POKS 37+0, ihanaa, tämäkin päivä vihdoin koitti, myö ollaan täysiaikaisia <3
Heippa taas pitkästä aikaa
Suuremmoiset onnittelut Kaapo80:lle ja Madicken04:lle pienistä nyyteistä!
En ole pitkään aikaan toimeentunut kirjoittelemaan - laiskuutta ilmassa. Eikä tosin voinneissakaan ole mitään "kummempia" ollut. Joka päivä käyn kuitenkin palstaa lukemassa useita kertoja, ihanaa kun te muut jaksatte kirjoitella päivittäin, tai ainakin usein!
Öistä; yöt pääosin nukun lääpeensä hyvin. Valvottua tulee myöhään ja nukuttua hieman pidempään. Käyn max. kerran pissareissulla, senkin myöhään aamuyöllä tai aamulla. Olen siis lukemani mukaan varsin onnekas unenlaadun suhteen! Tänään tuli herättyä tosin jo aikaisin - uni vain loppui kesken, ihan kun ei olisi enää ollut tarvetta vaan nukkua :O Mieluusti kyllä olisin
Supistuksista; olen varsin maani myynyt suppareitten suhteen. Ei supista ei. En edes tiedä miltä se tuntuu. Useasti tulee vatsaa koitettua, että joko jo?! Mutta en ole harkkareita bongannut. Välillä vatsa tekee outoja tuntemuksia, mutta usein pienokainen on ilmeisesti venytellut ja tekee siksi oudon tunteen. Hamrmittaa kovin, olisi hienoa pääsät kokemaan harkkareita - tietäisi synnytyksen lähestyvän. Välillä todella minimaalisesti menkkakipumaisesti jomottelee, olen siitäkin jo varsin tyytyväinen, että edes jotain!
Olen tietysti kovin pahoillani omasta puolestani nille jotka kipeiden suppareiden kanssa painivat kaiket ajat, mutta toivottavasti ymmärrätte kantani myös - kun ei mitään tuntemuksia ole :S
Lääkärireissu tehty viimeviikolla, painoarvio tällä hetkellä 3100g (oli siis 36+4). Normi synnytys luvassa, kuten arvailinkin. Kohdun suu kiinni. 3cm YHÄ JÄLJELLÄ!!
Oli sentään pehmennyt. Vauva ei ole vielä laskeutunut, hieman oli kuulemma alempana. Turha toivoa synnytystä nyt ihan justiinsa alkavaksi, sen verran epäkypsää kaikin puolin. Voi masennus. Olisin niin toivonut nyyttiä syliin enne joulua, mutta taitaa olla turhatoivo
. LA siis 16. päivä.
Maitoa ei ole näissä kannuissa näkynyt. Olen puristanutkin, mutta pisaran pisaraa ei ole tullut. Imetys itsessään jännittää että onnistuuko, kovasti haluaisin sen sujuvan. Onko imetyksen onnistuminen jollain tapaa perinnöllistä? Omalla äidilläni maitoa riitti itkun ja vaivan kanssa kuulemma vain 3kk. Noh, tuolle asialle en mitään voi, joten sitä yritän nyt olla stressaamatta sen enempää
Hankinnat tehty ja kaikki valmiina. Vain vauva puuttuu <3 Sairaalakassikin sekä vauvalle, että mulle on pakattuna alustavasti
Ääh, taidan painua takaisin vielä pehkuihin....