Morjes
kaapo80 kippiksella myymisestä ressaili
Mä oon erittäin paljon käyttänyt facebookin kirppiksiä. Oon myynyt omia vaatteita paljon, uusin koko vaate kaapin
Neidin vaatteita olen myynyt ja turhia huonekaluja ym. Suht helppoa ja hyvin menee kaupan kun hinta on kohillaan
Turvakaukalo ostettiin käytettynä. Telakallinen oli ja yhdessä perheessä ollut kahdella lapsella. Merkkiä en muista
Vaunut ostettiin kans käytettynä samoin kaikki muu sälä mitä on kertynyt. Kaikki on ostettu fb:n kirppiksiltä
Neuvolassa käytiin viikolla, ihan ok käynti, vaikka en vieläkään dikkaa siel käydä... RR oli kohollaan, virtsassa valkuaista ja reilusti turvotusta. Näyte lähti labraa ja oli puhdas
Tää oli jo kolmas kerta kun neuvolan tikut sanoo tulehdusta, oiskohan niil hiukan vanhat tikut
RR oli ehtoolla kotona 120/60 luokkaa kun pvällä neuvolassa se oli 150/90 luokkaa...
Itkuherkkyys täällä on ihan kaamea
Itken joka päivä ja moneen otteeseen
Ahdistaa niin paljon kun Taavin syntymä ajankohta lähenee, hän syntyi viikolla 23+3... Neuvolassakin taas paruin :/
Liikkeitä tuntuu hyvin
Ekan kerran eilen huomasin et Iivari reakoi ääniin
Olin Pyynikin kesäteatterilla katsomassa Kuuma Kesä '85, ja aina kun musiikki pärähti soimaan niin tää rupes sätkimään
Ennen en oo huomannut moista. Oli muuten hyvä show :heart:
Meillä on ens viikolla taas
ultra ja jänskättää... Ei onneks kauhean paljon. Nyt oikeestaan jänskättää se et antaako taas uutta aikaa. Tämä on kuudes kerta ultrassa ja jotenkin se aina lohduttaa ja helpottaa kun pääsee Iivaria kurkkimaan
Meillä ultrat on tehnyt aina lääkäri. Ja neuvolassa selvis et lääkäri joka on meitä ultraillut on puljun pätevin
Ollut alalla 20v, rauhoittava tieto
Vaikka kyllä hänen puheista ym. on jo huomannut ettei hän ihan ummikko ole
Olisko
Tamperelaisilla mielenkiintoa törmäillä esim siinä vaiheessa kun jäädään äitiyslomille?? Mulla itselläni on ystäväpiiri kaikkea muuta kuin "lapsellisia" ja olis kiva sit vauvelin kanssa törmäillä muihin äiteihin
~Pumpsi & Iivari 22+5~