Joulukuiset

Tein tänään 2x sofin liuskaa. Kumpaankin tooooooodella haalea haamuviiva. Viivanpaikka näkyi selvästi vitivalkoisena kun testi oli vielä punertava. Sitten se vaihtui todella haaleaksi viivaksi ihan testiajalla. Mie en saa kuvaa niistä (mies aina kuvaa) kun miulla mt-lääkkeiden lopetuksen myötä jäi todella pahat käsitärinät. En pysty esim. eyelineria käyttää laisinkaan.
 
Onko teillä jo jotain raskausäppejä käytössä? Mä en oo vielä ladannut mitään, mutta vähän himottelis
Mulla semmonen ku raskaus+. Siinä mun mielestä hyvin kuvitettu sen hetkinen alkion/sikiön kehitys ja myös tiedot sunmuut siltä ajalta.😊
Esikoista ootellessa mulla oli kans sellainen jossa aina oli sen kokoinen hedelmä kun vauva masussa oli😄 sekin oli hauska.
Näillä varmaan mennään tässäkin raskaudessa😁👌
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Täytyy muuten vielä noista oireista huudella. Kattelin esikoisen ajalta mitä on ollut, ja oikeastaan vasta 6+ viikolla alkoi oireita tulemaan ja niitäkin oli tuolloin aika vähän. Joten jos tämä seuraisi samaa polkua niin pari viikkoa olisi vielä tällaista "oireiden odottelua".😁
Mutta aika rauhaisin mielin muuten tässä on, malttamaton olo pääasiassa kaikkea tulevaa ajatellen😍

Koska aiotte kertoa raskaudesta läheisille tai oletteko kertonut jo jollekkin?
 
Mie olen ollut tosi avoin, jopa facessa (vain sukulaiset ja pari hyvää ystävää kavereina, jaan muutenkin faceen omista mt-ongelmista ja niiden luomista haasteista jne). Jos menee kesken tai muuta, niin senkin voin avoimesti kertoa, kukaan ei tuomitse, ei vähättele tai ajattele et mitä tuokin kirjoittaa. Paljon on ystäviä lähtenyt facestakin, mutta hyvästä syystä.
 
Muutama kaveri tietää, mutta muuten ollaan oltu hiljaa. Pitäisi saada omia vanhempia narutettua loppuviikko, kun menen heille viikonlopuksi käymään 🤭
Ajatuksissa on, ettei kerrota erikseen muuta kuin vanhemmille, mutta reilusti myöhemmin. Kyllähän nuo varmaan jossain vaiheessa huomaavat😂 Ja toki töissä täytyy kertoa jossain vaiheessa, että voidaan vähän muokata työtehtäviä.
 
Mä oon kertonut kahdelle ystävälle 😊 en tiedä vielä kerrotaanko muille, ainakin omalle äidille että saa lastenvahtia sit siihen ultraan myöhemmin... Viimeks ei kerrottu myöskään muille, mutta sitten kun ultrassa paljastui kkm 12+3 (ultra 13+0) ni sit olikin tarve avautua monille..
 
  • Rakkaus
Reactions: Nokare
Me ei ollla vielä kerrottu kellekkään, mutta yhdelle ystävälle saatan kertoa jo ennen vu-aikaa. Hän myös tietää, että ollaan yritetty joten ei tulisi ehkä ihan yllärinä.😁
Varhaisultran jälkeen sitten, jos kaikki hyvin, kerrotaan vasta mun ja miehen vanhemmille..😊
 

Yhteistyössä