Joulukuiset

Varovasti kurkin tänne. Vielä ei uskalla iloita liiaksi.
La osuisi 17.12, joten saa nähdä kuinka käy. La on myös ukin syntymäpäivä, mikä kyllä saa herkistymään, kun yllättäen viime kesänä kuoli. Tuo 17 lukuna pyörii nyt muutenkin tässä liki, 17.2 olisi ollut meidän liian aikaisin syntyneen enkelin laskettu aika.
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Selis
Mä voisin tehdä tohon ekalle sivulle listaa lasketuista ja monesko ja jos halutaan niin missä synnyttää. Mulla nyt aivan erilainen olo mitä aikaisemmissa. Jotenki hirmu stressitön ja seesteinen fiilis ainakin toistaiseksi
 
Hei! Palaan reilun vuoden jälkeen keskustelupalstoille :) Meillä siis lapsettomuustaustaa ja nyt vihdoin kahden vuoden jälkeen tein elämäni ensimmäisen plussan! Fiilis todella onnellinen ja epäuskoinen, mutta varovaisin mielin eteenpäin.

@Selis Mut saa lisätä listoille! Meillä on näköjään samat lasketut ajat eli 13.12. / @Elsa96 / 1. lapsi / TAYS

Onko teillä muilla varhaisultraa varattuna tai oletteko ajatellu mennä? :)
 
Tervetuloa @Elsa96 🤗.

En oo vielä varhaisultraa varaillut. Oottelen mikä tilanne parin viikon sisällä on ja varaan. Löysin yhden vähän edullisemman paikan, kätilön tekemän niin toivoisin pääseväni sinne. Mut jos vuotoa tai häikkää niin sit pitää mennä muualle🤔. Mulla on useammassa raskaudessa ollu vuotoja niin en viittiny vielä varailla.
 
@mmarimoi_ Me myös saatiin julkiselta vu aika, mutta se meni vasta toukokuun alkuun… Odottaminen sinne saakka tuntuu jotenkin ihan mahdottomalta, joten varasin myös yksityiseltä ajan parin viikon päähän 😆 Ehkä jonkinasteista hulluutta, mutta sallittakoon se, kun kyse on esikoisesta ja omasta mielenrauhasta 🙈
 
Hei kaikille!😊
Siirryn nyt tuolta haaveilijoiden puolelta tänne varovaisesti!❤ Testi oli tänään sen verran tumma, että rohkenin ottamaan loikan. Huomenna viimeistään olisi kuukautisten alkamispäivä, joten tosi varovaisesti tässä vielä ollaan.😊
Tänään on rv 3+6 ja La olisi laskurien mukaan 18.12.🤞

Haaveissa siis toinen lapsi, ja yritys alkanut viime vuoden elokuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Miten kaikilla menee?

Varhaisultrasta. Ajattelin myös varata ajan, mutta odottelen varmaan loppuviikolle ennenkun soittelen.
Esikoisesta kävin myös, ja antoi kyllä jonkinlaista mielenrauhaa kun näki pienen sydämen siellä tykyttävän.❤
Tuntuisi loputtoman pitkältä ajalta odotella neuvolan ensimmäistä ultraa..😅

Täällä vielä aika oireetonta menoa ollut. Rinnat hieman aristaa. Ehkä jonkinlaista hajuherkkyyttä myös ollut, ja yskiessä tuntuu että tulee helposti yökkäys.😄
Muuten aika rauhallista vielä.😁
 
Suhteellinen oireetonta, etoo aina välillä mukavasti 🤭
Pitäis huomen aamulla soitella sit vu aikaa, inhottaa kun työvuorot menee nyt niin että on vaan pari päivää mitkä sopii mulle, muuten venyy pidemmälle. Ei tietenkään malttais 🤭

Digitesti kertoi tänään raskaana 2-3, joten hyvin näyttää menevän, kun nyt 4+2.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis ja Nokare
@mmarimoi_ toivottavasti saat sellaisen nopeemman ajan mikä sopii, eikä tarvi sit odotella ikuisuuksia😄

Ajattelin kans viikkonäyttösen digin tehä vielä huomenna tai ylihuomenna kun on kaapissa semmonen. Tänään tuli kyllä sellaiset leffaviivat, että ainakin hyvältä näyttää nyt🤞
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Mulla etova olo tulee iltapäivällä/illalla. Hampaiden pesu aiheuttaa yökkäämistä. Rinnat on järkyttävästi turvonnut ja välillä vähän arat.
Aamuyöllä aina herään 🤦‍♀️. Ja sit vaikeeta saada nukutuks.
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Ja niin faceen en vielä uskaltaudu mun historian takia. Ootan sinne nt-ultraan ja jos sinne päästään niin katotaan sit facea.
Anteeksi kun oon uusi täällä, niin en tosiaan tiedä teistä mitään...

Miulla tosiaan riskiraskaus kun oli vähän kohdunlaskeumaa edellisessä raskaudessa n. 10v sitten. Ja kolme sektiota taustalla jne.
 

Yhteistyössä