Täällä paukkuu tänään 23+0
Hurjan nopeesti on aika mennyt. Ois sitten niinku 2,5kk äitiysloman alkuun , suurinpiirtein.
Eilen kävin neuvolassa, sf mitattiin ekan kerran ja oli 21.
Kelan paprut sain ja tänään vein Kelaan hakemukset.
Olen tehnyt myös tarpeelliset ostokset, vaatteita, harsot,vaunut, hoitolaukku, tuttipulloja, hoitoalusta, kaukalo,kantopussi.
ostin myös pienen paketin liivinsuojia, sinkkivoidetta, enää ei puutu kuin vaipat ja maidot jotka haen sitten ä-lomalla sekä kasan siteitä.
Pinnasängyn virkaa toimittaa alussa sisävaunut ja sitten myöhemmin kasataan sänky, sain halvalla Brion sängyn patjoineen.
Töihin paluu onkin ensi viikolla ja porskuttaa pitää sinne ä-lomaa asti, päätin hoitaa nyt kesälomalla ostokset niin voin nauttia tössä olosta, raskaudesta sekä vielä ennen h-hetkeä itsetäni
Juoksematta missään kun ne joululahjatkin pitää vielä ostella
Olen pikkuhiljaa tottunut siihen että tyttö tulee, kesti kyllä tovin. jollain muullakin oli tää oma näppituntuma pettänyt. En nyt muista kellä.
Mulle voi päivittää
tyttölupauksen
Oikein hyvää odotusta kaikille. Yritän käydä työkiireiltäni lukemassa aina silloin tällöin.
Mulla on nyt myynnissä halvalla pojalle siisti setti :cirafin toppahaalari 56cm sekä siihen sopiva pipo , Body 56cm tekstillä born 2012 sekä pienet mustaraidalliset sukat tekstillä söpö.
Jos jotakuta kiinnostaa niin voin myydä edullisesti 12e hintaan kaikki yhdessä ( pk. luulisin että 4-6e)
Laitan kuvan myöhemmin