muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

JOULU ILMAN VATSAMAKKAROITA


Tämä pino siis tarkoitettu kaikille laihduttajille, kilojen määrästä riippumatta. Meitä löytyy laidasta laitaan, 10-40 kg:n tiputtajia ja jopa raskauden ajan tasapainottelijoita :) . Porukka on sanavalmis, hassunhauska ja tarmokas. Huonoja hetkiäkin löytyy mutta jengi antaa tarvittaessa huutia ;) .

Ainoa sääntö ryhmässä on se, että joka torstai annetaan oma henkilökohtainen rivi, jonka minä Anu siirrän etusivun listaan.
Rivi on siis tultava torstain aikana muodossa:

nikki..........pituus cm/lähtöpaino kg..............paino nyt kg/muutos edelliseen kg............tavoitepaino kg

Jos riviä ei löydy kuluvan viikon torstain viesteistä, se ei tule löytymään listasta. Anomuksia voi esittää ja lahjontaa voi yrittää, jolloin on mahdollista, että rivi tulee listaan myöhemmin .




VIIKKO 33

anuaanua .......89kg/158cm........ 85.6/ -600g..........70kg
Iines79.....116 kg/169 cm.......110kg/+-0kg.......tasapainoilee
ellapuu.......92kg/163cm........ 92/ -+-0..........70kg
HattiWatti78....117,7kg/172cm...107,3kg/-0,6kg....tasapainoilu(ja kevyt pudotuskin)
nöpö80...........158cm/89,4kg...........74,6kg/+800g.........60kg
vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........110kg/+-0.........85kg
Kiin......184cm/129kg......120,4kg/+1,3kg :kieh: ......100kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,2kg/-0,9kg.............70kg




Kopsasin tuon Iineksen sepustuksen, oli niin selkeä ja hyvillä uhkailuilla varustettu :LOL: Huomenna kun pistän uudella nimellä varustetun virallisenlistan tulemaan niin laitan tänne loppuun vielä tarinan ja linkin mistä meidät jatkossa löytää..


Iines
Voi kun viimeyönä olis lauenneet sekä hammas että hoitohuolet. Meillä on tuo yösyöminen lähtenyt totaalisesti käsistä |O Menee nukkumaan jo n.klo.18 ja nälkä on heti ennen puoltayötä, sama kahdelta ja neljältä.. Ok, aamuyöllä voi olla nälkä, mutta jopa minä pärjään iltapuurolla pikkusen pidempään. Jäppinen huutaa sängyssä ja kun näkee mut niin oikein räkäsee tutin ja ojentaa käsiään, vihdoinkin äiti tuo pullon |O |O |O Taas aamulla vannoin että poltan koko pulloarsenaalin, mutta nytpä taas tuo juo maitoaan sängyssä :headwall: Pitäis heivata koko pullot tai jatkaa vielä muutama kuukaus näin.. Jos samalla kun vaihtaa maidon kokonaan niin tekis tän pullotempunkin. Tuttia kun ei suostu ottamaan tilalle kun vahingossa, oon yrittänyt vaan tuupata tutin, mutta kun tuo huomaa eron :LOL: Jos sais hilattua tuota nukkumaanmenoaikaa myöhäisemmäksi niin söis sen puuronsakin myöhemmin. Isot on nämä äidin huolet..

vilkkuvälkky Mukaan vaan, pistähän aloitusrivi tulemaan niin pääset mukaan heti tämän viikon listalle :D

Mulla on edelleen motivaatio hukassa, tosin ei ole kyllä mitään kamalia ruuan himojakaan tällä hetkellä. Ajatukset pyörivät vaan ovulaatiotikuissa ja limoissa :LOL: No niissä ei ole kaloreita ja saattaapa tuossa touhussa kulua vähän ylimääräistäkin,joten hyvä mulle ;)

Tylsiä tällaiset sataa ei sada päivät. Ei viitsi pidemmälle lähteä ja mä en jaksa istua autiolla hiekkiksellä.. Käytiin keräämässä käpyjä tonttuja varten, niitä ihan kopsahteli puista kun on mahdoton tuuli. Eipä olis mukavaa olla laivalla..

Tarinat jatkuvat kunhan kerkiän..

-Anu-
 
nöpö80...........158cm/89,4kg...........74,6kg/+800g.........60kg

Oliskohan se rivi tommonen... Mun on niin mahottoman vaikea muistaa niitä viime viikon virallisia lukuja kun hyppelen vaa-alla joka aamu. Olin kovasti onnellinen kun tänään tuo tulos oli suosiollisesti taas alle 75kg. Vaan taashan se on viikonloppu ovella. Nyt vaan on pakko olla kovana jotta saisi tuon pudottelu suunnan oikeaksi. Sinne alle 70kg mieli kovasti halajaisi....

Viikonlopun ruokaostokset kävin tekemässä, vartijanani rakas sisareni joten ei tarttunut mukaan herkkuja. Niinpä nyt juon pelkkää mustaa kahvia, ihan ilman kyytipoikaa. Ja mietin että millä saisin lattiat imuroitua ja pestyä ilman että liikun tästä sohvalta. Mutta onneksi sillon ei voi imuroida kun lapsi nukkuu, sehän herää ja häiriintyy...
 
vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........110kg/+-0.........85kg

Kiitos mukaanpääsystä :hug:
Tuossa tulikin mun ensimmäinen rivi :ashamed: Hurjat on lukemat, mutta toivotaan että suunta alaspäin :) Kova on tavoite, mutta mennään nyt aluksi kilo kerrallaan... Pääsisi edes 2-numeroiseen lukemaan...

Elikkäs kotiäidin virkaa toimitan, pari lasta, molemmat alle 2v toista vielä täysimetän... Mikään teholaihis ei siis vielä tähtäimessä, vaan lähinnä liikunnan ja herkkujen poisjättämisen keinoilla yritetään saada painoa alaspäin. kotiäidillehän (ainakin mulle) tunnetusti herkut ja pullat maistuu... Olen sellainen, että joka päivä keksin toinen toistaan surkeampia selityksiä miksi vielä tämän päivän voisin syödä herkkuja ja sitten huomenna en enää... :ashamed: tunnustan että tänäänkin meni suklaakeksiä pari kappaletta (okei 5...) ruuan päälle...

Kaupassa kun käy, niin kassalla vasta huomaan kuinka ostoskärryihin on tupsahtanut namulaarista pussi... :eek: Onko muualla tälläisiä viallisia karkkihyllyjä, jostakarkit tunkevat itsekseen kärryihin?!?!

Siinäpä turinat tälläkertaa, pitänee siirtyä ruokkimaan nuorimmaista...

-vilkkuvälkky-
 
vilkkuvälkky Tervetuloa mukaan miunki puolesta :wave:
Hurjat on ollu lukemat itse kullakin alottaessa, että elä sie häpeile ;)
Mie olen myös armoton karkin napostelija :ashamed: Oli pakko laittaa itelle karkkipäivä, kun muuten ei olis hommasta tullu mitään. Nyt on yllättävän hyvin pysyny tuo karkkipäiväsysteemi, vaikka aluksi oli tosi hankalaa, kun oli tottunu syömään makeeta melkein joka päivä. Kesällä tuli kyllä tarinoitua itelle vaikka mitä tekosyitä jäätelön ostamiselle (se ei ole karkkia... jätski kuuluu kesään.... nyt on niin kuuma jne.) :whistle: Mutta sekin jäi, kun miun laktoosi-intoleranssi paheni :( Laktoosittomat jätskit on ihan pyllystä :x Pelkkää vaniljaa makuna, eihän sellasta kukaan syö :eek:

Viikkopunnitus:
Kiin......184cm/129kg......120,4kg/+1,3kg :kieh: ......100kg
Yöpalat kostautu heti :ashamed: En tajua miksi miulla nykyään on öisin nälkä :eek: Viimeks tällasta "oireilua" oli raskausaikana, mutta nyt en siis ole raskaana. Ihan varppi juttu, koska olen e-laastareilla! Jotka tosin lentää mäkeen tän kierron jälkeen, kun ruvetaan yrittämään kakkosta :p :heart: Mie olen vissiin myötätunto-mukaraskaana, kun kaveri justiin plussasi :LOL:
 
Mandi.................96,5kg/169 cm........94,2kg/-0,9kg.............70kg

Rivi nyt vain pikaisesti. Olimme Kuopiossa nuorimmaisen kanssa lähes koko päivän. Palaan illemmalla asiaan! Täytyy kuitenkin hehkuttaa että mahtavaa kun vihdoin alkoi tämä homma luistamaan! Fiilikset taivaissa!

Joulu ilman vatsamakkaroita käy vallan hyvin. Helpompi olisi edelleen palstailla.
 

Yhteistyössä