Joulukuiset

Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
 
Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
Ootko kattonut löytyykö kätilön vastaaottoa? Täällä pk-seudulla ne maksaa n. 85e. Onhan sekin iso summa, muttei mitään verrattuna lääkärin tekemään vajaa 200e paukkuun.
 
Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
Täällä neuvolassa oli ainakin ihan surkean oloinen, ihan sumea näyttö🙈 Mutta parempi kun ei mitään🙂
 
Jyväskylässä ei mun tietääkseni oo mitään paikkaa missä esim. kätilö ultraisi. Pitkät viikot tulossa.. meinasin viikon päästä tehdä digitestin niin näkee et olisko viikot silloin jo 3+. Viikko sitten tein ja silloin oli se 1-2 vkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä oikeesti ihmettelen kyl mun joittenkin oireiden puuttumista kokonaan viikkoja 5+5 ja ei mitään paitsi et vessassa juoksen rinnat ei eii edes kipeet mitä nyt silloin sattuu ku ottaa liivit pois muuten ei mitään
Meinasin varaa tälle viikolle varmaan torstaille ultran viikot silloin 6+1 tai 6+2
 
  • Tykkää
Reactions: Babyhaaveissa
Mä oikeesti ihmettelen kyl mun joittenkin oireiden puuttumista kokonaan viikkoja 5+5 ja ei mitään paitsi et vessassa juoksen rinnat ei eii edes kipeet mitä nyt silloin sattuu ku ottaa liivit pois muuten ei mitään
Meinasin varaa tälle viikolle varmaan torstaille ultran viikot silloin 6+1 tai 6+2
Vinkkinä, Kaunis odotuksen nettisivuilla lukee et parhain aika varhaisultralle ois 6+3 eteenpäin ja sillon voi nähdä jo sykkeen kanssa 🙊 Ite pelasin varman päälle ja varasin 7+0 🤭 On siellä siis nimellä alkuraskauden ultraäänitutkimus, en tiedä erooko varhaisultrasta miten 😁
 
vierailija
Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
kyllä niillä ihan hyvin näkee vaikka ovat vanhat. Sen just etsydän lyö ja oikeassa pa
Onkohan neuvolan laitteet kuinka paljon kehittyneet kuudessa-seittemässä vuodessa, mietin että oliskohan siellä laitteet katsella ekalla neuvolakäynnillä (jos sinne asti kopkop edes päästään). Yksityisen vu ei itellä oikeen kukkaro kestäisi. Keski-suomen hva:n alueella asustellaan.

Tänään vasta 5+0
kyllä niillä hyvin näkee sydämen sykkeen ja että on oikeassa paikassa
 
Mulla ois keskiviikkona ultra, jolloin 6+4. Oon alkanut nimittämään tuota hätähousu-ultraksi, koska viikon päästä on kuitenkin kunnallisen, "virallinen" varhaisultra 😅

Meillä mies palas reissusta eilen kuumeisena, mikä lie tsuti on mutta toivottavasti ite selviäis terveenä😬
 
Kiva kun tänne tullut lisää uusia, tervetuloa!❤🥳

@tiinaemilia mullakin tosi oireetonta ollut, ja tänään 6+0. Jotain pientä on kuten väsymystä ja rintojen aristusta, mutta väsymys on toisaalta läsnä ihan normaalistikin kiireisessä arjessa.😄

Täällä on paljon raskaus mielessä, ja vaikka päivät menee nopeasti niin aika kuluu silti hitaasti.😅 Mitään uutta kerrottavaa ei ole ja vu-aikakin VALOVUOSIEN päässä. Joten täällä samat kujeet kun eilen, ja viikko sitten.😄
 
Mun oireettomuus alkaa väistyä ja tilalle on tullut liuta oireita 🙈 huonoa/etovaa oloa, hajuherkkyyttä, raajojen puutumista ja karmea väsymys etenkin päivällä. Ehkä tää tästä, tänään itketti kun oli niin väsynyt ja miettii vaan et jos kärsiikin taas "turhaan". Mut pakko yrittää laittaa ne ajatukset syrjään ja toivoa että tää ei menis kesken..
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Moikka!
Mä voisin liittyä varovaisesti tänne ketjuun myös! Esikoista odotan. Tällä hetkellä menossa luultavasti 4+3 ja laskettu aika osuisi ihan joulukuun loppuun/tammikuun alkuun.
Digi testi antoi eilen 3+, ja viivat vahvistuneet sunnuntain testistä.😊

Taustana, että lapsettomuushoidoissa ollaan käyty ja sitä kautta ensimmäinen ultra varattuna toukokuun puoleen väliin. Ei kyllä millään jaksaisi odottaa sinne asti!
Pelkona,että jos onkin tuulimuna tai jotain muuta pielessä.

Onko kellään muuten kokemuksia valemenkoista? Mulla tuli nimittäin kaksi päivää ennen oletettujen kuukautisten alkua ruskeaa vuotoa mikä kesti parisen päivää ja sen jälkeen ei ole ollut..🤔
 
Moikka!
Mä voisin liittyä varovaisesti tänne ketjuun myös! Esikoista odotan. Tällä hetkellä menossa luultavasti 4+3 ja laskettu aika osuisi ihan joulukuun loppuun/tammikuun alkuun.
Digi testi antoi eilen 3+, ja viivat vahvistuneet sunnuntain testistä.

Taustana, että lapsettomuushoidoissa ollaan käyty ja sitä kautta ensimmäinen ultra varattuna toukokuun puoleen väliin. Ei kyllä millään jaksaisi odottaa sinne asti!
Pelkona,että jos onkin tuulimuna tai jotain muuta pielessä.

Onko kellään muuten kokemuksia valemenkoista? Mulla tuli nimittäin kaksi päivää ennen oletettujen kuukautisten alkua ruskeaa vuotoa mikä kesti parisen päivää ja sen jälkeen ei ole ollut..
Ootko tehny uutta testiä
 

Yhteistyössä