JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

Miulla on ainakin edelleen makkarat tallella :wave: Kiin......184cm/129kg......119,7kg/+200g......100kg

Huh, onneksi ei tuon enempää ollut painonnousu tällä viikolla :whistle: Saan slaagin, jos paino nousee taas 120:n puolelle :kieh:
 
Heipsan,

Täällä ei ole enää makkaroita B) mut kumpu löytyy. Oliskin niin, että paino olis hävinnyt makkaroiden myötä mut ei, sitä tulee vaan lisää :eek: . Tämän aamun neuvolan tuomio, paino 113,8 eli raskauden alusta painoa tullut 3,8 kg. Piti olla nollilla tänne saakka mut minkäs teet :kieh: . Okei okei, voisin jättä Hesen ateriat syömättä ja voisin olla tekemättä aivan ihanaa pastaa juustokastikkeessa :ashamed: .

Tänne ei tämän kummempia kuulu. Mahaa kasvatellaan ja pyritään kasvattamaan ilman painonnousua :) .

Iines ja Sintti 20+6
 
morjens taas..

tää mun koneelle pääseminen on nykyään aikas sattumanvaraista :eek: .Töissä oikeastaan vaan pääsen käyttämään konetta,harvoin kotosalla..
miehellä on se työkannettava,mutta on tehnyt sillä töitä :whistle: ,enkä mä ole saanut surffailla :D

anu,josko sä vielä jatkaisit lukujen keräilyä,mä en taida ehtiä :/ ..
 
Heips kaikille :wave:

Saisko vielä liittyä mukaan vaikka joulu kovaa vauhtia lähestyykin? Tarvitsisin tsemppausta painon pudotukseen,kun tuntuu taas niin vaikeelta...Mä yritän karistaa loput raskauskilot ja sitä ennen hankitut kilot, urakkaa olis edessä sellainen vajaa -20kg. Eli lähtö 89,2kg ja tavoite olis siellä 70kg, 75kg:hen olisin jo tyytyväinen.

-Maamuska-
 
Tervetuloa maamuska :wave: Miulla varmasti menee yli joulun, että saan nää makkarat pois, kun on tullu takapakkia aina välillä :whistle: Ollaan täällä sit vaikka kahestaan, jos muut tippuu :D

Mie en valitettavasti ala listottajaksi, kun oon niin hajamielinen, että unohtelen välillä punnituspäivänki :/
 
remmissä olen mukana, jää vain vähälle listoilla olo, silloin tällöin käyn lukaseen ja harvoin (liian harvoin) on aikaa kirjoittaa mitään...
paino oli viimeksi 90.4 eli on tainnu tulla ylöspäin :eek: mut ei onneksi paljoa...
 
maamuska Tervetuloa =) Kiinnostaisko listoittajan hommat?? Mä laatoitan edelleen niin aktiivisesti että haluaisin eroon tästä hommasta mahdollisimman nopeasti.. :LOL:
Ei mikään vaikea homma, perjantain aikana vaan kopsaat ilmoitetut rivit samaan viestiin.. Nyt ne on tuolla etusivulla, mutta kukin tyylillään.. Näkyykö vihreää valoa :whistle:


-Anu-
 
Kiva,että huolitte minut joukkoonne. Siis perjantaisinko on punnituspäivä, no punnitsen itseni viikon päästä. Nyt olen puntarilakossa. Mä meinasin jo taannoin heittää puntarin roskiin, koska tuijotan sitä liikaa. Vaikka kilot ei raskauden jälkeen olekaan kaikki vielä lähteny, jotain on kuitenkin tapahtunu,kun lempifarkut alkaa mennä jo päälle ja kiinni,vaikka kiristääkin pirusti. Toivoa siis on vielä...Sitten vaan alkaa se kovempi urakka,mutta olen kiitollinen jo siitä että pääsisin painoon ennen raskautta tai siis kun pääsen. Itsestähän tää aika pitkälti on kiinni.
 
Moikka!

Täällä on ollut viime aikoina hiljaista! Itselläkin ajatukset olleet muualla joten en ole niin aktiivisesti kirjoitellut.

Paino on ihan kivasti pudonnut. Tällä viikolla(en muista mikä aamu) vaaka näytti tasan 89 kg!
Mahtavaa! Vihdoin ja viimein 90 meni rikki.

Eilen kävin paikallisen sydänyhdistyksen järjestämässä kehonkoostumus mittauksessa. Kehon rasvaprosentti oli 44,8. Aika paljon siis! No, pikkuhiljaa se siitä tippuu. Luustolihasprosentti oli 24,4. Se lukema oli normaali eli painon pudotus ei ole hävittänyt lihaksia. Tärkein juttu oli että sisäelinrasvan taso oli 8!!! Se on normaali. Tulos oli mitä rohkaisevin ja kannustavin. Ajattelin käydä jälleen muutaman kuukauden päästä siinä. Sit kun paino on lähtenyt jälleen kunnolla tippumaan. Näkee miten painonpudotus on vaikuttanut.

Nyt lapset nukkumaan..
 
maamuska
ilmoitellaan painot torstaina,että sitten keräilijä saa viimeistään pe ne kerättyä.
meillä ollut mahdotonta menoa,kotona ei kone edelleenkään toimi,ja töissä ei kerkeä.
koitan kyllä käydä täällä :D
 
Tulin vain ilmoittamaan,ettei painossa muutosta. Hirvee himo syödä koko ajan jotain taas... :headwall: Raskauden jälkeen on noi makeet tökkiny tosi pahasti,mut nyt alkois taas maistua, synnytyksestä nyt reilu 4kk. Täytyy vaan yrittää pitää itseään ruodussa. Miks laihduttamisen pitää olla näin hidasta ja vaikeaa???
 
hengissä ollaan :)
mä olin kipeänä viime keskiviikosta,astma otti ja paheni..
paino ei ole juuri pudonnut,ahdistaa sekin jo!!

isänpäivä meni kivasti,lapset touhotti isän kanssa ja illalla papan kanssa hiki päässä :)

Vauvamasut,miten teillä sujuu?
kamala kiire töissä,enkä ehdi juuri kirjoittaa |O
 
Kaikki hyvin :D Ei enää yrjötä 24/7, mutta etoo jos ei syö tasaseen tahtiin.. ja minähän syön. Vaakan potkaisin kaapin alle enkä meinaa sitä sieltä heti kaivaa esille. Tällähetkellä meidän välillä vallitsee sota :LOL: Väsyttää armottomasti, Omppu piristyy päivä päivältä ja kulkee tukia pitkin kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, enimmäkseen niihin kiellettyihin.

Perjantaina olis np-ultra, sitä kovasti odottelen..

Kiin Pinossa on kuollutta, en ole oikein panostanut päivittelemään kun olet ainoa.. Ja rimpsutkin niin söpösti samalla sivulla =)

Iines
Terkkari viime viikolla neuvolassa tuumas että sokerirasitukseen sitten rv.28! Viimeks olin jo 24, kun itse pyysin ja silloinkin meinas olla peli menetetty kun oli kasvanut niin isoks sokerihuuruissa. Luulin kyllä että tätä tarkkailtais jotenkin tarkemmin, pitäis varmasti itse panostaa asiaan oikein kunnolla.. Taitaa olla yhdentekevä juttu??


-Anu-
 
anu Mie olen ihan omaksi ilokseni näitä rivejä laittanut niin pysyy joku roti tässä hommassa. Eiköhän tänne jotain uusia tule miun kanssa laihduttelemaan :)

Kiin......184cm/129kg......118,8kg/-400g......100kg
 

Yhteistyössä