multa ei oikeastaan kukaan
kysele että joko joko... oon kai sen verran pelottava ihminen ettei kukaan uskalla kysyä, tai sit mulla on sen verran fiksuja tuttuja ettei kysele typeriä

mieheltä muuten tais esikoisen aikaan jotkut kyselläkin. kyllä me ilmotetaan sitten, että turha sitä on kysellä.
jotkut kyllä kyselee jotain siihen malliin, että joko sulla on kiire synnyttämään tms. se on todella ärsyttävää kun mulla nimenomaan ei ole mitään halua sinne vielä pitkään aikaan... siis että oletetaaan että olisi mukamas kiire. :/ yks suurperheen äiti sanoi että "pyytäkää nyt sit jo käynnistys!" siis täh?

eiköhän sen pitäis tietää että vauvat tulee sit ku ne haluaa, ja turha niitä on turhaan hoputtaa... :stick: saatika et käynnistyksiä vois vaan pyytää miten lystää.
taas menee
hermot mutsiin. se kyylää koko ajan että miltä mä näytän, miten supistelee ja kaikkea sellasta. sanoin sille tänään suoraan että älä puhu mulle, mutta silti palo käämi sen juttuihin saman tien, vaikka puhui lähinnä vain miehelle. vitsi miksi se kyselee yhtäkkiä ihan typeriä?!
Merve: no voi ei, miten tyhmä kommentti! jos haluaa jotain sanoa niin voisi vaikka sanoa nätisti että "onpas sulla nätti siro masu" eikä mitään tollasta huolestumista ruokkivaa!

Onneks tiedät itse että on seurattu eikä ole mikään "liian pieni"
Mä olin tänään ultrassa, ja vauva on takaisin
poikkitilassa.

Ensi viikolla sitten käännetään taas, puhkastaan kalvot tai jotain. Äh kun huolestuttaa ja pelottaa... enkä halua vielä ensi viikolla vauvautua. Vähän lisää aikaa vielä kiitos
Voikaa hyvin,
tömpsis ja persikka 38+5