ja kevyttä viikkoa kaikille!

 
Ja nyt tulee kyllä suuri pärähdys työjutuista |O :kieh: :headwall: !!!

Siis peräreikä sentään miten voi ottaa aivoon! Meidän osaston ihmiset toimii kahdessa eri rakennuksessa eli toimipisteillä on n. 1 km väliä. Mä olen toimistoihminen ja toisessa päässä on samanmoinen. Tämä rouva oli 6 viikkoa kesälomalla, jonka aikana mulle nakitettiin hänen hommiaan (sekin p**kele vielä ). Meidän osaston pomo on täällä mun pisteessä. Sain tuossa joku viikko sitten hommaksi varata pomolle ja toiselle yhtä hierarkisesti ylhäällä olevalle henkilölle lentoliput Köpikseen (pomoni siis käski). Tein sen, kaikki hyvin. Äsken sain puhelun, että olenko ilmoittanut tämän toisessa toimipisteessä olevan ihmisen siihen tilaisuuteen Köpikseen, johon ovat menossa. Ja tottakai kauhean valituksen, kun en ole sitä tehnyt. Siis halloo ja järki käteen, sain käskyn aivan eri henkilöltä varata ne liput ja mun olisi pitänyt lukea ajatukset ja ilmoittaa tämä toinen ihminen siihen tilaisuuteen!!! Mä sain nyt sitten moitteita, vaikka kuinka sanoin, etten tiedä moisesta yhtään mitään, mulle ei ole sanottukaan että pitäisi ilmoittautua. Tiedättekö tilanteen kun v*tuttaa mutta sitä ei voi purkaa mihinkään? No, onneksi mulla ja esimiehellä on sen verran hyvät välit, että voin mennä avautumaan, jos vielä aukovat mulle päätään.

Tänks, auttoi edes hiukan :) .
 
Olen sannis85 ja haluan liittyä mukaan laihtumaan. Nyt saa lähteä nää vatsamakkarat!!! Mulla on 8kk ikäinen poika ja asutaan lahdessa.

Tässä näitä tietoja: sannis85 pituus: 158 lähtöpaino: 86,8 paino nyt: 86,8 tavoitepaino: 60 kg =)
 
sannis Mukaan vaan.. Nyt pistit kyllä pahan..pakko kait ihan oikeasti hylätä nämä kahviherkut |O pituus sama kuin mulla, paino samoissa keikutaan..pojassa pistin pikkusen paremmaks..Omppu täyttää 5pvä.11 kuukautta :LOL: Espoossa asun, mutta Lahdessaasuu mun rakas ystävä, joten ajatukset käyvät Lahdessa lähes päivittäin.. Pitäisköhän rustata tuota tavoitetta minunkin tuonne kuuteenkymppiin..Vähänkö noloa kun minä keikun täällä vielä vuoden päästä samoissa lukemissa ja sinä jossain leikkipuistoissa timminä kuin mikä :LOL:

Viikkopudotuksista Mulla kun on paino kiikkunut samoissa piiiitkäääään, itsestäni riippuen sekä riippumatta.. Kokeilin eilen yksiä housuja jotka jalassa ei olis toukokuussa pystynyt edes kumartumaan ilman että vaarana olis ollut vakavamman laatuinen repeämä :ashamed: Menivät oikein hyvin jalkaan ja olivat oikein mukavan tuntuiset..Jotain on siis tapahtunut vaikka vaaka ei sitä kerrokaan. Tyhmä vaaka ;)


Iines79 Mitä, etkö sinäkään ole meedio?? Useimmat ihmiset tuntuvat luulevan että niiden ajatuksia pystyy lukemaan.. :LOL:

Mandi
Jestas mikä tyyppi..Ja vielä mies..Olisin kuvitellut vaihdevuosien pauloissa keikkuvaksi naikkoseksi..Pitäisköhän sedälle ostaa hame :LOL:

Hiekkalaatikko kutsuu..Huomiseen :wave:

-Anu-
 
Tulipa vielä mieleeni..oonkohan mä ihan kamala ihminen..
Systerin muksu oli yhtenä yönä saanut aivan kamalan hepulin/raivarin. Huuto ja raivoaminen oli ollut ihan tolkutonta..Ei suostunut kertomaan mikä vaivaa.. Systeri oli jo kysynyt että soitanko ambulanssin :D Joo, soita.. Siihen systeri että eikun mä soitankin Anulle.. Eikä, eikä Anulle et soita |O Ja kaikki juonsi vaan siitä kun olin päivällä sanonut nuppuselle että turha tulla mulle itkemään jos yöllä koskee jalkoihin kun ei suostunut lähtemään pois leikkipuistosta.. Inhottavaa kun aikuiset ovat aina oikeassa ;) Jos muissa perheissä uhkaillaan tontuilla ja päiväkodintädeillä niin systeri pelottelee mulla. Enkä mä mitenkään kamalan tiukka noille sen muksuille ole ja mielellään ne tänne yökyläänkin tulevat..Tädin mussut :hug:

-Anu-
 
Sannis tervetuloa mukaan joukkoon! Mulla on nuorimmainen vuoden vanha ja raskauskiloja ja muitakin ylikiloja pudottelen.

Iines, tajusin äsken että mun tilanne olisi paljon pahempi jos kysymyksessä olisi työ! Harrastuksista on paljon helpompi päästä eroon.

Anu tuo hame on hyvä idea! Taidankin yllättää hänet lahjalla! :LOL:
 
Maanantaita!

Niin se taas meni tuo viikonloppu aivan päin honkia... Tuli syötyä suklaata, sipsejä pullaa, täytekakkua ja vielä eilen grillattiin monenlaista herkkua... Että sellasta tänne.

Mutta onneksi aina kamalan viikonlopun jälkeen tulee se maanantai, jolloin voi aloittaa kaiken alusta.

Saatiin tänään ton mein 2v:n viralliset allergiatulokset ja maitoproteiini allergia hänellä on, nyt 2 viikkoa kaikki maitotuotteet pois ja katotaan mitä massu sanoo. Meillä siis ongelmana ummetus, AIVAN sairaan kova vatsa. Levolacilla pysyy suht siedettävänä. Saa sitten nähdä et miten oppii olemaan ilman maitotuotteita ja tuleeko uni ilman maitopulloa...

Anu Kokemuksesta olen huomannut että tädillä pelottelu tehoaa paljon paremmin kuin mitkään tontut tms... Meillä pelotteena toimii mun vanhin sisko jonka luo uhkaan laittaa kakarat käytöskouluun kun eivät tottele... Ja hetken ovat kuin enkelit...

Mutta nyt tekemään perheelle ruokaa, mun ruokavalio koostuu tänään vedestä ja kahvista ja vedestä....
 

Yhteistyössä