Hellurei kaikille :wave: tää täti on ollut viikon poissa kotoo ja pitänyt pakon edessä palstataukoa. Oon käyny jonku verran lukemassa teidän juttuja, mutta en ole itse päässyt kirjoittelemaan... Nopeesti kyllä meni viikko!
Tervetuloa ja muita uusille, ja ONNEA taas kaikille ultrassa hyviä uutisia kuulleille! Ihanaa, kun teillä osalla alkaa olla jo aika varmat hommat, viikkoja paljo ja ultrassakin näkyy jotain
Itsellä vielä aika epävarma olo, ensi viikolla vasta ensimmäinen neuvola ja np-ultra millon lie. Vähän kyllä jotenki ärsyttää kun ei ole mitään varmaa, ei sydänääniä tai sitä ultraa tai mitään konkreettista. Oireet onneksi alko hyvissä ajoin tosi rajuna, nyt oon oppinu syömään ja nukkumaan niin, että pystyn hallitsemaan sitä pahaa oloa, vaikka se jokapäiväinen vieras onkin. Mutta kyllähän mää odotan sitä, että kuuluis ne sydänäänet tai vielä parempaa, näkis oikeesti että kyllä siellä mahassa joku kasvaa :heart: Blaah, tylsää tämä odottaminen.
Kuinka teillä on alkanu
maha kasvaa? Minähän valitin jo viikolla 5 ihan kamalaa turvotusta, ja tässä parin viikon sisään se on muuttunut kokopäiväiseksi pullotukseksi. Painoa on näköjään tullu lisää vajaa kaksi kiloa, mutta ei mikään ihme. Syön nimittäin koko ajan jotain, mulla se on ainoa keino pitää paha olo poissa. Eihän tämä mikään vauvamaha vielä ole, mutta ihan erinäköinen kuitenkin ku pelkkä lihomismaha! Aika kiva oikeestaan
Vatsatuntemuksista, musta tuntuu, että samalta on tuntunut koko raskauden ajan. Menkkakipuja aina vaan harvemmin, mutta vieläkin muutaman päivän välein. Sitte semmonen ähkyä muistuttava hankala olo varsinki iltaisin, vaikka maha ei olisikaan täynnä. Ja erilaisia nippailuja, vihlontaa, särkyä sulassa sovussa pitkin päivää
Aika viattomilta nuo tuntuu, vaikka kyllähän se välillä rassaa, kun koko ajan tuntuu jotain vähän hankalaa.
Ihana aurinko ja kesä! Sain muuten oman alan kesätöitä koko kesäksi, vaikka heti haastattelun alussa sanoin raskaudesta. Se nyt kuitenkin oleellisesti vaikutti siihen, missä yksikössä voin kesällä työskennellä. Mutta onhan mukavaa, tilillä muutakin kuin tyhjää, sitten kun tonttu syntyy :xmas: Vaikka me miehen kanssa molemmat ollaan sillä asenteella, että hankitaan vauvalle kierrätyskamaa ja edullista, vaunuista ei kumpikaan maksais 800e jos halvemmallakin saa. Miten teillä muilla, luotatteko, että merkkitavarat on hintansa väärti ja hankitte kerralla laatua, vai yritättekö päästä halvemmalla merkistä tai uutuudesta tinkien?
pusukka & vauva 9+2