Joulukuiset

Hui @Happywife ! 😱😅🤪 toivottavasti ei nyt kuitenkaa enteile mitään, tai ainakin pysyis pahoinvointi vaan tässä alussa!

Itse myös odottelen etovaa oloa, mutta ei kyllä mitään oireita ole mihin kiinnittäis oikeen huomiota.😅 Jos jotain pientä tulee ja menee välillä niin mietin että ehkä ei ees liity raskauteen tämä😄
 
  • Tykkää
Reactions: Happywife
Täällä pari kertaa saanut yökkiä, mutta ei onneks oo vielä tarvinnut pönttöä halailla 🙈 Eikä toivottavasti tarvitsiskaan🤭

Digi antoi tänään 3+, joten eiköhän tuo nyt ollut viimeinen testi tällä erää 🤭

Vaihdoin ultran toukokuun alkuun, mutta silti houkuttais käydä ens viikolla yksityisellä kurkkaamassa tilanne 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Happywife ja Lunni_
Mulle tekee se hampaiden pesu pahaa, siinä alan yökkimään. Muuten mielestäni olo melko hyvä. Iltaisin sitä närästyksen tunnetta mutta ei oo tarvinnu käydä oksentaa. Veikkaan että olot on paremmat nyt mitä ennen ja johtunee siitä et saan levätty ja kroppa ei oo jatkuvasti ylilatautunut.

Meillä ultra varattu tosiaan vasta 8+ viikolle, äitienpäivän jälkeen. Tuntuu että sinne ois ikuisuus, mutta ei saatu sovitettu sitä edelliselle viikolle oikeen millään 🙏🏻. Plus isommat lapset on isällään tuolloin niin ei tarvii keksiä mitään tekosyitä kun lähdetään kaksin asioille.

Neuvolaankin jätin tänään heti aamulla soittopyynnön, saa nähdä montako päivää menee että soittavat takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happywife ja Nokare
Mies teki positiivisen koronatestin... Ärsyttää, kun luulen että meillä oli viime marraskuussa korona ja samoihin aikoihin ja edellinen raskaus meni kesken . Tuskin liittyivät toisiinsa, mutta nyt pelottaa silti et tarttuu muhun ja tulis km 😔
 
Mulle tekee se hampaiden pesu pahaa, siinä alan yökkimään. Muuten mielestäni olo melko hyvä. Iltaisin sitä närästyksen tunnetta mutta ei oo tarvinnu käydä oksentaa. Veikkaan että olot on paremmat nyt mitä ennen ja johtunee siitä et saan levätty ja kroppa ei oo jatkuvasti ylilatautunut.

Meillä ultra varattu tosiaan vasta 8+ viikolle, äitienpäivän jälkeen. Tuntuu että sinne ois ikuisuus, mutta ei saatu sovitettu sitä edelliselle viikolle oikeen millään . Plus isommat lapset on isällään tuolloin niin ei tarvii keksiä mitään tekosyitä kun lähdetään kaksin asioille.

Neuvolaankin jätin tänään heti aamulla soittopyynnön, saa nähdä montako päivää menee että soittavat takaisin.
Mäkin varasin vu-ajan tänään ja sain rv 8+2, sitä ennen ei edes ollut aikoja😅🤪 että täällä kans sitten odotellaan vähän pidempään kun oli ollut ajatus!
Mietin jo otanko aikaa ollenkaan, mutta varasin nyt sen kuitenkin.😁
 
  • Tykkää
Reactions: Happywife
Varasin nyt yksityiselle ajan ultraan vielä, silloin 6+4. Sykettä ei varmaannäy, mutta kunhan jotain aikaa vastaavaa! Jos saisi jonkinlaisen mielenrauhan 🤔 Virallinen vu on sitten kunnallisella 7+3.

Edellisessä oli ekat vuodot tälleen 5+2, vessassa tullut tänään ravattua, mutta ei mitään. Luojan kiitos 🤞🏻 Toivottavasti myös jatkuu näin.
 
Varasin nyt yksityiselle ajan ultraan vielä, silloin 6+4. Sykettä ei varmaannäy, mutta kunhan jotain aikaa vastaavaa! Jos saisi jonkinlaisen mielenrauhan Virallinen vu on sitten kunnallisella 7+3.

Edellisessä oli ekat vuodot tälleen 5+2, vessassa tullut tänään ravattua, mutta ei mitään. Luojan kiitos Toivottavasti myös jatkuu näin.
Ihanaa että pääsit tuon kummittelevan 5+2 yli!❤ Jospa se olo alkaa siitä sitten päivä päivältä helpottamaan🙊
Itsellä näkyi syke esikoisesta 6+5 joten mahollisuuksia on! Toki vaikkei vielä tuollon näkyisi niin ei sekään mitään tarkota vielä☺👍
 
  • Tykkää
Reactions: Happywife
Tänään 5+5 ja pientä vuotoa…. Ärsyttää niin 🤦‍♀️. Mulla siis menny kesken viikolla kasi, viis ja kymppi. Viime vuonna kaikki. Mutta myös tasan yks raskaus minä mennyt loppuun saakka missä ei tullut vuotoja. Ei oo kipuja tai oloja. Silti kyllä ottaa niin päästä 🤬
 
  • Vihainen
Reactions: Nokare
Varaatteko yksityiseltä ajan , kaikki ketä sinne varhaiseen ultraan on menossa?
@Selis toivotaan että on harmitonta vuotoa🙏🙏
Mulla neljässä viimeisessä raskaudessa ollut erittäin runsastakin vuotoa läpi raskauden, että ei se aina onneksi tarkoita pahinta. Yksi niistä päättyi keskenmenoon.
 
Mä oon varannut yksityiseltä kätilöltä varhaisultraan ajan, mutta sinne ei voi mennä jos on vuotoja. Jos nää jatkuu niin toivon pääseväni avoneuvolaan tsekkaukseen, siellä olin viime raskaudessa ja löytyi se hematooma.
Alkoi lauantaina seksin jälkeen pyyhkiessä tulla pientä vaaleanpunaista limaa kun kävi vessassa. Eilen oli samaa, laitoin nyt illaks töihin pikkuhousun suojan kun meillä valkoiset työvaatteet… siihen tosiaan vähän nyt tullu.
 
Varaatteko yksityiseltä ajan , kaikki ketä sinne varhaiseen ultraan on menossa?
@Selis toivotaan että on harmitonta vuotoa
Mulla neljässä viimeisessä raskaudessa ollut erittäin runsastakin vuotoa läpi raskauden, että ei se aina onneksi tarkoita pahinta. Yksi niistä päättyi keskenmenoon.
Yksityiselle menossa kans, kun 6+4. Kävin viimeksi myös samoihin aikoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Lunni_
vierailija
Mä oon varannut yksityiseltä kätilöltä varhaisultraan ajan, mutta sinne ei voi mennä jos on vuotoja. Jos nää jatkuu niin toivon pääseväni avoneuvolaan tsekkaukseen, siellä olin viime raskaudessa ja löytyi se hematooma.
Alkoi lauantaina seksin jälkeen pyyhkiessä tulla pientä vaaleanpunaista limaa kun kävi vessassa. Eilen oli samaa, laitoin nyt illaks töihin pikkuhousun suojan kun meillä valkoiset työvaatteet… siihen tosiaan vähän nyt tullu.
Jäi vaivaamaan tämä, miksei kätilön ultraan voi mennä jos on ollut vuotoja? Haluaako hän vain sulkea potentaailiset ongelmatapaukset pois listoiltaan, vai mihin tämä perustuu?
 
Vähän kyllä harmittaa kun tuo varhaisultra menikin niin myöhälle. Ollaan ystävän kanssa lähdössä reissuun parin viikon kuluttua ja toivoin, että ennen sitä olisin kerennyt käymään ultrassa ja voisi sitten paremmin mielin kertoa uutiset.😊 Hän kyllä nimittäin arvaa reissun aikana aivan varmasti.😄

Täällä tavallinen olo jatkuu, ei mitään erityisempiä oireita (pukamatkin elää hiljaiseloa🤣). Jos en olisi tehnyt testiä eikä kuukautiset olisi myöhässä niin en kyllä tietäisi olevani raskaana😅

Miten @Selis siellä menee?
 
Vähän kyllä harmittaa kun tuo varhaisultra menikin niin myöhälle. Ollaan ystävän kanssa lähdössä reissuun parin viikon kuluttua ja toivoin, että ennen sitä olisin kerennyt käymään ultrassa ja voisi sitten paremmin mielin kertoa uutiset. Hän kyllä nimittäin arvaa reissun aikana aivan varmasti.

Täällä tavallinen olo jatkuu, ei mitään erityisempiä oireita (pukamatkin elää hiljaiseloa). Jos en olisi tehnyt testiä eikä kuukautiset olisi myöhässä niin en kyllä tietäisi olevani raskaana

Miten @Selis siellä menee?
Ei isommin oo vuotoa tullut. Eilen noin ruokalusikallinen, tänään ihan hiukan ja lähinnä vessakäynnillä pyyhkiessä. Sain neuvolaan ajan 9.5 ja tosiaan se ultra 8.5. Ja kätilölle siks vaan jos ei ongelmaa koska hän ei oo lääkäri. Toivotaan ettei vuotoja tulis tän enempää että pääsisin sinne, oli paljon huokeampi mitä lääkärille.
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_ ja Nokare
Toivottavasti Selis vuodot nyt hellittäisi kokonaan!

Sain ensimmäisen neuvola-ajan vasta toukokuulle, melkein loppuun. Silloin olis jo 10+2. Kunhan nyt viikon malttais ekaan ultraan, että tietäisi onko olojen aiheuttaja edes oikeassa paikassa. Nyt jostain syystä iskenyt pelko kohdunulkoisesta 🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Ei isommin oo vuotoa tullut. Eilen noin ruokalusikallinen, tänään ihan hiukan ja lähinnä vessakäynnillä pyyhkiessä. Sain neuvolaan ajan 9.5 ja tosiaan se ultra 8.5. Ja kätilölle siks vaan jos ei ongelmaa koska hän ei oo lääkäri. Toivotaan ettei vuotoja tulis tän enempää että pääsisin sinne, oli paljon huokeampi mitä lääkärille.
Kiva kuulla ettei vuoto ole yltynyt! Mutta varmasti kyllä stressaava "vaiva", vaikka myös ihan normaalia pienet vuodot.
Tsemppiä odotteluun sinne ja kaikille muillekkin!😊❤
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
@Selis hyvä ettei vuoto ole yltynyt🙏❤

Täällä tänään rv 6+5 , ilman väsymystä ja yöllisiä pahoinvointeja ei tietäis olevan ees raskaana. Edellisessä raskaudessa oli koko oireiden kirjo. Yölläkään ei muutoin ole pahoinvointia enää, kuin sillon kun on noustava vauvaa hoitamaan, siinä pahoinvointi jotenkin iskee.

Miten muilla menee?
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja Lunni_

Yhteistyössä