Jee ihanaaTänään tein viikkodigin ja siihen tuli (kuten pitikin) 2-3vk.
Jee ihanaaTänään tein viikkodigin ja siihen tuli (kuten pitikin) 2-3vk.
Toisessa ryhmässä epäili, että kyseessä värillinen viivanpaikka. Onko sellainen edes mahdollista?Mulla tulee jo leffaviivat, tänään pitäis olla about 5+0.
@Josba05 sulla vielä niin aikaiset päivät etten olis huolissani jos haamua tulee. Mulla ainakin vahvistui vasta kun menkat oli myöhässä.
On värilliset viivanpaikat mahdollisia. Itse olen siis sellaisen saanut. Oli 150% varma tieto että ei voi olla positiivinen, mutta niin selkeä oli että lääkärikin siis piti sitä haamuna.Toisessa ryhmässä epäili, että kyseessä värillinen viivanpaikka. Onko sellainen edes mahdollista?
Otettiinko hcg testit verestä siis? Miul huomenna hcg mittaukset.On värilliset viivanpaikat mahdollisia. Itse olen siis sellaisen saanut. Oli 150% varma tieto että ei voi olla positiivinen, mutta niin selkeä oli että lääkärikin siis piti sitä haamuna.
Mulla semmonen ku raskaus+. Siinä mun mielestä hyvin kuvitettu sen hetkinen alkion/sikiön kehitys ja myös tiedot sunmuut siltä ajalta.Onko teillä jo jotain raskausäppejä käytössä? Mä en oo vielä ladannut mitään, mutta vähän himottelis
Ei otettu.Otettiinko hcg testit verestä siis? Miul huomenna hcg mittaukset.
Voi ei ootko @Josba05 ? Muistelin että josba05 kertoi menevänsä tänään verikokeisiin, mutta tämä kommentti näkyy vierailijana.Miut voi poistaa plussanneista. Meni kesken eilen illalla ja veritesti tänä aamuna sen vahvisti
Noniin tulikin vastaus. Oon pahoillani menetyksestä toivottavasti teille tulisi pian pysyvä plussa!Tulikin näköjään vierailijana. Siis kesken meni. Veritesti osoitti sen aamulla. Vuoto alkoi illalla ja koveni aamuun mennessä.