Kultasiipi, onnea!
Milha, tervetuloa

Miten sitä vauvaa voidaan yrittää kääntää, jos istukka on edessä? Mullakin on, eikä vauvaa aiota edes yrittää kääntää, ettei istukka lähde irtoamaan, jos ei ole itsekseen kääntynyt. Tämä siis ollut ainakin rakenneultrasta asti perätilassa, hyvin sinnikkäästi samassa asennossa joka ultrassa

Melkein toivon tulevani kotiin sektiopäätöksen kanssa. Saisipa ainakin takarajan vauvan syntymälle, kun olo on nyt jo niin tukala.
Malttamaton, varmasti kiva yllätys
Täälläkin mietitään, joko
Vogue on synnyttämässä. Tsemppiä kuitenkin!
Mulla ei normaalisti
nivelet pauku, joten on kyllä ihan uutta sekin, kun jo kylkeä kääntäessä lonkista ja lantion luista kuuluu pauketta. Ei mikään mukava vaiva ja toivon senkin katoavan synnytyksen jälkeen.
Viime yönä oli kovia
selkäkipuja. Paikantuivat kylläkin yläselkään, joten supistuksista tuskin kyse

Helpotti särkylääkkeellä sen verran, että sain nukutuksi. Lihakset kyllä tuntuu edelleen olevan todella jumissa.
Onko tuolla
synnytystapa-arviossa ihan tapanakin tunkea sormi takapuoleen? Nuo tutkimukset ei muutenkaan ole mitään mukavia, mutta ei kenenkään todellakaan tarvi tunkea sormiaan mun ahteriini :O Nyt kyllä pelottaa, jos huomenna tehdään samalla synnytystapa-arvio, kun tarkistetaan vauvan asento ja kohdunsuun tilanne... Voinko sanoa, että mun takapuoleeni ei sitten työnnetä yhtään mitään ja sillä selvä? :kieh:
Täällä
supistelee kuten ennenkin. Jännä nähdä, joko ovat saaneet jotain aikaiseksi, vaikken tosissaan kovinkaan kivuliaina ole niitä pitänyt. Enemmänkin epämukavina, mutta eivät vaadi keskittymistä tai hengittelyä, Yöllä on vaikea nousta vessaan, kun iskee supistus päälle ja rakko on täysi ja tuntuu, ettei mihinkään suuntaan taivu ja jo pelkkä sängystä nouseminen vaatii hirveitä ponnisteluja. Miten te oikeasti isomahaiset pääsette vielä sängystä ylös, kun itselle se on niin hirvittävän vaikeaa, vaikka maha on pieni...