Joulukuiset

Hei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan❤

Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon mukaan jos kaikki on hyvin!🥰

Koskas muilla on ekoja neuvola-aikoja vai oletteko vielä soitelleet?
 
Mä sain neuvola ajan rv 8+0, eli kans tosi aikaisin. Todennäköisesti siirrän sitä kuitenkin vielä kun onkin vähän huono päivä kun olis keskimmäisten kerhossa juuri äitienpäivä kahvitus silloin 🙊 pitäiskin muistaa soittaa et sais sit seuraavalle viikolle aikaa..
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Mä sain neuvola ajan rv 8+0, eli kans tosi aikaisin. Todennäköisesti siirrän sitä kuitenkin vielä kun onkin vähän huono päivä kun olis keskimmäisten kerhossa juuri äitienpäivä kahvitus silloin pitäiskin muistaa soittaa et sais sit seuraavalle viikolle aikaa..
No hyvin mielin voi ainakin siirtää pikkusen eteenpäin kun on varhainen aikakin!😊
Ootin ite kans, että se aika tulis jossain tyyliin rv 10, mut ajattelin kuitenkin soitella ajoissa kun oon kuullut että paljon ruuhkaa ja huonosti aikoja meilläpäin..
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Hei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan

Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon mukaan jos kaikki on hyvin!

Koskas muilla on ekoja neuvola-aikoja vai oletteko vielä soitelleet?
Meillä eka neuvola 5.5 ja viikkoja sillon 8+1 ☺ Tänään varhaisultra, jännää 🙊
 
Hei ihanaa lisää porukkaa! Onnea kaikille plussista ja tervetuloa mukaan

Tänään soittelin neuvolaan ja sain ajan 11.5. ja tuolloin olisi 8+3. Yllätyin, että noin varhain sain ajan. 10.5. on varhaisultra niin ihan kiva päästä siellä käymään ensin. On sitten kaks jännää päivää peräkkäin, toivon mukaan jos kaikki on hyvin!

Koskas muilla on ekoja neuvola-aikoja vai oletteko vielä soitelleet?
16.5 silloin 8+6
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Kenellä täällä ollu rusehtava vuotoa minkälaista se on ollu ja oliko ihan normaalia kun mulla on jotain mut en nyt tiiä mitä se on
Mulla vuoteli ekan kerran 4+3 ja nyt sitten eilinen ja tämä pv 5+2 uudelleen. Pyyhkiessä paperiin tulee semmosta värillistä valkovuotoa. Ei ole juuri lisääntynyt tai näytä vielä vereltä. Ihan on kuitenkin semmonen olo, että menkat alkaa. Edellinen km reilu vuosi sitten alkoi ikävä kyllä just tälleen.
 
Mulla on neuvola vasta 10+2, eli vajaan kuukauden päästä. Pienen paikkakunnan kirot, kun vain yks terveydenhoitaja 😅

Aamulla käyty ultrassa, siellä kovasti sydän jumpsutti menemään eikä kohdusta löytynyt mitään ylimääräistä 🥺
Vuodot siis johtuneet todennäköisemmin kohdunsuulla olevasta punaisesta pisteestä, mutta pääasia että ei kohdusta 👌🏻
Ja ensi viikolla sitten virallinen varhaisultra ja verenohennuksien aloitus 🙈
 
Mulla on myös neuvola-aika vasta noin kuukauden päästä viikoilla 10+2.. Ainoat aiemmat ajat menivät juuri mun reissun päälle. No, eipä voi mitään, toivon vaan ettei nt-ultra oo sitten kauhean myöhään kun sen pystyy vasta neuvolan jälkeen varaamaan. Toki sen tietyn ajanjakson sisällä pitää olla niin tuskin tarvitsee huolehtia. Onneksi on varhaisultra tässä välissä, käyn sitten uudestaan jos ei jaksa muita aikoja odotella 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare

Yhteistyössä