Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No onpas Baby Lasgnan särmikäs ääni kyllä jotain ihan muuta kuin Käärijän rikkoutunut korkealta huutava honottava Hooveri. Nyt vasta katoin esitykset!
Kiitos illan huumoripläjäyksestä - taidat ollakin varsinainen asiantuntija! 😂😂😂 Käärijästäkin lähtee muuten tarvittaesaa samanlaista rokkikähinää, antoi juuri näytteen siitä Häärijän TikTokissa. Rock'n roll, keep it on, yeah, come on! 😝🤘
 
vierailija
Ihana kirjoitus kärpystä 💚

 
vierailija
Ja vuosi sitten Jere, joka ei pettymyksen hetkellä halua lohdutusta, antoi Bojanin lohduttaa itseään. Bojanin mielestä aika Jeren kanssa finaalin jälkeen oli parasta viisuissa.

 
vierailija
Aivan ihana kirja! Ja tästä on kuule joku AU-ficci olemassa, tai ainakin joskus tuli vastaan! En ole itse lukenut, vähän pyöritellyt mielessä että voiko olla tarpeeksi laadukas mun makuun, kun kirjasta niin tykkäsin Mutta voin varsin hyvin kuvitella että sinun lukutapa toimii hyvin
Olen vasta alkupuoliskolla siinä siivouskomerokohdassa, mutta kirja on kyllä ollut mukavasti etenevää ja hauskaakin luettavaa. On mennyt minulta ohi tuo AU! Muistaisikohan joku nimen? 😊
 
vierailija
Ihanaa kun Ao3 ficcien kirjoittajat vastasivat mun kyselyihin jatkokappaleista🤩 Yksi jopa ilmoitti mulle julkaisseensa tänään jatkoa vaikka vasta eilen kyselin. Kysykää ihmeessä tekin kommenteissa ja antakaa kudosta, mulle osa vastasi, että ei tajunnut kenenkään olevan kiinnostunut jatkosta ja ei siksi ole postannut lisää. Nyt kun kerroin et ootan malttamattomana, niin lupasivat jatkoa pian😍
 
vierailija
Ihanaa kun Ao3 ficcien kirjoittajat vastasivat mun kyselyihin jatkokappaleista Yksi jopa ilmoitti mulle julkaisseensa tänään jatkoa vaikka vasta eilen kyselin. Kysykää ihmeessä tekin kommenteissa ja antakaa kudosta, mulle osa vastasi, että ei tajunnut kenenkään olevan kiinnostunut jatkosta ja ei siksi ole postannut lisää. Nyt kun kerroin et ootan malttamattomana, niin lupasivat jatkoa pian
Kiinnostuksesta, jos siis haluat jakaa, mihin ficceihin kaipailet jatkoa? Mulla (uuden lukio AUn lisäksi) on se supersankarificci jatkotoiveissa! Ja oon kommentoinu vastaavanlaisen kommentim siihen!:) ja jatkoa on sille tullut ja luulisin, että tulee edelleen!
 
vierailija
Olen vasta alkupuoliskolla siinä siivouskomerokohdassa, mutta kirja on kyllä ollut mukavasti etenevää ja hauskaakin luettavaa. On mennyt minulta ohi tuo AU! Muistaisikohan joku nimen? 😊
Kullä! Kunnon hyvän mielen kirja. Pahoittelut kun huomasin viestin vasta näin myöhään, mutta ficci on Pink, White and Presidental Green, kirjoittanut rocketmmm. Näköjään oli että inspired by, eli ei varmaan ihan samaa tavaraa mutta jotain yhtäläisyyksiä kumminkin 😊 Pitänee itsekin lukaista, ja lukea myös itse kirja uudestaan sitten kun joskus ehtii!
 

Yhteistyössä