@*Tähtipölyä* tervetuloa! mites olisko voinut olla myös kiinnittymisvuotoa? Jos Digi näyttää 3+ niin pitäis olla aika hyvä tilanne
En oo nyt ihan varma mutta muistelisin että meillä olis ohjeena 9+0-11+6 välille eli mieluiten tohon 10+ viikon tietämille niin ei haittaa jos ei vastaa menkoista laskettua laskettua aikaaMillä rv niissä alun labroissa pitikään käydä? Aattelin varata ajan labraan valmiiks, kun labroissa jonottaminen on ärsyttävintä ikinä.
Millä viikolla meet ultraa mä mietin kanssa et varasin mut en oikee tiedä mille viikolle nyt menossa 5+6Tägätkää sit mua kun haluutte listoille tonne etusivulle.
Ihan mahtavaa @*Tähtipölyä* et vihdoin plussa suotiin sinnekin .
Mä en ite uskalla faceen mihinkään ryhmiin, en ennen ku oon käyny ekassa ultrassa ja että päästäänkö edes sinne saakka
Siinä vaiheessa oviksesta noin 2 viikkoa, joten en usko kiinnittymisvuodoksi. Mut toivottavasti oli harmitonta. En silloin tiennyt plussasta vielä, ja sen jälkeen jatkuvasti vahvistunut onneksi!@*Tähtipölyä* tervetuloa! mites olisko voinut olla myös kiinnittymisvuotoa? Jos Digi näyttää 3+ niin pitäis olla aika hyvä tilanne
No hyvin mielin voi ainakin siirtää pikkusen eteenpäin kun on varhainen aikakin!Mä sain neuvola ajan rv 8+0, eli kans tosi aikaisin. Todennäköisesti siirrän sitä kuitenkin vielä kun onkin vähän huono päivä kun olis keskimmäisten kerhossa juuri äitienpäivä kahvitus silloin pitäiskin muistaa soittaa et sais sit seuraavalle viikolle aikaa..
Meillä eka neuvola 5.5 ja viikkoja sillon 8+1 Tänään varhaisultra, jännääHei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan
Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon mukaan jos kaikki on hyvin!
Koskas muilla on ekoja neuvola-aikoja vai oletteko vielä soitelleet?
Voi, jännä päivä!! Onnea matkaan, ja tsemppiä viimehetkien odotteluunMeillä eka neuvola 5.5 ja viikkoja sillon 8+1 Tänään varhaisultra, jännää
Kiitos paljon Laittelen tänne kuulumiset illemmalla!Voi, jännä päivä!! Onnea matkaan, ja tsemppiä viimehetkien odotteluun
16.5 silloin 8+6Hei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan
Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon mukaan jos kaikki on hyvin!
Koskas muilla on ekoja neuvola-aikoja vai oletteko vielä soitelleet?
Millä viikollaMeillä eka neuvola 5.5 ja viikkoja sillon 8+1 Tänään varhaisultra, jännää
Tänään 7+0Millä viikolla
ooot nyt
Mulla vuoteli ekan kerran 4+3 ja nyt sitten eilinen ja tämä pv 5+2 uudelleen. Pyyhkiessä paperiin tulee semmosta värillistä valkovuotoa. Ei ole juuri lisääntynyt tai näytä vielä vereltä. Ihan on kuitenkin semmonen olo, että menkat alkaa. Edellinen km reilu vuosi sitten alkoi ikävä kyllä just tälleen.Kenellä täällä ollu rusehtava vuotoa minkälaista se on ollu ja oliko ihan normaalia kun mulla on jotain mut en nyt tiiä mitä se on
Tääl kans soite synnärinä@Selis Mut sais kans lisätä listalle
Alustava la ois 17.12 ja tämä on kolmas raskaus. Ja kokkolassa synnyrän eli onko se ny soite nykyään
Ompa hauskaa, aiemmista raskauksista kukaan kaksplussan tai faceryhmän mammoista ei osunu soiten synnärilleTääl kans soite synnärinä
Voi kyllä, suuri helpotus! 🫶Onnea @mmarimoi_ , varmasti helpottavaa kuulla !!
Ihanaa! Vitsi kun ite olis jo tuossa vaiheessa, nää ekat viikot on kaikista kuumottavimpia tnä 4+ jotain.Pienellä sydän sykki Mittojen mukaan menossa olisi 7+2 ja la 11.12. mutta sanoi, että la tarkentuu vielä nt ultrassa Viime menkoista laskettuna 7+0 tänää