Tahdomme laihduttaa VKO 4

Tein jo uuden avauksen, kun tässä koneella satuin olemaan. Kohtahan se on taas maanantai ;)


"Tahdomme laihduttaa VKO 4

Uusi viikko taas edessä!!
Laittakaa ketkä mukaan haluatte oma rimpsu minkä voin sitten kopsata tähän, tästä se lähtee!!!!!!!! Joka maanantai avataan uusi ketju, vaikka sillain että kuka kerkiää :)

Muistakaa, aina parempi myöhään vaikka aloitella kun ei milloinkaan, joten tervetuloa kaikki :heart:"

TSEMPPIÄ!




afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -0,6kg
Paino nyt: 66,5kg
Pudotusta yhteensä: -1,9kg
Tavoitepaino: 58kg

nöpö80

Paino nyt: 83,5kg
Tavoitepaino: alle 70kg

nappi87

Paino nyt: 80kg
Taivoitepaino: 70kg

nyyttimyy

pituus: 175 cm
alotuspaino(19.7): 76,9 kg
Paino nyt: 74,8 kg
pudotusta viime viikosta: 2,1 kg
Pudotusta yhteensä: 2,1 kg
tavoite: -8 kg

Tyttö-nen

Tavoite: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotus viime viikolta -2kg
Nyt:77kg

emma-elinda

pituus:166cm
lähtöPaino: 92kg
paino nyt: 89.4
pudotus viime viikosta: - 1,0kg
tavotepaino: -5kg kerrallaan

Saanukka

Aloituspaino 67kg
Välipaino 65,6 (-1,4kg)
Pudotus edellisviikkosesta -200g
Tavoite 62kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(28.7): 109,5
pudotus viimeviikosta: 2,7 kg
pudotus yhteensä: 2,7 kg
1.Tavoite 106,6 kg

muumimamma1983

Pituus: 158cm
Paino: 88kg
Tavoitepudotus: -30kg

LadyPink

Lähtöpaino: 118,8kg
Pituus: 165cm
Tavoitepaino: reilusti alle 100kg

 
Tämä täällä voisi lähteä mukaan... :headwall: elikkäs olen 23vuotias pienen 5kk vanhan pojan äiti.. :) vatsamakkara voisi lähteä jo talviunille, mutta kuinka... :LOL:
melkei 20kg olis ylipainoo ja jos vähänki (noin.5-10kg) sais pois ni hyvä olis :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nappi87:
Tämä täällä voisi lähteä mukaan... :headwall: elikkäs olen 23vuotias pienen 5kk vanhan pojan äiti.. :) vatsamakkara voisi lähteä jo talviunille, mutta kuinka... :LOL:
melkei 20kg olis ylipainoo ja jos vähänki (noin.5-10kg) sais pois ni hyvä olis :)
Mukaan vaan :) Jos haluat tietosi yms. tuohon aloitusviestiin mukaan, niin laitatko ne näytille suunnilleen noin, niinkuin minä olen laittanut omani. Tai katso vaikka edellisen viestiketjun esimerkkejä. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1788843.

Onni löytyy arjesta: Olet kyllä hienosti laihduttanut, varmasti kommentillasi tsemppaat monia meitä! :flower: =)

Itsellä hitaasti etenee, nyt olen kuukauden laihduttanut ja kokonaistulos -1,9kg. Mutta hiljaa hyvä tulee, siihen on uskottava.
 
Huomenta!

nöpö
Paino nyt:83,5kg
Tavoitepaino: alle 70kg


Noin... Eli paino on ollut tasan sama jo monen monta viikkoa, parhaimmillaan laski tonne 82kg tuntumaan, mutta nousi sitten taas. Itellä on pikkuhiljaa luovuttaja olo... Vaikka niin se on ettei mun tän hetkisillä ruokatavoilla paino voi edes laskea. En syö mitään kunnollista päivän aikana ja illalla sitten meneekin yli oman tarpeen ja vähän jätskiä päälle =( Mutta olisiko tämä nyt se maanantai jolloin saan itseni takaisin ryhtiin...

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
heissulivei!

Eka punnituspäivä on täällä ja voin kertoo että jonkun verran yllätti!!

rimpsu:

pituus: 175 cm
alotuspaino(19.7): 76,9 kg
Paino nyt: 74,8 kg
pudotusta viime viikosta: 2,1 kg
Pudotusta yhteensä: 2,1 kg
tavoite: -8 kg

Nyt voi varmaan taputtaa itteään olalle ku oli noin hieno eka viikko. Nyt se kyl sit tasaantuu taas siihen normaaliin 0-1 kg/viikko :)

Nappi87 tervetuloa mukaan vaan, pienillä askeleilla tässä mennään!

Onni löytyy arjesta oli saanu tosi hienoi tuloksii aikaseksi jo! Innostuksena kaikille :flower:

nöpö80 älä anna periksi, kyllä se siitä lähtee taas tippumaan. Pysyt vaan päätöksessä, ekat viikothan tässä on kaikkein vaikeinta, sit alkaa jo tottuu ja tulee uusii rutiinei ja tottumuksii.

 
:wave:

Meinasi ihan unohtua tuo punnitseminen. :D
Voi että oon kyllä niin onnellinen, suu pielet on ihan korvissa, osaa tuo vaaka nähtävästi yllättää. B)
Vetäsin tuossa kyllä äsken pari vanilijapullaa :snotty: Mutta se tietää taas salaattikuuria loppu päiväksi.

Minun omat voi tuonne merkata

Tyttö-nen
Tavoite: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotus viime viikolta -2kg
Nyt:77kg

Onneksi huomenna on 15km pyöräily urakka neitonen istuimessa ja nutrilettin pirtelö (on meinaan se suklaa ihan älyttömän hyvää :p )

Kohta olisi lähdettävä isän syntymäpäiville :ashamed:

Tsemppiä muille myös! :flower:
 
Saanukka
Aloituspaino 67kg
Välipaino 65,6 (-1,4kg)
Pudotus edellisviikkosesta -200g
Tavoite 62kg

No, jotain edes.. =) Kyllä se tsemppaa tuommoinenkin pudotus. Liikuntaa pitäisi lisätä mutta ei jaksa |O :ashamed: Ja varsinkaan ku nää helteet :saint:

Ens viikolla alkaa loma.. Saa nähä mitä ne syömiset sitte on :|
 
puuh, eilen tuli tehtyy ehkä isoin virhe taas.. tai no oikeestaan kaksikin.. virhe 1. koko päivä pienellä syömisellä ja illalla hirveen tuhti "iltapala" ja virhe 2. poltin itteni auringossa (joka ei toki liity tähän laihdutus projektiin mitenkään.. :)

meillä on yhdet kesäjuhlat tossa elokuussa ja laskeskelin että jos oikeen tosi tarkkaan noudatan painonvartijoiden pisteohjeita ni oon ehtiny siihen mennessä jo melko tyydyttäviin tuloksiin.. aikaa on kumminkin n 5 viikkoo niihin juhliin ni tässä ehtii ihmeitä.. Kunhan saa driven pidettyy päällä ja positiivisen asenteen jatkumaan. Eilen oli kyllä vaikeeta ku jäin illaksi yksin ku mies on työreissussa, se on yleensä se tilanne jossa rouva syö ja syö ja syö, no eilen tuli syötyy tavallista tuhdimpi iltapala, mut pysyin pisterajoissani kumminkin..

 
Huhuilkaa sitten, jos en jonkun tuloksia huomaa lisätä tuohon aloitusviestiin..

Pidin eilen herkkupäivän, söin 50g suklaata. Ja tuli niin ällö olo, olin aivan että JES! Hyvällä mallilla on asiat. Ennen meni 200g ihan helposti. Onhan tässä jo kuukausi oltu ilman ja aika on näköjään tehnyt tehtävänsä. Taidan ennemmin jatkossa herkutella ihan pienillä määrillä tai hyvällä ruualla. Tai kahvileivällä. Ei tullut sitä nautinnon tunnetta enää suklaasta, mikä vielä kuukausi sitten.

Pukkas taas helteet, ei jaksa edes ajatellakaan lenkkeilyä. Pitänee odotella vähän säiden viilenemistä.
 
iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
pudotus viimeviikosta:
pudotus yhteensä:
1.Tavoite 106,6 kg

Urakka on aloitettu 21.7, eli kohta viikko sitten. Huomenna on ensimmäinen punnituspäivä. Aikapaljon jännittää, että kuinka on käynyt.

Tosi hienosti näyttäisi kaikilla olevan negatiivinen suuntaus tuon painon kanssa ! Mahtavaa.. Nyt kun sitten itse saisin liittyä siihen seurakuntaan mukaan.

Tiukasti olen seuraillut syömisiä kiloklubissa ja nyt toiveena on, että sillä saa sitten painon laskusuhdanteeseen.

afrikanpaprika aika hyvin sinulla vaikuttanut tuo! Itsekin täytyisi heittää kaikki imelät pois ruokavaliosta. Jospa sitten joskus tulisi se vaihe, että iso määrä ällöttäisi... toivossa on hyvä elää :D

nyyttimyy
minulla tuo liian pitkien syömisvälien ongelma on ihan kaikkein pahin. On kovan työn takana opettaa itsensä syömään tarpeeksi usein ja pieniä annoksia. Tsemppiä kovasti urakkaasi :) Toivottavasti se draivi pysyy päällä ja paino laskusuhdanteessa :)

Onni löytyy arjesta Kiitos sinulle tsempistä! Samanlainen urakka olisi minulla varmastikin edessä :) Ihanaa kuulla, että onnistuminen on mahdollista :)

Saanukka pudotus se pienikin pudotus. Siitä saa olla iloinen :)

Nöpö80 Sinulle hurjasti tsemppiä!

emma-elinda Sinulla näyttäisi terveellä tahdilla tippuvan tuo paino. Tsemppiä jatkoon :)

Hehkutan edelleen, että mahtava juttu tällänen tsemppausketju :) Jospa se tällä lähtisi :)

Mukavia hellepäiviä kaikille!

 
On taas tarmoa täynnä tähän päivään. Sitä toivois voivansa jakaa energisyytensä ja tsemppinsä kaikille! :)

Kauppareissu jäi eilen tekemättä ni se on tänään sitten edessä. Noh, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.

Isä lupasi taas ottaa lapset iltapäivällä joksikin aikaa hoitoon ni pääsen lenkille ja mahdollisesti jopa lukemaan tenttiin. Tänään meinasin tehä pitemmän kävelylenkin ku eilen oli sellanen pikainen juoksulenkki. Haaveilen uusista juoksuhousuista ja takista nyt ku kelit alkaa mennä kylmemmiksi, enää ei oikeen tarkene t-paidalla ja capri-mallisilla juosuhousuilla.

no nyt aamupalallle, kirjotellaan lisää myöhemmin.. :D
 
Aurinkoista huomenta :)

Tänään sitten iski punnituspäivä ja ihan hyviä uutisia sieltä tuli :)Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(28.7): 109,5
pudotus viimeviikosta: 2,7 kg
pudotus yhteensä: 2,7 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Ihan hyvä saldo ekalle viikolle. Varmasti tuo tästä laantuu tuo pudotus, mutta ainakin hyvä alku on.

Tsemppiä muillekin !
 
Hieno pudotus iloksi :flower:

Mulla viikko meni aivan totaalisen överiksi, joten en rimpsua tähän nyt laita.. Painoa tuli nimittäin lisää viikossa 900g, mutta tästä nyt sit taas alaspäin jatkuu matka! :) tällaset sairastelut ei kyllä oo kivoja, kun ei pääse liikkumaan :/ eikä tee mieli syödä -muutakuin herkkuja :ashamed:

Tsemppiä kaikille!!!! :)
 
Muumimamma lähtee mukaan vaan :) Kyllä tänne aina mahtuu.

Miiuliini: sairastelu on just hirveetä. Ens viikolla taas miinusta, ei itteensä saa liikaa ruoskii ku on kipee.

Täällä yritetään nyt sit selvii lopuilla pisteillä tää päivä.. meni 16,5 pistettä käytettävissä olevista 20 pisteestä tänään ku isäukko osti kerroshampparin mulle kysymättä mitään.. puuh.. jos se sit ens kerralla tois vaik kanasalaatin ni tarvii koko loppupäivää paastota :) No ruisleipää ja vettä iltapalaksi, onneks on kuuma eikä juurikaan tee mieli ees syödä siksi.

lenkille olis taas kova hinku, mut nyt menee lapsenvahtiaika tenttiin lukiessa ni ehkä huomenna sit jos mies palautuu työmatkaltaan riittävän inhimilliseen aikaan.. :heart: toivottavasti
 
mäkin aina päätän etten mee ja sit jään kiinni siitä vaa'alta.. eihän siinä muuta, mut se vie vähän sitä positiivita fiilistä ku jokapäivä ei tietty tuloksii tuu ja sit pudotus tuntuu pienemmältä siin viikko pudotuksessa :)
 
Täällä myös yksi vaa'alla käyjä.. siis useimmin kun kerran viikossa =)
Toisaalta se tsemppaa kun näkee että paino tippuu hiljalleen, ja sit toisaalta nostaa tsemppiä jos ei paino oo liikahtanut mihinkään.

Huomenna olis ystävien häät, joten päätin että maanantaina aloitan pisteiden laskun taas oikein tosissani. Nyt kun alkaa olla sairastelut voitettu VIHDOINKIN :)
 

Yhteistyössä