Joulukuiset

Kiitos muuten hänelle joka oli listalle nimeni laittanut 😉 tänään ei oo enää tullut mitään vähänkään värillistä vuotoa, mutta katsellaan.. r-testin tein aamulla ja oli kyllä viiva tummentunut verraten toisspäivään. Eli ainakin r-hormooni lisääntynyt.

Voimia kaikille vaiheissaan. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Selis
@Lunni_ joo, mulla kans 8.5 varhaisultra 🙏🏻. Meillä on sit kaikilla jännät päivät samaan aikaan 😱.

@mmarimoi_ kyllä niin tiedän sun fiiliksen. Mulla siis viime raskaudessa se hematooma myös ja uhkaava keskenmeno sen takia ja keskenhän se sit meni 😩. Vaikka tässä nyt on vähän rusehtavaa tullutkin niin ei kipuja ja lähinnä vaan pyyhkiessä tulee. Jospa olis meille molemmille tää suotuisa kerta ja saadaan nyytit syliin joulukuussa 🙏🏻.

@jalei tarviikin miettiä tota sun vaihtoehtoa, meinaa jos pahenee tästä niin pakko kyllä hakea jotain troppia.
 
  • Tykkää
Reactions: jalei ja Lunni_
Oli tänään vähän vaikeuksia irtokarkki hyllyllä, kun kaikissa hyvissä on vähintään vähän lakia tai salmiakkia 😂 noh sain jotain pussiin kuitenkin, herkuttelen ne illalla kun lapset saan nukkuun. Mies tänään kavereiden kanssa niin on pitkästä aikaa "omaa aikaa" 😂
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Mä aina välillä kyllä viime raskaudessa sorruin ostamaan salmiakkia (tai sellasia pusseja joissa myös salmiakkia/lakritsia). Se vaan on yks ihan ykkösherkku!😭 Tietysti pienet määrät sillon tällöin on varmasti ok, mutta heti tekee kyllä mieli ekstra paljon kun tietää ettei saisi.🤪

Mitäs teillä tulee eniten ikävä raskaana?
Itellä tosiaan varmasti tuo salmiakki/lakritsi. Olutta myös tykkään yhden juoda sillon tällöin sohvan pohjalla iltaisin, joten sitäkin varmasti kuukausien saatossa tekee mieli välillä.🙊 Onneksi on ihan hyviä alkoholittomiakin olemassa, vaikkei sama asia olekkaan.
 
Mulla sama kun töissä ei silleen pääse tarkastelee tilannetta, onko valkovuotoa vai jotain muuta. Vuotaako sulla paljon?
Ei onneks, illalla tosi vähän pyyhkiessä ja aamulla vähön enemmän, mutta vähän. Inhottavaa kun kokoajan pelko persiissä, että mitähän valuu ja mistä 🙈

Kunhan iltavuorosta pääsee kotiin, niin pakko napata vähän Panadolia, on kyllä sellanen päänsärky tänään ollut kaverina että huh. Ajattelin että ois nesteytyksellä mennyt ohi, kun aamupäivästä jo alko, mutta ei 🙄
 
Hei, salmiakkia on myös sellaista jossa ei ole glykyrritsiiniä ja sitä voi syödä raskaana. Ainakin Micarolla ja oli ainakin kahta muutakin merkkiä.
Tilasin paketin kaikenlaisia "raskaussalmiakkeja" esikoista odottaessa, mutta ne oli kaikki kovia.😭 Halusin sellaisia mässättäviä(🤣), mutta sainkin pastilleja. Mutta maku oli kyllä hyvä niissä! En tiedä sitten onko kaikki aina kovia.🤔
 
Löysin ittenikin tänne vihdoin

20.12 laskettu 4 raskaus ja hus sairaala jos.joku voi lisää kun en saa jostain syystä laitettua sitä tonne

Testit on aika hyvin vahvistunut ei mitään oireita kaikki ruoka menee alas ehkä jotkut hajut ällöttää ja vessassa juoksen useammin mut ei muuta viikot 5+5 jos tohon libero sovellukseen on uskomista kun toinen näyttää 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Eniten ikävä raskaana tulee siideriä 😅 kerran-pari viikossa ollut tapana yksi juoma juoda. Nyt tässä yritysaikana tosin parina viime kuukautena oon juonut vaan alkoholitonta. Ei maku juuri poikkea minusta prosentillisiin.

Mikä teidän suhtautuminen seksiin on ollut plussaamisen jälkeen? Huomaan itse, että sen pienen vuodon takia jotenkin omassa päässä ajattelen että olisko parempi olla ilman.. vaikka seksillä ei varmastikaan keskenmenoa aikaiseksi saakaan. Jospa tämä tästä.. ärsyttäviä nämä WC käynnit tällä hetkellä ja ylipäätään jos tuntuu että valuu jotain 👀
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
@tiinaemilia tervetuloa! :giggle:

Mulla tulee raskaudessa ikävä ehdottomasti sushia ja viiniä. Mennään kesällä Italiaan viikoksi ja siellä olisi kyllä ihana juoda roseeviiniä terassilla! Suomessa onneksi on jo hyviä alkoholittomia vaihtoehtoja, 2017 kun olin raskaana niin niitä oli vielä hankalampi löytää.

@baulie mulla sama juttu että vuodon takia jättäisin mieluummin tällä hetkellä väliin..
 
  • Tykkää
Reactions: tiinaemilia
Varovainen kurkkaus tänne. La on joko joulukuun ihan vikoja päiviä tai sit tammikuun ekoja. 😊 Ja tosiaan 3.lapsi olisi tämä meille (en vielä halua mihinkään listoille).

Vähän kuumottelee tuo testiviivojen tummuminen. Tänään dpo 17 ja ei ole vieläkään tasapaksut viivat. Lapsettomuushoidoissa käynyt ystävä sanoi, ettei sen pitäis merkata mitään että enemmän se että viivat kuitenkin vahvistuu koko ajan, mutta äh vähän stressaa. Miltä näyttää teidän mielestä? 🙈

Tässä vielä eilinen ja tämän päivän testit molemmat märkinä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Varovainen kurkkaus tänne. La on joko joulukuun ihan vikoja päiviä tai sit tammikuun ekoja. Ja tosiaan 3.lapsi olisi tämä meille (en vielä halua mihinkään listoille).

Vähän kuumottelee tuo testiviivojen tummuminen. Tänään dpo 17 ja ei ole vieläkään tasapaksut viivat. Lapsettomuushoidoissa käynyt ystävä sanoi, ettei sen pitäis merkata mitään että enemmän se että viivat kuitenkin vahvistuu koko ajan, mutta äh vähän stressaa. Miltä näyttää teidän mielestä?

Tässä vielä eilinen ja tämän päivän testit molemmat märkinä.
Selkeältä tuo minusta näyttää🥰🥰 Tervetuloa!
 
  • Rakkaus
Reactions: Mollama
Kiitos kaikille tsempistä! 😍

Miten tää alku onkin aina niin piinaavan jännittävää. Lisän tähän tuo vielä se, että töihin pakko heti kertoa koska siellä on semmosia aineita, joita raskaana ollessa ei saa käsitellä. Ärsyttää sit, jos menee heti kesken että joutunut kertomaan. Mutta toivotaan että pysyy matkassa mukana. 🙏🏼 Yksityiselle varhaisultraan tarkotus mennä tossa rv7 paikkeilla Perhe Arteen tai Kaunisodotus, että saa varmuuden vielä asialle. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Selis

Yhteistyössä